آموزش معرفی فروشگاه های آنلاین اخبار و رویداد های اخیر 

5 پاشنه و یک کفش در برند Mime et moi

Mime et moi

مدت زمان مطالعه: 3 دقیقه

قطعاً برای شما هم پیش آمده‌ است که در موقعیتی قرار بگیرید که برایتان انتخاب بین پوشیدن‌ یک کفش راحت و اسپرت یا پوشیدن یک کفش پاشنه‌دار و مجلسی بسیار سخت باشد‌. انتخاب هرکدام که باشد درصدی از نارضایتی را به همراه خواهد داشت‌. این دغدغهٔ بیشتر خانم‌هایی است که به ظاهر و تیپ خود اهمیت می‌دهند‌. یک شرکت آلمانی برای این مشکل راه حلی پیدا کرده است. با آن آشنا شوید‌:

Mime et moi ترکیب زیبایی و راحتی

کمپانی Mime et moi چهار سال پیش در مونیخ آلمان تأسیس شد و هدف آن طراحی کفشی منحصر‌به‌فرد بود که در آن واحد بتواند به نیاز مشتریان خود پاسخ دهد و با نیازهای او سازگار باشد؛ نیاز به زیبایی و در عین حال راحتی: طراحی کفشی برای تمامی روز‌ با قابلیت تغییر پاشنه‌های آن‌. طراحی و ساخت این کفش سه سال طول کشیده و امروز به مرحله تولید رسیده است .

Mime et moi

طراحی کفش Mime et moi

به‌طور پیش فرض برای هر کفشی 5 سانتی‌متر پاشنه طراحی شده است‌: ‌پاشنه بلند نازک و پاشنه بلند پهن 10 سانتی‌، پاشنه متوسط نازک و پاشنه متوسط پهن‌ 7 سانتی‌‌،‌ پاشنه تخت 3 سانتی‌‌‌)‌‌. این پاشنه‌ها به وسیله اهرمی که زیر کفهٔ آن قرار دارد‌ به راحتی قابل تغییر هستند‌. با بلند‌ کردن اهرم پاشنه به راحتی در می‌آید و می‌توان پاشنه دیگر را جایگزین آن کرد‌.

در طراحی و ساخت این کفش از پیشرفته‌ترین و آخرین فناوری‌ها و تکنیک‌ها استفاده شده است‌. کفهٔ زیرین انعطاف‌پذیر است تا بتواند با هر اندازه‌ای از پاشنه به‌راحتی سازگار شود و برای رویهٔ آن از چرم با کیفیت استفاده شده است‌.

Mime et moi

خرید از  Mime et moi

اگر شما هم دنبال کنندهٔ شبکه‌های اجتماعی مختلف هستید ممکن است که تبلیغات این کفش خلاقانه را دیده باشید و این چیزی بود که ما را مصر کرد تا سازندهٔ آن را پیدا کنیم‌. این کفش به تازگی به تولید انبوه رسیده است و تنها از طریق سایت سازندهٔ آن به فروش می رسد‌.  این امکان برای شما فراهم شده است تا بتوانید از طریق سیستم ثبت سفارش لک لک این کفش را خریداری کنید‌ تنها کافیست تا سایز و مدل دلخواه خود را انتخاب کنید و ادامه خرید خود را به لک لک بسپارید تا جز اولین نفراتی باشید که یک کفش با 5 پاشنه دارید‌.

[تعداد: 12    میانگین: 2.8/5]

اشتراک در خبرنامه بلاگ لک لک

[mc4wp_form id="305702"]

ارسال نظر