آموزش معرفی فروشگاه های آنلاین اخبار و رویداد های اخیر 

جدیدترین و جالب‌ترین گجت‌های سلامتی

همان‌طور که می‌دانید زندگی امروز ما بیش‌ از هر زمان دیگری، تحت تاثیر تکنولوژی و فناوری‌های نوین است. گجت‌های سلامتی، دستگاه‌ها و فناوری‌های پیشرفته‌ای هستند که به شما کمک می‌کنند تا بتوانید زندگی روزمره خود را به راحت‌ترین شکل ممکن، سپری کنید. این دسته از ابزارها می‌توانند عملکرد سیستم‌ها و ارگان‌های داخلی بدن را تحت کنترل خود بگیرند و گزارش‌هایی را در اختیار مصرف‌کننده و یا کاربر قرار دهند که از طریق آن‌ها می‌توانند سلامت خود را تحت کنترل قرار دهند. در این مقاله قصد داریم برخی از جدیدترین و جالب‌ترین گجت‌های سلامتی را معرفی نماییم.

ساعت اسکن هوشمند Withings scanwatch
این دستگاه را در حقیقت می‌توان یکی از جدیدترین و جالب‌ترین گجت‌های سلامتی به شمار آورد. از طریق به‌ کارگیری این ابزار می‌توانید به‌ طور مداوم سلامت خود را تحت کنترل دربیاورید. این سیستم، یک ساعت است اما می‌تواند ضربان قلب شما را نیز مورد سنجش قرار دهد.
بنابراین و در شرایطی که ضربان قلب شما حالت معمول یا نرمال نداشته باشد این سیستم از شما درخواست خواهد کرد تا علائم حیاتی خود را مورد بررسی دقیق قرار دهید. این سیستم که مشابه با یک ساعت معمولی طراحی‌ شده است می‌تواند شرایط خواب شما را نیز مدیریت کند. در طراحی و تولید این سیستم از حسگرهای خاصی استفاده شده‌ است. این حسگرها نیز می‌توانند علائم خواب آپنه را در شما بررسی نمایند.
111

گوش هوشمند olive smart ear
این گجت در حقیقت از انواع گجت‌های پوشیدنی به شمار می‌رود و به عبارت دقیق‌تر، بهترین نوع از این ابزارهای سلامتی است. با مشاهده ظاهر این سیستم، یک هدفون بی‌سیم را خواهید دید. اما در واقع، یک سمعک است. این سمعک برای افرادی مناسب است که تمایل دارند ابزار شنوایی خود را از دید دیگران مخفی نگه دارند. استفاده از این ابزار جدید و جالب توجه، مقرون به‌ صرفه است.
با استفاده از این سیستم کاربران قادر خواهند بود اقدامات دیگری را نیز انجام دهند. از جمله این اقدامات می‌توان به امکان پخش موسیقی اشاره کرد و یا تنظیم حالت‌های مختلف برای شنوایی را نام برد.
db767317-d40e-4662-88c0-a9ce3ceaaf74.__CR0,0,970,600_PT0_SX970_V1___

فونک ویرتو بلک phonak virto Black
این ابزار یکی دیگر از جدیدترین و جالب‌ترین گجت‌های سلامتی است. این سیستم را در حقیقت می‌توان یکی از مناسب‌ترین دستگاه‌ها و فناوری‌های تازه برای افراد کم‌توان به شمار آورد. چراکه این دستگاه، یک ابزار کمک‌شنوایی و یا سمعک بسیار کارآمد است. یکی از ویژگی‌های این سیستم، طراحی ظاهری جالب آن است. از طرف دیگر این سیستم، کاربرد بسیار آسانی هم دارد.
افرادی که دچار کم‌شنوایی هستند می‌توانند از این سمعک مناسب استفاده کنند. این ابزار شنوایی، توانایی‌های دیگری هم دارد. از جمله این قابلیت‌ها می‌توان به امکان پخش بلوتوث اشاره کرد. افراد کم‌توان از نظر شنوایی می‌توانند با استفاده از این گجت و فناوری هوشمند سلامتی، تمامی صداهای موجود در محیط خود را به‌ خوبی بشنوند. این کار حتی در میان نویزها و جمعیت‌ها و شلوغی‌های زیاد هم امکان‌پذیر است.
virtotitanium-product-listing_1

برس هوشمند اسمارت براش smart brush
همان‌طور که می‌دانید شما می‌توانید با استفاده از یک برس، موهای خود را شانه کنید. اما توان و قابلیت ویژه برس هوشمند این است که با به‌ کارگیری آن می‌توانید در هنگامی‌که موهای خود را شانه می‌کنید از شکسته شدن موها نیز پیشگیری به عمل آورید و از طرف دیگر جلوی خشک شدن آن‌ها را بگیرید.
با استفاده از این ابزار کاربردی می‌توانید در هنگام شانه زدن به موهای خود، گزارشاتی را نیز دریافت نمایید. این گزارش‌ها به‌ سلامت موها ارتباط دارند و می‌توانند اطلاعاتی را در زمینه پوست سرتان نیز در اختیار شما قرار دهند.
say-farewell-to-bad-hair-days-with-kerastase-hair-coach_21tj

