آموزش معرفی فروشگاه های آنلاین اخبار و رویداد های اخیر 

ارگونبند چیست؟ بند ساعت ارگونومیک کانادایی، ویژه خاص پسندان

متن زیر، ترجمه مقاله‌ی چاپ شده در مجله‌ Forbes است.
maxresdefaultاین که حدود 500 سال است که ساعت مچی خود را بالای مچ خود می بندیم به این معنا نیست که “مچ دست” لزوما بهترین مکان برای بستن ساعت است.
برای اولین بار در دنیا، شرکت ارگان بند، بند ساعت را طوری طراحی کرده (و در حال فروش آن در سراسر دنیا است) که ساعت شما را (چه هوشمند، چه غیر هوشمند) در موقعیتی متفاوت از مکانی که به طور معمول به آن عادت کرده اید قرار می دهد.

این سوال پیش می آید…
این بند، ساعت را کجا قرار می دهد؟
روی دست و نزدیک پایه انگشت شست شما.

ارگانبند مدعی است استفاده از ساعت بر روی پایه ی انگشت شست به جای مچ دست ، استفاده از ساعت را سریعتر و آسان تر می نماید. این زاویه امکان دیدن صفحه‌ی ساعت را راحت تر کرده و حتی می تواند دردی که برخی افراد از پوشیدن ساعت روی مچ دستان خود حس می کنند از بین ببرد.

مکس، طراح ارگان بند، اینطور توضیح میدهد: “چرخاندن مچ دست برای استفاده طولانی مدت از ویژگی های ساعت هوشمند می تواند برای برخی افراد ، از جمله کسانی که از مشکلات مچ دست رنج می برند، آزاردهنده باشد.”
“این محصول ارگونومیک ، با طراحی منحصر به فرد خود ، چرخش مچ دست را به حداقل رسانده است.”
EifFiBmUcAQzWg2 1

یکی دیگر از اهداف اصلی ارگان بند تبدیل بند ساعت معمولی به بندی قابل استفاده و بهینه حین ورزش نیز بوده است.
ارگان بند ، به گفته مدیران این شرکت ، صفحه ساعت را به زاویه دید بسیار طبیعی تری برای دوندگان و دوچرخه سواران منتقل می کند. از آنجایی که این بند، ساعت را بر روی دست شما و به گونه ای زاویه دار مقابل چشمان شما قرار می دهد ، برای خواندن ساعت خود نیازی به چرخاندن مچ خود نخواهید داشت. این شرکت می گوید این بند شرایط به مراتب بهتری را برای رانندگی فراهم کرده است مخصوصا هنگام نگه داشتن فرمان خودرو ، می توانید زمان و دیتای مورد نیاز خود را بدون نیاز به برداشتن دستتان از روی فرمان مشاهده کنید.

من چند روز در یک هفته از این بند استفاده کردم. هنگام کار و در محل کارم و همچنین حین بلند کردن وزنه در باشگاه و دویدن و بالا رفتن از پله ها آن را به دست کردم.
من به شخصه این بند را برای ساعت اپل خود استفاده کردم. اما خاطر نشان می کنم که این بند برای استفاده ی سایر ساعت ها نیز طراحی شده است.
آنچه بعد از استفاده درباره ی ارگانبند کشف کردم:
استفاده از این بند درد مچ دست را که به هنگام پوشیدن ساعت اپل، به دلیل چرخاندن مکرر مچ دست احساس می کردم ، برطرف کرد. زاویه قرارگیری این بند بر دست برای دیدن صفحه ساعت در حین کار و ورزش بسیار مفید بود. این بند به ویژه می تواند برای دارندگان ساعت اپل که دارای صفحه نمایش همیشه روشن است بسیار مفید باشد. کیفیت ساخت ، چرم دوخته شده با دست و طراحی آن را بسیار دوست داشتم.
Ench16CVoAAc7cw

خواندن ضربان قلب یا اطلاعات ساعت هوشمند شما با ارگان بند قطعاً راحت تر است. من می توانم اطلاعات نمایش داده شده روی ساعت خود را بدون نیاز به حرکت دادن دستم ببینم.
از مکس پرسیدم که ارگانبند را برای چه کسی طراحی کرده است؟
او گفت: «از آنجایی که استفاده از این بند موجب نمایش داده ها در زاویه ی دید شما می شود در دوچرخه سواری ، دویدن ، چتربازی ، امتحان دادن یا رانندگی و تمرکز بر هر آنچه که انجام می دهید ، به شما کمک می کند.”
مدتی تمام وقت آن را پوشیدم و به نظرم راحت بود. مکس می گوید برخی تمام وقت آن را به دست می کند ، در حالی که برخی دیگر فقط برای ورزش از آن استفاده می کنند. از آنجا که به راحتی می توانید ساعت اپل خود را به آن ببندید و باز کنید ، مشکلی برای این منظور وجود ندارد.
و می گوید ، در برخی موارد این بند استفاده ی درمانی نیز دارد.
ارگانبند توسط شرکت مادر SmartlyHub در ونکوور ، (یک شرکت طراحی و توسعه) تولید شده است و از طریق کمپین های تأمین مالی جمعی موفق در Kickstarter و Indiegogo حدود 100،000 دلار آمریکا جمع آوری کرده است.
apple_watch_1

[تعداد: 4    میانگین: 2/5]

اشتراک در خبرنامه بلاگ لک لک

[mc4wp_form id="305702"]

ارسال نظر