آموزش معرفی فروشگاه های آنلاین اخبار و رویداد های اخیر 

خرید از اتسی (معرفی+ مزایا+ راهنما)

مدت زمان مطالعه: 6 دقیقه

اتسی (Etsy) یک بازار آنلاین جهانی است که در آن افراد برای ساخت، فروش، خرید و جمع آوری اقلام منحصر به فرد گرد هم می‌آیند. این شرکت با این هدف توانسته جامعه‌ای ایجاد کند که تغییرات مثبتی را برای مشاغل کوچک، مردم و کره زمین فراهم سازد. این مجموعه از سازندگان مستقل حمایت می‎کند. با این که شرکت اتسی انباری ندارد ولی میلیون‌ها نفر محصولات موجود در پلتفرم این شرکت را مبادله می کنند.
کل فرآیند موجود در این سایت آسان است. این پلتفرم به افراد کمک می‌کند تا مستقیما از تولید کننده خرید کنند تا محصولات و یا خدماتی جذاب را پیدا کنند.
همچنین در این پلتفرم حفظ حریم خصوصی کاربران از الویت بالایی برخوردار است و این مهم موجب آرامش خاطر آنهاست.

خرید از اتسی

اتسی

معرفی اتسی (Etsy)
سایت و نرم افزار اتسی (Etsy) به شما این امکان را می‌دهد تا میلیون‌ها کالا را به طور مستقیم از طریق تلفن همراه یا لپ تاپ خود خریداری کنید. این سایت تنوع کالایی بسیار زیادی دارد و می‎توان کالاهای دست‌ساز، صنایع دستی، اجناس قدیمی و یا عتیقه، منحصر به فرد، سفارشی و غیره را درون آن مشاهده کرد. هیچ بازار خلاقی مانند این سایت وجود نداشته و با کمک آن می‌توانید هدیه‌ای عالی را برای دوستان، خانواده و یا همکاران خریداری کنید.
اتسی (Etsy) می‎تواند جستجوی تمامی موارد را دلپذیر، شخصی و منحصر به فرد سازد و مناسب زمان‎هایی است که یک مراسم مهم مثل عروسی، تولد، جشن فارغ التحصیلی و … را در پیش داشته باشید زیرا می‎توانید هدایای منحصر به فردی را به کمک آن خریداری کنید.
اتسی (Etsy) یافتن هر چه به دنبال آن هستید را آسان می‎سازد.
با کمک اتسی (Etsy) می‎توانید موارد زیر را برای خود فراهم سازید.
• می‎توانید با کمک این سایت کالاها و فروشگاه‌های مورد علاقه خود را ذخیره کنید. این کار می‎تواند در زمان شما صرفه جویی کرده و توصیه‌های شخصی بیشتری را به شما در آینده ارائه دهد.
• با کمک این سایت می‎توانید متوجه شوید که فروشگاه مورد علاقه شما کالای جدیدی را اضافه کرده یا در صورت وجود کالای مورد علاقه خود می‎توانید از وجود آن مطلع شوید تا نسخه‌های محدود یا تخفیفات آن را از دست ندهید.
• می‎توانید به طور مستقیم با صاحبان فروشگاه چت کنید تا کالا را برای شما سفارشی‎سازی کنند. اکثر صاحبان کسب‎وکارها به سرعت به شما پاسخ می‌دهند و مایل هستند کالاها را با نیاز کاربران ایجاد کنند.
• می‎توان با استفاده از مجموعه کامل گزینه‌های پرداخت از جمله گوگل پی (Google Pay)، در هنگام تسویه‌حساب خریدی سریع و ایمن داشت.
• در صورتی که قصد پیگیری سفارش خود را داشته باشید می‎توانید از مراحل تحویل کالای خود مطلع شوید.
• اتسی (Etsy) با اکثر زبان‌های دنیا همچون انگلیسی، آلمانی، فرانسوی، هلندی، ایتالیایی، اسپانیایی، لهستانی، ژاپنی، پرتغالی و روسی در دسترس کاربران است.
کار اتسی (Etsy) چیست؟
پلتفرم بین المللی اتسی (Etsy) یک جامعه پر جنب‌وجوش از افراد حقیقی بوده که از طریق کالاهای خاص به یکدیگر متصل می‌شوند. این پلتفرم به فروشندگان این اجازه را می‌دهد تا کاری را که دوست دارند انجام دهند و به خریداران نیز کمک می‌کند تا آنچه را که دوست دارند پیدا کنند.
