آموزش معرفی فروشگاه های آنلاین اخبار و رویداد های اخیر 

کیف پول بیت کوین یا رمز ارز چیست؟

امروزه که بحث ورود به دنیای ارزهای دیجیتال بسیار داغ است، مهمترین نکته استفاده از کیف پول مجازی رمز ارز جهت حفظ و ذخیره ارزهای دیجیتال است. امنیت، کاربری ساده و حسن شهرت از جمله مواردی است که در انتخاب کیف پول ارز دیجیتال باید در نظر داشت، در این یادداشت کوتاه به معرفی چند مدل کیف پول دیجیتال و کاربردی خواهیم پرداخت.

لجر نانو: کیف پول مجازی بیت کوین و سایر رمز ارزها

کیف پول مجازی چیست؟
کیف پول مجازی رمز ارز که به آن کیف پول الکترونیکی نیز گفته می‌شود در واقع محلی برای ذخیره ارزهای دیجیتال است که باید از امنیت و ضمانت کافی برخوردار باشد. اگر شما اهل خرید و فروش رمز ارز هستید برای ذخیره و نگهداری ارزهای خود به کیف پول مجازی احتیاج دارید، کیف پول‌های مجازی به صورت سخت افزاری و نرم افزاری وجود دارند که هرکدام از آنها ویژگی‌های خود را دارا بوده و تنها از ارزهای دیجیتال تعریف شده برای آن پشتیبانی می‌کند.

معرفی بهترین کیف پول مجازی رمز ارز موجود در جهان
همانطور که گفته شد برای خرید، فروش و نگهداری رمز ارزها به کیف پول‌های دیجیتالی نیازمند هستید، این کیف پول‌ها به صورت نرم افزاری یا سخت افزاری ارائه می‌شوند، برخی از آنها قابلیت استفاده روی موبایل را داشته، برخی دیگر تنها روی دسکتاپ بارگزاری شده و برخی دیگر هم به صورت فیزیکی به لپ‌تاپ شما متصل می‌شوند. در این بخش به معرفی معروفترین کیف پول‌های الکترونیکی خواهیم پرداخت:

