آموزش معرفی فروشگاه های آنلاین اخبار و رویداد های اخیر 

با AmazonFresh آشنا شوید

َAmazonFresh

مدت زمان مطالعه: 2 دقیقه

آمازون به عنوان ابرقدرت فروشگاه های آنلاین جهان ، لحظه ای از تلاش برای گسترش فعالیت خود فرو نمی گذارد و روز به روز در حال افزایش حیطه کاری خود و رساندن خدمات به مردم در تمامی دنیاست . چندی پیش با جدیدترین فروشگاه آمازون با نام “Amazon Go ” آشنا شدیم . فروشگاهی که شعارش خرید بدون صف و صندوق پرداخت است . می توانید با مراجعه به مقاله ” Amazon Go ؛ فروشگاه جدید آمازون ” راجع به آن  بیشتربدانید .

اگر اخیرا به سایت آمازون رفته باشید ، حتما با بخش جدیدی که به آن اضافه شده با عنوان AmazonFresh روبه رو شده اید . در این مقاله شما را بیشتر با AmazonFresh  آشنا می کنیم .

AmazonFresh ؛ سریعترین و راحت ترین راه برای خرید مواد غذایی

AmazonFresh یکی از زیرمجموعه های شرکت آمازون هست که در سال 2007 در واشینگنن و سیاتل به منظور فروش محصولات غذایی ، آغاز به کار کرد . امروز که نزدیک به 7 سال از آغاز کار Amazon Fresh میگذرد ، دامنه فعالیت آن به شدت گسترش یافته و امکان سرویس دهی را  تقریبا تمام ایالات متحده ، لندن ، توکیو و برلین ایجاد کرده است .

amazonFresh

AmazonFresh به چه صورت کار می کند ؟

درحال حاضر  AmazonFresh تنها برای کاربرانی که دارای اکانت پرایم یا ویژه هستند قابل استفاده می باشد . به این صورت که محصول خوراکی ، اعم از سبزیجات و انواع میوه تا مواد غذایی  را با بهترین قیمت و بازه زمانی دو ساعته ای که مشخص شده را انتخاب می کنند . سپس  Amazon Fresh محصول را به صورت رایگان در باجه های مخصوص به Amazon Fresh تحویل می دهند .

[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

اشتراک در خبرنامه بلاگ لک لک

[mc4wp_form id="305702"]

ارسال نظر