آموزش معرفی فروشگاه های آنلاین اخبار و رویداد های اخیر 

بهترین تولیدکنندگان کفش در دنیا

کفش

مدت زمان مطالعه: 3 دقیقه

اگر نگاهی به اخبار دنیای ستارگان سینما انداخته یا برنامه‌های تلویزیونی مربوط به زندگی این افراد را تماشا کرده باشید، حتما می‌دانید که مبلغی که چهره‌های مشهور و ثروتمند دنیا برای خریدن کفش صرف می‌کنند از درآمد سالیانه بسیاری از افراد معمولی بیشتر است و اتاقی که این افراد برای نگه داری کفش‌هایشان از آن استفاده می کنند ، گاهی بزرگتر از خانه های معمولی می باشد . شاید هیچ گاه  نتوان به تخمین درستی از هزینه صرف شده برای خرید کفش توسط این افراد دست یافت ، اما با نگاهی به قیمت کفش های برندهای معروف می‌توان ایده‌ای کلی از آن به دست آورد. اگر شما هم دوست دارید مانند ستاره‌ها رفتار کنید و از برندهای زیر بدون پشیمانی کفش بخرید ، برای دست یابی به این برند ها ، بهترین وب‌سایت نیمن مارکوس است.

کافی است در این فروشگاه خرید آنلاین  به  بخش کفش بروید و در آن جا با توجه به دسته بندی برندهای لوکس ، محصول مورد نظر خود را خریداری کنید. علاوه بر این سایت هرکدام از برند های معرفی شده دارای فروش آنلاین مستقیم می باشند که در ادامه با هرکدام از آن ها به اختصار آشنا خواهید شد، همچنین با مراجعه به مقاله  Zappos و 6Pm ؛ خرید کفش برند ، میتوانید اطلاعات جامعی راجع به دو فروشگاه خرید آنلاین در این زمینه بدست بیاورید .

 

لوئی ویتون (Louis Vuitton)

لوئی ویتون که به تولید بهترین کفش، کیف و چمدان در دنیا معروف است، شهرت خود را مدیون سبک منحصربه‌فردش می داند . محصولات لوئی ویتون که تا حدی به خاطر نام پرآوازه‌اش مورد استقبال قرار می گیرد ، انتخاب اول همه آنهایی است که عاشق کیفیت بالا در صنعت ساخت‌اند. برند لوئی ویتون که از سال 1854 فعالیت خود را آغاز کرده ، بین سال‌های 2006 تا 2012 عنوان ارزشمندترین برند لوکس دنیا را به خود اختصاص داده است . گران‌ترین کفش‌هایی که لوئی ویتون تا به حال فروخته‌ است ، کفش‌های مردانه سری Manhattan Richelie  بوده که درسال 2010 وارد بازار شد و عنوان گران قیمت ترین کفش دینا را با قیمت 10 هزار دلاز از آن خود کرد .  برای خرید از این برند می‌توانید به فروشگاه آنلاین لوئی ویتون مراجعه نمایید.

کفش

مونولو بلانیک (Manolo Blahnik)

برند مونولو بلانیک امروزه بین ستارگان از محبوبیت فراوانی برخودار است . این برند شروع کارش در سال 1970 را با مغایرت در تمام استانداردهای دنیای مد ، آغاز کرد، اما با آشنایی با صنعت مد و استخدام طراحان حرفه‌ای جای ویژه‌ای را در قلب عشاق  کفش برای خود  باز کرد . بخشی از بالا بودن قیمت کفش های این برند، به دلیل استفاده از مواد کمیابی مانند چرم پوست کروکودیل است که این کفش‌ها با قیمت 4.600 دلار به فروش می‌رسند. این برند تمامی محصولات خود را در فروشگاه آنلاین خود به فروش می‌رساند که دسترسی به این سایت به علت اعمال محدودیت از طرف خود کمپانی نیاز به انجام  تغییراتی است .

کفش

جیمی چو (Jimmy Choo)

کفش‌های برند جیمی چو همیشه محبوب ستاره‌های هالیوود بوده‌اند و اغلب ، روی فرش قرمز اسکار به چشم می‌خورند. متوسط قیمت کفش‌های این برند از چند صد دلار شروع می‌شود و به قیمت‌های چند هزار دلاری می‌رسد. گران‌ترین کفش این برند، مجموعه iconic است که در سال 2011 به قیمت 3.785 دلار به فروش رسید. اگر به کفش‌های این برند علاقه‌مندید می‌توانید آن‌ها را به کمک سایت لک‌لک از وب‌سایت آن خریداری کنید.

کفش

کریستین لوبوتن (Christian Louboutin)

کفش‌های برند کریستین لوبوتین به خاطر کف قرمز و پاشنه‌های خیلی بلندشان مشهورند. گران‌ترین کفش این برند در سال 2013 با قیمت 3.095 دلار وارد بازار شد و هنوز هم در فروشگاه Barneys New York  قابل تهیه است. در وب‌سایت لوبوتن می‌توانید تمامی کفش‌های آن را خریداری کنید.

کفش

والتر استجیر (Walter Steiger)

در دنیای پر رقابت کفش‌های لوکس، برند «والتر استجیر» به خاطر خلاقیت، استفاده از رنگ و طراحی‌های منحصر به فرد توانسته نام خود را تثبیت کند. طرح‌های بی‌نظیر این برند در هیچ‌ جای دنیا از چشم منتقدان مد و ستاره‌هایی که هزاران دلار برای کفش‌های‌شان خرج می‌کنند پنهان نمانده است. پاشنه‌های منحنی، حکم امضای این برند را دارند . قیمت کفش‌های این برند از 500 دلار آغاز می‌شود و به قیمت‌های چند هزار دلاری هم می‌رسد. برای خرید از این برند می‌توانید به وب‌سایت آن مراجعه کنید.



کفش

اگر میخواهید شما هم همانند ستاره های هالیوود بدرخشید و منحصر به فرد باشید همین حالا دست به کار شوید و کفش دلخواهتان را انتخاب کنید . لینکش را به لک لک بسپارید ، شما را در این خرید همراهی می کنیم .

[تعداد: 9    میانگین: 2.1/5]

اشتراک در خبرنامه بلاگ لک لک

[mc4wp_form id="305702"]

ارسال نظر