آموزش معرفی فروشگاه های آنلاین اخبار و رویداد های اخیر 

بهترین ساعت‌های هوشمند جهان؛ نبض بازار را با حضورشان تند می‌کنند!

اسمارت‌واچ‌ها، نسل جدیدی از گجت‌ها هستند که درخشش را بر مچ دست‌های شما به رخ می‌کشند. ساعت‌هایی که گام‌هایی فراتر از وظیفه اصلی‌شان برمی‌دارند و باعث می‌شوند شما هم در این مسیر لذتی متفاوت را تجربه کنید. در حقیقت شما نه تنها وسیله‌ای برای آگاهی از زمان تهیه می‌کنید بلکه ساعت‌های هوشمند، از آنجایی‌که واژه smart نشان می‌دهد، قابلیت اتصال به اینترنت، پشتیبانی از کارت حافظه، برقراری مکالمه و بسیاری از ابزارهای دیگر را دارند.
به طور قطع، این نوع ساعت‌ها هزینه‌ای بالاتر از انواع ساعت‌های معمولی دارند که طبق تفاوت کاربردهای‌شان کاملا قابل توجیه است. بازار داغ خرید اسمارت‌واچ‌ها می‌تواند بهانه خوبی برای این باشد که راهنمای جامعی جهت داشتن یک تجربه خوب در زمینه خرید اسمارت واچ داشته باشیم و همچنین بهترین برندهای فعال در طراحی ساعت‌های هوشمند را مورد بررسی قرار بدهیم.
z7vsVze8PmDsTxRzYPmy5-768-80
راهنمایی اصولیِ خرید ساعت‌های هوشمند
پیش از خرید هر نوع وسیله هوشمند، نیاز است با توجه به بودجه‌تان تحقیق مفصلی درباره برندها داشته باشید. البته پیشنهاد ما این است که قبل از آن، هدف و نوع کاربرد مدنظرتان از ساعت هوشمند را در نظر بگیرید. بهتر است لیستی تهیه کنید و مواردی را که در ادامه به آن‌ها می‌پردازیم، طبق نیاز خودتان شخصی‌سازی کنید.

سازگاری با تلفن‌همراه؛ شرطی عجیب اما واقعی
به طور قطع ساعت هوشمندی که در نظر دارید باید با گوشی هوشمندتان سازگاری داشته باشد. بهتر است بدانید ساعت‌های هوشمند شرکت apple، فقط با گوشی‌های برند خودشان کار می‌کنند. اما ساعت‌های برندهای دیگر با هر دو سیستم عامل اندروید و iOS سازگاری دارند. البته پیشنهاد می‌شود برای گوشی‌های آیفون ساعتی که صرفا طبق سیستم عامل ios طراحی شده باشد را تهیه کنید و از کاربری بی‌نظیرش لذت ببرید.

طول عمر باتری را دریابید!
پیش از خرید، چهارچشمی درباره طول عمر باتری ساعت و مدت شارژدهیِ آن تحقیق کنید. ساعت‌های هوشمند، دنیای گسترده‌ای دارند که فقط به ظاهر شیک و لاکچری خلاصه نمی‌شود. مثلا اسمارت واچ‌های هیبریدی، با وجود اینکه از نمایشگر لمسی بی بهره‌اند، باتری قوی‌تری دارند.

با ظاهر اسمارت‌واچ ارتباط برقرار کنید
اشاره کردیم که در بحث خرید ساعت‌های هوشمند، فقط ظاهر و زیبایی مدنظر نیست. اما بهتر است هنگام خرید به طراحیِ صفحه نمایش، نحوه نمایش اپلیکیشن‌های مختلف در آن و مهم‌تراز این‌ها: به طراحی و نحوه بستن بند ساعت، دقت کنید. در نظر داشته باشید که ساعت هوشمند باید به‌راحتی باز یا بسته شود و قفل‌های اذیت‌کننده‌ی صرفا لاکچری نداشته باشد تا تمایل داشته باشید همیشه از آن استفاده کنید.

