آموزش معرفی فروشگاه های آنلاین اخبار و رویداد های اخیر 

بهترین برندهای پوشاک جهان

همان‌طور که می‌دانید یکی از نیازهای اساسی و ابتدایی انسان‌ها در گذر تاریخ، پوشاک بوده است. این نیاز اصلی، در اثر گذشت زمان، تغییر و تحولات گوناگونی را تجربه کرده است. اما با این حال هنوز هم از نیازهای اساسی و اولیه هر انسانی به شمار می‌رود. در شرایط امروزی جوامع، تولید پوشاک به یک صنعت تبدیل شده است و رقابتی نفس گیر میان برندهای مختلف و تولید کنندگان متعدد در سطح جهان در این زمینه وجود دارد. تمامی تولید کنندگان پوشاک در سراسر جهان سعی می‌کنند با طراحی‌های مناسب و با کیفیت، برند خود را به بالاترین سطوح ارتقا دهند. در حال حاضر برخی از این برندها در جایگاهی ویژه واقع شده‌اند و توانسته‌اند پیروز میدان رقابت در این عرصه باشند. محصولات این برندها در حال حاضر، حجم وسیعی از بازارهای جهانی را به خود اختصاص داده است. در این مقاله قصد داریم به معرفی برخی از بهترین برندهای پوشاک جهان بپردازیم.
12

هرمس HERMES
این شرکت تولید کننده، یکی از برترین برندها در زمینه تولید پوشاک به شمار می‌رود که توسط تیری هرمس تاسیس و راه اندازی شد. از جمله محصولات تولیدی این برند می‌توان به انواع مختلف کیف و کمربند اشاره کرد. هم‌چنین انواع لباس‌های ورزشی ویژه زنان و مردان نیز بخش دیگری از تولیدات این برند هستند. از طرف دیگر این شرکت در زمینه تولید روسری‌های ابریشمی زنانه نیز فعالیت می‌کند و توانسته جایگاه برتر را در میان رقبای کاری خود به دست آورد. از ویژگی‌های محصولات این برند می‌توان به کیفیت طراحی لباس‌ها و اکسسوری‌ها اشاره کرد. این عامل باعث شده تا این برند یکی از برترین و معروف‌ترین برندها در سراسر جهان به شمار رود.

گوچی GUCCI
این شرکت در ابتدای تاسیس، هدف اصلی و اولیه خود را تولید لباس‌های با کیفیت قرار داد. بنابراین علاوه بر اینکه توانسته از برندهای مطرح در جهان پوشاک باشد، بلکه در حال حاضر گران قیمت‌ترین لباس‌ها را نیز تولید می‌کند و به بازارهای جهانی عرضه می‌نماید. یکی از نکات قابل توجه در مورد تولیدات این شرکت این است که لباس‌های لوکس و تجملی آن، زبانزد مصرف کنندگان جهانی است.

شانل CHANEL
این شرکت، یکی از پرفروش‌ترین و محبوب‌ترین تولید کنندگان پوشاک در سراسر جهان به شمار می‌رود. از ویژگی‌های محصولات این برند می‌توان به جذابیت این تولیدات اشاره کرد. موسس این شرکت تولید کننده پوشاک، کوکو شنل است. بیشترین میزان معروفیت این برند به دلیل تولید پوشاک ویژه بانوان و زنان است. یکی از اهداف اساسی این برند، تولید محصولات با کیفیتی است که هنگام استفاده از آن، مصرف کننده احساس راحتی و خوشایندی داشته باشد.

بربری BURBERRY
این شرکت تولید کننده پوشاک، یک شرکت انگلیسی است که هدف اساسی خود را در طراحی و تولید پوشاک، نوآوری و خلاقیت عنوان کرد و تا کنون توانسته با تکیه بر همین ویژگی‌ها مخاطبین بسیاری را از سراسر جهان به دست آورد. یکی از افتخارات این برند این است که توانسته با تکیه بر کیفیت محصولات خود و هم‌چنین و طراحی‌های منحصر به فرد، نشان سلطنتی انگلیس را نیز به دست آورد. از جمله محصولات عمده این برند می‌توان تولید انواع مختلفی ازپارچه‌های شطرنجی را نام برد.

کالوین کلین CALVIN KLEIN
این شرکت تولید کننده پوشاک، توسط فردی امریکایی به نام کالوین کلین تاسیس و راه اندازی شد. در حال حاضر محصولات این شرکت با علامت اختصاری CK نیز شناخته می‌شوند. این شرکت دارای تولیدات بسیار زیادی در زمینه انواع لوازم صنعت مد است. از جمله این لوازم می‌توان به پوشاک و عطر و ادکلن اشاره کرد. هم‌چنین این شرکت در زمینه تولید عینک، کفش و کیف و لوازم آرایشی نیز مشغول فعالیت است و کالاهایی بسیار مناسب و با کیفیت برای استفاده افراد مختلف با سلیقه‌های متعدد در سراسر جهان تولید می‌کند. از دیگر محصولات این شرکت می‌توان ساعت و انواعی از جواهرات را نام برد. از جمله ویژگی‌های محصولات این برند که به نام و آوازه جهانی آن نیز کمک قابل توجهی کرده می‌توان به سادگی بسیار در طرح و نقش اشاره کرد. همین عامل نیز باعث شده تا بتواند توجه بسیاری از افراد را در سراسر جهان به خود جلب نماید.

