آموزش معرفی فروشگاه های آنلاین اخبار و رویداد های اخیر 
خرید کاسیو

خرید کاسیو + راهنمای خرید
کاسیو یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های تولید کننده ساعت مچی دیجیتال، ماشین‌حساب، دوربین فیلم‌برداری، آلات موسیقی و غیره است. در بین این‌ها، این شرکت ژاپنی سال‌ها است که برای تولید ساعت‌های مچی فوق العاده شناخته شده است. هنگام خرید کاسیو ممکن است با طیف وسیعی از پیشنهادات روبرو شوید.
مجموعه محصولات این شرکت، به خصوص ساعت‌های مچی آن، گسترده، پیچیده و دائما در حال تغییر است. تنوع محصولات آن به قدری زیاد است که سخت گیرترین کلکسیونرها را نیز راضی و خشنود کند. کاسیو برای تمام افراد جامعه از جمله متخصصان مختلفی که به ساعت‌های غیرقابل تخریب نیاز دارند، پرسنل نظامی، ورزشکاران در حال تمرین، افراد در فضای باز، اسکیت بازان و موج سواران و بریک دانسرها و غیره ساعت‌ها و محصولات خاصی دارد. از این رو، در این مقاله به معرفی برد کاسیو و راهنمای خرید آن پرداخته‌ایم تا انتخاب و خرید را برای شما آسان‌تر کنیم؛ پس با ما تا انتها همراه باشید.
خرید کاسیو
برند کاسیو
کاسیو یک شرکت چندملیتی ژاپنی در زمینه تولید لوازم الکترونیکی است که دفتر مرکزی آن در شیبویا، توکیو، ژاپن قرار دارد. محصولات این شرکت شامل ماشین حساب، تلفن همراه، دوربین‌های دیجیتال، آلات موسیقی الکترونیک و ساعت های آنالوگ و دیجیتال است.
این برند جز اولین مخترعان و مبتکران دوربین‌های دیجیتال بود و در طول دهه های ۱۹۸۰ و ۱۹۹۰، همراه با معرفی اولین ساعت‌های دیجیتال تولید انبوه، کیبوردهای الکترونیکی خانگی متعدد و مقرون به صرفه، برای نوازندگان محبوبیت چشم‌گیری پیدا کرد.
معمولا بین تمامی افراد، ساعت‌های کاسیو شناخته شده‌تر هستند. در واقع، کاسیو یک برند ساعت ژاپنی مقرون به صرفه است که در مقایسه با سایرین در بازه قیمتی مشابه، کیفیت بهتری دارد. تولیدات جدید آن در سری G-Shock دارای فیبر کربن است که ده برابر قوی‌تر از آهن است. آن‌ها برنده iF Design Awards شدند که یک جایزه بین المللی سالانه برای بهترین طراحی صنعتی است.
تاریخچه برند کاسیو
این شرکت در سال ۱۹۴۰ تاسیس شد و در سال ۱۹۵۷ اولین ماشین حساب الکترونیکی کاملا دیجیتالی را تولید کرد. اولین محصول عمده کاسیو، پیپ یوبیوا بود، حلقه انگشتی که سیگار را نگه می‌داشت و به مصرف‌کننده اجازه می‌داد تا سیگار را تا انتهایی‌ترین قسمت آن دود کند و در عین حال دست‌های فرد مصرف‌کننده را نیز آزاد می‌گذاشت. ژاپن پس از جنگ جهانی دوم دچار مشکلات اقتصادی فراوانی بود و سیگار نیز جز اقلام باارزش آن دوران محسوب می‌شد؛ پس چنین اختراعی بین مردم محبوبیت خاصی پیدا کرد.
خرید کاسیو
کاشیو و برادران کوچکترش، توشیو، کازوو و یوکیو، که همگی جز بنیان‌گذاران شرکت بودند، پس از دیدن ماشین حساب‌های الکتریکی در اولین نمایشگاه تجاری در گینزا، توکیو در سال ۱۹۴۹، از سود حاصل از لوله یوبیوا برای توسعه ماشین حساب‌های خود استفاده کردند. بیشتر ماشین‌حساب‌ها در آن زمان با استفاده از چرخ دنده کار می‌کردند. این ماشین حساب‌ها دستی بودند و در درون آن‌ها میل لنگ و موتورهای ابتدایی تعبیه شده بود.
