آموزش معرفی فروشگاه های آنلاین اخبار و رویداد های اخیر 

مراحل ثبت سفارش ؛ از عضویت تا پرداخت در لک لک

مدت زمان مطالعه: 3 دقیقه

در این مطلب قصد داریم ، مراحل ثبت یک سفارش کامل را از عضویت تا پرداخت ، گام به گام به شما آموزش دهیم تا بتوانید یک خرید آسان و مطمئن را با لک لک تجربه کنید .

 

دوست عزیز اگر به دلیل کند بودن اینترنت قادر به دیدن ویدئو نیستی می تونی مراحل تصویری ثبت سفارش رو مطالعه کنی

1. اولین گام برای ثبت یک سفارش ورود به سایت لک لک است.
ثبت سفارش

2. پس از ورود به سایت از 2 طریق می توانید به سیستم تخمین قیمت و ثبت سفارش دست یابید :

  • در قسمت سرویس لک لک روی گزینه تخمین قیمت و سفارش کلیک کنید .

ثبت سفارش

با ورود به صفحه تخمین هزینه وزن کالا را به کیلوگرم یا پوند ، قیمت را به دلار یا یورو یا پوند و … وارد و کشور مبدا خود را انتخاب کنید . بعد از وارد کردن این اطلاعات ماشین حساب لک لک قیمت تقریبی تمام شده برای شما را حساب می کند و چنانچه هزینه محاسبه شده برای شما مناسب بود می توانید وارد مرحله بعد شوید .

ثبت سفارش

  • همچنین می توانید از ماشین حساب لک لک که در صفحه اول سایت وجود دارد ، استفاده کنید و با وارد کردن کشور مبدا ، قیمت و وزن کالا ، اگر هزینه تخمینی برایتان مطلوب بود روی گزینه سفارش کلیک کنید .

ثبت سفارش

3. بعد از آنکه هزینه کالا تخمین زده شد و آن را تایید کردید وارد مرحله ثبت سفارش می شوید . در این مرحله لازم است لینک صفحه سفارش
مورد نظر خود را وارد کنید و روی گزینه ثبت لینک کلیک کنید
.
ثبت سفارش

4. پس از کلیک روی گزینه ثبت لینک ، لینک ثبت شده برای شما نمایش داده می شود. چنانچه لینک نمایش داده شده با لینک درخواستی شما مطابقت داشت ، حال لازم است نوع کالای مورد نظر و تعداد آن را مشخص کنید و توضیحات تکمیلی مانند رنگ و سایز و … را وارد کنید . اگر قصد انجام سفارش دیگری را دارید روی گزینه لینک جدید کلیک کنید و اگر از سفارش خود مطمئن هستید ، آن را نهایی کنید و روی گزینه ثبت سفارش کلیک کنید و اگر از ثبت سفارش پشیمان شده اید ، لینک ثبت شده را حذف کنید . 

ثبت سفارش

5. بعد از کلیک روی گزینه ثبت سفارش با پیغام زیر مواجه می شوید تا در صورت عدم تکمیل اطلاعات کالای خود ، آن را کامل کنید .
ثبت سفارش6. در این مرحله شما 15 دقیقه زمان دارید تا مراحل ثبت سفارش خود را تکمیل کنید .

7. پس از آن که سفارش شما به ثبت رسید ، وارد مرحله تولید فاکتور می شوید و شماره فاکتور سفارش شما نمایش داده می شود و پس از بررسی سفارش توسط کارشناسان لک لک طی 72 ساعت کاری، پیش فاکتور خرید به شما ایمیل می شود ( در صورت عدم مشاهده ایمیل ارسال شده در صفحه اصلی ایمیلتان ، پوشه اسپم خود را چک کنید ) و در صورت رضایت از هزینه تخمینی ، می توانید آن را پرداخت کنید تا لک لک سفارش شما را خریداری و به دستتان برساند.

