آموزش معرفی فروشگاه های آنلاین اخبار و رویداد های اخیر 

بهترین برندهای عینک آفتابی جهان + راهنمای خرید

چشم‌هایتان تا چه اندازه برایتان مهم است؟ آیا به سلامت آن‌ها اهمیت می‌دهید؟ چشم یکی از حساس‌ترین عضوهای بدن است که با کمک آن می‌توانیم به راحتی اطرافمان را ببینیم، همین عضو مهم بسیار آسیب پذیر است و ممکن است با کوچک‌ترین اتفاقی بینایی خود را از دست دهد، پس شما باید بسیار به این عضو مهم بدنتان توجه کنید و به آن رسیدگی کنید.
چشم‌ها به نور بسیار حساس هستند و ممکن است با اشعه‌های مضر توانایی آن‌ها در دید ضعیف شود و یا حتی از بین رود، یکی از نورهای مضر برای چشم‌های ما نور خورشید است، اشعه نور خورشید بسیار مضر است و ممکن است به چشم‌های شما آسیب برساند. برای این که اشعه نور خورشید نتواند به چشم‌هایتان آسیبی وارد کند شما حتما باید بیرون از منزل از عینک‌های آفتابی استفاده کنید.
تنوع عینک‌های آفتابی در جهان بسیار زیاد است، همین امر انتخاب را برای ما بسیار دشوار کرده است، علاوه بر آن همه عینک‌ها از کیفیت و استانداردهای مورد نیاز بهره‌مند نیستند، از این رو ما تصمیم گرفتیم برترین برندهای عینک جهان را به شما معرفی کنیم و از استانداردهای آن‌ها به شما بگوییم تا انتخاب را برایتان راحت‌تر کنیم. برای این که با بهترین و معروف‌ترین برندهای عینک در جهان آشنا شوید ادامه این بلاگ پست را به هیچ عنوان از دست ندهید.

بهترین و معروف‌ترین برندهای عینک در جهان کدام‌اند؟
در ابتدا چند از بهترین برندهای عینک در جهان را نام می‌بریم و پس از آن درباره آن‌ها به طور کامل توضیح خواهیم داد:
1. ری‌بن (Ray Ban)
2. اوکلی (Oakley)
3. گوچی Gucci
4. پرادا Prada
5. ورساچه (Versace)
6. میو میو (Miu Miu)
7. دیور (Dior)

ری‌بن – Ray Ban
Ray Banاگر بخواهیم لیستی از عینک‌های آفتابی مشهور دنیا نام ببریم بی شک عینک‌های ری‌بن (Ray Ban) در آن لیست خودنمایی می‌کنند، این عینک طرفداران بسیار زیادی دارد، زیرا دارای تنوع بسیار بالایی است به عنوان مثال عینک‌های این برند عبارت‌اند از عینک خلبانی یا Aviator عینک، ویفرر یا Wayfarer، عینک کلاب‌مستر کلاسیک یا Clubmaster Classic و… اگر از آن دسته از افرادی هستید که مد و زیبایی برایتان بسیار مهم است، حتما این عینک را انتخاب کنید. برند ری بن از سال 1937 توسط یک شرکت آمریکایی وارد بازار شد. مارک ری بن بیش از هر چیزی به دلیل دو عینک خلبانی یا Aviator و ویفرر یا Wayfarer شهرت پیدا کرد.
این مارک عینک بیشتر از 70 سال است که مشغول به فعالیت می‌باشد، پس به اندازه کافی در طراحی فریم و راحتی کار تجربه دارند و می‌توانند بهترین‌ها را تولید کنند.

اوکلی – Oakley
Oakleyبرند اوکلی Oakley یک برند معروف آمریکایی است، دلیل شهرت این برند این است که هم برای خانم‌ها و هم برای آقایان عینک‌های بسیار فوق‌العاده‌ای تولید می‌کند و توانسته نظر هر دو جنس را به خود جلب کند. البته برند اوکلی Oakley تنها عینک‌های آفتابی تولید نمی‌کند بلکه لوازم ورزشی مانند کوله پشتی، ساعت، لباس ورزشی، کلاه لبه دار ورزشی، اسکی اسنوبرد و… را نیز تولید می‌کند. یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد عینک‌های این برند نیز این است که با همه فرم‌های صورت سازگاری دارد و بسیار مدرن و بی نظیر است، همین امر نیز باعث شده که مقام اول را در جهان در سال 2016 کسب کند. اگر بخواهیم عینک‌های این برند را نام ببریم می‌توانیم به گاسکان پریزم (Gascan Prizm)، المونت پریزم سافایر (Elmont Prizm Sapphire)، هولبروک (Holbrook) و… اشاره کنیم.
عینک‌های اوکلی با کمک روش خاصی امواج ایجاد شده در لنزهای منحنی را از بین می‌برند، با این کار دید پیرامونی خوبی را برای استفاده کننده فراهم می‌کنند. لنز این عینک‌ها بسیار مقاوم است و در برابر ضربات آسیب نمی‌بینند، همچنین در برخی مواقع در ساخت آن‌ها از پلی کربنات بسیار مقاوم، تیتانیوم و مواد اینچنینی استفاده می‌شود.

گوچی – Gucci
gucci sunglasses.این برند هم در بین برندهای عینک از محبوبیت کمی برخوردار نیست، شما نیز احتمالا نام این برند را بسیار شنیده‌اید زیرا برند گوچی تنها عینک آفتابی تولید نمی‌کند، بلکه پیش از آن مشغول به تولید لباس بود و در زمینه مد فعالیت می‌کرد. اکنون نیز عینک‌های آفتابی و عینک‌های طبی زنانه و مردانه زیبایی در برند گوچی Gucci تولید می‌شود. اگر بخواهیم یکی از خصوصیات منحصر به فرد عینک‌های آفتابی برند گوچی را نام ببریم می‌توانیم به بزرگ بودن فریم‌هایش اشاره کنیم.