آرمانی ARMANI
لازم است بدانید که این برند، برندی بسیار محبوب و پر استفاده در میان بازیگران سرشناس و ستاره‌های هالیوود است. محصولات این تولید کننده پوشاک، دارای چندین ویژگی منحصر به فرد هستند. از جمله ویژگی‌های تولیدات این برند جهانی و مطرح، می‌توان به دوخت بدون عیب و نقص پوشاک اشاره کرد. از طرف دیگر محصولات این شرکت، دارای زرق و برق بسیار زیادی نیز هستند که موجب می‌شود توجه بسیاری از خاص پسندان را جلب نمایند. از جمله تولیدات این برند می‌توان به انواع مختلف کت و شلوار اشاره کرد. علاوه بر این مورد، این برند در زمینه تولید انواع عطر و هم‌چنین کیف‌های چرمی و کمربند نیز فعالیت دارد. بخش دیگری از تولیدات این شرکت در زمینه عینک، کفش و دیگر اکسسوری‌ها است.

پرادا PRADA
این شرکت تولید کننده پوشاک، توسط فردی به نام ماریو پرادا تاسیس و راه اندازی شد. از جمله محصولات اولیه این شرکت می‌توان به کفش و چمدان اشاره کرد. اما این شرکت تنها به این امر اکتفا نکرد و به مرور زمان و با تکیه بر کیفیت طراحی و تولید محصولات، توانست به تولید انواع مختلفی از پوشاک و اکسسوری نیز دست بزند و انواعی از این محصولات را وارد بازارهای جهانی کند. از جمله ویژگی‌های منحصر به فرد محصولات این برند می‌توان به رنگ و طرح‌های ویژه آن‌ها اشاره کرد.

لوئی ویتون LOUIS VUITTON
این برند بنا بر اختصار به LVMH نیز مشهور شده است و نوعی برند لوکس و بسیار تجملی در سطح جهان به شمار می‌رود. از جمله تولیدات این برند می‌توان به انواع کت اشاره کرد. دیگر لوازم و لباس‌ها، هم‌چنین کفش و ساعت نیز از دیگر انواع محصولات تولید شده توسط این شرکت هستند. از طرف دیگر این شرکت انواعی از عینک‌های آفتابی را نیز طراحی و تولید می‌کند و روانه بازارهای مصرف جهانی می‌نماید. این کمپانی حتی به تولید کتاب نیز دست زده است تا از این طریق، توجه اقشار مختلف مردم را به خود جلب نماید. پایگاه اصلی این شرکت تولید کننده پوشاک، در کشور فرانسه است.

زارا ZARA
این شرکت، یک برند اسپانیایی است. محصولات تولید شده توسط این شرکت دارای ویژگی‌های قابل توجهی هستند. از جمله این ویژگی‌ها می‌توان طراحی بسیار سریع این محصولات را نام برد. از طرف دیگر این شرکت به دلیل نوآوری‌ها و ابتکارات خود در زمینه تولید پوشاک و طراحی مناسب این لوازم نیز معروف شده است و توانسته جایگاه بسیار مناسبی را در میان برترین برندهای پوشاک در سطح جهان به خود اختصاص دهد. از دیگر ویژگی‌های منحصر به فرد این شرکت می‌توان به بازاریابی‌ها و تبلیغات بسیار موثر آن اشاره کرد.

فندی FENDI
این شرکت تولید کننده پوشاک، توسط فردی به نام پائولو فندی تاسیس و راه اندازی شد. بیشترین تخصص این کمپانی در تولید پوشاک بسیار لوکس و تجملی است. علاوه بر تولید لباس، این شرکت در زمینه تولید کیف و سایر اکسسوری‌ها نیز فعالیت دارد. از ویژگی‌های اصلی این برند می‌توان خلاقیت و ابتکار در تولید محصولات را نام برد که موجب شده این برند بتواند در میان بازار پر از رقابت صنعت پوشاک، جایگاه مناسب و قابل قبولی را به دست آورد.

ورساچه VERSACE
ورساچه عنوان یک شرکت تولید کننده پوشاک ایتالیایی است که توسط فردی به نام جیانی ورساچه تاسیس و راه اندازی شد. از جمله ویژگی‌های تولیدات این برند می‌توان به کاربرد تزئینات جذاب در محصولات اشاره کرد. لباس‌های چاپی بسیار واضح و هم‌چنین لباس‌های لوکس و تجملی این برند نیز شهرت جهانی کسب کرده‌اند و دارای محبوبیت ویژه‌ای هستند.

خدمات سایت لک لک در حوزه لباس و پوشاک
برای خرید کالا می توانید لینک آن را از سایت خارجی مورد نظر کپی کنید و در صفحه ثبت سفارش وب سایت لک لک قرار دهید. اگر اطلاعات تکمیلی را می دانید تکمیل کنید و گرنه گزینه “به لک لک واگذار می کنم” را انتخاب کنید تا کارشناسان لک لک اطلاعات را تکمیل کنند و استعلام قیمت به شما داده شود. سپس کافیست پرداخت ریالی را انجام دهید و لک لک به صورت یکپارچه خرید ارزی، حمل بین المللی، گمرک و مابقی موارد را انجام می دهد و کالا را درب منزل یا شرکت شما تحویل می دهد.

[تعداد: 15    میانگین: 2.7/5]

اشتراک در خبرنامه بلاگ لک لک

[mc4wp_form id="305702"]

ارسال نظر