آموزش معرفی فروشگاه های آنلاین اخبار و رویداد های اخیر 

آشنایی با علی‌بابا، راهنمای عضویت تا خرید

وب‌سایت علی‌بابا در سال 1999 راه‌اندازی شد. این سایت بستری است برای یک تجارت جهانی گسترده به‌گونه‌ای که به میلیون‌ها نفر در جهان خدمات می‌دهد. امروزه تجار زیادی علاقه‌مند به خرید از این وب‌سایت هستند زیرا وب‌سایت علی‌بابا در بررسی‌ها نشان داده بسیار مشتری‌مدار و قابل‌اعتماد است. همچنین در این سایت می‌توانید اجناسی با کیفیت و قیمت‌های بسیار مناسب بیابید. هدف اصلی این سایت تسهیل در تجارت جهانی و رساندن اجناس به مردم و تأمین‌کنندگان در سراسر جهان است. این سایت یک مجموعة کامل است از میلیون‌ها کالا و انواع برندهای گوناگون. درصورتی‌که به خریدهای بین‌المللی علاقه‌مند هستید پیشنهاد می‌کنیم از این سایت دیدن کنید.

 خرید از چین ،سایت علی بابا : خرید تجاری از چین، خرید از سایت های خارجی

آشنایی با سایت علی‌بابا
عدم وجود کالایی خاص و یا پیداکردن برندی محبوب که یافتن آن در کشور دشوار است مردم را به سمت خرید از سایت‌های خارجی معتبر می‌کشاند. سایت علی‌بابا یک سایت به‌مانند دیگر سایت‌های خرید کالا در ایران است. نمونه‌های زیادی از این مدل سایت در کشور خودمان نیز وجود دارد. شاید برایتان پیش‌آمده باشد که از یک سایت ایرانی فروش کالا خرید کرده باشید. مراحل کار آن‌قدرها هم پیچیده نیست. روند خرید از سایت علی‌بابا نیز یک فرایند ساده است که ممکن است قبلاً در سایت‌های ایرانی تجربه کرده باشید.
درصورتی‌که اندکی با زبان انگلیسی آشنا باشید این کار آسان‌تر می‌شود. در اینجا راهنمای عضویت تا خرید از این سایت را به شما آموزش می¬دهیم.

راهنمای عضویت در سایت علی‌بابا
شروع ثبت‌نام عضویت در این سایت بدین‌گونه است:
1. ابتدا کلمه ALIBABA.COM را در گوگل و یا در یکی دیگر از موتورهای جستجو سرچ کنید.
2. وارد صفحه اصلی سایت علی‌بابا شوید و روی گزینه عضویت رایگان کلیک کنید.
3.آدرس ایمیل خود را وارد کنید. توافق‌نامه و سپس NEXT را علامت بزنید.
4.یک ایمیل تأیید به آدرس شما ارسال می‌شود در این مرحله بر روی لینک موجود در ایمیل کلیک کنید و اطلاعات مود نیاز را پر کنید. اگر شغلی ندارید می‌توانید در قسمت نام شرکت اسم خود را بنویسید.

روش دیگر ثبت‌نام نیز به شرح زیر است:
برای ثبت‌نام از طریق برنامه ALIBABA.COM می‌توانید این چند مرحله را دنبال کنید.
1 روی کلمه ورود به سیستم و یا ثبت‌نام در بخش برنامه My Alibaba کلیک کنید.
2 گزینه ثبت‌نام را انتخاب کنید.
3 نام کشور و منطقه‌ای که در آن زندگی می‌کنید را وارد کنید و تمام اطلاعات موردنیاز را پر کنید.
4 اگر مالک شرکتی نیستید لازم است گزینه من شرکتی ندارم را انتخاب کنید در غیر این صورت می‌توانید نوع تجارت خود را وارد کنید.
5 در این مرحله اطلاعات کامل شده و شما می‌توانید آنها را ارسال کنید.

راهنمای خرید آنلاین از سایت علی‌بابا
تا اینجا شما موفق شدید در سایت علی‌بابا ثبت‌نام کنید. برای خرید محصول موردنظرتان می‌توانید از این روش‌ها استفاده کنید:
مرحله 1: محصولی را که از سفارشی‌سازی آنلاین پشتیبانی می‌کند، پیدا کرده و روی «جزئیات سفارشی کردن» در صفحه جزئیات محصول به شرح زیر کلیک کنید:
مرحله 2: تمام جزئیات سفارشی‌سازی مانند رنگ، اندازه، چاپ و غیره را پر کنید. می‌توانید جزییات تصویر سه بعدی را در سمت چپ بررسی کنید. پس از تأیید تمام جزئیات، روی “تماس با ساپلایر” لیک کنید تا پرس‌وجو ارسال شود.

خرید بین‌المللی با کمک سایت‌های واسطه
شاید خرید از سایت‌های خارجی جذابیت‌های زیادی برای برخی افراد داشته باشد. اما مشکلاتی همچون تسلط نداشتن بر زبان انگلیسی و مشکلات ارز و واریزکردن پول به سایت فروش کالا باعث منصرف شدن از این کار شود.
اما در حال حاضر سایت لک¬لک گروپ می‌تواند برای شما امر خرید اینترنتی را تسهیل کند. با ورود به این سایت‌ و طی‌کردن مراحل ساده مربوطه مدیریت خرید شما را از سایت‌هایی نظیر علی‌بابا برعهده می‌گیرد و شما می‌توانید به‌راحتی کالای سفارشی خود را درب منزل تحویل بگیرید.
در صورتی که قصد خرید تجاری یا عمده از سایت علی بابا دارید لینک مربوطه را کپی کنید و در قسمت ثبت سفارش وارد نمایید و سپس گزینه خرید تجاری (عمده و مکاتبه ای) را انتخاب کنید تا لک لک کلیه مراحل مکاتبه را نیز برای شما انجام دهد. در صورتی که قبلا مکاتبات را انجام داده اید و حالا قصد خرید دارید در قسمت مربوطه مدارک مکاتبات و پروفرما را بارگزاری نمایید.

برای خرید کالا از سایت های خارجی مثل علی بابا، آمازون، علی اکسپرس، و سایر سایت ها می توانید لینک آن را از سایت خارجی مورد نظر کپی کنید و در صفحه در صفحه ثبت سفارش وب سایت وب سایت لک لک قرار دهید. اگر اطلاعات تکمیلی را می دانید تکمیل کنید و گرنه گزینه “به لک لک واگذار می کنم” را انتخاب کنید تا کارشناسان لک لک اطلاعات را تکمیل کنند و استعلام قیمت به شما داده شود. سپس کافیست پرداخت ریالی را انجام دهید و لک لک به صورت یکپارچه خرید ارزی، حمل بین المللی، گمرک و مابقی موارد را انجام می دهد و کالا را درب منزل یا شرکت شما تحویل می دهد.

[تعداد: 6    میانگین: 2.8/5]

اشتراک در خبرنامه بلاگ لک لک

[mc4wp_form id="305702"]

ارسال نظر