آموزش معرفی فروشگاه های آنلاین اخبار و رویداد های اخیر 
راهنمای خرید واتر فلاسر

مدت زمان مطالعه: 3 دقیقه

واتر فلاسر چیست؟ + راهنمای خرید واتر فلاسر
همان‌طور که می‌دانید تمیز نگه‌داشتن دهان و دندان یکی از مهم‌ترین نکته برای سلامت دهان است که شما باید همیشه و به طور مداوم آن را انجام دهد. برای تمیزکردن دندان‌ها کاربردی‌ترین وسیله استفاده از نخ دندان و مسواک است که همه افراد از آن‌ها استفاده می‌کنند. اگر دوست دارید که دندانی سالم و زیبا داشته باشید باید در روز دومرتبه در روز و شب دندان‌های خود را مسواک بزنید و بعد از مسواک‌زدن باید توسط نخ دندان جرم‌ها و کثیفی‌های باقی‌مانده بین دندان‌ها که مسواک قادر به تمیزکردن آن نیست را، پاک کنید.
امروزه محصولات دیگری نیز برای سلامت دندان و دهان وجود دارد که می‌توانید آن‌ها را خریداری کنید. یکی از کاربردی‌ترین محصولات که امروزه افراد زیادی از آن استفاده می‌کنند واتر فلاسر است و ما در این مقاله قصد داریم که شما را با واتر فلاسر آشنا کنیم و نحوه استفاده از آن را برای شما بیان کنیم، با ما همراه باشید.
واتر فلاسر
عملکرد واتر فلاسر چگونه است؟
واتر فلاسر از سه بخش مخزن آب، پمپ آب و سری دهان شویی تشکیل شده است و زمانی که شما مخزن آب را پر می‌کنید و دستگاه را روشن می‌کنید، آب با فشار بسیار زیادی از سری پلاستیکی خارج می‌شود و همین فشار باعث می‌شود که جرم‌های بین دندان از بین برود و به‌خوبی دهان شما تمیز شود.
ذرات آب به دلیل مایع بودن و شکل‌پذیری که دارند به‌خوبی می‌تواند در تمامی نقاط دهان و بین دندان‌ها حتی لثه‌ها نفوذ کنند و جرم‌ها را از بین ببرند.
نحوه صحیح استفاده از واتر فلاسر
واتر فلاسر از سه قسمت مخزن آب، بدنه، سری دهان تشکیل شده است. عملکرد این دستگاه به این صورت است که شما در قدم اول بهتر است که دندان خود را مسواک زده باشید. اول از همه باید مخزن آب واتر فلاسر را از آب ولرم پرکنید.
در قدم بعدی شما باید سری مخصوص را باید در دهان خود قرار بدهید و سپس دستگاه را روشن کنید و تمامی قسمت‌های دندان‌های خود را تمیز کنید. باید به این نکته توجه داشته باشید که دهان خود را زیاد باز نکنید؛ زیرا که باعث می‌شود که فشار آب به بیرون پاشیده شود و بهتر است که زمانی که سری واتر فلاسر را در دهان خود قرار داده‌اید دستگاه را روشن کنید تا اطراف را خیس نکند.
شما می‌توانید بین دندان‌ها، پشت دندان‌ها بین دندان لثه خود را با واتر فلاسر تمیز کنید و بهتر است در مرتبه اول که استفاده می‌کنید فشار آب آن کم باشد و در دفعات بعدی فشار آب را به‌مرور زیاد کنید تا لثه‌های شما اذیت نشود.
شما می‌توانید در مخزن واتر فلاسر از دهان‌شویه هم استفاده کنید و این کار باعث ضدعفونی‌شدن دندان‌های شما هم می‌شود و بهتر است که ترکیبی از آب و دهان‌شویه را به طور مساوی در مخزن آن اضافه کنید و سپس دندان‌های خود را با آن تمیز کنید. این نکته را بدانید که بعد از اتمام کار باید مخزن واتر فلاسر را خالی کنید تا باعث جرم گرفتگی و رشد باکتری نشود.
ویژگی‌های واتر فلاسر چیست؟
• حفظ سلامتی لثه‌ها و دندان
• تمیزی بیشتر و عمیق‌تر نسبت به نخ دندان
• استفاده راحت‌تر نسبت به نخ دندان
• جلوگیری از پوسیدگی دندان
• انتخاب عالی برای بریس ها و بریج‌ها است
• مناسب افرادی است که ایمپلنت دندان انجام داده‌اند
• ازبین‌بردن پاکت‌های لثه
واتر فلاسر بهتر است یا نخ دندان؟ راهنمای خرید واتر فلاسر
نخ دندان یکی از قدیمی‌ترین روش‌ها برای تمیزکردن بین دندان‌هاست و همه دندان پزشکان استفاده از آن را به همه توصیه می‌کنند. ولی متأسفانه برخی افراد استفاده از نخ دندان را دشوار می‌دانند یا به‌خاطر ارتودنسی یا ایمپلنت دندانی که انجام داده‌اند نمی‌توانند به‌خوبی از نخ دندان استفاده کنند و استفاده از نخ دندان موجب درد و خون‌ریزی لثه آن‌ها می‌شود.
