آموزش معرفی فروشگاه های آنلاین اخبار و رویداد های اخیر 

ویلیج هت‌شاپ ؛ دنیای بی‌مرز کلاه

ویلیج هت‌شاپ

مدت زمان مطالعه: 3 دقیقه

کلاه‌ها برای هر کسی نشانه‌های خود را دربردارند. قوم‌های مختلف کلاه‌های خود را دارند، نظامیان هر کدام کلاه‌های مخصوص به خود را دارند، برای ورزش‌های مختلف کلاه‌های متعددی طراحی شده و شغل‌های مختلف هم مثل آشپزی کلاه‌های خاصی دارند. بسیاری از کلاه‌ها هم فقط به دلیل زیبا بودن طرفدار دارند. شما جزو کدام دسته هستید؟ عضو هر دسته‌ای که باشید حتما در دوره‌ای از زندگی خود مثل دوران سربازی کلاه بر سر کرده‌اید. به هر حال، کلاه‌ها جزو آن دسته از محصولات پرطرفداری‌اند که برخی دیوانه‌وار آن‌ها را دوست دارند و برخی دیگر آن‌ها را کلکسیون می‌کنند. این علاقه‌های جنون‌آمیز در طول تاریخ باعث پدید آمدن انواع و اقسام سبک‌های کلاه‌های مختلف شده و اکنون بسیاری از آن‌ها به فروش می‌رسند. از این رو، می‌خواهیم شما را در این مطلب با یک وب‌سایت فروش آنلاین کلاه با نام ویلیج هت‌شاپ  آشنا کنیم.

ویلیج هت‌شاپ؛ دنیای بی‌مرزکلاهUntitled-2

ویلیج هت‌شاپ در سال 1980 در شهر سن‌دیگو ایالت کالیفرنیا راه‌اندازی شد و در ابتدا به عنوان یک خرده‌فروش در حوزه کلاه فعالیت می‌کرد تا اینکه در سال 1997 وب‌سایت این برند برای فروش آنلاین محصولات تاسیس شد. برای تجارتی مثل تجارت کلاه افتتاح وب‌سایت فروش آنلاین در آن‌ها سال‌ها حرکت رو به جلویی بود و همین مسئله باعث شد تا این برند در حوزه آنلاین تبدیل به یکی از بهترین‌ها و معروف‌ترین‌ها شود و تا به امروز به کار خود ادامه داده است.

ویلیج هت‌شاپ دارای تنوع بسیاری است و انواع سبک کلاه‌های مردانه و زنانه را با قیمت‌های مناسب می توانید در این وب‌سایت پیدا کنید. همچنین درج اطلاعات کافی در مورد محصولات و وجود عکس‌های متعدد از زوایای مختلف از محصول کار خرید از این فروشگاه آنلاین را ساده کرده است. علاوه بر این، فروشگاه آنلاین ویلیج هت‌شاپ به تمام قاره‌های دنیا محصول ارسال می‌کند و این مسئله مشتریان این برند را روزبه‌روز افزایش می‌دهد.

چگونه سایز کلاه را انتخاب کنم؟

یکی از مسائلی که در خرید آنلاین کلاه وجود دارد ندانستن دقیق سایز کلاه است، مسئله‌ای که در خرید حضوری با امتحان کردن کلاه برطرف می‌شود. با این حال، فهمیدن سایز کلاه مناسب ما کار بسیار ساده‌ای است. برای این کار کافی است با یک نخ یا متر نرم دور سرتان را اندازه‌گیری کنید. منظور از دور سر حدود 5/4 سانتی‌متر بالاتر از گوش است. در این حالت نخ یا متر را خیلی محکم دور سرفشار ندهید و فقط آن را دور سرتان بگیرید. عدد به دست آمده نشان‌دهنده سایز کلاه شماست.

 ویلیج هت‌شاپ

چگونه از ویلیج هت‌شاپ خرید کنم؟

وقتی وارد صفحه اصلی فروشگاه آنلاین ویلیج هت‌شاپ می‌شوید راه‌های زیادی را برای یافتن محصول مورد نظرتان وجود دارد :

اگر نام محصول یا سبکی که به دنبال آن هستید را می‌شناسید ، کافی است آن را در بخش سرچ وب‌سایت، که در بالای صفحه قرار دارد تایپ کنید. با کلیک روی کلمه search صفحه جدیدی باز می‌شود که تمام محصولات مرتبط با سرچ شما را نشان می‌دهد و شما می‌توانید از بین آن‌ها کلاه مورد نظر خود را انتخاب کنید.

راه دیگر استفاده از دسته‌بندی‌های وب‌سایت است. در بالای صفحه نوار سیاه‌رنگی وجود دارد که دسته‌بندی‌های سایت در آن وجود دارد که براساس کلاه‌های مردانه، کلاه‌های زنانه، خرید براساس سبک و خرید براساس برند تقسیم‌بندی شده است. با قرار دادن نشانگر موس روی هر کدام از آن‌ها دسته‌بندی‌های جزئی هر کدام از آن‌ها مشخص می‌شود و شما می‌توانید یکی از آن‌ها را انتخاب کنید. با انتخاب هر کدام از آن‌ها صفحه جدیدی باز می‌شود که تمامی محصولات مرتبط را نمایش می‌دهد و شما می‌توانید از میان کلاه‌های مختلف، کالای مورد نظر خود را انتخاب کنید.

همچنین در صفحه اصلی دو بخش پرفروش‌ترین‌ها و کلاه‌های مناسب فصل وجود دارد که شما از بین محصولات موجود در این بخش می‌توانید محصول مورد نظر خود را انتخاب کنید.

پس از یافتن محصول مورد نظر و کلیک روی آن وارد صفحه مخصوص آن محصول می‌شوید. در صفحه هر کلاه عکس آن، قیمت، راهنمای انتخاب سایز، رنگ‌های آن کلاه و در پایین صفحه اطلاعات کاملی از آن کلاه و محصولات مشابه درج شده که به شما در انتخاب نهایی کمک شایانی می‌کند.

اگر کلاه مورد نظر خود را انتخاب کرده اید ، ما در خرید آن به شما کمک خواهیم کرد . فقط کافیست تا لینک آن را برای ما ارسال کنید و ادامه خرید را به لک لک بسپارید .

[تعداد: 4    میانگین: 2.5/5]

اشتراک در خبرنامه بلاگ لک لک

[mc4wp_form id="305702"]

ارسال نظر