آموزش معرفی فروشگاه های آنلاین اخبار و رویداد های اخیر 

معرفی شرکت های پستی برتر جهان 2022

از زمان بسیار گذشته تا به حال، شرکت‌های پستی فراوانی دست به کار شده‌اند و خدمات خود را به صورت داخلی و یا بین المللی در اختیار مردم قرار می‌دهند. البته بسیاری از این شرکت‌ها نیز به موفقیت نرسیده‌اند و دلایل زیادی هم برای آن به چشم می‌خورد. بی شک برای این که در این خصوص بتوان به موفقیت رسید، باید خدمات فراوانی را در عین کیفیت مطلوب ارائه داد. این در واقع رمز موفقیت بسیاری از شرکت‌های پستی برتر در جهان است.

به دلیل اهمیت این موضوع و بنا به درخواست بالای کاربران عزیز، در این مقاله قصد داریم تا شما را با برجسته‌ترین شرکت‌های پستی در جهان آشنا کنیم که طرفداران فراوانی هم برای جا به جایی محصولات مد نظر مردم دارند. دقت داشته باشید که شرکت‌های دیگری هم به جز موارد پیش رو هستند که بد نیست نیم نگاهی نیز بر آن‌ها داشته باشید. بنابراین در صورتی که می‌خواهید با این شرکت‌های پستی برتر در سال 2022 آشنا شوید، حتما تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

۱- شرکت پستی DHL (دی اچ ال)
در ابتدا باید کارمان را با شرکت مشهور دی اچ ال آغاز کنیم که امروزه افراد زیادی از خدمات موجود در آن به سود خود استفاده می‌کنند. جالب است بدانید که داستان راه اندازی این شرکت‌ به مدت‌ها قبل بر می‌گردد و بسیار دیرینه است. این شرکت در ابتدا ایده یک شخص باهوش به نام فون تاکسیز بود که در بخش کوچکی از آلمان راه اندازی شد.
مدتی گذشت تا مردم توانستند آن را به خوبی درک کرده و از مزایای آن بهره مند شوند. رفته رفته استقبال از دی چی ال بیشتر و بیشتر شد و امروزه آوازه آن در کل اروپا پیچیده است. این بدان معنا است که این شرکت خدمات خود را به صورت بین المللی در دسترس مردم قرار داده است. در واقع در سال 1969 بود که این اتفاق به صورت رسمی رخ داد.
شاید خوانده باشید که تجربه آلمانی‌ها در حوزه پست و شرکت‌های این چنینی بسیار زیاد است. این تجربه در طول سال‌ها به این شرکت کمک شایانی کرد؛ تا جایی که اکنون در میان برترین شرکت‌های کل آلمان شناخته می‌شود. این شرکت به مرور زمان توانست از فناوری‌های مختلفی هم برای کار خود استفاده نماید. ضمن این که اعضای آن با 180 کشور گوناگون اعلام همکاری داشته‌اند.
این شرکت نیز به نوبه خود تا به حال جوایز ارزنده‌ای را به عنوان یکی از بهترین شرکت‌های پستی در جهان دریافت کرده است. این طور که گفته می‌شود، روزانه بیشتر از 59 میلیون ارسال به وسیله این شرکت ارائه می‌شود که مقداری غیر قابل باور است و از روی آن می‌توان به بزرگی این کسب و کار پی برد. به همین دلایل است که هر چند وقت یک بار شاهد رشد سهام‌های مربوط به این شرکت نیز هستیم.
DHL1

