آموزش معرفی فروشگاه های آنلاین اخبار و رویداد های اخیر 

محبوبترین اکشن فیگور‌های ۲۰۲۲

نام فیگور یا اکشن فیگور از جمله نام‌هایی است که علاقمندان به انیمیشن، سریال و اکشن‌های سینمایی به آن بسیار علاقه دارند. اگر با این نام‌ها آشنایی نداشته باشید حتماً از خود می‌پرسید اکشن فیگور چیست و چه کاربردی دارد؟ در این مقاله قصد داریم به این سؤالات شما پاسخ دهیم.

اکشن فیگور چیست؟
این سؤال بسیاری از کاربران است که اکشن فیگور چیست؟ آیا باید آن را مجسمه دانست یا نوعی اسباب بازی است؟ در واقع باید گفت که اکشن فیگور نوعی تندیس ساخته شده بر اساس شخصیت‌های مشهور و محبوب است. معمولاً اکشن فیگور‌ها از متریال‌های مختلفی چون پلاستیک، چوب، پارچه و… ساخته می‌شود. اکشن فیگور ممکن است بر اساس شخصیت‌های واقعی یا شخصیت‌های تخیلی طراحی و ساخته شود. معمولاً اکشن فیگور‌ها از شخصیت‌های تخیلی محبوب داستانی فیلم‌ها، انیمیشن‌ها یا کتاب‌ها ساخته می‌شوند. در حقیقت محبوبیت بالای چنین شخصیت‌هایی باعث می‌شود تا ساخت فیگور آن‌ها با استقبال بسیاری همراه باشد.
a0ac56a5baaaf214eb1c33f1c1bdfec6

پیدایش اکشن فیگور‌ها و تغییرات آن‌ها در سفر زمان
واژه اکشن فیگور اولین بار توسط هاسبرو در سال ۱۹۶۴ مورد استفاده قرار گرفت. اولین فیگور اکشن توسط هاسبرو و برای نوجوانان پسر امریکایی طراحی و تولید شد. اما جذابیت‌های اکشن فیگور به اندازه‌ای زیاد بود که به تدریج در میان بزرگسالان و مجموعه‌داران نیز محبوبیت بسیاری پیدا کرد. امروزه خرید و محبوبیت اکشن فیگور‌ها هیچ محدودیت سنی و جنسیتی ندارد. اگرچه در ابتدا اکثر فیگور‌ها از شخصیت‌های واقعی الهام گرفته می‌شد اما به تدریج اکشن فیگور‌ها از روی شخصیت‌های تخیلی محبوب نیز ساخته شد که با استقبال بسیار زیادی همراه بود.
اکشن فیگور‌ها در انواع مختلف اکشن فیگور‌های فوتبالی، اکشن فیگور‌های انیمه، اکشن فیگور سلبریتی‌ها و اکشن فیگور‌های ابرقهرمانی وجود دارد. در ادامه با مشهورترین و محبوب‌ترین اکشن فیگور‌های سال ۲۰۲۲ آشنا می‌شوید.

اکشن فیگور G. I. Joe
این اکشن فیگور یکی از محبوب‌ترین‌های تاریخ است که می‌توان نسل‌های ابتدایی آن را جزء اولین‌ها دانست. اکشن فیگور جی آی جو دارای استایل‌های بسیاری است و اکسسوری‌های جذابی دارد. بدون شک آن را می‌توان در زمره معروف‌ترین اکشن فیگور‌های نیم قرن گذشته دانست. این اکشن فیگور مرتبط با نبرد جی آی جو با تیم شرور کبرا است.
b9390953-a8e1-422e-a3b7-2e41507fc134.6871723b2d6701f58d6b65aaa16aaac4

اکشن فیگور Chewbacca
جنگ ستارگان یکی از محبوب‌ترین تریلر‌های دنیا است. شخصیت Chewbacca محبوب‌ترین شخصیت جنگ ستارگان است که هنوز هم اکشن فیگور آن یکی از پرفروش‌ترین‌ها در میان انواع شخصیت‌های موجود است. این اکشن فیگور نیز دارای اکسسوری‌های بسیاری است که می‌تواند ساعت‌ها شما را سرگرم کند.
40thchewie2