نئوریتم neorhythm
یکی دیگر از ابزارها و گجت‌های سلامتی و هوشمند بسیار مفید و مناسب برای شما در دنیای پر از مشغله امروز، نئوریتم است. همان‌طور که می‌دانید در حال حاضر بسیاری از افراد حتی در هنگام خواب نیز دچار استرس و بحران و فشار هستند.
خوابیدن برای این دسته از افراد یکی از مشکلات اساسی محسوب می‌شود. این افراد می‌توانند از این سیستم هوشمند، استفاده کنند و نگرانی‌ها را در هنگام خوابیدن از بین ببرند. این گجت هوشمند به شکل یک هدبند طراحی‌ شده است.
NeoRhythm-the-smart-headband-that-relaxes-you-de-stresses-and-helps

فسیل نسل ۵ fossil gen 5
فسیل نسل ۵ به شکل یک ساعت هوشمند طراحی‌ شده است و به‌ طور حتم می‌توان آن را یکی از جدیدترین و جالب‌ترین گجت‌های سلامتی به شمار آورد. این سیستم هوشمند از طریق اندروید کار می‌کند. با به‌کارگیری این ابزار هوشمند، این امکان برای کاربران فراهم خواهد شد که بتوانند ضربان قلب خود را تحت بررسی مداوم قرار دهند و یا حتی تعداد تنفس‌های خود را محاسبه کنند.
از طریق استفاده از این ابزار کاربران قادر خواهند بود تعداد گام‌های خود را نیز بشمارند. در طراحی این سیستم، از برنامه‌های بسیار متنوع برای تناسب اندام شما نیز استفاده شده‌ است. لذا با استفاده از این ابزار می‌توانید سلامت خود را در هر زمان و موقعیت مدیریت کنید.
akrales_190822_3612_0135.0

سامسونگ اسمارت واچ Samsung smart watch
این تلفن همراه کوچک و بسیار کاربردی را می‌توانید به‌ صورت یک ساعت مچی بر روی دستان خود قرار دهید. این سیستم هوشمند سلامتی می‌تواند گزارش‌های بسیار مفیدی را در اختیار کاربران قرار دهد. از جمله این اطلاعات می‌توان به گزارش‌هایی در زمینه ضربان قلب اشاره کرد و یا تعداد تنفس و تعداد قدم‌ها و گام‌های او را نام برد.
Samsung_Galaxy_Watch_4_Classic-Featured_Image_Lifestyle_01_2032176548-Web-810x298_c

اپل واچ apple watch
یکی دیگر از جدیدترین و جالب‌ترین گجت‌های سلامتی و هوشمند، گجت اپل واج است. این گجت در حقیقت نوعی ساعت هوشمند به شمار می‌رود. این ساعت هوشمند می‌تواند مانند یک تلفن‌همراه و کوچک عملکردهای قابل‌ توجهی را به کاربران ارائه دهد.
از جمله این عملکردها می‌توان به امکان شمارش تعداد ضربان قلب اشاره کرد و یا تعداد نفس‌ها را نام برد. این سیستم می‌تواند تعداد گام‌های شما در طول یک روز را نیز مورد محاسبه قرار دهد و در اختیارتان بگذارد. لذا از طریق این گجت هوشمند می‌توانید کنترل قابل‌ قبولی بر سلامت خود داشته باشید و عمر خود را طولانی‌تر کنید.
og__n5qzveqr596m

دست‌بند ضدعفونی‌کننده دست squeezyband
این گجت هوشمند سلامتی در سال ۲۰۲۰ طراحی شده است. معرفی این محصول پس‌ از شیوع ویروس کرونا انجام‌ گرفته است. درست در وضعیتی که یکی از دغدغه‌ها و نگرانی‌های اساسی مردم، فراهم کردن مواد ضدعفونی‌کننده بود. در چنین شرایطی استفاده از دست‌بند ضدعفونی‌کننده دست، مزایای بسیار زیادی را برای کاربران فراهم خواهد ساخت.
چرا که از طریق به‌کارگیری این گجت هوشمند، کاربران همیشه مقداری ماده ضد عفونی‌ کننده برای دست‌های خود، در اختیار خواهند داشت. لذا در موقعیت‌هایی که قصد ضدعفونی کردن دست‌های خود را دارید می‌توانید فشار کوچکی به دست بند مورد نظر وارد سازید. این فشار موجب می‌شود تا مقداری ماده ضدعفونی‌کننده بر روی دستان شما قرار بگیرد. استفاده از این ابزار هوشمند، شما را از دغدغه‌های مربوط به فراهم کردن مواد ضدعفونی‌کننده دست نجات خواهد داد.
sub5

