آموزش معرفی فروشگاه های آنلاین اخبار و رویداد های اخیر 

راهنمای خرید لباس بهار برای خانم‌ها و آقایان

خرید لباس بهاره همواره یکی از دغدغه‌های مهم برای بسیاری از افراد به شمار می‌رود. انتخاب رنگ و طرح و همچنین جنس لباس به‌گونه‌ای که با فصل بهار و آغاز سال جدید مطابقت داشته باشد بسیار جالب بوده و با کمی دقت و توجه می‌توان به‌راحتی بهترین ترکیب لباس بهاره را برای ورود به سال جدید و فصل بهار انتخاب کنیم.
همان گونه که می‌دانید کمپانی پنتون برای سال جدید یک رنگ تازه را اعلام کرده که ترکیبی از رنگ قرمز و آبی است. این رنگ تازه، آرامش آبی را در کنار هیجان قرمز را به جهان ارائه داشته است. در نهایت و با ترکیب این دورنگ، رنگ بنفش مایل به آبی، رنگ سال ۱۴۰۱ خواهد بود.
اگر طرف‌دار مدهای سالانه و رنگ‌های جدید هستید پیشنهاد می‌شود در انتخاب لباس بهاره از این رنگ‌ها در ترکیب‌بندی لباستان استفاده کنید تا همواره شیک و به‌روز به نظر برسید. در کنار انتخاب رنگ لباس انتخاب جنس آن نیز بسیار بااهمیت خواهد بود. در این مقاله سعی شده راهکارهایی برای انتخاب لباس بهاره برای خانم‌ها و آقایان ارائه شود تا شما عزیزان بتوانید بهترین پوشش را برای ورود به سال جدید در نظر بگیرید.
12

انتخاب لباس بهاره برای خانم‌ها و آقایان
با تغییر هر فصل، زندگی روزمره ما نیز از جنبه‌های مختلف تغیر می‌کند. تغییر در نوع غذا، تفریحات و بسیاری از جنبه‌های دیگر.
با تغییر فصل نوع پوشش ما نیز دستخوش تغییر می‌شود. این تغییر می‌تواند به دلیل بالارفتن دمای هوا و بسیاری دلایل دیگر باشد.
برای انتخاب یک لباس بهاره مناسب تنها نمی‌توان به جنس لباس توجه کرد. برای این انتخاب بهتر است یک طرح و رنگ بهاری را درپوشش خود نشان دهیم. لازم است خانم‌ها و آقایان برای انتخاب یک لباس مناسب بهاره نکاتی را موردتوجه قرار دهند. این نکات می‌تواند شامل موارد زیر باشد:

رنگ لباس بهاره برای خانم‌ها
با نگاه‌کردن به کمد لباس درمی‌یابید که بیشتر لباس‌های زمستانی‌تان در طیف رنگ‌های تیره هستند و تنها تعداد اندکی از این لباس‌ها به رنگ‌های شاد و روشن است. این نکته عمومیت داشته و ربطی به زن و یا مرد بودن ندارد.
در طول فصل زمستان تمایل به پوشیدن لباس‌های تیره بیشتر است زیرا این نوع لباس‌ها به‌نوعی نور خورشید را جذب کرده و ما را گرم‌تر نگاه می‌دارند.
با عبور از فصل زمستان و ورود فصل بهار تمایل درونی به پوشیدن لباس‌هایی با رنگ‌های روشن و شادتر در ما افزایش می‌یابد.
برای بهاری شدن جلوه لباس پوشیدنتان می‌توانید از رنگ‌هایی مانند آبی، سبز روشن، صورتی، زرد و سفید استفاده کنید.
نمونه‌های روشن این رنگ‌ها می‌تواند بسیار زیباتر باشد. این رنگ‌ها حال و هوای بهاری را در شما تداعی کرده و نمادی از رنگ‌های زیبای بهاری هستند.
بدون شک رنگ سفید یکی از زیباترین انتخاب‌ها برای فصل‌های گرم‌تر سال خواهد بود. اگر به طریقه لباس پوشیدن مردم در سرزمین‌های گرمسیری دقت کنید خواهید دید که اکثر آنها لباس‌هایی با رنگ سفید و یا رنگ‌هایی بسیار روشن می‌پوشند.
از سبک لباس پوشیدن مردم نواحی گرمسیری تقلید کرده و لباس‌هایی با زمینه سفید و یا یکدست سفید برتن کنید.
خانم‌ها می‌توانند پیراهن و یا مانتوی خود را از انواع مدل‌های بهاری با رنگ‌بندی روشن انتخاب کرده و سپس آن را با کیف و کفش با رنگ‌های تند، ست کنند. استفاده از شال و روسری سفید نیز می‌تواند این حس بهاری را در شما تداعی کند.
استفاده از استایل با سبک اسپرت با تیشرت‌های روشن می‌تواند برای فصل بهار مناسب باشد. پوشیدن شلوارک‌ها و دامن‌های گشاد نیز در این فصل بسیار پرطرف‌دار است.
78