اتسی (Etsy) با هزینه‌های کم، ابزارهای قدرتمند، پشتیبانی و آموزش به کارآفرینان خلاق کمک می‌کند تا کسب‌وکار خود را راه‌اندازی، مدیریت و توسعه دهند. ابزارهای جستجوی اتسی (Etsy) به خریداران کمک می‌کند تا تمام کالاهای منحصر به فرد ارائه شده توسط فروشندگان این سایت را پیدا کنند و خریدی مطمئن داشته باشند.
آشنایی با مزایای اتسی (Etsy)
از جمله مزایای اتسی (Etsy) شامل موارد زیر است:
• وجود ترافیک بالا: در صورتی که وب‌سایت خود را راه اندازی کنید ممکن است سال‌ها طول بکشد تا بتوانید همان سطح ترافیک بالقوه‌ای را ایجاد کنید که در روز اول می‌توانید در اتسی (Etsy) ایجاد کنید. هر ماه میلیون‌ها بازدید کننده منحصر به فرد وارد این سایت می‌شوند و به دنبال مواردی خاص به جهت رفع نیازهای خود هستند و این افراد کسانی هستند که عموما مایل به خرید بوده و اگر فروشگاهی فعال داشته باشید ممکن است از فروشگاه شما خرید کنند.
• داشتن شروعی بسیار ساده: تنها 15 دقیقه طول می‎کشد تا فروشگاه اتسی (Etsy) شما راه اندازی شود.
• داشتن مجموعه‌ای پر از منابع در دسترس: بسیاری از فروشندگان در اتسی (Etsy) وجود دارند که هر ماه ده‌ها هزار دلار درآمد کسب می‌کنند. تجربیات آنها در حال حاضر به طور گسترده به صورت آنلاین به اشتراک گذاشته شده و این امکان را به شما می‌دهد تا تجربیات آنها را بیاموزید و با کمک آن برند فروشگاه خود را درون این سایت ایجاد کنید.
• وجود یک جامعه مشارکتی: اتسی (Etsy) از ابتدا در نظر داشت تا بر جامعه فروشندگان بیش از هر چیز دیگر تمرکز کند. با کمک این سایت فروشندگان می‎توانند نکات و تجربیات خود را آزادانه با یکدیگر به اشتراک گذارند تا همه بتوانند راهی به سوی موفقیت پیدا کنند. شما می‌توانید همزمان با انجام کاری که واقعا دوست دارید یک مربی باشید یا راهنمایی شوید و در نهایت کسب درآمد کنید.
• موانع کم به جهت فروش کالاها: راه اندازی فروشگاه در اتسی (Etsy) یکی از ساده‌ترین راه‌ها برای افرادی بوده که محصولات دست‌ساز ارائه می‎دهند. موانع بسیار کمی برای ورود به این پلتفرم وجود دارد که به فروشندگان این امکان را می‌دهد تا زمانی که می‌خواهند کار کنند، قیمت‌های خود را تعیین کرده و با سرعت شروع به فعالیت کنند.
• تشویق فروشگاه‌های جدید: بسیاری از الگوریتم‌های موجود در اتسی (Etsy) به جهت هدایت ترافیک به فروشگاه‌های جدید طراحی شده‌اند و این بدان معنا است که شانس خوبی برای شما وجود دارد تا آیتم‌های منحصربه فرد خود را فورا در بالای فهرست‌های جستجو قرار دهید.
• پرداخت هزینه کم برای لیست محصولات: کالاها می‎توانند به مدت 4 ماه به صورت فعال درون سایت باقی بمانند یعنی اساسا برای هر کالایی که در لیست قرار می‌دهید تنها یک مبلغ کم را در ماه برای آن پرداخت می‌کنید و می‌توانید فهرست‎ها را به طور نامحدود تمدید کنید.
معرفی معایب اتسی (Etsy)
از جمله معایب سایت اتسی (Etsy) می‎توان به موارد زیر اشاره کرد:
• اشباع شدن کالاهای دست‌ساز و قدیمی در بازار آنلاین: اگر 5 سال پیش فروشگاه اتسی (Etsy) خود را راه اندازی کرده بودید شاید تنها ده‎ها فروشنده در حوزه کاری شما وجود داشت اما امروزه هزاران رقیب وجود دارند. با وجود سهولت در ایجاد فروشگاه درون این سایت طبیعتا تولیدکنندگان انبوهی از این سایت به جهت فروش کالاهای خود استفاده می‎کنند.