توشیو، یکی از ۴ برادر کاشیو، دارای دانش و تخصص خاصی بود و تصمیم گرفت ماشین حسابی با استفاده از سولنوید بسازد. سولنوید در واقع یک سیم‌پیچ استوانه‌ای است که هنگام حمل جریان الکتریکی به عنوان آهنربا عمل می‌کند. پس از آزمایش ده‌ها نمونه اولیه، این ماشین حساب که به اندازه یک میز بود در سال ۱۹۵۴ به پایان رسید و لقب «اولین ماشین حساب الکترومکانیکی ژاپن» را به خود اختصاص داد.
یکی از نوآوری‌های اصلی و مهم‌تر این ماشین حساب بزرگ، استفاده از صفحه اعداد ۱۰ کلیدی بود. در آن زمان سایر ماشین‌حساب‌ها از یک «صفحه کلید کامل» استفاده می‌کردند، به این معنی که هر مکان در اعداد (1s، 10s، 100s، و غیره…) دارای ۹ کلید بود.
نوآوری‌ها و اختراعات این شرکت روز به روز پیشرفت می‌کرد تا جایی که در سال ۱۹۷۴ برند کاسیو اولین ساعت کامپیوتری خود را با نام CASIOTRON به بازار عرضه کرد. دلیل شهرت این ساعت در آن زمان، برخوردار بودن از تقویم اتوماتیک بود. پس از آن، ساعت‌های جی شاک این شرکت روانه بازار شدند که آن‌ها هم سروصدای زیادی به پا کردند. به طوری که تا به امروز ساعت‌های جی شاک یکی از محبوب‌ترین برندهای بازار است.
چرا ساعت های کاسیو اینقدر محبوب هستند؟
ساعت های برند کاسیو از زمان عرضه شدن تا به امروز بسیار محبوب هستند. می‌توان دلیل محبوبیت آن‌ها را در سه مورد خلاصه کرد:
• آن‌ها ساعت‌های ارزان قیمت با کیفیت و طراحی بسیار عالی هستند. قیمت آنها از ۱۰ دلار شروع می‌شود.
• بسیاری از ساعت های برند کاسیو، به خصوص سری G-Shock، دارای ویژگی‌هایی مانند مقاومت در برابر ضربه و مقاومت در برابر آب تا عمق ۲۰۰ متر هستند.
• علیرغم قیمت پایین آن، افراد مشهور، از جمله جاستین بیبر و کانیه وست، آن را در مناسبت‌های متعدد پوشیدند.
علاوه بر این‌ها ساعت کاسیو دارای فناوری‌های بسیار خاص و منحصر به فردی است که بر محبوبیت آن می‌افزاید. از بین فناوری‌های بی شمار این ساعت‌ها می‌توان به مواردی همچون قابلیت اتصال به تلفن همراه، بدنه استیل ضدزنگ، نشان دادن وضعیت ماه، قطب‌نما، سنسورهای ارتفاع‌سنج، عمق سنج، دماسنج و فشارسنج، نور پس‌زمینه اتوماتیک، نشان دادن زمان ماهیگیری، شیشه یاقوت کبود، Lap Memory، کورنوگراف، قابلیت دو زمانه بودن و نمایش ساعت جهانی، دریافت سیگنال GPS، کنترل رادیویی و فناوری شارژ خورشیدی اشاره کرد.
ساعت‌های کاسیو؛ محبوب دل افراد مشهور
همانطور که پیش‌تر ذکر کردیم افراد مشهور بارها این ساعت را به دست کرده‌اند. البته افراد سرشناس دیگری نیز وجود دارند که طرفدار پروپاقرص کاسیو هستند:
• بیل گیتس، غول فناوری دوست دارد از ساعت کاسیو استفاده کند. ساعت مورد علاقه این مرد معمولی در سال ۲۰۱۹، ساعت غواصی آنالوگ Casio MDV-106-1A است.
• رابرت مولر، رئیس سابق اف‌بی‌آی، هرگز بدون ساعت کاسیو خود یعنی Casio DW-290 خانه‌اش را ترک نمی‌کند.