جنس لباس بهاره برای خانم‌ها
جنس لباس‌های بهارتان را از انواع نخی و ابریشمی انتخاب کنید. این نوع پارچه‌ها جریان هوا را به‌خوبی در زیر لباس برقرار کرده و به خنک ماندن بدن کمک می‌کنند. انواع مانتوهای نخی، پیراهن‌ها و روسری‌های ابریشمی و مانند اینها می‌تواند انتخاب مناسبی باشد.
بهتر است در روزهای بهاری چندلایه بپوشید زیرا آب‌وهوای بهاری به‌سرعت دستخوش تغییر شده و ممکن است باد و باران‌های بهاری شما را غافلگیر کند. ازاین‌رو همواره یک‌لایه لباس اضافه به همراه داشته باشید.

اندازه لباس بهاره
هر میزان که یک لباس تنگ و چسبناک باشد، بیشتر موجب ایجاد گرما و ناراحتی خواهد شد. از لباس‌های آزاد و راحت برای استفاده روزانه خود انتخاب کنید.
در هنگام انتخاب سایز لباستان دقت کنید که لباس‌هایی هم سایز با بدن خود انتخاب کنید. منظور از لباس‌های آزاد، لباس‌هایی با سایز بزرگ‌تر نیست بلکه منظور لباس‌هایی است که با طراحی خاص و گشاد دوخته می‌شوند مانند انواع لباس‌های ساحلی.

انتخاب کفش بهاره خانم‌ها
صندل یکی از پرطرف‌دارترین مدل کفش‌های بهاری است. این مدل خود نمادی از فصل بهار و ورود گرما خواهد بود. صندل‌های زیبا و رنگارنگ را جایگزین کفش‌های جلوبسته و بوت‌های زمستانی کنید.
برای میهمانی‌های خودمانی و مراسم‌های غیررسمی می‌توانید از این صندل‌های راحت و زیبا استفاده کنید. برای میهمانی‌ها و مجالس رسمی‌تر نیز می‌توانید از انواع کفش‌های پاشنه بلند استفاده کنید.

لباس‌های گلگی بهاری
طرح‌های گل‌دار و رنگارنگ یادآور رنگ‌های بهاری بوده و حس نشاط و سرزندگی را در افراد ایجاد می‌کند. اگر طرف‌دار طرح‌های شلوغ هستید طرح‌های گل‌دار و رنگارنگ می‌تواند بهترین انتخاب برای لباس بهاری شما باشد.
با پوشیدن یک پیراهن زیبا با طرح گل‌های بهاری می‌توانید حس آمدن فصل جدید را به اطرافیانتان منتقل کنید.
اگر قرار است برای رفتن به یک میهمانی لباس تهیه کنید، پیشنهاد ما به شما یک پیراهن گل‌دار کوتاه و بدون آستین خواهد بود. این طرح از پیراهن می‌تواند شما را بسیار زیباتر و جوان‌تر در مقایسه با پیراهن‌های بلند نشان دهد.
پیراهن‌های کوتاه بسیار متنوع هستند و برای میهمانی‌ها و دورهمی‌های دوستانه و خانوادگی بسیار مناسب‌اند.
47