• وجود کپی‌ها: برخی از کپی‌کنندگان، تصاویر و فهرست‌های محصولات شما را کپی می‎کنند تا توجه افراد را از کسب‌وکار شما دور کنند. جلوگیری از این اتفاق دشوار بوده مگر اینکه بتوانید به اتسی (Etsy) ثابت کنید که فهرست شما به صورت جز به جز کپی شده است.
• فرصت‌های برندسازی محدود: اتسی (Etsy) معمولا به یک فروشگاه اجازه می‌دهد تا بنر و تصاویر لیست خود را داشته باشد. تقریبا همه چیز توسط این پلتفرم استانداردسازی شده و می‌تواند ظاهری ایجاد کند که ممکن است برخی از فروشندگان آن را دوست نداشته باشند.
• کنترل کامل اتسی (Etsy) بر روی فروشگاه شما: از آنجایی که شما در سایت اتسی (Etsy) محصولات خود را می‌فروشید به همین دلیل این پلتفرم اغلب به جای فروشنده در مورد آنچه در فروشگاه اتفاق می‌افتد تصمیم می‎گیرد. این پلتفرم می‌تواند در صورت تمایل و با تصور نقض قوانین فورا و بدون هیچگونه اخطاری فروشگاه را تعطیل کند که در این صورت در طول یک روز کل تجارت متوقف و کاملا تعطیل می‎شود.
• غیرممکن بودن امکان بهینه سازی موتورهای جستجو: بسیاری از فروشندگان اتسی (Etsy) نمی‎توانند در آن واحد پلتفرم و گوگل را راضی نگه دارند. برای این امر باید تصمیم بگیرید که می‎خواهید از اتسی (Etsy) به عنوان منبع اصلی ترافیک خود استفاده کنید یا می‎خواهید این کار را خارج از این پلتفرم انجام دهید.
• ساختار قیمت‌گذاری پایین‎تر رقبا: فروشندگان جدید برای گرفتن تجارت از فروشندگان معتبر محصولاتی را با قیمت پایین‌تر ارائه می‎دهند. حتی اگر قیمت‌گذاری شما پایین باشد باز هم رقبایی هستند که حاشیه سود کمتری داشته باشند.
راهنمای خرید در اتسی (Etsy)
با کمک سایت اتسی (Etsy) می‌‎توانید خلاقیت‌های دست‌ساز، گنجینه‌های قدیمی، ابزار و لوازم میلیون‌ها فروشنده را از سراسر جهان پیدا کنید. این سایت می‎تواند موارد زیر را برای خریداران فراهم آورد:
• جستجو برای کالا و فروشگاه‌ها: با سایت اتسی (Etsy) می‎توانید بیش از 72 میلیون کالا را به جهت خرید مشاهده کنید که قطعا چیزی که به دنبال آن هستید درون این سایت موجود است. جهت مرور محصولات می‎توانید از دسته بندی‌های بالای سایت استفاده کنید. در صورتی که می‎دانید به دنبال چه چیزی هستید می‎توانید نام محصول دلخواه را در قسمت جستجوی کالا و فروشگاه‌ها که در بالای سایت قرار دارد جستجو کنید.
• امکان خرید محلی: با جستجوی کالاهایی که به آنها علاقه دارید می‎توانید فروشندگان منطقه خود را پیدا کنید. برای این کار در سمت چپ سایت بر روی انتخاب مکان سفارش که در زیر مکان فروشگاه واقع شده کلیک کنید. پیش از خرید یک حساب کاربری سریع و رایگان ایجاد کنید. برای این کار به صفحه اصلی اتسی (Etsy) رفته و بر روی گزینه ثبت نام در سمت راست بالای سایت کلیک کنید.
• توجه به نشان ستاره فروشندگان: با کمک این بخش فروشندگانی که نشان ستاره را دریافت می‌کنند بررسی خواهید کرد. با کمک این بخش از سابقه فروشگاه‌ها مطلع می‎شوید که این امر می‎تواند منجر به یک تجربه عالی برای مشتریان شود. سوابق فروشندگان از مواردی همچون دریافت نظرات 5 ستاره، امکان ردیابی حمل‌ونقل به موقع و پاسخ به پیام‌های اولیه در عرض 24 ساعت حاصل می‎شود. اتسی (Etsy) به طور مرتب عملکرد فروشندگان را بررسی کرده و به ارسال‌ها و پیام‌ها نگاه می‌کند تا مطمئن شود که نشان‌های برتر فروشندگان به بهترین‌ها تعلق می‌گیرد. فروشندگان نمی‌توانند نشان خود را خریداری کنند و تنها باید با رضایتمندی مشتریان نشان‌ها را به دست آورند.
