آموزش معرفی فروشگاه های آنلاین اخبار و رویداد های اخیر 

جدیدترین لوازم کمپینگ

مدت زمان مطالعه: 5 دقیقه

فرقی نمی‌کند که برای اولین بار قصد کمپینگ دارید یا یک فرد باتجربه در این زمینه هستید، در هر صورت انتخاب بهترین وسایل و لوازم کمپینگ برای سفرتان می‌تواند منجر به وجود آمدن یک زمان به یاد ماندنی برای شما شود. در حال حاضر ابزارهای کمپینگ از تنوع بسیار بالایی برخوردار هستند به گونه‌ای که امروزه از پیاده روی گرفته تا سایر لوازم جانبی کمپینگ را می‌توان به راحتی خریداری کرده و سفر خود را به طبیعت زیباتر کرد.
در کنار چادر، کیسه خواب، وسایل پخت‌وپز و غیره لوازم ضروری بسیاری وجود دارند که می‎توان برای کمپینگ بعدی خود آنها را تهیه کرد. در این مطلب لیستی از جالب‌ترین و در عین حال جدیدترین لوازم کمپینگ برای شما معرفی خواهد شد پس با ما همراه باشید.

لیست بهترین وسایل کمپینگ
به جهت تهیه وسایل کمپینگ باید این مورد را یادآور شد که امروزه می‌توان بهترین وسایل کمپینگ را برای راحتی، آشپزی، گرمایش، سرمایش و غیره تهیه کرد که در این بخش برخی از آنها را معرفی می‌کنیم.

دستگاه تصفیه آب (Water Purifier)
اگر قصد کمپینگ کوتاه مدت را داشته باشید در این صورت آوردن مقداری آب مشکلی نخواهد داشت، اما زمانی که قصد داشته باشید مدت زمان بیشتری را در کمپینگ بمانید به احتمال زیاد نیاز به پیدا کردن منبع آب خواهید داشت. همه ما می‌دانیم که آب مایه حیات است و نوشیدن آب سالم می‌تواند به سلامت بدن کمک کند اما این را هم می‌دانیم که نوشیدن آب باران یا آب شیرین از یک منبع بدون فیلتر اغلب می‌تواند بسیار خطرناک باشد.
دستگاه تصفیه آب یکی از ابزارهای کمپینگ بوده که در این شرایط می‌تواند بسیار کمک کننده باشد. این دستگاه‌ها در اشکال مختلف همچون یک پمپ، لیوان یا غیره موجود هستند. در صورتی که با یک گروه کمپینگ می‌کنید، استفاده از فیلتر آب گرانشی یک انتخاب عالی برای شما خواهد بود. این دستگاه به شما این امکان را می‌دهد تا گالن‌های آب را برای تمامی افراد فیلتر کنید.

فندک ضدآب (Waterproof Lighter)
فرقی نمی‎کند که نیاز به روشن کردن آتش داشته باشید یا قصدتان پخت‌و‌پز باشد در هر صورت باید وسیله‌ای برای کمپینگ داشته باشید که بتوانید با کمک آن آتش درست کنید. فندک ضدآب یکی از بهترین لوازم کمپینگ بوده که می‌توان آن را خریداری کرد. ضدآب بودن این فندک‌ها تضمین می‌کند که فندک مورد نظر می‌تواند در شرایط مرطوب نیز کار کند.
برخی از فندک‌های ضدآب امروزی کاملا بدون شعله هستند و از طریق USB شارژ می‌شوند و به جای شعله از پلاسما برای روشن کردن چوب یا موارد دیگر استفاده می‌کنند. استفاده از این فندک‌ها در مناطق ناهموارتر با شرایط مرطوب و سخت بسیار مناسب خواهد بود.

جعبه ظروف آشپزی (Cookware Kit)
تلاش برای بسته بندی وسایل آشپزخانه برای یک سفر کمپینگ می‌تواند برای افراد به مانند یک کابوس باشد. طبیعی است که فراموش کردن موارد ضروری بسیار آسان بوده و از آنجایی که باید همه چیز را بسته بندی کرد ممکن است در این حین آوردن چند ظروف مهم را فراموش کرد. به همین دلیل بهترین راه تهیه کیت ظروف آشپزی و فراهم سازی وسایلی است که در آشپزخانه استفاده می‌شوند.
از آنجایی که کیت‌های ظروف آشپزی دارای مجموعه‌های چند تکه هستند به همین دلیل می‌توان با خرید آنها ضروری‌ترین لوازم آشپزخانه را برای سفر خود به همراه داشت. در این صورت نیز مشکلاتی همچون فراموش کردن مواردی که برای خورد و خوراک لازم هستند نیز پیش نخواهد آمد. بدین منظور زمان سفر می‌توانید تمام وسایل آشپزخانه را به صورت یک‌جا همراه خود داشته باشید.