انتخاب شال و روسری
برای انتخاب شال و روسری نیز می‌توانید از انواع لطیف و خنک با طرح‌ها و رنگ‌های بهاری انتخاب کنید. اگر سایر لباس‌هایتان از نوع ساده و بدون نقش است می‌توانید به‌راحتی انواع شال‌های رنگارنگ و گل‌دار بهاری را انتخاب کنید. این طرح‌ها حس بهار را در لباس شما جلوه می‌دهند.
اکسسوری بهاری برای خانم‌ها
هر میزان که در انتخاب طرح و رنگ لباس، خوب عمل کنید، بدون چندتکه اکسسوری کامل نخواهید بود.
از عینک‌های آفتابی با رنگ‌های روشن مانند صورتی و آبی با بند عینک همرنگ استفاده کنید.
گردنبندها و آویزهای لباس را نیز فراموش نکنید. اگر طرف‌دار استفاده از زیورآلات زیاد هستید از انواع پا بندهای جذاب نیز برای تکمیل شدن، ست لباس بهاری‌تان استفاده کنید.
نکته مهم در انتخاب اکسسوری این است که در استفاده از آنها زیاده‌روی نکنید و به استفاده از چند قطعه اکتفا کنید.
787

انتخاب لباس بهاری برای آقایان
انتخاب لباس بهاری برای آقایان اندکی دشوارتر بوده زیرا تنوع طرح و رنگ در مدل‌های لباس مردانه بسیار کمتر از لباس‌های زنانه است.
به‌طورکلی آقایان می‌توانند با ایجاد تغییراتی در نوع جنس، طرح و رنگ لباس پوشیدنشان سبکی بهاری را درپوشش خود ایجاد کنند.

رنگ لباس بهاری برای آقایان
این گفته که رنگ‌هایی مانند صورتی و زرد و… تنها مختص به خانم‌ها است گفته‌ای کاملاً اشتباه و نادرست است. بسیاری از آقایان تمایل به پوشیدن لباس‌هایی با رنگ‌بندی شاد دارند.
استفاده از پیراهن‌هایی با رنگ‌بندی بهاری می‌تواند شما را بسیار شادتر و جوان‌تر نشان دهد. همچنین استفاده از انواع تیشرت‌ها با رنگ‌های روشن و شاد نیز می‌تواند برای فصل بهار بسیار مناسب و عالی باشد.
74

جنس لباس بهاره برای آقایان
لباس‌های مردانه نیز بسیار متنوع بوده و می‌تواند برای ورود به فصل جدید انتخاب‌های متعددی داشته باشید. مدل‌های مختلفی از لباس‌های بهاره مردانه در بازار موجود است که در زیر به برخی از آنها اشاره می‌شود:

  • ۱ پیراهن‌های دکمه‌دار:
    این نوع پیراهن بهترین انتخاب برای فصل بهار خواهد بود زیرا نه خیلی خنک است و نه خیلی گرم. پیراهن دکمه‌دار را می‌توان با کت‌وشلوار و یا با یک کت تک‌پوشید و برای انواع پوشش اعم از اسپرت و رسمی مناسب است.
    این نوع پیراهن را می‌توانید در مکان‌های مختلف اعم از دورهمی‌های دوستانه و یا میهمانی‌های رسمی برتن کرد و همواره شیک و جذاب بود.
  • ۲ پیراهن آکسفورد
    این پیراهن با یقه و مچ‌بند خاصش مشهور است. پیراهن‌های آکسفورد برای استفاده در فصل بهار بسیار مناسب بوده و برای تمامی تیپ‌های رسمی و اسپرت قابل‌استفاده است. همچنین رنگ‌بندی متنوعی داشته و فرد را بسیار خوش استایل تر نشان می‌دهد.
  • ۳ تیشرت‌های سفید
    تیشرت‌های سفید در عین سادگی بسیار شیک هستند و با یک شلوار جین می‌توانند بهترین انتخاب بهاری برای تیپ‌های اسپرت باشند. همچنین می‌توان روی این تیشرت از یک پیراهن رنگی با دکمه‌های باز استفاده کرد.
  • ۴ پیراهن‌های پنبه‌ای
    این مدل پیراهن بهاری برای آن دسته از افراد که نیاز به پوشش بیشتری در این فصل دارند بسیار مناسب است. پیراهن‌های پنبه‌ای دارای یقه‌گرد و آستین کشبافت بوده و انتخابی عالی برای فصل بهار خواهند بود.
  • ۵ کت جین
    کت‌های جین برای بسیاری از جوانان و نوجوانان بسیار جذاب بوده و می‌تواند برای انواع تیپ‌های اسپرت کاملاً مناسب باشد. این کت‌ها تنوع بسیار زیادی داشته و در مدل‌های چروک و یا چند جیب در بازار موجودند.
  • ۶ سویی شرت
    سویی شرت نیز یک انتخاب بهاری برای تیپ‌های اسپرت است که در بسیاری از مکان‌ها می‌توان از آن استفاده کرد.

52

مدل‌های شلوار مردانه
برای داشتن یک تیپ بهاره مناسب لازم است به تمام لباس‌ها توجه کنید. انتخاب شلوار مناسب برای بهار، مطابق با سایر لباس‌ها می‌تواند بر جذابیت شما بیفزاید. در اینجا انواع متنوعی از شلوارهای مردانه ذکر می‌شود که شما می‌توانید طبق سلیقه و نوع پوشش خود هر یک از آنها را انتخاب و خریداری کنید.

  • ۱ شلوار کتان
    شلوار کتان دارای انواع و سبک‌های بسیار متنوعی بوده و برای تکمیل شدن یک تیپ بهاری اسپرت کاملاً مناسب است. این نوع شلوار از محبوبیت بالایی برخوردار بوده و بسیاری از افراد علاقه‌مند به پوشیدن این نوع شلوار هستند.
  • ۲ شلوار جین
    شلوار جین در واقع شلواری برای تمامی فصول به شمار می‌رود. شلوار جین همواره طرف‌داران زیادی داشته و بسیار مناسب برای تیپ‌های اسپرت است.
  • ۳ شلوار پارچه‌ای
    علاقه‌مندان به تیپ‌های کلاسیک و رسمی به پوشیدن این نوع شلوار بسیار علاقه‌مندند. شلوارهای پارچه‌ای برای فصل بهار مناسب بوده و بسیار خنک و راحت هستند. همچنین این شلوارها را می‌توان با کت و یا بدون کت استفاده کرد.

کفش بهاره برای مردان
با آمدن فصل بهار لازم است در انتخاب نوع کفش‌ها نیز تجدیدنظر کرد. بهتر است صندل‌های مردانه و کفش‌های سبک‌تر را جایگزین کتونی‌ها و بوت‌هایمان کنیم.

  • ۱ کفش‌های نیم ساق
    این نوع کفش‌ها بسیار مناسب برای فصل بهار و درعین‌حال جذاب و شیک هستند. در روزهای بارانی نیز این کفش‌ها پاهای شما را از خیس شدن نجات می‌دهند.
  • ۲ کفش کالج
    کفش‌های کالج با ظاهری ساده و جنس چرم می‌توانند برای طیف وسیعی از افراد مناسب باشند. این کفش‌ها برای فصل بهار مناسب بوده و تمام افراد با تیپ‌های کلاسیک و اسپرت می‌توانند از آنها استفاده کنند.
  • ۳ کفش‌های اسنیکر
    طرح این نوع کفش‌ها بسیار مناسب برای تیپ‌های اسپرت بوده و معمولاً به رنگ سفید تولید می‌شوند. این نوع کفش‌ها مناسب فصل بهار است و نوجوانان علاقه زیادی به پوشیدن این نوع کفش‌ها دارند.

