آموزش معرفی فروشگاه های آنلاین اخبار و رویداد های اخیر 

خرید جاروبرقی رباتیک + جدیدترین جارو برقی های رباتیک

جارو برقی رباتیک

مدت زمان مطالعه: 4 دقیقه

جدیدترین جاروبرقی رباتیک + راهنمای خرید

تمیز نگه داشتن منزل و نقاط مختلف آن، اهمیت بسیار بالایی دارد. بدین منظور ابزارهای مختلفی هم طراحی و تولید شده‌اند. یکی از مهم‌ترین این ابزارها جاروها هستند که در انواع و اقسام مختلفی ساخته شده و در بازار وجود دارند. از جمله پر مصرف‌ترین انواع جاروها می‌توان جاروهای برقی را نام برد که می‌توانند به سادگی و با سرعتی بسیار بالا محیط و فضای مورد نظر شما را تمیز کنند. از آنجایی که بشر رو به پیشرفت و تکامل دارد و ابزارهای جدیدی را برای انجام امور مختلف به کار می‌گیرد، جاروبرقی‌ها نیز پیشرفته‌تر شده و جاروهایی با عنوان جاروبرقی رباتیک به بازار مصرف روانه شده‌اند.
جاروبرقی رباتیک

این محصولات به شیوه‌های هوشمند طراحی و تولید شده و می‌توانند به صورتی کاملا مستقل محیط مد نظر شما را تمیز و مرتب سازند. بدون اینکه نیازی به دخال انسان داشته باشند. طراحی و تولید این جاروها به تازگی و طی سالیان اخیر آغاز شده و عمر چندانی ندارند.
به همین دلیل در حال حاضر تنها چند کمپانی به طراحی و تولید این محصولات اشتغال دارند. هر کدام از این شرکت‌ها سعی دارند جدیدترین جاروبرقی رباتیک را ساخته و به بازار ارائه دهند.
در این مقاله به معرفی جدیدترین جاروبرقی رباتیک و مهم‌ترین برندهای تولید کننده این ابزار خواهیم پرداخت و برخی از مهمترین ویژگی‌های محصولات این برندها و راهنمای خرید این ابزار را مرور و بررسی خواهیم کرد.
پس اگر شما هم از جمله افرادی هستید که به مطالعه در زمینه تکنولوژی‌های نو تمایل دارند و یا می‌خواهند با جدیدترین جاروبرقی رباتیک آشنا شوند با ما همراه باشید.

جاروبرقی رباتیک شیائومی MI Robot Vacuum Mop P
جاروبرقی رباتیک
یکی از مطرح‌ترین و صاحب نام‌ترین شرکت‌های سازنده انواع مختلف و جدیدترین جاروبرقی رباتیک در جهان برند شیائومی است و این محصول یکی از بهترین جاروهای رباتیک این کمپانی به شمار می‌رود. این محصول از یک موتور بسیار قدرتمند ۲۱۰۰ پاسکال برخوردار شده و لذا این قابلیت را دارد که محیط مورد نظر شما را از هرگونه آلودگی تمیز کند.
با به کارگیری این جاروبرقی قادر به تمیز کردن کوچک‌ترین درزها و شکاف‌ها در منزل و محیط مد نظر خود خواهید بود و می‌توانید نقاط دور از دسترس را نیز به راحتی پاک و تمیز کنید. یکی از مهمترین ویژگی‌های این محصول تجهیز شدن آن به یک فیلتر پنج لایه است.
این فیلتر از امکان بسیار مناسبی برای تمیز کردن گرد و غبارها و هرگونه آلودگی برخوردار شده است. از سوی دیگر در ساختار این محصول از چرخه‌های لاستیکی استفاده شده که وجود آن‌ها کمک می‌کند جارو بتواند به راحتی موانع ۲ سانتی متری را دور بزند.
علاوه بر جارو زدن، این محصول قادر به تمیز کردن سطوح مد نظر شما نیز بوده و دارای یک پد مخصوص برای تی کشی است. این جارو برقی رباتیک به قابلیت تشخیص فرش مجهز شده و یک برس جانبی نیز دارد که می‌توانید از آن برای هدایت زباله‌ها به برس اصلی استفاده کنید.
کمپانی سازنده شیائومی در فرآیند ساخت این نوع از جارو برقی رباتیک از چند سنسور تشخیص دیوار مجازی و لبه پرتگاه نیز استفاده کرده و این جارو را با قیمتی بسیار مناسب و مقرون به صرفه به بازار ارائه داده است.