جای ادویه‌جات (Multi Spice Shaker)
به طور حتم استفاده از نمک، فلفل و سایر ادویه‎جات می‌تواند به لذیذتر شدن طعم غذا کمک بسیاری کند. حال زمان کمپینگ که هیچ آشپزخانه و تجهیزات اصلی برای آشپزی وجود ندارد به همراه داشتن یک جا ادویه‌ای پرکاربرد که می‌تواند چندین طعم دهنده همچون شکر، نمک، فلفل، زردچوبه، نعناع و غیره را درون یک محصول فراهم سازد به خوش طعم سازی غذا کمک بسیاری خواهد کرد. این محصولات کوچک می‌توانند طیف وسیعی از ادویه‌جات و طعم دهنده‌ها را در خود جای دهند که در این صورت می‌توانید برای خود یا گروه‎تان غذاهای سالم و خوشمزه‌ای را تهیه کنید.
Camper multi
ابزار چندکابردی (Campers Multi Tool)

استفاده از ابزاری چندگانه هنگام پخت‌وپز در کمپینگ که بتواند دردسرهایی از قبیل باز کردن درب بطری، کنسرو و غیره را برای شما رفع کند امری بسیار مهم است. در حال حاضر ابزاری چندگانه طراحی شده که می‌تواند قابلیت استفاده از چندین ابزار عالی را تنها در یک وسیله فراهم سازد. این ابزار دارای ابعادی جمع‌وجور بوده به گونه‌ای که به راحتی در جیب قرار می‌گیرند. این محصول می‌تواند به سادگی به عنوان یک چاقو، درب بازکن کنسرو و بطری و غیره مورد استفاده قرار گیرد. با تهیه این محصول دیگر نیازی نخواهید داشت که ابزارهای مورد نیاز برای آشپزی را به خاطر سپارید.
Portable Cooler Backpack

کوله پشتی خنک نگه دارنده (Portable Cooler Backpack)
زمانی که در کمپینگ هستید پیاده‌روی و گشت‌وگذار در جنگل و کوهستان از جمله بهترین ماجراجویی‌هایی به شمار می‎رود که می‌توانید داشته باشید. به طور طبیعی برای رفتن به سفر یک روزه باید تمام غذاها و نوشیدنی‌ها را بسته بندی کنید. کوله پشتی‌های سنتی امکان خنک نگه داشتن مواد غذایی و نوشیدنی‌ها را نداشتند اما امروزه کوله پشتی‌های کولردار یکی از جمله وسایل منحصر به فرد برای کمپینگ هستند.
این کوله‌ها یکی از بهترین وسایل به جهت حمل غذا و نوشیدنی‌ها برای خود یا کل گروه بوده و مناسب برای سفر و ماجراجویی‎های شما خواهد بود. با کمک این کوله پشتی‌ها می‎توانید با مایعات ولرم و ساندویچ‌های خیس شده خداحافظی کنید و غذا و نوشیدنی‌های خود را خنک و تازه نگه دارید.

پشه‌کش‌های قابل حمل (Portable Mosquito Repellent Shield)
کمپینگ در هوای گرم و مواجه شدن با پشه‌ها می‌تواند یک مشکل بزرگ برای افراد باشد به خصوص اگر بخواهید در جنگل و جایی که پشه‌ها رشد می‌کنند بمانید. برای بسیاری از افراد استفاده از اسپری‌های حشره‌کش بر روی بدن یا دستمال‌های مرطوب می‌تواند به دلیل حالت چسبندگی که دارد امری ناخوشایند باشد. درست است که استفاده از این وسایل می‌تواند موثر باشد اما به دلیل وجود مواد شیمیایی این محصولات بر روی پوست استفاده از آنها مناسب نخواهد بود.
به همین دلیل استفاده از پشه‌کش‌های قابل حمل می‌تواند مواد مضره که به دلیل استفاده از اسپری‌ها، مواد شیمیایی و لوسیون‌ها بر روی بدن ایجاد می‌شود را از بین ببرد. می‌توان به سادگی این محصول را روشن کرده و از نزدیک شدن پشه‌ها به خود جلوگیری کرد زیرا پشه‌ها تا شعاع خاصی از نزدیکی به این وسیله‌ها خودداری می‎کنند. این محصول عالی یکی از وسایل کمپینگ بوده که می‌توان آن را در کنار چادر خود نصب کرد و از شر پشه‌ها خلاص شد.
پاور بانک خورشیدی

