آموزش معرفی فروشگاه های آنلاین اخبار و رویداد های اخیر 

هرمس ؛ برندی برای سخت‌پسندها

هرمس

مدت زمان مطالعه: 2 دقیقه

برند هرمس یکی از معروف‌ترین برندهای دنیای مد است که در سال 1837 در پاریس تاسیس شد . این برند که نام خود را از هرمس، یکی از خدایان اساطیر یونان، وام گرفته در تولید کالاهای لوکس از جمله محصولات چرمی، عطر، لباس، کیف و کفش بسیار معروف است. این کمپانی با تولید محصولات بسیار مجلل و ارائه آن در بوتیک‌های متعدد در سراسر دنیا به یکی از برندهای محبوب افراد سخت‌پسند تبدیل شده است.

 

هرمس

 خرید آنلاین از هرمس

برای خرید از این برند کافی است به وب‌سایت آن مراجعه کنید. پس از ورود ، کشور مورد نظرخود را انتخاب کنید و سپس روی گزینه آنلاین کلیک کنید تا وارد فروشگاه آنلاین این برند لوکس شوید. در بالای صفحه نوار اصلی ، که دسته‌بندی‌های فروشگاه می باشد را میتوان مشاهده کرد. این دسته‌بندی‌ها عبارتند از: زنانه، مردانه، جواهرات، ساعت، چرم، عطر، وسایل خانه ، وسایل مربوط به اسب‌سواری و بخشی با نام خرده (Petit) که در آن ماهانه بسته هایی با محتوای نامعلوم وجود دارد که با عنوان بسته شگفت انگیز مشخص شده که میتوان آن را خریداری کرد.

با کلیک روی هر کدام از این دسته‌بندی‌ها وارد صفحه جدیدی می‌شوید که در سمت چپ آن دسته‌بندی‌های جزئی‌تر نوشته شده است. برای مثال وقتی وارد صفحه محصولات زنانه می‌شوید، سمت چپ صفحه بخش‌های مربوط به روسری، لباس‌های آماده پوشیدن، لباس شنا، کمربند، کیف و اکسسوری را مشاهده می‌کنید. با کلیک روی هر کدام از آن‌ها، دسته‌بندی‌های ریزتر هر کدام زیر آ‌ن‌ باز می‌شود که این امر سرچ شما را راحت‌تر و جزئی‌تر می‌کند که با انتخاب هر کدام از بخش‌ها ، محصول یا محصولات مورد نظر شما مشخص می‌شوند. در نهایت وقتی روی محصولی کلیک می‌کنید صفحه مربوط به آن محصول باز می‌شود که در وسط آن عکس محصول و در سمت راست اطلاعات مربوط به آن درج شده است. شما می‌توانید محصول را از زوایای مختلف ببینید. نام، رنگ، قیمت، سایز و گزینه خرید که در سمت راست قرار دارند.

هرمس

محصولات هرمس بسیار محدود و گران‌قیمت هستند و به همین دلیل فقط افراد سخت‌پسند و کسانی که به دنبال محصولات تک و ویژه می‌گردند از این کمپانی خرید می‌کنند. اگر شما هم جزو افراد سخت‌پسند و خاص هستید به وب‌سات هرمس حتما سر بزنید. ما نیز شما را در این انتخاب همراهی می کنیم ، فقط کافی است لینک صفحه کالای مورد نظرتان را برای ما ارسال کنید و ادامه خریدتان را به لک لک بسپارید .

 

[تعداد: 2    میانگین: 2/5]

اشتراک در خبرنامه بلاگ لک لک

[mc4wp_form id="305702"]

ارسال نظر