آموزش معرفی فروشگاه های آنلاین اخبار و رویداد های اخیر 

آمازون پرایم (Amazon Prime) به سرویس اشتراکی آمازون گفته می‌شود. کاربران با عضویت در این سرویس و با پرداخت حق عضویت قادر خواهند بود تخفیف‌های قابل توجهی را به دست آورند اما مزیت ویژه عضویت در این سرویس تنها به تخفیف‌های منحصر به فرد آن محدود نمی‌شود چراکه این سرویس امکانات زیادی را برای هر یک از کاربران خود در نظر گرفته است.
image (3)

سرویس اشتراکی آمازون پرایم چیست؟

سرویس اشتراکی آمازون پرایم در سال 2005 توسط آمازون به وجود آمد. هدف اساسی از راه اندازی این سرویس این بود که آمازون بتواند از طریق به کارگیری امکانات موجود در آمازون پرایم، اجناس مورد نیاز مشتریان خود را که ساکن در آمریکا هستند، در طی دو روز به دست آنان برساند.
در حال حاضر این سرویس اشتراکی بیش از 100 میلیون کاربر و عضو از سراسر جهان دارد. سرویس آمازون پرایم در طی این دوران از امتیازات و تخفیف‌های منحصر به فردی برای کاربران جهانی خود استفاده کرده و بسیاری از خدمات خود را در این زمان گسترش داده است. از جمله امتیازاتی که این سرویس برای مشتریان و کاربران خود در نظر گرفته می‌توان به حمل و نقل رایگان اجناس مورد نیاز آن‌ها اشاره کرد.
استفاده از تخفیفات روزانه و دوره‌ای و هم‌چنین استریم ویدئوها و سرویس‌های متنوع دیگر، از جمله این امکانات بوده است.
مجموعه این عوامل، باعث شده تا سرویس آمازون پرایم بتواند از رقبای کاری خود سبقت بگیرد و جایگاه بسیار مهمی را در نظر کاربران و اعضای جهانی‌اش به دست آورد. بنابراین برای بهره مندی از خدمات و سرویس‌های آمازون پرایم لازم است حتما عضو این سرویس باشید.

مزایای خرید از آمازون پرایم و عضویت در این سرویس

همان‌طور که گفته شد کاربران و اعضای آمازون پرایم می‌توانند با پرداخت حق عضویت در یک ماه، به انواعی از خریدهای مورد نظر و امکانات زیادی دسترسی داشته باشند. این دسته از کاربران قادر خواهند بود به بیش از 13000 کتاب دسترسی داشته باشند و یا انواعی از ویدئوهای آموزشی و سرگرم کننده مورد نیاز خود را دانلود و خریداری نمایند.
هم‌چنین این سرویس برای برخی از افراد، امکانات خاصی را در نظر گرفته است. برای نمونه، در صورتی که شما در حال تحصیل باشید این امکان را خواهید داشت که بتوانید 6 ماه عضویت رایگان را در این سرویس به دست آورید و پس از طی این مدت زمان نیز می‌توانید از تخفیف‌های 50 درصدی بهره مند گردید.
از طرف دیگر اعضای این سرویس که دارای فرزند هستند قادر خواهند بود در سرویس آمازون فامیلی ثبت نام کنند. این دسته از والدین از این طریق می‌توانند در خریدهای خود از تخفیف‌های بیش از 20 درصد بهره مند گردند. از طریق عضویت در سرویس اشتراکی آمازون پرایم، خانواده‌ها می‌توانند انواعی از لوازم مورد نیاز کودکان خود را به دست آورند و آن‌ها را خریداری کنند و در این خرید خود نیز، از تخفیف‌های ویژه برخوردار گردند.
از طرف دیگر، این سرویس جهانی برای برخی از اعضای دائمی خود که به طور مکرر به خرید از آمازون پرایم اقدام می‌کنند، سرویس آمازون پرایم ری لود را در نظر گرفته است. با استفاده از این سرویس اعضا می‌توانند مبلغی را به کارت‌های هدیه آمازون پرایم اضافه کنند و از این طریق، تا میزان 2 درصد مبلغ خریدهای خود که از طریق این کارت‌ها انجام می‌دهند به تخفیفاتی دسترسی پیدا کنند. بنابراین عضویت در این سرویس برای افرادی که به خرید از خارج و یا خرید از سایت‌های خارجی علاقه دارند توصیه می‌شود چراکه این سرویس امکاناتی منحصر به فرد را برای اعضای خود در سراسر جهان در نظر گرفته است.