اکشن فیگور Stretch Armstrong
این اکشن فیگور اگرچه ساده به نظر می‌رسد اما بسیار سرگرم‌کننده است. سری نخست این اکشن فیگور به دهه ۹۰ میلادی باز می‌گردد اما همچنان در فهرست محبوب‌ترین‌ها حضور دارد و از جمله فیگور‌های پرفروش محسوب می‌شود. طراحی بسیار با کیفیت و رنگ مقاوم این محصول به همراه انعطاف بسیار بالای متریال تولیدی می‌تواند نقاط قوت و البته جذابیت این اکشن فیگور باشد.
stretch

لاک پشت‌های نینجا
لاک پشت‌های نینجا از جمله شخصیت‌های بسیار مشهور و محبوب انیمی‌شنی با همین نام هستند. بیشتر کودکان و نوجوانان شخصیت‌های لاک پشت‌های نینجا را به دلیل انجام هنر‌های رزمی دوست دارند. شاید جالب باشد بدانید که بعد از گذشت ۲۵ سال از تولید اولین اکشن فیگور لاکپشت‌های نینجا این مجموعه همچنان از جمله محبوب‌ترین اکشن فیگور‌های سال ۲۰۲۲ محسوب می‌شود.
maxresdefault

اکشن فیگور بتمن
بتمن از جمله شخصیت‌های محبوبی است که نسل‌های مختلفی با آن خاطره دارند. اولین فیلم با شخصیت ابر قهرمانی بت من در سال ۱۹۶۰ معرفی شد و آخرین بت من نیز در سال ۲۰۲۰ با فیلم شوالیه تاریکی خودنمایی کرد. همه شخصیت‌های بت من در طول این سال‌ها محبوب و پرطرفدار بوده‌اند. پس تعجبی ندارد اگر اکشن فیگور بت من در سال ۲۰۲۲ همچنان از جمله محبوب‌ترین‌ها است. کمپانی‌های بسیاری تا کنون اکشن فیگور بت من را طراحی کرده‌اند که همه آن‌ها نیز با استقبال بی‌نظیری بین کودکان و بزرگسالان همراه بوده است.
maxresdefault (1)

اکشن فیگور مینی لگوها‌
اکشن فیگور مینی لگو‌ها نیز یکی دیگر محصولات موجود در فهرست محبوبت‌ترین‌های ۲۰۲۲ است. جالب است بدانید که علاوه بر طرفداران کودک و نوجوان مجموعه‌داران بسیاری نیز به دنبال خرید این فیگور هستند. از جمله ویژگی‌های آن‌ها می‌توان به اندازه و ابعاد مناسب مینی لگو‌ها برای حمل اشاره کرد.
Minifigures

اکشن فیگور‌های ترانسفورمر‌ها
فیلم‌های سینمایی، تریلر‌ها و انیمیشن‌های بسیاری به موضوع ربات‌های تبدیل شونده پرداخته‌اند، ربات‌های محبوبی که دائماً در حال تلاش برای نجات زمین و انسان هستند. آنچه باعث محبوبیت این ربات‌ها می‌شود توانایی تبدیل شدن آن‌ها به ماشین است. حیوانات رباتی، ماشین‌های رباتی و انسان‌های رباتی از جمله اکشن فیگور‌هایی است که ر این زمینه تولید شده است و بسیار محبوب و پرطرفدار هستند.
Hasbro-Transformers-Movie-Series-Action-Figure-Set

اکشن فیگور Dragon Stars Vegeta
دراگون استارز یکی از انیمیشن‌های بسیار پرطرفدار کودکانه است شخصیت‌های آن یکی از اصلی‌ترین طرح‌های اکشن فیگور‌های ۲۰۲۲ است. این اکشن فیگور‌ها شامل همه شخصیت‌های محبوب این انیمیشن می‌شود و دارای تنوع طرح و رنگ است.
maxresdefault (2)