• امکان تماس با فروشنده: در صورتی که در مورد یک کالا یا سفارش سوالی دارید می توانید آن را مستقیما با فروشنده در میان بگذارید. این سوالات ممکن است در خصوص رنگ و اندازه کالا، ارسال سریعو یا مدت زمان انتظار به جهت دریافت سفارش باشد.
• امکان وجود حمل دریایی: در فهرست بر روی سیاست‌های فروشگاه در نمای کلی فهرست کلیک کنید. در این بخش نرخ حمل‌ونقل را مشاهده خواهید کرد. هر فروشنده تصمیم می‌‎گیرد که محصولات را به چه صورت ارسال کند و برخی از فروشندگان امکان حمل‌ونقل سریع‌تر را ارائه می‌دهند.
• روش‌‎های پرداخت: این مورد به هر فروشنده بستگی دارد که چه روش پرداختی را قبول می‎کند، به همین دلیل روش پرداخت می‌تواند متفاوت باشد. در حالت کلی امکان پرداخت به وسیله کارت اعتباری، کارت هدیه یا اعتباری اتسی (Etsy) و پی پل (PayPal) وجود دارد.
• بخش نظرات: نظرات به جهت اعتبار فروشندگان بسیار مهم بوده و می‎تواند منجر به آگاهی سایر افراد از تجربه خرید مشتریان سابق شود.
• ذخیره کالاها و فروشگاه‌های دلخواه: هنگام مرور و جستجوی یک کالا و مورد پسند بودن آن بر روی نماد قلب کلیک کنید و یا در صفحه فهرست بر روی گزینه Favorite کلیک کنید. می‎توانید از یک فروشگاه دیدن کرده و بر روی گزینه ذخیره کلیک کرده و آن را در لیست فروشگاه‌های مورد علاقه خود داشته باشید.
etsy ad
چگونگی خرید از یک وب‌سایت مجهز به Etsy
در طول فرآیند تسویه‌حساب سایت‌های متصل به اتسی (Etsy)، لینک ورود به سیستم در پایین صفحه وجود دارد که می‌توانید بر روی آن کلیک کنید تا قبل از خرید وارد حساب اتسی (Etsy) خود شوید. اگر حساب کاربری ندارید مشکلی نیست زیرا می‌توانید به عنوان مهمان روند پرداخت را ادامه دهید.
در صورتی که عضو اتسی (Etsy) هستید سفارش شما در حساب اتسی (Etsy) که به جهت خرید از آن استفاده می‎کنید مشاهده خواهد شد. از کارت‌های هدیه و اعتباری این شرکت در صورتی که با حساب شخصی این سایت وارد شوید می‌توانید در وب‌سایت‌های متصل به اتسی (Etsy) استفاده کنید.
نحوه خرید با حساب مهمان بدین صورت است که می‌توانید به عنوان مهمان در Etsy.com و وب‌سایت‌هایی که متصل به این سایت هستند خرید کنید اما نمی‌توانید با حساب مهمان کارت هدیه یا اعتباری اتسی (Etsy) را بخرید، از بخش رجیستری خرید داشته باشید، مبلغ خرید خود را با iDeal یا Sofort پرداخت کنید یا یک لیست سفارشی داشته باشید.
خدمات سایت لک لک
برای خرید کالا می توانید لینک آن را از سایت خارجی مورد نظر کپی کنید و در صفحه ثبت سفارش وب سایت لک لک قرار دهید. اگر اطلاعات تکمیلی را می دانید تکمیل کنید و گرنه گزینه “به لک لک واگذار می کنم” را انتخاب کنید تا کارشناسان لک لک اطلاعات را تکمیل کنند و استعلام قیمت به شما داده شود. سپس کافیست پرداخت ریالی را انجام دهید و لک لک به صورت یکپارچه خرید ارزی، حمل بین المللی، گمرک و مابقی موارد را انجام می دهد و کالا را درب منزل یا شرکت شما تحویل می دهد.

[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

اشتراک در خبرنامه بلاگ لک لک

[mc4wp_form id="305702"]

ارسال نظر