  • ترزور؛ کهنه‌کاری پر قدرت
    کیف پول سخت افزاری Trezor از جمله دیگر کیف‌های دیجیتال مورد استفاده در دنیای ارزهای دیجیتال است، شما می توانید این کیف پول سخت افزاری را به راحتی به کامپیوتر یا تلفن هوشمند خود وصل کرده و از آن استفاده کنید. ترزور با ایجاد پین کدهای تصادفی برای استفاده از کیف پول امنیت دارایی مجازی شما را حفظ می‌کند.
  • لجر نانو؛ با خیال راحت ترید یا هولد کنید!
    Ledger Nano یک کیف پول سخت افزاری را ارائه می‌دهد که از بسیاری از ارزهای رمزپایه پشتیبانی می‌کند. این کیف پول‌های سخت افزاری دارای یک صفحه نمایش LED برای اعتبار سنجی پرداخت و یک پین برای تأیید راحت و ایمن بودن دستگاه است. این کیف پول یکی از بهترین کیف پول‌ها برای نگهداری از ارزهای دیجیتال است و سخت می‌توان آن را هک کرده یا از بین برد.
  • Coinbase؛ همان چیزی که انتظارش را داشتید!
    Coinbase یک صرافی معتبر و همچنین یک کیف پول رمزنگاری شده است که می‌تواند برای خرید، فروش، انتقال و همچنین ذخیره ارز دیجیتال مورد استفاده قرار گیرد. طیف گسترده‌ای از دارایی‌های دیجیتال را به صورت ایمن در فضای ذخیره‌سازی آفلاین ذخیره می‌کند. این پلت فرم بیش از ۱۰۰ کشور را پشتیبانی می‌کند که به کمک آن می‌توانید خرید و فروش کنید. البته در این صرافی و به کمک این کیف پول دیجیتال باید استعلام‌های لازمه را بگیرید که کشور ما ایران را مورد پوشش قرار می‌دهد یا خیر.
  • تراست ولت؛ برترین در بازار ارز دیجیتال
    Binance هم یک صرافی بسیار معتبر و حتی می‌توان گفت معتبرترین صرافی ارز دیجیتال است که کیف پول مجازی رمز ارز آن به نام تراست ولت شناخته می‌شود و یکی از بهترین کیف پول‌ها برای بیت کوین یا سایر ارزهای دیجیتال است که بستری را برای تجارت بیش از ۱۵۰ ارز رمزپایه ارائه می‌دهد، البته روز به روز تعداد آنها هم در حال افزایش و توسعه است. این کیف پول راحت‌ترین و کم کارمزدترین کیف پول ارز دیجیتالی است و به راحتی می‌تواند دارایی‌های شما را مدیریت کند.
  • Gemini؛ دنیایی از امکانات
    یکی دیگر از مشهورترین کیف پول های الکترونیکی Gemini است، این کیف به شما کمک می‌کند تا به راحتی ارزهای دیجیتالی را در سراسر دنیا ترید کنید، بیت کوین، اتریوم، لایت کوین، بیت کوین کش و بسیاری دیگر از ارزهای دیجیتال توسط Gemini پشتیبانی می‌شوند.
  • Edge ؛ کیف پول مجازی رمز ارز در تلفن همراه
    Edge یک کیف پول بیت کوین همراه برای دستگاه‌های iOS و Android است. این یکی از بهترین کیف پول‌های BTC است که از بیش از 30 ارز محبوب پشتیبانی می‌کند. این ابزار یکی از بهترین کیف پول‌های عرصه کریپتو است که تأیید اعتبار دو عامل را به خوبی ارائه می‌دهد.
  • نش؛ امکانات معاملات سریع در جهان
    Nash یکی از بهترین سیستم عامل‌ها برای خرید ارزهای رمزنگاری بدون دردسر است. این کیف پول مجازی رمز ارز امکان تجارت سریع در Ethereum ، بلاکچین های NEO ، بیت کوین و غیره را به کاربر ارائه می‌دهد. این برنامه به شما امکان می‌دهد تا به سرعت محدودیت معامله خود را مشخص کنید.
  • بلاکچین؛ تا ابد ایمن باشید!
    Blockchain امن ترین و محبوب‌ترین کیف پول الکترونیکی برای سرمایه‌گذاری و ذخیره ارزهای رمزپایه است، در واقع این یکی از ایمن ترین کیف پول‌ها برای ذخیره و نگهداری بیت کوین است که در سراسر جهان وجود دارد و بسیاری از افراد ارزهای خود را در این کیف پول نگهداری می‌کنند.

نحوه کار با کیف پول مجازی ارز دیجیتال
در واقع کیف پول مجازی رمز ارز شامل یک آدرس است که محل ذخیره ارزهای دیجیتال شما را نشان می‌دهد، آدرس کیف پول مجازی در حقیقت همان شماره حساب بانکی شما در دنیای ارزهای دیجیتال خواهد بود. تعداد کیف پول‌هایی که استفاده می کنید نامحدود است، شما می توانید برای دریافت رمزارز در زمان خرید یا فروش این کار را به سادگی با آدرس کیف پول خود انجام دهید، فقط کافی است که اطلاعات کیف پول خود از جمله کلیدهای خصوصی وعمومی آنها را حفظ کنید، چرا که این دو مورد تنها راه دسترسی افراد به کیف پول مجازی است.

برای خرید انواع کیف‌پول‌های مجازی، کافیست لینک آن‌ها را از سایت خارجی مورد نظر کپی کنید و در صفحه ثبت سفارش وب سایت لک لک قرار دهید. اگر اطلاعات تکمیلی را می دانید تکمیل کنید و گرنه گزینه “به لک لک واگذار می کنم” را انتخاب کنید تا کارشناسان لک لک اطلاعات را تکمیل کنند و استعلام قیمت به شما داده شود. سپس کافیست پرداخت ریالی را انجام دهید و لک لک به صورت یکپارچه خرید ارزی، حمل بین المللی، گمرک و مابقی موارد را انجام می دهد و کالا را درب منزل یا شرکت شما تحویل می دهد.

منبع:

https://www.guru99.com/best-bitcoin-cryptocurrency-wallets.html

[تعداد: 1    میانگین: 1/5]

اشتراک در خبرنامه بلاگ لک لک

[mc4wp_form id="305702"]

ارسال نظر