اکشن فیگور Titan Hero
تیتان هیروز، یا قهرمان‌های تیتان یکی دیگر از شخصیت‌های محبوب انیمی‌شنی در سال ۲۰۲۲ هستند که فیگور اکشن آن‌ها در دسترس است. فیگور اکشن همه شخصیت‌های این مجموعه از فروش بالایی برخوردار هستند و امکاناتی چون اکسسوری‌های مختلف یا فیگور‌های متنوع دست و… از جمله جذابیت‌های آن محسوب می‌شود.
A442CABB_1

اکشن فیگور Spiderman
مرد عنکبوتی نیز یکی دیگر از شخصیت‌های مشهور و محبوب است که در سال‌های اخیر بسیار مورد توجه قرار داشته است به طوری که در کنار بخش‌های مختلف فیلم‌های سینمایی با محوریت شخصیت مرد عنکبوتی، بازی‌های کامپیوتری و انیمیشن‌های مرتبط با آن نیز ساخته شده است. پس تعجبی ندارد اگر اکشن فیگور اسپایدر من یکی از محبوب‌ترین‌ها در فهرست ۲۰۲۲ باشد.
maxresdefault (3)

اکشن فیگور طرح ددپول Dead pool
یکی دیگر از طرح‌های بسیاری پرطرفدار اکشن فیگور در سال ۲۰۲۲ است. این شخصیت نیز بر اساس داستانی با همین نام خلق شده است و در اندازه و ابعاد متنوعی به صورت فیگور اکشن به فروش می‌رسد. این شخصیت از محبوبیت بالایی بین کودکان و بزگسالان برخوردار است.
eb71d288-e849-41ad-95ab-cbd8f90bb78e

اکشن فیگور هالک
یکی دیگر از شخصیت‌های بسیار پرطرفدار تخیلی هالک است. این موجود عظیم الجثه سبز رنگ از جمله اکشن فیگور‌های محبوب و دوست داشتنی است که در ابعاد و سایز‌های متنوع توسط برند‌های مختلف تولید و روانه بازار شده است.
images

اکشن فیگور ال او ال
یکی دیگر از اکشن فیگور‌های محبوب سال ۲۰۲۲ LOLها هستند. این اکشن فیگور‌های دوست داشتنی بین کودکان از محبوبیت بسیار زیادی برخوردار هستند و در انواع ابعاد وسایز‌های مختلف تولید می‌شود. اکسسوری‌های جذاب و تنوع طرح و مدل از جمله مواردی است که باعث محبوبیت زیاد فیگور‌های LOL در میان کودکان و بزرگسالان شده است.
Spin-Master-LoL-wave-1-cover-IMG_4094

اکشن فیگور Buzz Lightyear و شخصیت های داستان اسباب بازی
کمتر کسی پیدا می‌شود که این شخصیت دوست داشتنی انیمیشن داستان اسباب بازی را نشناسد. داستان اسباب بازی در بخش‌های مختلف با داستان‌های جذاب و دوست داشتنی از جمله انیمیشن‌های پرطرفدار کودکان در سال‌های اخیر بوده است و طبیعی است که شخصیت شناخته شده و محبوب باز لایتیر در فهرست مشهورترین اکشن فیگور‌های ۲۰۲۲ قرار داشته باشد. اکشن فیگور‌های مختلف باز لایتیر همانند شخصیت کارتونی‌اش بسیار محبوب و دوست داشتنی هستند. شخصیت های دیگری چون وودی و … نیز از جمله شخصیت های محبوب این انیمیشن جذاب هستند که اکشن فیگور آنها موجود است.
prod_19967820012

اکشن فیگور twilight
مجموعه گرگ و میش نیز از جمله مجموعه های بسیار محبوب در سال های اخیر بوده است، اکشن فیگور مربوط به شخصیت های اصلی این سریال، از جمله اکشن فیگورهای بسیار محبوب در این سال ها بوده اند.
twilight--new-moon----neca---jasper-hale--edward-cullen--bella-swan---alice-cullen-p-image-425030-grande

