آموزش معرفی فروشگاه های آنلاین اخبار و رویداد های اخیر 

تام فورد ؛ مثل جیمز باند لباس بپوشید

تام فورد

مدت زمان مطالعه: 3 دقیقه

برندهای زیادی در حوزه پوشاک در سراسر دنیا در حال فعالیت‌اند و هر کدام در تلاش‌اند با عرضه محصولات جذاب و متفاوت توجه مردم و مخاطبان را به خود جلب کنند. برخی محصولات لوکس تولید می‌کنند و برخی دیگر محصولاتی با قیمت‌های اقتصادی‌تر. در این میان برخی به طراحی‌های خاص خود مشهورند و مخاطبان این برندها، آن‌ها را به دلیل داشتن محصولاتی با ایده‌های جذاب در طراحی می‌شناسند.

برند تام فورد یکی از برندهای لاکچری در زمینه مد بوده که محصولات زیادی از قبیل عطر ، عینک، لباس‌های زنانه و مردانه با طراحی خاص و کیفیت بسیار بالا تولید کرده و در سرتاسر دنیا توزیع می‌کند. عطرها و ادکلن‌های این برند یکی از ماندگارترین و منحصر به فرد ترین ها هستند که فروش بسیار بالایی در دنیا دارند و عینک‌های طبی و آفتابی این برند در تمام مدل‌ها بر اساس انوع چهر‌ه‌ها ساخته شده و امکان انتخاب را برای همه فراهم می کند.

تام فورد

درباره تام فورد

تام فورد در آستن تگزاس به دنیا آمد ، اما بیشتر دوران کودکی خود را در نیومکزیکو گذراند. دوران نوجوانی او در نیویورک سپری شد و در دانشگاه همین شهر چندین دوره در زمینه تاریخچه هنر گذراند. اما پس از آن مطالعات خود را به سمت معماری در مدرسه،  طراحی پارسون در نیویورک و پاریس هدایت کرد.

در سال ۱۹۹۰ تام فورد به میلان رفت و به عنوان طراح لباس‌های زنانه به برند گوچی پیوست. در سال ۱۹۹۲ مدیر طراحی و در سال ۱۹۹۴ به عنوان مدیر خلاق در گوچی منصوب شد. او مسئولیت طراحی تمام محصولات از لباس‌ها تا عطرها را به عهده گرفت. در طی ۱۰ سالی که تام فورد به عنوان مدیر خلاق در گوچی و گروه گوچی مشغول به کار بود، فروش این کمپانی از ۲۳۰ میلیون دلار به حدود ۳ میلیارد دلار در سال ۲۰۰۳ رسید و برند گوچی یکی از بزرگ‌ترین و سودآورترین برندهای لاکچری دنیا شد.

در آوریل سال ۲۰۰۵،  فورد افتتاح برند تام فورد را اعلام عمومی کرد و در آوریل سال ۲۰۰۷ اولین فروشگاه خود را در نیویورک راه‌اندازی کرد. در حال حاضر تام فورد ۹۸ فروشگاه در شهرهای مختلف دنیا مثل میلان، توکیو، لاس وگاس، دبی، زوریخ، دهلی نو، شانگهای و روسیه دارد.

در ماه مارچ سال ۲۰۰۵ افتتاح اولین شرکت فیلم‌سازی تام فورد اعلام شد و جوایز بسیار زیادی را در این زمینه به خود اختصاص داد. همچنین تام فورد مسئول طراحی لباس‌های شخصیت جیمز باند در آخرین فیلم این مجموعه با نام شبح بود.

تام فورد

چگونه از وب‌سایت تام فورد خرید کنیم؟

با ورود به وب‌سایت تام فورد در صفحه اصلی،  تعدادی از دسته‌بندی‌ها را با نمایش عکس مشاهده می‌کنید. در نوار سفید رنگ بالای سایت، دسته‌بندی‌ها با جزئیات بیشتر نمایش داده شده‌اند. این دسته‌بندی‌ها شامل: مردانه، زنانه، محصولات آرایشی و زیبایی و اخبار است. با باز کردن هر منو، کالاهای مختلف آن را مشاهده می‌کنید. برای مثال از منوی زنانه گزینه کفش‌ها را انتخاب ‌می‌کنیم . در صفحه باز شده، انواع مختلف کفش‌های این برند نمایش داده می‌شوند. از منوی  Typeنوع کفش و از منوی ‌Size  می‌توانید سایز مورد نظر را انتخاب کنید. با حرکت نشانگر ماوس بر روی هر کالا، نام آن و قیمتش را مشاهده می‌کنید.

با ورود به صفحه کالای مورد نظر، در وسط و سمت راست صفحه، عکس‌های بیشتری از محصول مورد نظر موجود است. همچنین در سمت چپ صفحه، قیمت، رنگ‌های موجود ، تعداد، سایز و جزئیات بیشتری از محصول را مشاهده می‌کنید. در پایین صفحه، خود وب‌سایت چند محصول را به شما پیشنهاد می‌دهد. پیدا کردن محصول مورد نظر از فروشگاه آنلاین تام فورد ساده است چون فقط محصولات خود این برند عرضه می‌شود.

با پیدا کردن محصول مورد نظر خود می‌توانید با کمک لک‌لک آن را در سریع‌ترین زمان ممکن در اختیار داشته باشید. فقط کافی است لینک صفحه را در قسمت ثبت سفارش لک‌لک کپی کنید تا ظرف دو روز کاری پیش‌فاکتور برای شما ارسال شود. پس از پرداخت مبلغ پیش‌فاکتور و ثبت نهایی سفارش، کالای مورد نظر شما 15 تا 20 روز کاری درب منزل به شما تحویل داده خواهد شد.

 

[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

اشتراک در خبرنامه بلاگ لک لک

[mc4wp_form id="305702"]

ارسال نظر