آموزش معرفی فروشگاه های آنلاین اخبار و رویداد های اخیر 
خرید محصولات ایکیا

مدت زمان مطالعه: 3 دقیقه

معرفی و خرید محصولات ایکیا

برند ایکیا IKEA یکی از محبوب‌ترین شرکت‌های سازنده انواع مختلف لوازم خانگی به شمار می‌رود. این مجموعه در سال ۱۹۴۳ توسط فردی به نام اینگوار کمپراد و در کشور سوئیس راه اندازی شده و مجموعه‌ای چند ملیتی محسوب می‌شود. از جمله مهم‌ترین محصولات این شرکت می‌توان به مبلمان، تختخواب، وسایل و تجهیزات روشنایی، پرده، تشک، ظروف آشپزخانه، وسایل دکوری و تزئینی و … اشاره کرد. از میان انواع مختلف کالاهای ساخت این برند، محصولات چوبی از جمله محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین‌ها هستند.

خرید محصولات ایکیا

این شرکت سعی خود را به کار گرفته تا محصولاتی بسیار ساده را طراحی کند که در کنار کیفیت بسیار بالا از جلوه‌ای زیبا و شیک هم برخوردار باشند. در این مقاله قصد معرفی و خرید محصولات ایکیا را داشته و می خواهیم راهنمای خرید این محصولات را ارائه دهیم. پس اگر شما هم به دنبال شناخت بیشتر محصولات این برند هستید با ما همراه باشید .

مهمترین محصولات برند ایکیا
خرید محصولات ایکیا
محصولات ساخته شده توسط برند ایکیا را می‌توان به طور کلی در چند طبقه اصلی جای داد که شامل محصولات مربوط به اتاق خواب، نشیمن، اتاق و لوازم کودک، دکوراسیون داخلی و خارجی، لوازم آشپزخانه و مبلمان هستند.
برخی از این محصولات از جمله تجهیزات مربوط به روشنایی داخل و خارج از منازل بوده و یا جعبه‌های نگهداری و نظم دهنده، وسایل آشپزی و شیرینی پزی، ظروف غذا خوری و سرویس پذیرایی، لوازم مصرفی مربوط به آشپزخانه، وسایل لازم برای سرویس‌های بهداشتی و حمام و … محسوب می‌شوند. در ادامه برخی از مهمترین محصولات این برند را معرفی خواهیم کرد.

کالای خواب ایکیا

همان‌طور که می‌دانید خرید و استفاده از کالای خواب با کیفیت و استاندارد نقش قابل توجهی در آرامش روح و سلامت جسم در هنگام خوابیدن و استراحت کردن خواهد داشت. برای اینکه بتوانید در اوقات مختلف استراحت خود، سلامت کمر و گردن را تامین و تضمین کنید به طور حتم باید از کالای خواب با کیفیت کافی و ساخته شده مطابق با استانداردها استفاده کنید.
برند ایکیا به همین منظور وارد عرصه رقابت شده و کالای خواب بسیار با کیفیتی را مطابق با استانداردهای روز دنیا تهیه کرده و در اختیار متقاضیان و خریداران قرار می‌دهد. این محصولات به گونه‌ای طراحی و تولید شده‌اند که فشاری بسیار مناسب را در نقاط مختلف بدن شما توزیع کرده و می‌توانند با تنظیم بهینه دمای بدن مصرف کننده، به گردش خون بهتر او کمک رسانند.
مجموعه کالای خواب برند ایکیا شامل محصولات متنوعی بوده که از آن جمله می‌توان به تشک، بالش، لحاف، محافظ تشک، روتختی، کاور و… اشاره کرد.
از آنجایی که در هنگام خرید این محصولات توجه به نکات و مواردی از قبیل استانداردهای طبی، اصالت کالا، جنس پارچه‌های به کار رفته در فرایند طراحی و دوخت و… از اهمیت قابل توجهی برخوردار شده‌ پس خرید محصولات برند ایکیا برای شما اقدامی بسیار مناسب و معقول خواهد بود.