اکشن فیگور مادر اژدها
یکی دیگر از محبوب ترین سریال های دو سال اخیر مادر اژدها بوده است که اکشن فیگورهای مرتبط با آن نیز در فهرست محبوب ترین اکشن فیگورهای سال 2022 حضور دارند.
x_mcf10652-7

آشنایی با شرکت‌های سازنده بهترین اکشن فیگور‌ها
اگر می‌خواهید یک فیگور اکشن جذاب و با کیفیت خریداری کنید، باید بدانید که این تنها شخصیت‌ها نیستند که اهمیت دارند، شما باید در مورد شرکت‌های سازنده و کیفیت ساخت آن‌ها نیز اطلاعات خوبی داشته باشید. در ادامه شما را با مشهورترین شرکت‌های سازنده اکشن فیگور‌ها آشنا می‌کنیم:

  • شرکت Diamond Select Toys
    این شرکت مشهور از سال ۱۹۹۹ فعالیت خود را در زمینه طراحی و ساخت انواع اسباب بازی و اکشن فیگور آغاز کرد. این شرکت تلاش می‌کند تا بهترین و با کیفیت‌ترین اسباب بازی‌های جهان را تولید کند. در سال‌های اخیر بسیاری از محبوب‌ترین اکشن فیگور‌های دنیا را این شرکت ساخته است. شرکت دایموند در مشارکت با مشهورترین کمپانی‌ها از جمله دیزنی، مارول کامیکس، وارنر برادرز و… اکشن فیگور‌های شخصیت‌های محبوب کارتونی و سینمایی را با مجوز رسمی تولید می‌کند.
  • شرکت McFarlane Toys
    مک فارلین یکی از پیشکسوت‌های تولید فیگور اکشن شخصیت‌های اکشن، طنز، بازی‌های ویدئویی، سلبریتی‌ها و… است. شرکت مک فارلین هنوز هم از جمله شرکت‌های محبوب و پرکار است که اکشن فیگور‌های با کیفیت و جذاب آن با فروش بسیاری همراه است.
  • شرکت DC Multiverse
    این شرکت اگرچه یک کمپانی تازه کار در عرصه تولید اکشن فیگور است و کار خود را از سال ۲۰۱۸ آغاز کرده است اما خیلی زود توانست جایگاه خود را در میان بزرگان بیابد. این کمپانی حق تولید اکشن فیگور‌های کمپانی دی سی را در دست دارد. استاندارد فیگور‌های تولیدی این شرکت ۶ تا ۱۲ اینچ است و از نظر جزئیات کاملاً شبیه شخصیت اصلی هستند.
  • شرکت NECA
    بدون شک یکی از پرفروش‌ترین‌های ۲۰۲۲ اکشن فیگور‌های تولیدی این شرکت است. این تولید‌کننده امریکایی اکشن فیگور‌های متنوعی را از روی شخصیت‌های سینمایی، بازی، ورزشی، سلبریتی‌ها و… تولید می‌کند و یکی از کمپانی‌های تولید‌کننده است که محصولات آن در میان بزرگسالان از محبوبیت بسیاری برخوردار است. همه کلکسیونر‌ها به دنبال خرید چند اکشن فیگور از این کمپانی هستند.
  • شرکت Hasbro
    این شرکت نیز نامی شناخته شده در میان شرکت‌های تولید‌کننده اکشن فیگور در دنیا است که محصولات آن بسیار محبوب و پرفروش هستند. شاید جالب باشد بدانید که این کمپانی توانایی حق انحصاری تولید معروف‌ترین کاراکتر‌های فیلم و بازی جهان را نیز در دست دارد.

