آموزش معرفی فروشگاه های آنلاین اخبار و رویداد های اخیر 

چرا وب‌سایت آمازون این‌قدر موفق است؟

توسط 25 اردیبهشت, 1395 فروشگاه های بزرگ 2 نظر
آمازون

مدت زمان مطالعه: 3 دقیقه

موفقیت خرده‌فروشی آنلاین برای هیچکس سورپرایز بزرگی نبود. راحتی، حل معضل جای پارک خودرو، خرید ارزان تر نسبت به خرده فروشی های خیابانی ، همه و همه پاسخ‌هایی است که در جواب پرسش این سوال که چرا خرید و فروش آنلاین در این حد رواج پیدا کرده است ، می‌شنوید. با این حال در این حوزه ، همه خرده‌فروشی‌های آنلاین هم اوضاع روبه‌راهی ندارند  و در میدان این رقابت جهانی ، تنها نام عده ای از این فروشگاه ها خوش می درخشد  که در مقاله بزرگ ترین سایت های خرید آنلاین به اختصار آن ها را مورد بررسی قرار داده ایم که در صدر همه آنان نام آمازون به چشم می خورد .

 

آمازون

تحول ۶۱ میلیاردی در سال ۲۰۱۲

فروشگاهی که تنها با فروش کتاب کار خود را آغاز کرده بود، اکنون به یکی از بزرگ‌ترین کمپانی‌های اینترنتی تبدیل شده و در سال ۲۰۱۲ یک تحول ۶۱ میلیاردی را پشت سر گذاشت. دلیل این موفقیت بسیار ساده است. آمازون یک وب‌سایت است که در آن تقریبا همه چیز موجود است و به عنوان یک کمپانی از هر فروش تنها مقدار کمی را سهم خود می‌کند و در این بین، وب‌سایت کلید اصلی است.

منتقدان بر این باورند که این وب‌سایت از طراحی ضعیفی برخوردار است. با این حال، زمان بسیار کوتاهی نیاز است تا یک بازدید‌کننده بتواند به راحتی در سایت گشته و کالای دلخواه خود را بیابد. آمازون دات کام به هیچ وجه مانند یک فروشگاه نیست ولی در عمل مانند یک فروشگاه واقعی کار می کند .

آمازون

کلید موفقیت توسعه‌دهندگان وب‌سایت آمازون

تیم توسعه وب‌سایت آمازون، موفقیت را هدف اصلی خود قرار داده‌ و بر همین اساس اپلیکیشن سازگار با موبایل را طراحی و تولید کرده است. کسانی که به فکر ساختن یک دنیای بهترند به برخی سوالات اساسی مانند اینکه افراد چطور خرید می‌کنند و برای بهتر شدن سرویس‌دهی به مشتری باید چکار کرد ، پاسخ داده اند.

اجزای اصلی هر فروشگاهی (بخش اصلی و پرداخت) برای این هدف ساخته شده‌اند  ، که از پیدا کردن مقالات توسط عوامل جستجو و پرداخت هزینه آن در مقابل چشمان تیزبین بازدیدکنندگان مطمئن شوند .  علاوه بر این، «آمازون» بر اساس جستجوهای قبلی، توسط دستیار خرید از شما می‌پرسد: «می‌توانم به شما کمک کنم؟»

اینکه این نکات ریز، مفید هستند یا باعث گیج شدن می‌شوند، به کاربر بستگی دارد، اما آمازون با هدف تسریع خرید شما، عادت‌های خریدتان را کنترل می‌کند. تحلیل داده‌های جمع‌آوری‌شده نشان می‌دهد  که  آمازون از نظر شناخت تمایلات و تقاضاهای مشتری در صدر جدول قرار دارد.

 

آمازون

روند مافوق سریع و آسان خرید

یک راز کوچک در پس موفقیت آمازون وجود دارد. این نکته در کوکی‌ها، تاریخچه خریدها و تیم تحلیل‌گر آن است که داده‌های شما را بررسی می‌کند. همچنین پرداخت سریع و آسان و قرار دادن مشتری در قلب تجربه خرید، توسط امکان سفارشی‌سازی سایت نکته حائز اهمیتیست  و تنها چیزی که آمازون تا به امروز قادر به انجام آن نبوده است (البته تا این لحظه) تحویل یک ساندویچ و یک فنجان قهوه درب منزل  شماست. برای آشنایی با نحوه خرید از سایت آمازون  مقاله ”  آشنایی با آمازون  “را مطالعه بفرمایید.

[تعداد: 9    میانگین: 2.8/5]

اشتراک در خبرنامه بلاگ لک لک

[mc4wp_form id="305702"]

ارسال نظر

2 نظر