آموزش معرفی فروشگاه های آنلاین اخبار و رویداد های اخیر 
کیت سفید کننده دندان

مدت زمان مطالعه: 3 دقیقه

کیت سفید کننده دندان + راهنمای خرید
کیت سفید کننده دندان
سفید کردن دندان این روزها طرفداران و محبوبیت خاص خود را دارد. عده زیادی از افراد به دنبال انتخاب و خرید محصولاتی هستند که با به کارگیری آن‌ها بتوانند دندان‌های خود را سفیدتر و درخشان‌تر از همیشه سازند. کیت سفید کننده دندان و استفاده صحیح از آن می‌تواند پاسخگوی نیازهای این افراد باشد. کیت‌های سفید کننده دندان انواع مختلفی داشته و توسط برندها و شرکت‌های سازنده گوناگونی هم طراحی و تولید می‌شوند. پس شما می‌توانید انواع متنوعی از این محصولات را در بازار مشاهده کرده و محصول مناسب را انتخاب و خریداری کنید.

در این مقاله به معرفی برخی از انواع کیت سفید کننده دندان خواهیم پرداخت و راهنمای خرید این محصولات را نیز ارائه خواهیم داد. پس اگر شما هم به دنبال شناخت و بررسی بیشتر این محصولات بوده و یا می‌خواهید برندی معتبر را برای خرید در نظر بگیرید با ما همراه باشید.

سفید کننده دندان کرست Crest
کیت سفید کننده دندان
اگر می‌خواهید تنها با یک بار استفاده از یک کیت سفید کننده، دندان‌های خود را به خوبی سفید و روشن کنید، بهتر است این محصول را برای خرید در نظر بگیرید. این کیت با قدرت فوق العاده خود و تنها با یک بار استفاده هم می‌تواند دندان‌هایی سفید و درخشان به شما هدیه دهد.
چراکه در فرایند ساخت آن از فناوری قدرتمند و سریعی برای سفید کردن دندان‌ها استفاده شده است. علاوه بر قدرت سفید کنندگی بسیار بالا، کیت سفید کننده دندان کرست، قادر است هر گونه لکه بر جای مانده از آثار قهوه، چای، نوشابه، غذا و … بر روی مینای دندان شما را نیز در کوتاه‌ترین زمان ممکن برطرف سازد.
اگر می‌خواهید با استفاده از این محصول دندان‌های خود را سفید و درخشان کنید بهتر است در هر نوبت تنها ده دقیقه زمان در نظر گرفته و پس از سپری شدن طول درمان که مدت زمانی تقریباً ۱۰ روزه است شاهد ۳۶ ماه ماندگاری آثار آن باشید.

سفید کننده دندان کلگیت Colgate
کیت سفید کننده دندان
شرکت سازنده کلگیت این محصول را به همراه سیم، پلاگین شارژ، چراغ ال ای دی و ۲۰ سرم سفید کننده دندان روانه بازار مصرف کرده است.
سرم‌هایی که دارای پراکسید هیدروژن ۹ درصد بوده و با استفاده در یک مدت ده روزه می‌توانند تاثیر قابل توجهی بر رنگ و لکه‌های موجود بر روی دندان‌های شما داشته و آن‌ها را روشن و سفید کنند.
با استفاده از این محصول می‌توانید تغییرات ۶ درجه‌ای در رنگ مینای دندان‌های خود را مشاهده کنید.

سفید کننده دندان ای اسمایل Ismile

یکی دیگر از بهترین کیت‌هایی که می‌توانید برای سفید کردن دندان‌های خود انتخاب و خریداری کنید کیت دندان برند ای اسمایل است.
شرکت سازنده ایسمایل در فرایند ساخت این محصول از ماده‌ای به نام کاربامید پراکسید ۲۵ درصد استفاده کرده که هیچ گونه خطری برای سلامت بدن و دندان‌های مصرف کننده به وجود نمی‌آورد. پس با استفاده از آن خیالی آسوده خواهید داشت.
از سوی دیگر این کمپانی در ساختار این کیت سفید کننده از ماده خاصی کمک گرفته که می‌تواند رنگ دندان‌های شما را تا ۸ درجه تغییر دهد. دارا بودن پنج چراغ ال ای دی از دیگر ویژگی‌های این کیت سفید کننده دندان است.
با وجود این ویژگی اثر و نقش ژل سفید کننده دندان با افزایش قابل توجهی روبرو خواهد شد. کیت سفید کننده دندان برند ایسمایل به همراه یک تایمر روانه بازار مصرف شده و لذا می‌توانید در زمان استفاده به راحتی آن را تحت کنترل خود در بیاورید.

کیت سفید کننده دندان گلو بریلیانت Glo Brilliant

کیت سفید کننده دندان گلو بریلیانت یکی دیگر از بهترین محصولاتی است که می‌توانید برای روشن و سفید کردن دندان‌های خود انتخاب و خریداری نموده و تاثیرات و نتایج قابل قبولی به دست آورید.
تاثیرگذاری این محصول بسیار بالا و سریع بوده و هیچ گونه حساسیتی هم برای دندان‌های مصرف کننده به وجود نمی‌آورد. از سوی دیگر در فرایند ساخت این کیت از ۱۶ چراغ ال ای دی استفاده شده و شامل سه آداپتور برای شارژ آیفون و اندروید است. این کیت روشن کننده دندان پورت usb نیز دارد.