در زمان خرید اکشن فیگور به این نکات توجه کنید

  • متریال محصول
    یکی از مهمترین نکاتی که باید به آن توجه داشته باشید متریال محصول انتخابی است. هرچه محصول با کیفیت‌تری را انتخاب کنید باید مبلغ بیشتری برای خرید بپردازید.
  • شخصیت محصول
    تنوع شخصیت‌ها در اکشن فیگور‌ها بسیار بالا است و تقریباً همه شخصیت‌های انیمی‌شنی محبوب، شخصیت‌های سینمایی، ورزشکاران مشهور در رشته‌های مختلف، سلبریتی‌ها و… دارای اکشن فیگور هستند و شما می‌توانید اکشن فیگور شخصیت‌های محبوب خود را خریداری کنید.
  • قابل شستشو بودن
    نکته مهم دیگری که باید به آن توجه کنید قابل شستشو بودن اکشن فیگور است. برخی از اکشن فیگور‌ها این قابلیت را ندارند و شما باید مراقبت بیشتری در مقابل آلودگی‌ها از آن‌ها داشته باشید.
  • قابلیت پخش صدا
    برخی از اکشن فیگور‌ها قابلیت پخش صدا دارند. به این معنا که اکشن فیگور صدای شخصیت اصلی را تقلید می‌کند مثل یک جمله از دیالوگ‌های مشهور یا صدای غرش، رعد، فریاد و… توسط اکشن فیگور پخش می‌شود.
  • گروه سنی
    اکشن فیگور‌ها برای رده‌های مختلف سنی طراحی می‌شوند. اگرچه برای کسانی که به این فیگور‌ها علاقه دارند، محدودیت سنی معنا ندارد اما در حالت کلی برخی از اکشن فیگور‌ها مناسب کودکان هستند و برخی دیگر با توجه به شخصیت‌های سینمایی طراحی شده‌اند که مناسب برای بزرگسالان است.
  • قابلیت حرکات اعضای بدن
    قابلیت تعویض یا حرکات اعضای بدن یکی دیگر از مسائلی است که باید در مورد اکشن فیگور‌ها به آن‌ها توجه داشته باشید، معمولاً هرچه این قابلیت‌ها بیشتر باشد اکشن فیگور مورد نظر قیمت بالاتری خواهد داشت.
  • قیمت اکشن فیگور
    قیمت اکشن فیگور‌ها با توجه به مسائلی چون نوع متریال تولیدی، محبوبیت شخصیت، اندازه و ابعاد، قابلیت‌ها، کمپانی سازنده و… تعیین می‌شود. اکشن فیگور‌های اورجینال و ساخت کمپانی‌های مشهور و یا فیگور‌های شخصیت‌های محبوب معمولاً قیمت بسیار بالاتری دارند. اگرچه می‌توان نسخه‌هایی با کیفیت کمتر نیز یافت اما باید دانست که این محصولات جذابیت نسخه های اصلی را ندارند.

جمع بندی
اکشن فیگورها امروز از جمله محبوب ترین اسباب بازی هایی هستند که در میان کودکان و بزرگسالان از محبوبیت بسیاری برخوردار هستند. برای بسیاری از علاقمندان به اکشن فیگورها خرید این محصولات به صورت اورجینال از کمپانی تولید کننده از اهمیت بالایی برخوردار است. از آنجایی که شرایط تحریم اجازه فعالیت شعبه های اصلی در ایران را به این تولید کنندگان نمی دهد، لک لک گروپ این امکان را فراهم کرده است تا کاربران عزیز امکان سفارش و خرید محصولات اورجینال محبوب خود را از بازارهای آنلاین مشهور و معتبر جهانی داشته باشند.

خدمات سایت لک لک
برای خرید کالا می توانید لینک آن را از سایت خارجی مورد نظر کپی کنید و در صفحه ثبت سفارش وب سایت لک لک قرار دهید. اگر اطلاعات تکمیلی را می دانید تکمیل کنید و گرنه گزینه “به لک لک واگذار می کنم” را انتخاب کنید تا کارشناسان لک لک اطلاعات را تکمیل کنند و استعلام قیمت به شما داده شود. سپس کافیست پرداخت ریالی را انجام دهید و لک لک به صورت یکپارچه خرید ارزی، حمل بین المللی، گمرک و مابقی موارد را انجام می دهد و کالا را درب منزل یا شرکت شما تحویل می دهد.

[تعداد: 3    میانگین: 2.7/5]

اشتراک در خبرنامه بلاگ لک لک

[mc4wp_form id="305702"]

ارسال نظر