پاور بانک خورشیدی 2
شارژر خورشیدی (Solar Charger)
در طبیعت دسترسی به برق وجود ندارد به همین دلیل زمانی که شارژرها و باتری‌های قابل حمل دچار کمبود باطری شوند امکان شارژ آنها وجود نخواهد داشت. اینجاست که وجود شارژرهای خورشیدی کمک کننده خواهد بود. این محصول که یکی از وسایل عالی کمپینگ به شمار می‎رود می‌تواند قدرت خورشید را در هوای گرم و آفتابی جذب کرده و آن را ذخیره کند. بدین صورت با کمک یک شارژر خورشیدی می‎توانید دستگاه‌های خود را روشن نگه دارید.
شارژرهای خورشیدی بسته به قدرت خورشید می‌توانند به صورت کارآمدتر کار کنند، به همین دلیل در هوای گرم با آفتاب مستقیم می‌توانید یک منبع انرژی قابل اعتماد داشته باشید. با کمک این شارژرها می‎توان تلفن‌ها، دوربین‌ها و چراغ‌های پیشانی و سایر وسایل را به راحتی شارژ کرد. شارژرهای خورشیدی مناسب برای سفرهای کمپینگ چند روزه هستند و یک ابزار هوشمند و نجات دهنده به شمار می‎روند.

دوش فشاری قابل حمل (Portable Pressure Shower)
رعایت نظافت و بهداشت در هنگام کمپینگ بسیار مهم خواهد بود. به احتمال زیاد انجام فعالیت در گرما منجر به تعریق خواهد شد. دوش نگرفتن در طول این زمان بسیار ناخوشایند بوده و می‎تواند منجر به بی قراری بسیاری از افراد شود. به همراه داشتن یک دوش فشاری قابل حمل یک راه عالی برای دوش گرفتن و داشتن یک روز با طراوت آن هم پس از گذراندن یک روز فعالیت است. تنها چیزی که به جهت دوش گرفتن نیاز دارید وجود آب در نزدیکی خود است. به سادگی می‎توانید کیسه این محصول را با آب پر کرده و آن را آویزان کنید و درب موجود بر روی دوش را بچرخانید. با کمک این محصول می‌توانید کثیفی بدن خود را از بین برده و روز خود را با شادابی و انرژی بیشتر آغاز کنید.

اسپرسوساز قابل حمل (Portable Espresso Maker)
اگر عاشق نوشیدن قهوه در یک صبح خنک هستید به احتمال زیاد نوشیدن یک فنجان قهوه بسیار لذیذ و دلچسب می‌تواند شما را برای شروع یک روز زیبا آماده کند. اگر عاشق قهوه هستید تهیه یک اسپرسوساز قابل حمل می‌تواند پاسخی برای قهوه صبحگاهی شما باشد.
همراه داشتن یک دستگاه اسپرسوساز قابل حمل و یک بسته دانه قهوه می‌تواند برخلاف فلاسک‌ها که برخی اوقات قهوه آماده را چندین ساعت یا حتی چندین روز در خود نگهداری می‌کنند منجر به تهیه یک قهوه تازه و خوش طعم شود. استفاده از این دستگاه‌های اسپرسوساز بسیار ساده بوده و با سیستم پمپاژ موجود در آن می‌توان در عرض چند دقیقه یک فنجان قهوه داغ را برای خود سرو کرد.

دوربین ضد آب گوپرو (GoPro Hero 10 Waterproof Camera)
در صورتی که علاقه‎مند به کمپینگ و ماجراجویی هستید اما تا به حال هیچگونه فیلمی از ماجراجویی‌های خود ضبط نکرده‌اید تهیه یک دوربین GoPro می‌تواند انتخابی عالی برای کمپینگ شما باشد. با کمک دوربین GoPro که به صورت یکپارچه به شما متصل می‌شوند می‌توانید فعالیت‌های خارج از منزل خود را انجام دهید و به طور کامل فراموش کنید که یک دوربین به شما متصل شده است.
دوربین گوپرو هیرو 10 (GoPro HERO 10) می‌تواند تمامی مراحل ضبط ویدیو را مبتنی بر فعالیت‌ها انجام دهد. می‌توانید با کمک این دوربین، ویدیوهایی با کیفیت 5.3K ضبط کنید و عکس‌های 23 مگاپیکسلی بگیرید و جالب اینجاست که تمام این فناوری‌های باورنکردنی در یک دوربین کوچک گردآوری شده است. استفاده از دوربین GoPro می‌تواند راهی عالی برای بهبود سفر کمپینگ با دوستان یا خانواده باشد و به شما اجازه می‌دهد تا لحظات جادویی سفر خود را ثبت کنید و آنها را برای همیشه نگه دارید.