حلقه هوشمند یورا oura
یکی دیگر از جدیدترین و جالب‌ترین گجت‌های سلامتی، حلقه هوشمند یورا است. با استفاده از این گجت هوشمند می‌توانید سلامت خود را مورد ارزیابی دقیق قرار دهید. این سیستم هوشمند را می‌توانید تنها یک‌بار در هفته شارژ کنید و از قابلیت‌های آن بهره‌مند گردید. این سیستم را می‌توانید در تمامی اوقات حتی هنگام شب نیز بر روی دستان خود متصل سازید.
این گجت و حلقه هوشمند امکانات و قابلیت‌های زیادی دارد. این دستگاه به اشعه‌های مادون‌ قرمز تجهیز شده‌ و دارای شتاب‌سنج نیز است. این حلقه هوشمند می‌تواند ضربان قلب را تحت بررسی قرار دهد و هر گونه تغییر آن را گزارش کند. حتی این سیستم این امکان را دارد که دمای بدن کاربران را نیز اندازه بگیرد. این گجت هوشمند سلامتی می‌تواند تعداد گام‌های برداشته‌ شده توسط کاربر را بشمارد و آن را بررسی کند.
DSC_6865

ساعت هوشمند فیبیت سنس fibit sense
فیبیت سنس در حقیقت عنوان یک ساعت هوشمند است که از جمله جدیدترین و جالب‌ترین گجت‌های سلامتی محسوب می‌شود. این فناوری هوشمند کنترل‌ کننده سلامتی در سال ۲۰۲۰ معرفی شده‌ است. کاربران با استفاده از این سیستم می‌توانند سطح نگرانی و یا استرس‌های خود را اندازه بگیرند و یا از دمای بدن خود اطلاعاتی را به دست آورند.
شمارش ضربان قلب و اطلاع‌رسانی در زمینه تغییرات ضربان قلب از دیگر فواید و موارد استفاده از این گجت هوشمند و جالب است. بنابراین در شرایطی که هر کدام از این فاکتورها درست و دقیق نباشند ساعت هوشمند مورد نظر این امکان را دارد که به کاربر اطلاع‌رسانی کند. با استفاده از این سیستم، شما قادر خواهید بود در هر مکان و موقعیتی سلامتی بدن خود را مورد ارزیابی قرار دهید.
این گجت، قابلیت‌های دیگری هم دارد. از جمله این قابلیت‌ها می‌توان به امکان پاسخ‌گویی به تماس‌ها و یا پیامک‌ها اشاره کرد. در صورتی‌ که از این فناوری و گجت پیشرفته استفاده کنید می‌توانید تا ۶ روز شارژ آن را نگهداری و ذخیره نمایید. اما به شرطی که از جی‌پی‌اس استفاده نکنید. از طرف دیگر با ۱۲ دقیقه زمان شارژ کردن می‌توانید یک روز کامل از این گجت هوشمند استفاده کنید.
154402-smartwatches-review-fitbit-sense-review-image20-zkrugtcidl

دست‌بند هوشمند آمازون هالو amazon halo
آمازون هالو یک گجت هوشمند است که به شکل یک دست‌بند طراحی‌ شده است. این گجت نیز با هدف کمک به‌ سلامتی و ارزیابی معیارهای سلامت بدن کاربران طراحی و تولید شده‌ است. با استفاده از این دست‌بند هوشمند این امکان برای کاربران فراهم خواهد شد که بتوانند الگوهای خواب خود را تحت بررسی قرار دهند و یا به کنترل و مدیریت فعالیت‌های فیزیکی و ورزشی خود دست بزنند.
با استفاده از این گجت هوشمند، شما می‌توانید ترکیبات بدن خود را نیز اندازه بگیرید و یا تن صدای خود را مورد سنجش قرار دهید. این سیستم حتی این امکان را دارد که حالات روحی شما را در هنگام صحبت کردن تشخیص دهد و به ارزیابی آن اقدام نماید.
Amazon-Halo-Fitness-Tracker-FB