اکسسوری بهاری برای آقایان
اکسسوری در لباس پوشیدن مانند اضافه‌کردن چاشنی‌های مناسب به غذا است. پس از انتخاب لباس‌های مناسب برای فصل بهار لازم است به فکر اضافه‌کردن چند قطعه اکسسوری به تیپ بهاری‌مان باشیم.
لازم است در انتخاب اکسسوری زیاده‌روی نکرده و به یک یا دو قطعه اکتفا کنیم زیرا زیاده‌روی در انتخاب این قطعات می‌تواند تیپ شما را تحت شعاع قرار دهد.

  • ۱ ساعت‌های مچی با دسته پارچه‌ای
    ساعت مچی یکی از مهم‌ترین اکسسوری‌های مردانه به شمار می‌روند که نمونه‌هایی با دسته پارچه‌ای می‌تواند بهترین گزینه برای فصل بهار به شمار بیاید.
  • ۲ کیف چرمی
    استفاده از کیف‌های چرمی برای مسافرت‌ها و گردش‌های کوتاه می‌تواند گزینه مناسبی برای فصل بهار باشد. همچنین این نوع کیف‌ها می‌تواند جلوه تیپ شما را بسیار خاص‌تر نشان دهد.
  • ۳ کلاه آفتابی
    کلاه‌های لبه‌دار برای تیپ‌های اسپرت بسیار مناسب‌اند. این نوع کلاه‌ها در روزهای آفتابی و با یک تیشرت می‌تواند بسیار عالی باشد.
  • ۴ عینک آفتابی
    در روزهای آفتابی فصل بهار به این اکسسوری جذاب نیاز خواهید داشت. انواع عینک‌های آفتابی با رنگ‌های روشن می‌تواند بسیار جذاب باشد.
  • ۵ زیورآلات مردانه
    بسیاری از آقایان به استفاده از زنجیرها و انگشترهای مختلف علاقه دارند. این نوع اکسسوری‌ها برای انواع تیپ‌های اسپرت و کلاسیک قابل‌استفاده است.

98

کلام آخر
انتخاب نوع پوشش در هر یک از فصل‌های سال جذابیت‌های خاص خودش را دارد. انسان با طرز پوشش و انتخاب طرح و رنگ لباس، به‌نوعی احساسات درونی خود را به اطرافیانش نشان می‌دهد.
انتخاب لباس بهاری برای بسیاری افراد هیجان‌انگیز بوده و خاطرات دوران کودکی و خرید لباس عید را تداعی می‌کند.
برای انتخاب بهترین پوشش در فصل بهار بهتر است از رنگ‌های شاد و موردعلاقه خود استفاده کنید. پارچه‌های سبک و خنک می‌توانند بهترین انتخاب باشند.
در فصل بهار تعداد دورهمی‌ها و میهمانی‌ها افزایش می‌یابد. بسیاری از افراد به گردش در طبیعت رفته و لحظات بهاری خود را این‌گونه سپری می‌کنند. در انتخاب لباس برای فصل بهار این‌گونه موارد را نیز در نظر گرفته و لباس‌هایی مناسب برای گردش در طبیعت و دورهمی‌ها در فضای سبز در نظر بگیرید.

خدمات سایت لک لک
برای خرید کالا می توانید لینک آن را از سایت خارجی مورد نظر کپی کنید و در صفحه ثبت سفارش وب سایت لک لک قرار دهید. اگر اطلاعات تکمیلی را می دانید تکمیل کنید و گرنه گزینه “به لک لک واگذار می کنم” را انتخاب کنید تا کارشناسان لک لک اطلاعات را تکمیل کنند و استعلام قیمت به شما داده شود. سپس کافیست پرداخت ریالی را انجام دهید و لک لک به صورت یکپارچه خرید ارزی، حمل بین المللی، گمرک و مابقی موارد را انجام می دهد و کالا را درب منزل یا شرکت شما تحویل می دهد.

[تعداد: 1    میانگین: 2/5]

اشتراک در خبرنامه بلاگ لک لک

[mc4wp_form id="305702"]

ارسال نظر