از سایت‌های معتبر اقدام به خرید کنید
برای خرید از برندهایی که هزینه کمتری دارند، می‌توانید ریسکِ خرید یهویی و بدون تحقیق را به جان بخرید. اما اگر صحبت از خریدی است که در رنج هزینه‌ایِ بالاتر و برند معتبرتر قرار دارد بهتراست قبل از پشیمانی، از صحت اعتبار سایتی که اقدام به خرید کرده‌اید مطلع شوید. روش‌هایی برای تشخیص فیک بودن ساعت‌های هوشمند از برند اصلی وجود دارد که در این مقاله نمی‌گنجد اما می‌توان به طور قطع، خرید از سایت‌های خارجی را تضمین اصالت کالایی که دریافت می‌کنید دانست. برای خرید از سایت‌های خارجی مانند آمازون ابتدا باید واسطه‌ای مورد اطمینان پیدا کرده و سفارش خود را نهایی کنید. وب‌سایت لک لک گروپ، در تمام مراحل ثبت سفارش تا دریافت کالا توسط مشتری، همراه او است و تجربه خریدی متفاوت و هیجان‌انگیز از سایت‌های معتبر خارجی را برای شما فراهم می‌کند.

بعد از تحقیقات درباره خرید ساعت هوشمند مناسب، بهتراست با بهترین برندهای شناخته‌شده در دنیای تکنولوژی آشنا شویم. این آشنایی نه تنها باعث ایجاد شفافیت ذهنیِ ما در رابطه با هزینه اسمارت‌واچ‌ها می شود بلکه کمک می‌کند مطابق با بودجه‌ای که در نظر داریم، به خرید ساعت هوشمند بپردازیم.

سامسونگ(Samsung)؛ یکه‌تازِ عرصه ساعت‌های هوشمند
اگر نخواهیم بی‌انصاف باشیم، سامسونگ حتی در رقابت با برند اپل، حداقل برای استفاده در ایران، می‌تواند بسیار کاربردی‌تر باشد. سامسونگ با رونمایی از نسل جدید ساعت‌های هوشمند خود، یعنی مدل‌های گلکسی واچ فور و فور کلاسیک (Samsung Galaxy Watch 4 & Watch 4 Classic) به خوبی ثابت کرد که در زمینه ساعت‌های هوشمند حرف‌های بسیاری برای گفتن دارد. این ساعت‌ها در اوج شکوه و دلبری، با قابلیت‌های جدیدی همچون توانایی اندازه‌گیری فشار خون، ECG و ترکیب بدنی (body composition) با استفاده از حسگر قدرتمند بیواکتیو سامسونگ (Samsung BioActive Sensor)، معرفی شد‌اند. این ساعت‌های هوشمند، اولین ساعت‌های هوشمند دنیا هستندکه با سیستم عامل Wear OS Powered by Samsung که حاصل همکاری دو غول تکنولوژی یعنی سامسونگ و گوگل است، معرفی می‌شوند. با جایگزین کردن این سیستم عامل به جای سیستم عامل اختصاصی سامسونگ، یعنی تایزین، دسترسی به تمامی اپ‌های موجود در فروشگاه اینترنتی گوگل، پلی گوگل (Google Play)، در این ساعت‌های سامسونگ امکان‌پذیر و باعث افزایش قابلیت‌های این ساعت‌ نسبت به نسل‌های قبلی خود شده است. البته با وجود معرفی این نسل، همچنان نسل‌های قبلی این ساعت یعنی مدل‌های Galaxy Watch Active2 و Galaxy Watch 3 را می‌توان به عنوان گزینه‌های جذابی برای خرید یک ساعت هوشمند زیبا و قدرتمند در نظر گرفت.
gsmarena_00

اپل(Apple)؛ رونمایی از غول ساعت‌های هوشمندِ2021
سری اَپِل‌واچ‌ها با وجود رنج قیمتی بالاتر نسبت به سایرین، هنوز هم طرفداران این تکنولوژی را حیرت زده می‌کنند. مخصوصا با رونمایی از اپل‌واچ‌های سری 6 این شگفتی، توامان با کیفیت به اوج خود می‌رسد. ساعت‌های هوشمند اپل، آیتم‌های بسیار گسترده‌ای برای سلامتی افراد دارند که مخصوصا برای ورزشکاران به طور ویژه‌ای پیشنهاد می‌شود. مقاومت بی چون و چرا تا عمق 50 متری آب باعث شده است که کاربر هنگام بارش باران یا هرگونه ارتباط با آب، از این گجت بدون کوچک‌ترین استرسی استفاده کند. همچنین از اپل واچ سری6 می‌توانید به عنوان ریموت هنگام عکس گرفتن استفاده کنید.
ogtLgq5iUFeutkzg9F4mWG-768-80