۲- شرکت پستی FedEx (فدکس)
فدکس را هم می‌توان به عنوان یکی دیگر از معروف‌ترین شرکت‌های پستی در جهان معرفی کرد. همه چیز برای این شرکت از سال 1971 میلادی آغاز شد. بنابراین آن را هم باید در ردیف با قدمت‌ترین شرکت‌های پستی جهان قرار داد. جالب است بدانید که در حال حاضر بیشترین ناوگان‌های هوایی برای یک شرکت پستی در اختیار فدکس قرار دارد.
این شرکت در ابتدا خدمات بسیار کمی را در اختیار مردم قرار می‌داد، اما همان خدمات کم نیز برای شناخته شدن به حد خود کافی بود. در واقع در آن زمان به این دلیل که چنین شرکت‌هایی تازه در حال شکل گیری بودند، یک ایده فوق العاده به شمار می‌رفتند. همین را هم باید در کنار انجام امور با کیفیت بسیار بالا، یکی از دلایل محبوبیت فدکس دانست.
برای نمونه می‌توان گفت که فدکس کارش را به صورت ارسال محصولات در شب آغاز کرد. بعدها آن‌ها توانستند از سیستم ردیابی نیز برای جابه‌جایی کالاها استفاده نمایند. همین اتفاق باعث شد تا مردم نیز اعتماد بیشتری به این کسب و کار داشته باشند. خلاقیت اعضای موجود در این شرکت در نوع خود مثال زدنی است و نباید این موضوع را فراموش کرد. نکته عجیب‌تر این که در حال حاضر، فدکس بیشتر از 220 هزار عضو و همان نیروی انسانی را در خود دارد و هر یک در تلاش هستند تا آوازه آن را بیشتر از قبل به گوش جهانیان برسانند.
fedex-express

۳- شرکت پستی UPS (یو پی اس)
اکنون باید سر وقت شرکت یو پی اس برویم که آن نیز به لحاظ ارائه خدمات با کیفیت بالا در نوع خود زبان زد است. یو پی اس مخفف عبارت United Parcel Service است که در واقع توضیحی در مورد عملکرد و کارایی این شرکت است. عجیب است بدانید که این شرکت کارش را به صورت رسمی در سال 1907 میلادی شروع کرد؛ آن هم در زمانی که کمتر کسی در مورد شرکت‌های پستی و چنین کسب و کارهایی اطلاعات داشتند.
این ایده در آمریکا و به وسیله فردی جوان به نام جیمز کاسی پیاده شد و بعدها وی توانست به همین سبب به شهرت بالایی برسد. او در زمانی که این کار را انجام داد، تنها نوزده سال سن داشت. در سال‌های بعد، وی با تجارب بیشتری که به دست آورد، توانست عده بیشتری را هم به کار خود آورده و اتفاقات جذابی را رقم بزند. تاکید بر مدیریت و مالکیت هر یک از کارمندان، از جمله اموری است که صاحبان یو پی اس به آن توجه فراوانی دارند.
این بدان معنا است که اعضای کارمند و حتی رانندگان این شرکت نیز در سهام‌های مربوط به آن شراکت دارند. این طور که آمار و ارقام می‌گوید، مردم رضایت فراوانی از یو پی اس دارند که از دلایل آن باید به ارسال محصولات در سریع‌ترین زمان ممکن و همچنین برخورد بسیار مناسب کارمندان با آن‌ها است.
البته همه این خدمات از ابتدا موجود نبودند. در واقع تیم سازنده سعی داشته است تا در راستای جلب رضایت مشتریان، شیوه‌های مدیریتی و استراتژی آن را تا حدودی با تغییر همراه کند. البته اوضاع همیشه هم بر وفق مراد یو پی اس نبوده است. سازندگان آن بارها و بارها با مشکلات و چالش‌های فراوانی دست و پنجه نرم کرده‌‌اند. آن‌ها البته رفته رفته توانستند تا بر همه آن‌ها غلبه نمایند.
جالب است بدانید که مدیران زیادی هم در یو پی اس مشغول به کار شدند که برخی از آن‌ها در حرفه خود فوق العاده عمل کردند. در عوض، افرادی هم بودند که نتوانستند آن طور که باید و شاید از عهده کارها بر آیند. استفاده از فناوری‌ها و برخی از سرویس‌ها از دهه نود به بعد، یکی از بهترین ترفندها برای افزایش مشتریان بود. در حال حاضر اگر یو پی اس را در لیست بهترین شرکت‌های پستی جهان که به صورت بین المللی نیز فعالیت دارد، قرار دهیم، بی راه نبوده است.
21241

