آموزش معرفی فروشگاه های آنلاین اخبار و رویداد های اخیر 

الکامپ 96 تابستانی شد

الکامپ 96

مدت زمان مطالعه: 3 دقیقه

نمایشگاه بین المللی الکترونیک، کامپیوتر، تجارت الکترونیکی که به الکامپ مشهور است، همه ساله در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می شود. این نمایشگاه که امسال وارد بیست و سومین سال برگزاری می شود، توانسته بستر مناسبی را برای علاقه مندان به تکنولوژی و تبادل همکاری میان فعالین این حوزه ایجاد کند.

نمایشگاه الکامپ در سال96 با حضور بیش از 420 شرکت داخلی و خارجی، به درخواست زیاد صاحبین مشاغل صنایع تجارت الکترونیک و برای استقبال بیشتر خارج از تایم همیشگی آن و در تابستان  96، در تاریخ 30 تیر الی 2 مرداد برگزار میشود تا فرصت بیشتری را برای حضور بیشتر علاقه مندان فراهم آورد.

آنچه حائز اهمیت است، حضورچندین ساله استارت آپ ها در نمایشگاه بین المللی می باشد. رویدادی که نقش مهمی در استقبال بیشتر مخاطبان از نمایشگاه الکامپ داشته است. امسال نیز 250 شرکت در قالب استارت آپ در سالن های 8 و 9 به معرفی فعالیت های خود می پردازند.

لک لک با سامانه آسان خرید آمازون  در الکامپ 96  شرکت می کند

امسال، دومین سال از حضور لک لک در نمایشگاه الکامپ خواهد بود. سال گذشته شاهد استقبال خوب مخاطبان از غرفه لک لک بوده ایم و این اتفاق شرکت لک لک را برآن داشته تا بار دیگر با حضور قدرتمند تر در این نمایشگاه حضور پیدا کند. همچنین با ارائه سامانه آسان خرید آمازون، جدیدترین سامانه خرید اینترنتی لک لک که امکان  خرید از آمازون را بدون تبدیل ارز و محاسبه هزینه ها و حتی بدون مراجعه به وب سایت آمازون تنها از طریق دسته بندی های موجود در سامانه فراهم کرده است، بتواند پذیرای مخطبان بیشتری در این حوزه باشد. گذارش الکامپ 95 در مقاله ” گزارش لک لک از بیست و دومین نمایشگاه الکامپ ” شما را با نحوه فعالیت لک لک در نمایشگاه الکامپ آشنا خواهد کرد.

منتظر حضور شما در غرفه لک لک هستیم.

وعده دیدار ما

30 تیر تا 2 مرداد 96

نمایشگاه بین المللی تهران

سالن خلیج فارس (44B )

        غرفه 1036

     گروه تجاری لک لک

 و همچنین سالن 8 و 9

محل حضور استارت آپ ها

[تعداد: 1    میانگین: 5/5]

اشتراک در خبرنامه بلاگ لک لک

[mc4wp_form id="305702"]

ارسال نظر