پرادا – Prada
Pradaچهارمین برند معروف و فوق‌العاده عینک آفتابی در جهان که می‌خواهیم به شما معرفی کنیم برند پرادا Prada نام دارد. این برند متعلق به یک شرکت ایتالیایی است که نام آن نیز از نام شرکت برداشته شده است. در سال‌های اخیر مشتریان عینک‌های آفتابی برند پرادا Prada مشتریان زیادی پیدا کرده است، لینیا روسا (Linea Rossa)، هریتج (Heritage)، سوئینگ (Swing) و… برخی از نام‌های عینک‌های این برند است.
دلیل محبوبیت این عینک‌ها این است که اولا متعلق به برندی معتبر در دنیای مد است و پس از ورود به بازار برندهای زیادی از طرح‌های این برند الهام می‌گیرند. با اطمینان می‌توانم گفت که با خرید این عینک‌ها شما بروزترین و شیک‌ترین عینک‌ها را خواهید داشت. یکی دیگر از خصوصیت‌های آن این است که شیشه و قاب آن دارای کیفیتی مثال زدنی است و در برابر اشعه خورشید به خوبی از چشمان شما محافظت می‌کند. شما از عینک‌های این برند هم می‌توانید در مراسم‌های رسمی و هم غیر رسمی استفاده کنید، البته این نکته نیز قابل ذکر است که عینک‌های برند پرادا Prada قیمت بالایی دارند، پس حتما حواستان به بودجه خریدتان باشد.

ورساچه – Versace
Versaceیک موضوع جالب درباره عینک های ورساچه این است که آن را به عنوان عیتک راک اند رول نیز می‌شناسند زیرا خوانندگان بسیاری در راک اند رول از این عینک استفاده می‌کنند. این برند یک سبک زندگی برای بسیاری از مردان و زنان است که به سبک‌های خاص و متفاوت علاقه‌مند هستند. ورساچه یک شرکت ایتالیایی است که همه افراد در تمام جهان می‌توانند به صورت آنلاین از آن خرید کنند. این عینک‌ها به دلیل زیبایی خاص و منحصر به فردشان و ظرافتی که در طراحی آن‌ها به کار می‌رود بسیار شهرت پیدا کرده‌اند و در بین عینک‌های ترند شده قرار دارند. اگر بخواهیم چند مدل از عینک‌های ورساچه را نام ببریم می‌توانیم به عینک خلبانی، VE4292 Acetat و دابل برج اشاره کنیم.

میو میو – Miu Miu
Miu Miuبرند میو میو (Miu Miu) یکی دیگر از برندهای عینک آفتابی است که از چشم‌های شما به خوبی در برابر آفتاب محافظت می‌کند. این عینک‌ها ظاهری بسیار جذاب و شیک دارند که افرادی که به ظاهر و استایلشان اهمیت می‌دهند از آن استفاده می‌کنند. میو میو در سال 1393 توسط میوچا پرادا تاسیس شد، میوچا پرادا نوه ماریو پراداست، ماریو پرادا نیز برند پرادا را تاسیس کرده. می‌توان گفت برند میو میو یکی از زیر مجموعه-های برند گرادا محسوب می‌شود.
در عینک‌های این برند از رنگ‌های بسیار شاد استفاده می‌شود و تنوع بسیار بالایی دارد که همین امر باعث جذب افراد زیادی به آن شده است. عینک‌های میو میو به خوبی از چشمانتان مراقبت می‌کند و در برابر ضربه نیز مقاوم است. برخی از مدل‌های این عینک عبارت‌اند از: میو میو مدل MU 02SS، چشم‌گربه‌ای (Cat-Eye)، میو میو Mu 04Rs و…

دیور – Dior
Diorبرند دیور یکی از قدیمی‌ترین و مشهورترین برندها است، فکر می‌کنم کمتر کسی وجود داشته باشد که نام این برند را نشنیده باشد. این برند، برندی ایتالیایی است که تنها عینک تولید نمی‌کند بله کاملا در زمینه مد فعالیت می‌کند و در کنار عینک اقلامی لوکس مانند، جواهرات، لباس، وسیله‌های لوکس و… نیز تولید می-کنند. عینک‌های دیور دارای رنگ‌های روشن و طرح‌های بسیار ظریفی هستند که باعث جذب افرادی شده است که موارد ظریف را بیشتر می‌پسندند. بعضی از مدل‌های عینک دیور عبارت است از: کلاب (Club)، ترند (Trend)، فلانل (Flanelle)، پلار (Polar) و…

خدمات سایت لک لک
برای خرید کالا می توانید لینک آن را از سایت خارجی مورد نظر کپی کنید و در صفحه ثبت سفارش وب سایت لک لک قرار دهید. اگر اطلاعات تکمیلی را می دانید تکمیل کنید و گرنه گزینه “به لک لک واگذار می کنم” را انتخاب کنید تا کارشناسان لک لک اطلاعات را تکمیل کنند و استعلام قیمت به شما داده شود. سپس کافیست پرداخت ریالی را انجام دهید و لک لک به صورت یکپارچه خرید ارزی، حمل بین المللی، گمرک و مابقی موارد را انجام می دهد و کالا را درب منزل یا شرکت شما تحویل می دهد.

[تعداد: 2    میانگین: 3.5/5]

اشتراک در خبرنامه بلاگ لک لک

[mc4wp_form id="305702"]

ارسال نظر