آموزش معرفی فروشگاه های آنلاین اخبار و رویداد های اخیر 

چگونه خود را برای حراجی‌های بلک فرایدی ۲۰۱۷ آماده کنیم؟

مدت زمان مطالعه: 3 دقیقه

حراجی‌های بلک فرایدی در سال‌های اخیر به روز (یا روزها!) مهمی در تقویم خرید امریکایی‌ها تبدیل شده است. با توجه به حراج‌های شگفت‌انگیز و پایین آمدن‌ قیمت بیشتر کالاها، این روز فرصت مناسبی برای خرید است. چند سالی هست که روزهای حراجی‌های بلک فرایدی به فروشگاه‌های اینترنتی هم رسیده است و بسیاری از آن‌ها تا یک هفته قبل و بعد از بلک فرایدی تخفیف‌های زیادی را بر روی کالاهای خود وضع می‌کنند.
با توجه به حجم عظیمی از حراج‌ها و آفرهای مختلف سایت‌ها و فروشگاه‌های اینترنتی و حجوم کاربران در تمام نقاط دنیا، انتخاب کالای مورد نیاز با قیمت مناسب کار سختی محسوب می‌شود. در این مطلب قصد داریم نکاتی را برای آماده شدن به منظور خرید در بلک فرایدی مطرح کنیم.

حراجی‌های بلک فرایدی ۲۰۱۷ از چه تاریخی آغاز می‌شود؟

جمعه، ۲۵ نوامبر، برابر با ۳ آذر ۹۶ بلک فرایدی ۲۰۱۷ است. بسیاری از سایت‌های اینترنتی بلک فرایدی را زودتر از موعد شروع می‌کنند. برای مثال امسال  آمازون حراج‌های بلک فرایدی را ۱۳ روز زودتر شروع می‌کند.

خاستگاه این رویداد مهم امریکاست، اما به تازگی به کشورهای دیگر هم سرایت پیدا کرده است. سال ۲۰۱۰ آمازون بلک فرایدی را وارد انگلیس کرد و از سال ۲۰۱۳ Asda هم به تقلید از آمازون بلک فرایدی را برگزار کرد. سال گذشته در انگلیس ۱ میلیارد پوند در بلک فرایدی خرید انجام شد.

چه کالاهایی در بلک فرایدی بیشتر تخفیف می‌خورند؟

وسایل الکترونیکی بیشترین کاهش قیمت را در بلک فرایدی دارند. با اینکه هنوز مشخص نیست سایت‌ها و فروشگاه‌های اینترنتی چه کالاهایی را حراج می‌کنند، اما مطمئناً گجت‌ها مثل بازی‌های کنسول، تلویزیون‌ها، تلفن‌ها و گوشی، پکیج‌های مسافرتی، لباس و دیگر کالاها حراج خواهند شد.

چگونه خود را برای خرید آنلاین در حراجی‌های بلک فرایدی آماده کنیم؟

چگونه خود را برای حراجی‌های بلک فرایدی ۲۰۱۷ آماده کنیم؟

خریدکردن در بلک فرایدی آدابی دارد! در امریکا مردم از شب قبل در جلوی فروشگاه‌های صف می‌کشند و می‌خوابند تا حتماً بتوانند کالایی را که می‌خواهند  بخرند. اما در چند سال اخیر که بلک فرایدی به فروشگاه‌های آنلاین و اینترنتی هم رسید خبری از خوابیدن و صف کشیدن نیست؛ این یعنی سهولت در خرید و کمتر تلف شدن زمان. از طرفی بلک فرایدی دیگر فقط شامل فروشگاه‌های امریکایی نیست و با کمک فروشگاه‌های اینترنتی همهٔ مردم دنیا می‌توانند در حراجی‌های بلک فرایدی شرکت کنند. اما برای خرید آنلاین در بلک فرایدی باید چکار کنیم؟