ویژگی‌های آمازون پرایم

  • مشاهده انواعی از ویدئوها بدون نیاز به وای فای
    یکی از ویژگی‌ها و امکاناتی که آمازون پرایم برای اعضا و کاربران خود در نظر گرفته است امکان مشاهده کردن ویدئوهای مورد نظر آن‌ها بدون کاربرد وای فای است. این ویژگی کمک می‎کند تا کاربرانی که از دیتای گوشی خود استفاده می‌کنند برای استریم محتوا بر روی گوشی‌های خود نیازی به استفاده از وای فای و اتصال به آن نداشته باشند و در حال سفر و یا در اماکنی که امکان دسترسی به وای فای برای آن‌ها وجود ندارد بتوانند از این قابلیت استفاده کنند و به ویدئوی مورد نظر خود دسترسی داشته باشند.
  • دانلود ویدئوها بر روی گوشی همراه
    این ویژگی کمک می‌کند تا کاربران سرویس آمازون پرایم بتوانند در مصرف داده‌های موبایل خود صرفه جویی کنند. چراکه از طریق به کارگیری این امکان، این دسته از اعضا قادر خواهند بود در ابتدا ویدئوی مورد نظر خود را از طریق اتصال به وای فای دانلود نمایند و پس از دانلود، آن را به صورت آفلاین مشاهده نمایند.
  • دریافت موسیقی‌های رایگان
    یکی دیگر از امکاناتی که سرویس اشتراکی آمازون پرایم برای اعضا و کاربران خود در نظر گرفته، دریافت موسیقی‌های رایگان و مورد علاقه آن‌ها است. در حقیقت، راه اندازی سرویس پرایم موزیک، به طور ویژه برای این دسته از افراد در نظر گرفته شده است. این سرویس اشتراکی، نوعی سرویس استریم موسیقی است و برای علاقمندان به دریافت موسیقی‌های جهانی بسیار ارزشمند است.
  • دسترسی به پیشنهادات خرید از آمازون پرایم
    این سرویس در آمازون پرایم به طور ویژه برای افرادی در نظر گرفته شده است که به خرید از خارج علاقه دارند و یا می‌خواهند به خرید از سایت‌های خارجی دست بزنند. بنابراین و در صورتی که این دسته از افراد عضویت خود را در آمازون پرایم به ثبت برسانند قادر خواهند بود 30 دقیقه پیش از دیگران به پیشنهادات ویژه خرید از آمازون پرایم دسترسی پیدا کنند و انواعی از کالاهای مورد نظر خود را پیش از دسترسی دیگران، خریداری نمایند و از این طریق به تخفیفات ویژه نیز دسترسی پیدا کنند.
  • امکان مطالعه کتاب‌های مورد علاقه
    افراد و کاربرانی که عضویت آمازون پرایم را کسب کرده‌اند این امکان را دارند تا به کیندل فرست دسترسی داشته باشند. با دانلود و نصب اپلیکیشن کیندل فرست، این اعضا قادر خواهند بود به صورت ماهیانه، 4 تا 6 کتابی را که توسط ویراستاران آمازون انتخاب شده و دردسترس کاربران و اعضا واقع شده است، را پیش خرید نمایند. از میان این کتاب‌ها یک عدد برای کاربران بدون هیچ گونه هزینه‌ای خواهد بود. بنابراین شما می‌توانید به صورت کاملا رایگان به کتاب مورد علاقه خود دسترسی داشته باشید.
    از طرف دیگر می‌توانید برای دریافت ایمیل از این سرویس ثبت نام کنید. این کار باعث می‌شود برای شما پیشنهادات ویژه ماهانه ارسال شود. بنابراین از این طریق امکان دسترسی شما به محتوای مورد علاقه‌تان بیشتر خواهد شد. هم‌چنین در این سرویس اشتراکی برای کاربران علاقمند به مطالعه، امکانات دیگری نیز در نظر گرفته شده است. به عنوان نمونه امکانی فراهم شده است تا کاربران بتوانند از کتاب‌های اهدایی مالکان کتب نیز استفاده کنند. یعنی شما می‌توانید کتاب مورد علاقه خود را از صاحب و مالک آن به عنوان امانت دریافت کنید و آن را مطالعه نمایید. تعداد این مجموعه در حدود 800 هزار کتاب است.
  • ارسال سریع کالا و محصولات مورد علاقه
    بسیاری از کاربرانی که عضو سرویس اشتراکی آمازون پرایم هستند این امکان را دارند که برای خریدهای بالاتر از 30 دلار خود از سرویس آمازون پرایم، از امکان تحویل کالا در همان روز بهره مند گردند. بنابراین و با استفاده از این ویژگی، شما می‌توانید کالاها و محصولات مورد نظر خود را سفارش دهید و آن محصولات را در همان روز سفارش دریافت نمایید. هم‌چنین این امکان در نظر گرفته شده است که کاربران و اعضای این سرویس که در بعضی از شهرها سکونت دارند بتوانند از سرویس تحویل خیلی فوری نیز استفاده کنند و پس از ثبت سفارش در عرض چند ساعت کالای خود را دریافت نمایند.

 

[تعداد: 1    میانگین: 1/5]

اشتراک در خبرنامه بلاگ لک لک

[mc4wp_form id="305702"]

ارسال نظر