آموزش معرفی فروشگاه های آنلاین اخبار و رویداد های اخیر 

نحوه شرکت در مزایده های خارجی وبسایت ایبی (ebay)

مدت زمان مطالعه: 3 دقیقه

گروه تجاری لک لک، خدمات خرید از خارج مانند خرید از آمریکا، انگلستان، آلمان، چین، ترکیه، امارات و دیگر کشورها را به راحتی و با قیمت های به صرفه برای شرکت ها و سازمان ها و همچنین اشخاص حقیقی در حجم های خرد و عمده انجام می دهد. لک لک کالای مورد نظر شما را از سراسر دنیا خرید می کند و پس از مراحل حمل بین المللی و امور گمرکی و قانونی، درب منزل یا محل کار به شما تحویل می دهد.
علاوه بر خرید و حمل کالا، خدمات پرداخت و خرید ارزی برای اقلام غیرفیزیکی مانند خرید اکانت های مختلف، پرداخت حق عضویت، خرید فایل الگو و کتاب، واریز به شرکت های خارجی جهت خرید کالا و … نیز از خدمات گروه لک لک می باشد.
شرکت در مزایده های فروشگاه هایی مانند ایبی (ebay) و دیگر فروشگاه های آنلاین و خرید از آنها نیز از سرویس های لک لک گروپ می باشد.
یک امکان مورد علاقه دیگر برای کسب و کارها، امکان مکاتبه با شرکت های خارجی و استعلام قیمت و در نهایت خرید و تحویل کالا می باشد.
در زمینه گستردگی خرید هم از انگلیس، خرید از آلمان خرید ، خرید از آمریکا، خرید از دبی، خرید از ترکیه و سایر کشورها امکانپذیر است. فقط کافیست لینک کالا را از سایت خارجی کپی کنید و در صفحه ثبت سفارش وارد کنید.
آیا می توان در مزایده های خارجی شرکت کرد؟ چگونه در مزایده ایبی شرکت کنیم؟
همیشه در برخی سایت های خارجی و به ویژه وبسایت ایبی (ebay) مزایده های جذابی برای کالاهای مختلف در زمینه های گوناگون وجود دارد. این کالاها در دسته بندی های مختلف مانند صنعتی، الکترونیک، ماکت خودرو و موتور، اکشن فیگور، اقلام کامپیوتری و ده ها نوع کالای دیگر وجود دارد. این کالاها هم دست دوم و هم نو می باشند و مشخصات آنها و رقم پایه مزایده در سایت فروشنده مشخص شده است. مزایده ها با کلمه لاتین “bid” قابل شناسايي هستند.
شرکت لک لک این امکان را فراهم کرده که شما در هرکدام از این مزایده ها یا بید ها به سادگی شرکت کنید و رقم مورد نظر خود را روی مزایده بگذارید. لک لک با رقم مورد نظر شما طی معمولا سه مرحله در مزایده شرکت می کند و درصورت برنده شدن شما مراحل بعدی را انجام داده و کالا را در ایران به آدرس شما تحویل خواهد داد. شما در طی فرایند مزایده از طریق دکمه پیگیری یا همان ثبت تیکت از وضعیت مزایده آگاه خواهید شد.
نحوه شركت در مزایده ایبی:
برای شرکت در مزایده فقط کافیست لینک کالا را از سایت خارجی کپی کنید و در صفحه ثبت سفارش وارد کنید و سرویس “شرکت در مزایده” را انتخاب کنید، سپس عدد مورد نظر خود را وارد کنید و مبلغ را به صورت ریالی آنلاین پرداخت کنید.
در صورتی که برنده نشوید مبلغ به شما برگردانده خواهد شد و در صورتی که با رقمی کمتر از رقم مورد نظرتان هم برنده شوید مابه التفاوت مبلغ به شما برگردانده می شود. در صورتی هم که در طی مزایده تصمیم گرفتید رقم پیشنهادی تان را بالا ببرید می توانید از طریق دکمه پیگیری یا ثبت تیکت به ما اطلاع دهید.

[تعداد: 11    میانگین: 2.9/5]

اشتراک در خبرنامه بلاگ لک لک

[mc4wp_form id="305702"]

ارسال نظر