لوازم حمام و سرویس بهداشتی ایکیا

لوازم حمام و سرویس بهداشتی نقش بسیار مهمی در زیبایی یک خانه داشته و می‌توانند روحیه و احساس شما را تحت تاثیر خود قرار دهند. به همین دلیل برند ایکیا به عرصه تولید و عرضه لوازم حمام و سرویس بهداشتی هم ورود کرده و محصولات با کیفیتی را روانه بازار مصرف ساخته است.
این محصولات تناسب و تطابق بسیاربالایی با دکوراسیون منازل شما داشته و زیبایی و نظافت آن را افزایش می‌دهند. این برند سعی خود را به کار گرفته تا محصولات و تجهیزات مربوط به حمام و سرویس‌های بهداشتی را به نحوی طراحی و تولید کند که علاوه بر کیفیت بالا از رنگ‌های شاد و جالب توجهی نیز به وجود آمده باشند.
با انتخاب و خرید این محصولات برند ایکیا خیالتان بابت دوام و ماندگاری تجهیزات مدنظر خود راحت خواهد بود .

لوازم آشپزخانه ایکیا
خرید محصولات ایکیا
لوازم آشپزخانه بخش بسیار مهمی از یک منزل بوده و خرید بهترین و مناسب‌ترین این تجهیزات برای بانوان اهمیت بسیار زیادی دارد. لوازم آشپزخانه ایکیا از کیفیت بسیار بالایی برخوردار بوده و زیبایی و جذابیت مد نظر شما را هم دارند. برخورداری از استحکام بالا، دوام کافی و تنوع از دیگر ویژگی‌های این محصولات برند ایکیا به شمار می‌رود.
از جمله لوازم و اکسسوری‌های مربوط به آشپزخانه که توسط این برند طراحی و ساخته شده‌اند می‌توان به آبچکان، باکس سیب زمینی و پیاز، نظم دهنده بطری و مواد شوینده اشاره کرد و یا انواع مختلف آویزها و جادستمالی‌ها را نام برد.
بخش وسیعی از این لوازم، مربوط به آشپزی بوده و برخی لوازم و ظروف نگهدارنده و یا لوازم مربوط به نظافت آشپزخانه هستند. ظروف آشپزخانه، سرویس‌ها و … نیز اهمیت بسیار زیادی در ایجاد یک دکوراسیون جذاب و منحصر به فرد برای منزل شما داشته و برند سازنده ایکیا نسبت به طراحی و تولید این لوازم بی توجه نبوده است.

لوازم دکوراتیو ایکیا

تمامی افراد تمایل دارند خانه‌ای بسیار زیبا داشته باشند که با استفاده از لوازم و تجهیزات جالب توجهی تزیین شده است. لوازمی که مخصوص کاربرد در نقاط مختلف خانه از قبیل اتاق خواب، اتاق کار، اتاق کودکان و … هستند.
مجموعه تولید کننده ایکیا نسبت به این نیاز و دغدغه شما بی توجه نبوده و محصولات متنوع دکوری و تزئینی را ساخته و روانه بازار مصرف کرده است. پس می‌توانید از میان محصولات گوناگون این مجموعه، لوازم دکوراتیو مد نظر خود را انتخاب و خریداری کنید.
هر کدام از لوازم دکوری و تزئینی ساخته شده توسط این برند از ویژگی‌های مخصوص به خود برخوردار بوده و هرکدام را می‌توانید در مکانی خاص مورد استفاده قرار دهید. از جمله لوازم تزئینی و دکوراتیو ساخت برند ایکیا می‌توان به انواع مختلف جا شمعی‌ها، شمع‌های تزیینی، گل و گلدان، آینه‌های آرایشی و … اشاره کرد.

مبلمان راحتی ایکیا

مبلمان ایکیا را می‌توان یکی از معروف‌ترین و محبوب‌ترین محصولات این برند به شما آورد. این لوازم به دلیل برخورداری از راحتی بسیار بالا و کاربردهای بی نظیر از جمله پرفروش ترین محصولات برند ایکیا محسوب می‌شوند.
از مبلمان راحتی ایکیا می‌توانید برای استراحت کردن در طول شبانه روز استفاده کرده و خستگی‌های روزانه را از تن خود خارج سازید. مبلمان‌های راحتی برند ایکیا به شکل تک نفره، دو نفره، سه نفره و … طراحی و تولید شده و نشیمن آن‌ها نیز بسیار راحت است.
برای ساخت این محصولات از مواد اولیه مرغوب و باکیفیتی استفاده شده که آن‌ها را خاص و منحصر به فرد می‌سازد. در فرایند تولید این مبل‌ها اصول و استانداردهای مهندسی نیز رعایت شده و آن‌ها را به محصولاتی بی‌رقیب مبدل کرده است. از جمله مواد اولیه اصلی به کار رفته در فرایند ساخت این مبلمان‌ها می‌توان به چوب سه لایه اشاره کرد و یا پلی اورتان، الیاف، پارچه‌های پلی استر و … را نام برد.
مبلمان ایکیا از طول عمر و دوام کافی و مورد نظر شما برخوردار شده و می‌تواند سالیان سال برای شما کار کند. روکش‌های مبلمان راحتی این برند از چند رنگ متنوع برخوردار شده‌اند. پس از این بابت نیز دغدغه‌ای نخواهید داشت. چراکه می‌توانید رنگ متناسب با دکوراسیون منزل خود را انتخاب کرده و به خرید آن دست بزنید.
بسیاری از این محصولات از روکش‌های قابل جدا شدن از مبل به وجود آمده‌اند. به نحوی که با باز کردن یک زیپ می‌توانید روکش را به راحتی از مبل جدا کرده و آن را شستشو دهید و یا برای نظافت آن از جاروبرقی کمک بگیرید .