کیت سفید کننده دندان اسمایلرسترا Smilerstra

اگر می‌خواهید با صرف مدت زمانی بسیار کوتاه تقریباً ۷ روزه به روشن سازی و سفید کردن دندان‌های خود دست بزنید بهتر است این محصول را برای خرید در نظر بگیرید. این کیت سفید کننده دندان هیچ گونه حساسیتی برای دندان‌های مصرف کننده ایجاد نکرده و نتایج و تاثیر آن هم فوق العاده و سریع است.
ژل مورد استفاده در این کیت از نوع ۳۵ درصد است و با اعمال شدن بر روی دندان‌های شما و با کمک چراغ ال ای دی به کار رفته در ساختار خود، قادر است تمامی لکه‌های موجود بر روی مینای دندان‌های شما را پاک و تمیز سازد.
تایمر به کار رفته در ساختار این کیت نیز عملکردی خودکار داشته و کمک می‌کند تا بعد از پایان کار شما، دستگاه به شکل کاملا اتوماتیک خاموش شود. کمپانی سازنده برای این محصول از یک چراغ ال ای دی سیلیکون صد در صد پزشکی استفاده کرده است که امکان همگام سازی با گوشی موبایل شما را هم دارد.

کیت سفید کننده دندان مای اسمایل My Smile

این محصول قادر است با استفاده از نور ال ای دی هرگونه لکه قهوه، سیگار، آثار به جای مانده از نوشیدن نوشابه و یا غذا را از روی دندان‌های شما پاک کند. ژل قلم این محصول از ساختار کاملا گیاهی برخوردار شده و فاقد گلوتن و قند است.
شرکت سازنده مای اسمایل در فرآیند ساخت این کیت دندان از ۵ فناوری فعال و ال ای دی آبی کمک گرفته است و می‌تواند فرآیند سفید و روشن سازی دندان‌های شما را با سرعت بسیار بالایی به سرانجام برساند.
با استفاده از این محصول و تنها با صرفه یک مدت زمان تقریباً ۱۰ دقیقه‌ای شاهد تاثیرگذاری فوق‌العاده آن در هفت روز خواهید بود.

کیت سفید کننده دندان آی وایت Iwhite

شرکت سازنده سیلفار که یک کمپانی بلژیکی است، این کیت دندان را بدون پراکسید هیدروژن تولید کرده است. پراکسید هیدروژن عنوان یک ماده شیمیایی بوده که در بیشتر سفید کننده‌های دندانی می‌توانید نام آن را مشاهده کنید.
این محصول شیوه مصرف بسیار ساده‌ای داشته و با سرعتی بسیار بالا قادر به برطرف ساختن هرگونه عیب و یا لکه از روی دندان‌های شما تا ۸ درجه و یا سایه خواهد بود. بیشتر افرادی که تاکنون از این محصول استفاده کرده‌اند نتایج قابل قبول و مناسبی در سفید کنندگی دندان‌های خود به دست آورده‌اند.
این کیت قادر است با سرعتی بسیار بالا و تنها با صرف مدت زمانی ۲۰ دقیقه دندان‌هایی سفید و روشن به شما هدیه دهد. علاوه بر خاصیت سفید کنندگی تمامی دندان‌ها چه دندان‌های پشت و چه دندان‌های جلو، این محصول قادر به تقویت دندان‌های شما هم خواهد بود.
کیت دندان آی وایت از یک ژل سفید کننده به وجود آمده که ایمنی بسیار بالایی داشته و از سوی دیگر کارایی آن اثبات شده است. این محصول به همراه ده قالب سفید کننده نازک که به میزان کافی انعطاف پذیری دارند در اختیار مصرف کنندگان قرار می‌گیرند.
اگر می‌خواهید با استفاده از این کیت سفید کننده دندان به نتایج بهتری دست پیدا کنید می‌توانید آن را به مدت پنج روز پشت سر هم مورد استفاده قرار داده و یا در مواقع مورد نیاز آن را به کار گیرید.
خدمات سایت لک لک
برای خرید کالا می توانید لینک آن را از سایت خارجی مورد نظر کپی کنید و در صفحه ثبت سفارش وب سایت لک لک قرار دهید. اگر اطلاعات تکمیلی را می دانید تکمیل کنید و گرنه گزینه “به لک لک واگذار می کنم” را انتخاب کنید تا کارشناسان لک لک اطلاعات را تکمیل کنند و استعلام قیمت به شما داده شود. سپس کافیست پرداخت ریالی را انجام دهید و لک لک به صورت یکپارچه خرید ارزی، حمل بین المللی، گمرک و مابقی موارد را انجام می دهد و کالا را درب منزل یا شرکت شما تحویل می دهد.

کلمه کلیدی برای جستجو در گوگل:
whitening kit amazon

[تعداد: 6    میانگین: 4.5/5]

اشتراک در خبرنامه بلاگ لک لک

[mc4wp_form id="305702"]

ارسال نظر