ثبت سفارش

پس از دریافت پیش فاکتور ، که از طریق پیامک از ارسال آن می توانید مطلع شوید ، می توان اقدام به پرداخت ثبت سفارش خود کنید .
ثبت سفارش

8. با ورود به صفحه باشگاه مشتریان ، در قسمت سفارشات من می توانید اقدام به پرداخت سفارش خود کنید .

ثبت سفارش

9.با کلیک روی گزینه پرداخت کنید ، وارد صفحه جدید می شوید که اطلاعات خرید شما از قبیل عنوان ، نوع ، کد ، تعداد و قیمت کالا برای شما نمایش داده می شود . چنانچه کد تخفیفی دارید ، لازم است در این مرحله آن را وارد کنید و با کلیک روی گزینه تسویه کامل درگاه پرداخت بانک خود را انتخاب کنید و  روی گزینه پرداخت کلیک کنید .

ثبت سفارش

10.پس از پرداخت اولین سفارش ، کدی جهت تایید تلفن همراه برایتان ارسال خواهد شد پس اگر تلفن همراه خود را به درستی وارد نکردید آن را تصحیح فرمایید .

درصورت عدم تایید تلفن همراه خود ، امکان دیدن بقیه مراحل سفارش برای شما وجود نخواهد داشت .

ثبت سفارش

11. در این مرحله کد تایید برای شما ارسال می شود و شما تنها 15 دقیقه مهلت دارید تا آن را وارد کنید . درصورت عدم دریافت پیامک پس از گذشت 5 دقیقه بر روی بخش مربوطه کلیک کنید تا همکاران ما از طریق تماس با شما کد یکبار رمز را در اختیارتان قرار دهند .

ثبت سفارش12.در این مرحله نیاز است تا مابقی اطلاعات خودرا نظیر کد ملی ، تاریخ تولد ، نشانی ، کد پستی خود را وارد کرده و بر روی تکمیل خرید کلیک نمایید .

ثبت سفارش

13. با رفتن به باشگاه مشتریان خود ، در قسمت سفارشات من ، با کلیک بر روی گزینه جزییات سفارش پرداختی خود ، می توانید در جریان پروسه سفارش خود از لحظه خرید تا رسیدن به دستتان مطلع شوید .
ثبت سفارش

 

امیدواریم در این آموزش توانسته باشیم تا شما را در انجام ثبت سفارش راهنمایی کرده باشیم تا بتوانید یک خرید مطمئن را با لک لک تجربه کنید.

[تعداد: 85    میانگین: 2.3/5]

اشتراک در خبرنامه بلاگ لک لک

[mc4wp_form id="305702"]

ارسال نظر

6 نظر

  • anita23875.m@gmail.com می‌گه:

    سلام وقت بخیر من میخوان از آمازون انگلیس یه هدیه بخرم و ارسال بشه به یه آدرس در لندن، امکانش هست از طریق سایت شما بتونم خرید کنم؟

    • قدوسی می‌گه:

      سلام، بله ، بعد از عضویت در سایت زحمت بکشید و ثبت سفارش نمایید و در قسمت توضیحات آدرس ، نام تحویل گیرنده و تلفن را قید نمایید.

  • asadijan@gmail.com می‌گه:

    چیکار کنم‌ که درست شه یعنی کد نمیاد میگه که اشتباهه و قبل یک ربع هم اینطوری بود و الان که بعدشه هم همونطوریه

  • حمیدی می‌گه:

    بخش امازونتون مشکل داره؟ من یک گوشی با ارسال رایگانو انتخاب کردم.هزینه حمل و نقل و گمرک براش 748,000 تومان نشون میده.در حالیکه ماشین حساب سایتتون چون وزن کالا زیر یک کیلو هست فقط همون مبلغ1,647,000 رو نشون میده.هزینه گمرک مگه چقدره برا گوشی!

    قیمت کالا (با تخفیف):1,647,000 تومان

    هزینه حمل و گمرک: 748,000 تومان

    • پشتیبان لک لک 2 می‌گه:

      سلام .ارسال رایگان از مبدا فروشنده تا آدرس دفتر ما در آمریکاست و هزینه حمل و گمرک از آمریکا تا ایران محاسبه و خدمت شما اعلام می شود.