کمد و باکس چوبی ایکیا

اگر به دنبال انتخاب و خرید یک کمد و یا باکس چوبی مناسب برای نظم دهی به فضای خانه خود هستید بهتر است سری به محصولات برند ایکیا بزنید. در واقع برند ایکیا در حوزه تولید و عرضه کمدهای نظم دهنده و طراحی فضاهای خاص و منحصر به فرد، مجموعه‌ای کاملا معروف و شناخته شده است.
این برند انواع مختلفی از کمدها و یا باکس‌ها را با طرح‌هایی بسیار ساده اما در عین حال کاربردی و مفید طراحی و تولید نموده و در اختیار خریداران قرار می‌دهد. با استفاده از این محصولات دغدغه‌ای بابت کمبود فضا در خانه خود نخواهید داشت. چراکه می‌توانید بسیاری از لوازم خود را درون این کمدها و قفسه‌ها جای داده و نگران نظم و ترتیب آن هم نباشید.
انواع متنوع جاکفشی‌ها، دراورها، قفسه‌های چوبی پرتابل و یا متحرک و دیواری، رخت آویزها و … را می‌توان از جمله مهم‌ترین دسته از این لوازم به شمار آورد که می‌توانند به خوبی از عهده نگهداری و نظم بخشی به کفش‌ها، پوشاک و لوازم شخصی شما برآیند.
این محصولات از طراحی شیک و زیبایی هم برخوردار شده‌اند. پس دکوراسیون منزل شما را هم به راحتی تزیین خواهند نمود .

وسایل کودک ایکیا

برند ایکیا نسبت به نیاز و خواسته‌های کودکان شما نیز بی توجه نبوده و برای این افراد محصولات بسیار متنوعی را طراحی و تولید کرده است. این لوازم علاوه بر برخورداری از تنوع بالا، طراحی منحصر به فرد و جالب توجهی هم دارند.
از جمله محصولات کودک ایکیا می‌توان به ظروف غذاخوری اشاره کرد و یا چادرهای مسافرتی مخصوص کودکان را نام برد. تخت خواب، میز و صندلی کودک از دیگر محصولات برند ایکیا به شمار می‌روند. این برند انواع متنوعی از ساعت‌های کودکانه دیواری و یا ساعت‌های رومیزی مختص این افراد را طراحی و تولید کرده و به بازار مصرف روانه ساخته است.
همچنین می‌توانید انواع گوناگونی از عروسک‌های ساخت این برند را برای کودکان خود انتخاب و خریداری کنید. برند ایکیا سعی خود را به کار گرفته تا این لوازم را با رنگ‌های شاد و با جذابیت کافی طراحی و تولید کند تا روحیه کودکان را شادتر نموده و نیازهای آن‌ها را نیز برطرف سازد.
پس با خرید محصولات برند ایکیا برای کودک دلبند خود نگران کیفیت محصول، دوام و ماندگاری و از سوی دیگر جذابیت آن نخواهید بود.
خدمات سایت لک لک
برای خرید کالا می توانید لینک آن را از سایت خارجی مورد نظر کپی کنید و در صفحه ثبت سفارش وب سایت لک لک قرار دهید. اگر اطلاعات تکمیلی را می دانید تکمیل کنید و گرنه گزینه “به لک لک واگذار می کنم” را انتخاب کنید تا کارشناسان لک لک اطلاعات را تکمیل کنند و استعلام قیمت به شما داده شود. سپس کافیست پرداخت ریالی را انجام دهید و لک لک به صورت یکپارچه خرید ارزی، حمل بین المللی، گمرک و مابقی موارد را انجام می دهد و کالا را درب منزل یا شرکت شما تحویل می دهد.

[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

اشتراک در خبرنامه بلاگ لک لک

[mc4wp_form id="305702"]

ارسال نظر