هواوی(Huawei)؛ از قیمت مناسب‌های دوست‌داشتنی
هواوی استادِ تولید ساعتهوشمندهای اقتصادی است. قیمت‌های مناسب در کنار ظاهر اسپرت و شیک، باعث نمی‌شود قابلیت‌های زیاد این برند از چشم‌ها پوشیده باشد. از نمونه اسمارت‌واچ هایی که شرکتهواوی برای سال2021 معجزه رونمایی‌شان را اطلاع‌رسانی است، مدل‌های Watch 3 و Watch 3 Pro هستند که قرار است در بازار جهانی غوغا به پا کنند. همچنین از نمونه گجت‌های معروفِ هواوی می‌توان به مدلWATCH FIT اشاره کرد که برای مدیریت فعالیت‌های ورزشی روزمره گزینه مقرون به‌صرفه و جذابی است.

شیائومی(Xiaomi)؛ ارزان اما کاربردی به تمام معنا
در حال حاضر ساعت‌های هوشمند شیائومی به علت قیمت بسیار مناسب و کاربری نسبتا قابل‌قبول توجه اسمارت‌واچ‌دوستانِ زیادی را به خود جلب کرده است. در بین انواع مدل‌های ارائه شده در سال2021، ساعت هوشمند شیائومی مدل Amazfit Bip با طراحی شبیه به اپل‌واچ در بازار ارائه شده است. مدل معروف دیگر از شیائومی، Amazfit T-Rex است که با قدرت استحکامی خیره‌کننده در تمام شرایط تاب می‌آورد و مناسب ورزش در محیط آزاد است. دکمه‌های فلزی بزرگ در کنار بند سیلیکونیِ مقاوم به عرق، از ویژگی‌های این گجت پوشیدنی است. شاهکار شیائومی همچنین مجهز به ۱۴ برنامه ورزشی و قابلیت‌های پیگیری تناسب اندام است.

امیزفیت(Amazfit)؛ ارتش یک‌نفره به فرماندهی شیائومی!
شیائومی به تازگی توانسته است نسل قدرتمندی از ساعت‌های هوشمند را طراحی و به بازار عرضه کند. پیش از مدل‌هایی مانند ساعت هوشمند امیزفیت مدل GTS 2 Global انتظارات زیادی از این برند ایجاد شده بود اما با رونمایی از محصول جدیدِ امیز فیت با نام 2 GTS، بازار اسمارت واچ به‌خوبی متوجه شد که این انتظار، بیهوده نبوده است. امکان شخصی‌سازیِ صفحه نمایش، این ساعت را به ساعتی مختص جوانان تبدیل کرده است. ضمن اینکه امکان دریافت تماس و پاسخ به آن بدون استفاده از سیم‌کارت و از طریق اتصال به تلفن همراه وجود دارد که در نوع خود جذاب است.

در پایان باید به یاد داشته باشید ساعت هوشمند گجتی فراتر از نشان دادن زمان به شما است. پس اگر تنها به این دلیل و البته لاکچری بودنش مایل به خرید هستید بهتراست تجدید نظر کنید. ضمن اینکه جالب است بدانید، پیش بینی می‌شود در آینده ساعتهای هوشمند، این گجت‌های پوشیدنیِ هیجان‌انگیز، بخش مهمی از نیازهای بشر به تکنولوژی، با استفاده از آن‌ها رفع می‌شوند و شاید برای انجام فعالیت‌های متنوع و گسترده‌ای به اسمارت‌واچ وابسته خواهیم شد که این خود توجیهی منطقی برای چشاندن لذت خرید اسمارت‌واچی باکیفیت به خودمان و عزیزان‌مان است.

خدمات سایت لک لک
برای خرید کالا می توانید لینک آن را از سایت خارجی مورد نظر کپی کنید و در صفحه ثبت سفارش وب سایت لک لک قرار دهید. اگر اطلاعات تکمیلی را می دانید تکمیل کنید و گرنه گزینه “به لک لک واگذار می کنم” را انتخاب کنید تا کارشناسان لک لک اطلاعات را تکمیل کنند و استعلام قیمت به شما داده شود. سپس کافیست پرداخت ریالی را انجام دهید و لک لک به صورت یکپارچه خرید ارزی، حمل بین المللی، گمرک و مابقی موارد را انجام می دهد و کالا را درب منزل یا شرکت شما تحویل می دهد.

[تعداد: 1    میانگین: 3/5]

اشتراک در خبرنامه بلاگ لک لک

[mc4wp_form id="305702"]

ارسال نظر