جعبه کمک‌های اولیه پزشکی (Medical First Aid Kit)
بی شک یکی از ملزومات کمپینگ که هرگز نباید آن را فراموش کرد تهیه جعبه کمک‌های اولیه پزشکی است. کیت‌های پزشکی قابلیت حمل بالایی داشته و در اندازه‌های کوچک موجود هستند به گونه‌ای که می‌توان آنها را به سادگی در کوله پشتی خود قرار داد. با کمک این کیت در صورتی که خود یا اطرافیان‌تان در حین کمپینگ دچار بریدگی، زخمی شدن یا گزش شوید این تجهیزات به کمک شما خواهد آمد.

چراغ پیشانی (Headlamp)
تاریکی در فضای باز می‌تواند خطرناک باشد به همین دلیل باید در زمان کمپینگ از تهیه چراغ مطمئن شوید تا بتوانید به سرعت اطراف خود را روشن کنید. چراغ قوه انتخابی مناسب خواهد بود اما زمانی که دستان شما پر باشد نگه داشتن چراغ قوه در دست سخت خواهد بود به همین دلیل امروزه چراغ‌های پیشانی طراحی شده‌اند که به عنوان یکی از بهترین ابزار کمپینگ به جهت روشن کردن مسیرهای تاریک هستند.
با استفاده از چراغ پیشانی می‌توانید هر دو دست خود را آزاد نگه دارید. هنگامی که در حال پیاده روی در سطوح ناهموار هستید و نیاز به حفظ تعادل بیشتر خواهید داشت به طور حتم استفاده از این چراغ‌ها بسیار حیاتی خواهد بود. بسیاری از این چراغ‌ها یا با باتری کار می‌کنند و یا از طریق USB شارژ می‌شوند. این چراغ‌ها دارای اندازه‌ای جمع و جور بوده و بسیار کارآمد در مناطق تاریک هستند.

نتیجه گیری
همان‌طور که در این مطلب مشاهده کردید امروزه می‌توان وسایل کمپینگ را به جهت راحتی و آسایش خود در هنگام سفر تهیه کرد و یک ماجراجویی تکرارنشدنی را برای خود رقم زد. فرقی نمی‌کند که قصد کمپینگ در کوهستان را دارید یا جنگل، در هر صورت تهیه لوازم نام برده می‎تواند در تمامی کمپینگ‌ها شما را همراهی کرده و آسایش و راحتی در سفر را برای شما فراهم آورد.
بی شک با استفاده از این ابزارهای کمپینگ می‌توانید ایمنی خود را بالا ببرید، اما یادتان باشد که بدون آمادگی وارد فضای باز نشوید و در صورت امکان چند مورد از لوازم ضروری که در این مطلب نام برده شدند را برای کمپینگ خود تهیه کنید تا سفرهایی هیجان‌انگیز، امن‌تر و خاطره‌انگیز داشته باشید.
خدمات سایت لک لک
برای خرید کالا می توانید لینک آن را از سایت خارجی مورد نظر کپی کنید و در صفحه ثبت سفارش وب سایت لک لک قرار دهید. اگر اطلاعات تکمیلی را می دانید تکمیل کنید و گرنه گزینه “به لک لک واگذار می کنم” را انتخاب کنید تا کارشناسان لک لک اطلاعات را تکمیل کنند و استعلام قیمت به شما داده شود. سپس کافیست پرداخت ریالی را انجام دهید و لک لک به صورت یکپارچه خرید ارزی، حمل بین المللی، گمرک و مابقی موارد را انجام می دهد و کالا را درب منزل یا شرکت شما تحویل می دهد.

[تعداد: 1    میانگین: 5/5]

اشتراک در خبرنامه بلاگ لک لک

[mc4wp_form id="305702"]

ارسال نظر