  • کالاهایی را که مد نظر دارید از قبل آماده کنید. بدانید باید به سراغ کدام دسته از کالاها بروید: پوشاک، کتاب، لوازم الکترونیک.
  • برند مورد نظر خود را انتخاب کنید و آنها را در شبکه‌های اجتماعی مختلف مثل توییتر، اینستاگرام و اسنپ چت دنبال کنید. از اخبار بلک فرایدی آنها با خبر شوید. مطمئن شوید آنها حراجی‌های بلک فرایدی خود را از چه روزی آغاز می‌کنند. گاهی هم در همین شبکه‌های اجتماعی آفرهای داغ خود را به اشتراک می‌گذارند. در این جور مواقع باید سرعت عمل بالایی به خرج دهید تا خریدتان موفقیت آمیز باشد.
  • البته باید مراقب اخبار دروغ هم باشید. مطمئن شوید حساب‌های رسمی این برندها را دنبال می‌کنید. در بیشتر شبکه‌های اجتماعی داشتن تیک آبی رنگ در کنار تصویر پروفایل به این معناست که این حساب کاربری تأیید شده است و حساب رسمی همان فرد یا برند است.
  • از بوک مارک استفاده کنید. کالاهای مد نظر خود را در مرورگر خود بوک مارک کنید که مجبور نباشید هربار وقت خود را برای پیدا کردن آنها در صفحات فروشگاه‌های اینترنتی تلف کنید.
  • بودجه‌ای را برای خرید بلک فرایدی در نظر بگیرید و بر اساس همان بودجه تحقیقات خود را انجام دهید. این گونه دامنهٔ گشتن شما در بین کالاها محدودتر می‌شود.
  • حتماً، حتماً و حتماً از قبل تحقیقات لازم برای انتخاب کالای خود انجام دهید. روز بلک فرایدی با هجوم میلیون‌ها کاربر از سراسر دنیا و تعداد محدود کالاها زمان مناسبی برای گشتن در فروشگاه اینترنتی، بررسی کالا و مشخصات آن‌ نیست. در روز حراجی فقط شما باید قیمت فعلی را با قیمت قبل مقایسه کنید.
  • اگر فکر می‌کنید که کالا را با سرعت بخرید و اگر مشکلی داشت بر اساس قوانین تعویض و عودت کالا در امریکا، می‌توانید آن را پس دهید، پس حتماً شرایط عودت را برای حراج‌های بلک فرایدی آن فروشگاه مطالعه کنید. بسیاری از فروشگاه قوانین عودت را برای حراج‌های بلک فرایدی تغییر می‌دهند.
  • حتماً از قبل در فروشگاه‌های مدنظرتان حساب کاربری ایجاد کنید. در حراجی‌های بلک فرایدی حتی ثانیه‌ها هم مهم هستند و نباید وقت خود را برای پر کردن فرم نام و نام خانوادگی هدر دهید.
  • بعضی از فروشگاه‌ها در بلک فرایدی ارسال رایگان ندارند. به این مسأله دقت کنید تا هزینهٔ ارسال کالای شما با تخفیفی که گرفته‌اید یکسان نشود.

اگر از ایران می‌خواهید در حراجی‌های بلک فرایدی شرکت کنید، لک‌لک می‌تواند شما را در خرید کالای مورد نظرتان کمک کند. تمام نکته‌های بالا را اجرا کنید و از قبل در مورد کالاهای موردنظرتان تحقیق کنید. در لک‌لک حتماً از قبل حساب کاربری ایجاد کنید تا در روز بلک فرایدی و موقع درخواست صدور پیش فاکتور، خرید شما با سهولت بیشتری صورت بگیرد. ما حتماً  سعی خود را می‌کنیم تا خرید شما را به سرعت انحام دهیم.

امیدواریم در حراجی‌های بلک فرایدی ۲۰۱۷ بتوانید هرآنچه را که درنظر دارید تهیه کنید.

لک‌لک فرایدی

[تعداد: 28    میانگین: 2.5/5]

اشتراک در خبرنامه بلاگ لک لک

[mc4wp_form id="305702"]

ارسال نظر