۴- شرکت پستی سوئیس پست (Swiss Post)
مردم سوئیس و بسیاری از کشورهای اروپایی تا به حال بارها و بارها نام این شرکت پستی را شنیده‌اند. این شرکت بارها توانسته‌ است تا در عرصه بین المللی، جوایزی را از آن خود کند. تقریبا تمام مشتریان این شرکت، شکی در میزان بالای اعتبار آن ندارند. در قدم اول باید گفت که امنیت این شرکت خیلی زیاد است. این یعنی اگر شما محصولی را سفارش دهید، نباید نگران مواردی نظیر باز شدن و یا سرقت آن باشید.
همچنین سرعت برای شرکت سوئیس پست نیز دارای اهمیت است. چنان چه سفارش شما در سیستم این شرکت ثبت شود، از آن پس آن‌ها سعی خواهند کرد تا بسته یا محصولات شما را در کمترین زمان ممکن در دسترس قرار دهند. سازندگان همچنین خدماتی را برای تحویل این محصولات به مردم در نظر گرفته‌اند که از آن نیز نمی‌توان به سادگی عبور کرد. برای مثال می‌توان گفت که میانگین زمان ارسال نامه یا کالا از سوئیس به کشورهای دیگر اروپا، یک الی دو روز خواهد بود.
479079977_highres-640x360

۵- شرکت پستی TNT (تی ان تی اکسپرس)
کسب و کارها و افراد زیادی در جهان هستند که از خدمات مربوط به شرکت تی ان تی اکسپرس استفاده می‌کنند. به بیان دیگر، با یک شرکت هلندی سر و کار داریم که البته در سال 2016 میلادی زیر مجموعه شرکت فدکس در آمد. این شرکت خدمات حمل و نقل و هوایی را به بهترین شکل انجام می‌دهد و کاربران خود را راضی نگه می‌دارد.
image

۶- شرکت پستی فرانسه (La Poste)
این شرکت پستی همان طور که از نامش پیدا است، در کشور فرانسه بنا نهاده شد و در ابتدا صرفا امور و خدمات داخلی را انجام می‌داد. این در حالی است که بعدها، امور بین المللی نیز در دستور کار سازندگان و صاحبان آن قرار گرفت. خدمات این شرکت نیز بسیار با کیفیت است و بسیاری آن را در نوع خود بهترین می‌دانند.
با توجه به برخورد خوبی که اعضای این شرکت با مردم دارند، شاهد استقبال روزافزون از سوی اشخاص گوناگون هستیم. پیشخوان‌های اداره پست فراوانی هم برای این شرکت دیده می‌شود که در شهرها و روستاهای مختلفی به وجود آمده‌اند. شاید بدانید که مردم فرانسه به پست و شرکت‌های پستی اهمیت فراوانی می‌دهند و به همین دلیل است که کسب و کارهای این چنینی زیادی در این کشور به وجود آمده است. البته همه آن‌ها نتوانسته‌اند تا به موفقیت La Poste برسند.
la-poste

۷- شرکت پستی Poczta (پوزتای لهستان)
در نهایت هم باید به شرکت پوزتای لهستان اشاره داشته باشیم که توانایی بالایی در زمینه صادرات از خود نشان داده است. در همین راستا، رتبه بالایی را برای این شرکت در نظر داشته‌اند.
119180

خدمات سایت لک لک
برای خرید کالا می توانید لینک آن را از سایت خارجی مورد نظر کپی کنید و در صفحه ثبت سفارش وب سایت لک لک قرار دهید. اگر اطلاعات تکمیلی را می دانید تکمیل کنید و گرنه گزینه “به لک لک واگذار می کنم” را انتخاب کنید تا کارشناسان لک لک اطلاعات را تکمیل کنند و استعلام قیمت به شما داده شود. سپس کافیست پرداخت ریالی را انجام دهید و لک لک به صورت یکپارچه خرید ارزی، حمل بین المللی، گمرک و مابقی موارد را انجام می دهد و کالا را درب منزل یا شرکت شما تحویل می دهد.

[تعداد: 5    میانگین: 3.6/5]

اشتراک در خبرنامه بلاگ لک لک

[mc4wp_form id="305702"]

ارسال نظر