• آیا می‌دانید پاپ فرانسیس در زندگی روزمره خود از کدام ساعت مچی استفاده می کند؟ خوب! این کاسیو MQ24-7B است. برخی از رسانه‌ها معتقدند که پاپ فرانسیس این کار را فقط برای تبلیغات انجام می‌دهد، اما تصاویر گرفته شده در مناسبت‌های مختلف چیز دیگری را نشان می‌دهند.
• نایب رئیس هیوندای موتور، چونگ ایوی سان، اخیرا در حالی که کاسیو F-91W پوشیده بود، با ریماک خودرویی قرارداد امضا کرد.
• نخست وزیر روسیه، دیمیتری مدودف، زمانی دیده شد که جی شاک رنگارنگ GA-110HC-1A به دست داشت.
• چاک فینی، یکی از بنیانگذاران گروه خریداران بدون پرداخت مالیات و یک نیکوکار معروف که ۹۹ درصد از ثروت خود را به خیریه اهدا کرد، کاسیو F-91W را در موارد متعدد بر روی مچ دست خود داشت.
خرید کاسیو
روش تشخیص محصولات اورجینال کاسیو
درست همانند هر برند دیگری، برند کاسیو نیز دارای نمونه تقلبی بسیاری است. به همین علت است که شناختن تمام مشخصات نمونه اورجینال و اصل آن برای خریدار بسیار ضروری است. اولین موردی که هنگام خرید باید به آن توجه کنید، قیمت محصولات این برند است. درست است که برند کاسیو یک برند مقرون به صرفه و ارزان است اما در ایران نمونه فیک و اصل آن تفاوت قیمتی فاحشی دارند. هر چند که ممکن است برخی از سودجویان نمونه فیک آن را با قیمت اصل بفروشند.
یکی از موثرترین راه‌ها برای تشخبص نمونه اصل و فیک این برند، دقت به لوگوی هک شده روی محصولات کاسیو است. در محصولات اصل هر برندی، لوگو با کیفیت بالا و بدون هیچ غلط املایی نوشته شده است. لوگوی کاسیو در ساعت‌های این برند دوبار هک شده است.
راه بعدی بررسی کد محصول است. هر محصول اصل و اورجینالی دارای کد منحصر به فرد خود است.
انواع ساعت‌های برند کاسیو
همانطور که گفتیم ساعت‌های ساخته شده توسط شرکت کاسیو بین مردم از محبوبیت خاصی برخوردار هستند؛ حتی ممکن است برخی از شما این ساعت‌ها را روی دست پدر و پدربزرگ خود دیده باشید. اگر شما هم قصد خرید این ساعت‌های باکیفیت را دارید پس شناختن انواع آن می‌تواند به شما در این امر کمک کند. انواع ساعت های برند کاسیو عبارتند از:
• ساعت کاسیو جی شاک (G-SHOCK)
• ساعت کاسیو پروترک (PRO TREK)
• ساعت کاسیو بیبی جی (Baby-G)
• ساعت کاسیو ادیفایس (Casio Edifice)
خدمات سایت لک لک
برای خرید کالا می توانید لینک آن را از سایت خارجی مورد نظر کپی کنید و در صفحه ثبت سفارش وب سایت لک لک قرار دهید. اگر اطلاعات تکمیلی را می دانید تکمیل کنید و گرنه گزینه “به لک لک واگذار می کنم” را انتخاب کنید تا کارشناسان لک لک اطلاعات را تکمیل کنند و استعلام قیمت به شما داده شود. سپس کافیست پرداخت ریالی را انجام دهید و لک لک به صورت یکپارچه خرید ارزی، حمل بین المللی، گمرک و مابقی موارد را انجام می دهد و کالا را درب منزل یا شرکت شما تحویل می دهد.

[تعداد: 8    میانگین: 2.1/5]

اشتراک در خبرنامه بلاگ لک لک

[mc4wp_form id="305702"]

ارسال نظر