برای این افراد استفاده از واتر فلاسر توصیه می‌شود؛ زیرا که استفاده آسان‌تری دارد و از درد و خونریزی هم جلوگیری می‌کند. در ضمن برای کسانی که ارتودنسی کرده‌اند به‌راحتی بین بریس ها را تمیز می‌کند. در حالت کلی بهتر است که روزانه دومرتبه دندان‌های خود را مسواک بزنید و سپس نخ دندان بکشید و روزی یک‌مرتبه بعد مسواک و نخ دندان از واتر فلاسر استفاده کنید.
آیا واتر فلاسر می‌تواند جایگزین مسواک شود؟
برای بسیاری از افراد این سؤال پیش می‌آید که استفاده از واتر فلاسر به‌تنهایی کافی است و دیگر نیازی به مسواک‌زدن نیست! در صوتی که این تصور اشتباه است و واتر فلاسر می‌تواند یکی از محصولات سلامت و شستشو دهان باشد و هیچ‌وقت نمی‌تواند جایگزین مسواک و حتی نخ دندان شود.
درست است که واتر فلاسر به‌خوبی می‌تواند جرم‌ها و پلاکت‌های دندان را از بین ببرد؛ ولی شما باید در روز دومرتبه از مسواک استفاده کنید؛ زیرا که مسواک علاوه بر ازبین‌بردن جرم می‌تواند دهان شما را ضدعفونی کند. واتر فلاسر صرفاً می‌تواند با آب‌ فشار بالا دهان شما را تمیز کند و این موضوع برای پاکیزگی کافی نیست و حتماً باید از مسواک هم استفاده کنید.
واتر فلاسر
بهترین برندهای واتر فلاسر
مدل‌های مختلفی از واتر فلاسر در بازار وجود دارد که می‌توانید آن‌ها را خریداری کنید؛ ولی بهتر است که از یک واتر فلاسر خوب و برند بخرید تا چندین سال برای شما عملکرد داشته باشد و بتواند نیازهای شما را بر طرف کنید.
اول از همه بدانید که واتر فلاسرها در دو نوع بیسیم و با سیم وجود دارند که نمونه بیسیم آن قابل حمل است و می‌توانید در مسافرت‌ها از آن استفاده کنید؛ ولی نمونه باسیم آن بیشتر مناسب خانه و مطب‌های دندان پزشکی است که به‌صورت ثابت کار می‌کند و قابلیت جابه‌جایی ندارند و مخزن آب واتر فلاسرهای باسیم معمولاً بزرگ‌تر است. در ادامه برندهای معروف از واتر فلاسر ها را به شما معرفی می‌کنیم:
• دستگاه شستشوی دهان واتر پالس
• دستگاه شستشوی دهان اسپلش
• دستگاه شستشوی دهان نایس فیل
• دستگاه شستشوی دهان هارمن
• دستگاه شستشوی دهان زولل
• دستگاه شستشوی دهان بی ول
• دستگاه شستشوی دهان سوکاس
• دستگاه شستشوی دهان واتر اسپلش
واتر فلاسر را از کجا می‌توان تهیه کرد؟
واتر فلاسر از دسته کالاهای پزشکی محسوب می‌شود و معمولاً در فروشگاه‌های کالای پزشکی به فروش می رسد و شاید بتوانید در برخی از داروخانه هم آن را خریداری کنید. روش دیگری برای خرید واتر فلاسر وجود دارد و اینکه شما از در سایت‌های اینترنتی معتبر این دستگاه را خریداری کنید.
خرید اینترنتی واتر فلاسر می‌تواند راحت‌تر باشد و بتوانید تنوع بیشتری از آن را در سایت‌ها مشاهده کنید، فقط به این نکته توجه داشته باشید که از سایت‌های معتبر و قابل‌اطمینان خریداری کنید تا دستگاه فیکی را به شما تحویل ندهند.
نتیجه‌گیری
امروزه بسیاری از افراد به‌سلامتی دهان دندان‌های خود اهمیت می‌دهند و به دنبال دستگاه‌هایی هستند که به خوبی دهان و دندان‌ها را تمیز کند. واتر فلاسر یکی از همین دستگاه‌هاست که با فشار زیاد آب به‌تمامی نقاط دهان و دندان نفوذ می‌کند و به خوبی دهان شما را پاکیزه می‌کند.
البته باید این نکته را بدانید که هیچگاه واتر فلاسر ها نمی‌توانند جایگزین مسواک و نخ دندان شوند و صرفاً تکمیل‌کننده این دو مورد در پاکیزگی دندان‌ها هستند. شما باید در روز دومرتبه در روز و شب دندان‌های خود را مسواک بزنید و بعد از نخ دندان استفاده کنید تا به خوبی جرم‌های بین دندان‌های شما از بین برود و بهتر است روزی یک‌مرتبه از واتر فلاسر برای پاکیزگی بیشتر استفاده کنید.
خدمات سایت لک لک
برای خرید کالا می توانید لینک آن را از سایت خارجی مورد نظر کپی کنید و در صفحه ثبت سفارش وب سایت لک لک قرار دهید. اگر اطلاعات تکمیلی را می دانید تکمیل کنید و گرنه گزینه “به لک لک واگذار می کنم” را انتخاب کنید تا کارشناسان لک لک اطلاعات را تکمیل کنند و استعلام قیمت به شما داده شود. سپس کافیست پرداخت ریالی را انجام دهید و لک لک به صورت یکپارچه خرید ارزی، حمل بین المللی، گمرک و مابقی موارد را انجام می دهد و کالا را درب منزل یا شرکت شما تحویل می دهد.

[تعداد: 4    میانگین: 3/5]

اشتراک در خبرنامه بلاگ لک لک

[mc4wp_form id="305702"]

ارسال نظر