آموزش معرفی فروشگاه های آنلاین اخبار و رویداد های اخیر 

روز دختر مبارک؛ ۷ پیشنهاد خرید هدیه برای دخترخانم‌ها

مدت زمان مطالعه: 7 دقیقه

روز دختر ، به مناسبت سالروز ولادت حضرت معصومه در تقویم ما به عنوان روز ملی دختر قرار گرفت. از آن جایی که دخترخانم ها کمی بیشتر از پسران به کادو دادن و کادو گرفتن اهمیت می دهند، انتخاب بهترین هدیه برای دختران نوجوان کاری مشکل است. به همین دلیل بهتر است در هنگام خرید هدیه برای روز دختر ، وقت بیشتری بگذاریم و خاص ترین آن ها را انتخاب کنیم.
مهم ترین نکته ای که برای تهیه هدیه برای دختران باید در نظر بگیریم این است که ابتدا فکر کنیم و ببینیم که هدیه مورد علاقه شان چیست و چه نوع از رنگ و شکل از آن هدیه را می پسندند و ترجیحا سلیقه شخصی مان را در نظر نگیریم و یا در مرحله آخر از آن استفاده کنیم. به عبارت دیگر، هدیه ای که به هر فردی داده می شود بهتر است متناسب با شخصیت، احساسات و سن و سال او باشد.

۱. یک عطر مجبوب و خاطره انگیز

اگرمی‌خواهید احساسات یک دخترخانم را برانگیزید و برق شادی را در چشمانش مشاهده کنید محبوب‌ترین عطر زنانه‌ی سال را در اینترنت جستجو کنید. در انتخاب عطر به فصل استفاده آن توجه کنید تا بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید. پیشنهاد لک لک برای خرید هدیه روز دختر ، عطر زنانه Girl of Now است. در لایه ابتدایی با رایحه نارنگی، گلابی و پسته به مشام می‌رسد که استفاده از رایحه پسته به نوبه خود قابل توجه هست. لایه میانی این عطر از بهار نارنج، گل ماگنولیا و بادام تشکیل شده و لایه پایانی هم، ترکیبی از نعناع هندی، دانه‌های تونکا و کشمران است.

عطر زنانه - هدیه به مناسبت روز دختر

۲. اکسسوری های ماندگار و دلربا

اگر شما قصد خرید هدیه‌ای ماندگار را دارید می‌توانید با صرف هزینه‌ای منطقی برای خرید بدلیجات، به یکی از اولویت‌های خانم‌ها یعنی حس زیبایی طلبی آنها پاسخ بگویید. برای انتخاب این مورد کمی به سلیقه‌ی کسی که برای او خرید می‌کنید، توجه کنید. زیورآلات از آن دسته اجناسی است که باید کاملاً مطابق سلیقه و سبک استفاده‌کننده از آن، خریداری شود. بنابراین در انتخاب رنگ سنگ‌ها، رنگ فلز و اندازه‌، سلیقه‌ی هدیه‌گیرنده را در نظر بگیرید. پیشنهاد گروه لک لک به مناسبت روز دختر ، زیورآلات شیک و محبوب برند سوارسکی است.

سوارسکی - هدیه به مناسبت روز دختر

۳. کیف، یک همراه همیشگی

داشتن کیف کوچکی که بتوان آن را در هر شرایطی به همراه داشت و وسایل ضروری را درون آن قرار داد، برای دخترخانم‌ها ضروری است. کیف رودوشی nine west با رنگ های شاد برای دخترخانم‌هایی طراحی شده که به استایل خود اهمیت می‌دهند و وسواس خاصی در انتخاب وسایلشان دارند.

کیف - هدیه به مناسبت روز دختر

۴. ساعتی که بتوان آن را با همه چیز ست کرد

ساعت یکی از گزینه‌های همیشگی خرید هدیه است. ساعت‌های کلاسیک، ساعت‌های مجلسی و البته ساعت‌های دیجیتال بنا به نیاز افراد می‌توانند در لیست خرید شما قرار بگیرند. البته حتما می‌دانید که ساعت‌های دیجیتال در دنیای پرهیاهوی امروز کارایی و همچنین جذابیت بیشتری برای افراد خواهند داشت. خریدن ساعت هوشمند برای هدیه روز دختر ، باعث می شود که دختران جوان بتواند این ساعت را در مدرسه، دانشگاه، مناسبت‌های خاص و حتی در اولین مصاحبه‌ی کاری‌ استفاده ‌کنند. پیشنهاد ما خرید ساعتی است است که مختص دخترخانمها طراحی شده باشد؛ ساعت هوشمند Bozlun میتواند گزینه مناسبی باشد.

ساعت - هدیه به مناسبت روز دختر

۵. یک هدفون جذاب و منحصر به فرد

خرید هدفونی که گوشی های راحت و قابل حملی داشته باشند و زیر شال و روسری به خوبی قرار بگیرند، با طرح و رنگ جذاب می‌تواند هدیه منحصر به فردی باشد . پیشنهاد گروه لک لک هدفون بسیارجذاب Happy Plugs است.

هدفون - هدیه به مناسبت روز دختر

۶. شارژر همراه؛ ناجی لحظات شاد

زندگی این روزهای افراد با گجت‌های هوشمند گره خورده و دخترخانم‌ها هم از این قاعده مستنثنی نیستند. بنابراین می‌توانید در لیست خرید هدیه به کالاهای دیجیتال و لوازم جانبی آن‌ها هم توجه داشته باشید. گشت و گذار در رسانه‌های اجتماعی، گوش دادن به موزیک و ارسال پیامک، باطری تلفن را سریع تمام می‌کند. پاوربانک خورشیدی DizauL با ظاهری زیبا می تواند هدیه خوبی به مناسبت روز دختر ، برای دخترخانم‌های خوش‌سلیقه امروزی باشد.

پاوربانک خورشیدی - هدیه به مناسبت روز دختر

۷. پرینتر موبایل برای واقعیت بخشیدن به دنیای مجازی

دخترخانم‌ها دائماً در حال عکس گرفتن هستند، از غذاهای هوس برانگیز تا عکس‌های سلفی! یک پرینتر موبایل کوچک و جیبی کمک می‌کند، بهترین عکس‌هایشان را چاپ کنند و در دنیای واقعی برای دیگران پست کنند. البته این وسیله هنوز در ایران نیامده است و برای خرید آن میتوانید از لک لک کمک بگیرید. پیشنهاد گروه لک لک برای هدیه روز دختر ، خرید پرینتری از محصولات Kodak است.

Kodak - هدیه به مناسبت روز دختر

[تعداد: 36    میانگین: 2.8/5]

اشتراک در خبرنامه بلاگ لک لک

[mc4wp_form id="305702"]

ارسال نظر