مانیتور کیفیت هوا فلو ۲ flow 2
این مانیتور در حقیقت نوعی گجت جالب پوشیدنی به شمار می‌رود. این سیستم دارای این توان و قابلیت است که هوای اطراف کاربر آن را مورد ارزیابی دقیق قرار دهد. از طرف دیگر این امکان را دارد که در شرایطی که هوای اطراف، آلوده‌ است به شما اطلاعات مورد نیازتان را انتقال دهد.
با استفاده از این سیستم هوشمند می‌توانید روزهای تمیز و غیر آلوده را برای خارج شدن از منزل در نظر بگیرید و یا به اقداماتی از قبیل مسافرت دست بزنید. این مانیتور را می‌توانید به‌ راحتی حمل و نقل نمایید و در موقعیت مورد نظر خود از آن استفاده کنید. از طرف دیگر می‌توانید این سیستم را یک‌ بار شارژ نمایید و ۳ روز از آن استفاده کنید.
Flow-2-by-Plume-Labs-1024x538

مانیتور فشار خون هارت گاید heart guide
این سیستم، یکی دیگر از جدیدترین و جالب‌ترین گجت‌های سلامتی و هوشمند است. این گجت هوشمند به شکل یک ساعت مچی طراحی‌ شده و در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. کاربران با استفاده از این سیستم سلامت هوشمند، می‌توانند فشار خون خود را اندازه بگیرند.
این اقدام از طریق فناوری نوسان سنجی به‌ کار رفته در طراحی این سیستم امکان‌ پذیر است. با استفاده از این دستگاه هم‌چنین کاربران می‌توانند در مورد سلامت قلب خود گزارشاتی را به دست آورند و یا راهنمایی‌های پزشکی مورد نظر خود را دریافت کنند.
30817-posts.main_image

مدیریت بر گلوکز گلوت راک glutrac
این دستگاه یکی دیگر از گجت‌های جالب‌ توجه و ازجمله سیستم‌های پوشیدنی به شمار می‌رود. هدف اصلی و اولیه از طراحی این گجت سلامتی و هوشمند، این بوده که میزان گلوکز موجود در خون کاربران را به روشی بسیار آسان و غیر تهاجمی اندازه بگیرد.
این سیستم از سنسورهای نوری تشکیل‌ شده است. استفاده از این دستگاه و گجت هوشمند به کاربران این امکان را می‌دهد که اطلاعاتی را در زمینه گلوکز خون خود به دست آورد و بتوانند میزان گلوکز خون خود را در زمان‌ها و مکان‌های مختلف اندازه بگیرند.
aboutus01

مراقب سلامتی و پیش‌بینی care predict tempo
این سیستم، یکی دیگر از گجت‌های هوشمند بسیار کاربردی در جهان امروز است. با استفاده از این سیستم هوشمند و مراقب سلامت، کاربران این امکان را به دست خواهند آورد که وضعیت جسمانی و بسیاری از اقدامات خود را ردیابی و پیگیری کنند. این گجت برای سالمندان بسیار مناسب است. این سیستم هوشمند به‌ صورت یک مچ‌بند طراحی‌ شده بنابراین سالمندان می‌توانند این دستگاه را بر روی مچ خود متصل سازند.
با استفاده از این سیستم هوشمند مراقب سلامت، کاربران می‌توانند اطلاعات بسیار زیادی را در زمینه وضعیت جسمی خود به دست آورند. از جمله این اطلاعات می‌توان به مسیرهایی اشاره کرد که سالمند و یا کاربر مورد نظر در خانه طی کرده‌ است. از طرف دیگر با استفاده از این گجت هوشمند شما می‌توانید به میزان توقف و ایست کاربر در محیط خانه و در اتاق‌های گوناگون پی ببرید.
این سیستم، هم‌چنین می‌تواند گزارش‌هایی را در زمینه میزان خواب یک سالمند در اختیارتان قرار دهد. با استفاده از این گجت، شما قادر خواهید بود هرگونه اطلاعات را در مورد کاربر مورد نظرتان دریافت کنید. این امکان نیز باعث می‌شود تا از وقوع رویدادهای مخاطره‌انگیز جلوگیری به عمل آورید. این گجت هوشمند، عملکرد بسیار دقیقی دارد و از جمله جدیدترین و جالب‌ترین گجت‌های سلامتی به شمار می‌رود.
carepredict-touchpoint-945607

خدمات سایت لک لک
برای خرید کالا می توانید لینک آن را از سایت خارجی مورد نظر کپی کنید و در صفحه ثبت سفارش وب سایت لک لک قرار دهید. اگر اطلاعات تکمیلی را می دانید تکمیل کنید و گرنه گزینه “به لک لک واگذار می کنم” را انتخاب کنید تا کارشناسان لک لک اطلاعات را تکمیل کنند و استعلام قیمت به شما داده شود. سپس کافیست پرداخت ریالی را انجام دهید و لک لک به صورت یکپارچه خرید ارزی، حمل بین المللی، گمرک و مابقی موارد را انجام می دهد و کالا را درب منزل یا شرکت شما تحویل می دهد.

[تعداد: 1    میانگین: 5/5]

اشتراک در خبرنامه بلاگ لک لک

[mc4wp_form id="305702"]

ارسال نظر