جاروبرقی رباتیک ویومی Viomi S9
جاروبرقی رباتیک
کمپانی سازنده ویومی را می‌توان یکی از زیر مجموعه‌های شرکت شیائومی به شمار آورد. این مجموعه نیز تبحر بسیار بالایی در طراحی و ساخت جدیدترین جاروبرقی رباتیک داشته و جاروبرقی رباتیک مدل S9 یکی از بهترین این محصولات به شمار می‌رود.
استفاده از یک موتور ژاپنی در فرایند ساخت این محصول یکی از مهمترین ویژگی‌های کاربردی آن است که موجب شده بسیاری از متقاضیان به خرید آن تمایل داشته باشند. از سوی دیگر این جارو برقی به یک فناوری خاص به نام Auto Dumping نیز تجهیز شده که کمک می‌کند در مواقع پر شدن مخزن، آشغال‌های جمع آوری شده در یک پاکت تخلیه شوند.
این مدل از جدیدترین جاروبرقی رباتیک ساخت کمپانی ویومی از یک مخزن با گنجایش ۳۰۰ میلی لیتر برخوردار شده که از آن برای جمع آوری زباله‌ها استفاده می‌شود. علاوه بر آن، این جارو دارای یک مخزن با گنجایش ۲۵۰ میلی لیتر نیز است که برای نگهداری از مایعات کاربرد دارد.
این کمپانی جدیدترین جاروبرقی رباتیک خود را به قابلیت کنترل میزان خروجی مایعات شوینده نیز مجهز ساخته و با امکان ایجاد دیوار مجازی روانه بازار مصرف نموده است.
یکی از مهمترین مزایای این جاروبرقی رباتیک، قابلیت تمیز کردن انتخابی فضا بوده و یا می‌توانید از طریق آن به تنظیم مناطق ممنوعه مد نظر خود دست بزنید. این محصول از امکان زمانبندی نظافت هوشمند نیز برخوردار شده و می‌توان آن را بهترین و جدیدترین جاروبرقی رباتیک در جهان به شمار آورد.

جاروبرقی رباتیک لایدستو Lydsto R1
جارو برقی رباتیک
اگر تمایل به خرید جدیدترین جاروبرقی رباتیک دارید و می‌خواهید علاوه بر جارو کردن از محصول مورد نظر خود برای تمیز کردن سطوح و یا تی کشیدن نیز استفاده کنید بهتر است جاروبرقی رباتیک لایدستو R1 را برای خرید در نظر بگیرید.
این جارو از کیفیت قابل توجهی برخوردار شده و با استفاده از یک موتور با سرعت فوق العاده به وجود آمده است. با کمک این موتور این جاروی رباتیک قادر است با سرعت ۱۷ هزار دور در دقیقه فعالیت‌های مد نظر شما را انجام دهد.
این محصول از قدرت مکش ۳۰۰۰ پاسکال برخوردار شده و لذا با استفاده از آن می‌توانید سطوح مختلف و مد نظر خود را به راحت‌ترین شکل ممکن و در سریعترین زمان تمیز کنید.
کمپانی سازنده لایدستو جدیدترین جاروبرقی رباتیک خود را با مخزن ۲۵۰ میلی لیتری روانه بازار مصرف ساخته و در طراحی آن از نازل‌هایی مخصوص استفاده کرده است که به طور ویژه برای اسپری کردن آب طراحی شده‌اند.
یکی از مهمترین ویژگی‌های این جاروبرقی، برخورداری از یک سیستم توزیع آب به صورت الکترونیکی است. از دیگر قابلیت‌های این جاروی رباتیک می‌توان به امکان هشدار تمام شدن آب مخزن اشاره کرد و یا قابلیت برنامه ریزی مسیر را نام برد.
این محصول با ۶ اسکن ۳۶۰ درجه در هر دقیقه طراحی شده و از امکان مرزبندی و یا ایجاد دیوار مجازی نیز بهره برده است. پس اگر تمایل دارید برخی از بخش‌های خانه خود را برای جارو ممنوع سازید تا این محصول به آن بخش‌ها ورود نکند می‌توانید از این قابلیت این سیستم بهره مند شوید.

جاروبرقی رباتیک یوفی Robovac Glo Hybrid

این مدل از جدیدترین جاروبرقی رباتیک از ظاهری بسیار جذاب و لوکس برخوردار شده و یک روکش شیشه‌ای هم دارد که به زیبایی آن افزوده است. روکش این جارو ضد خش بوده و شفافیت آن نیز همیشگی است. برخورداری از وزن بسیار سبک ۲.۵ کیلوگرمی یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های این جاروبرقی رباتیک است.
از سوی دیگر این محصول از ساختاری بسیار نازک و باریک برخوردار شده پس به تمامی مناطق و بخش‌های مختلف منزل شما دسترسی خواهد داشت و آن بخش‌ها را تمیز خواهد کرد. اگر تمایل دارید علاوه بر جمع کردن زباله‌های منزل و گرد و غبارهای آن به پاک سازی کف پوش‌های چوبی و یا سرامیک خود نیز دست بزنید بهتر است این محصول را برای خرید در نظر بگیرید.
کمپانی سازنده یوفی Ufy در فرایند ساخت جدیدترین جاروبرقی رباتیک خود از یک مخزن آب استفاده کرده که برس‌ها در آن به چرخش درآمده و قادر به تمیز کردن کف زمین خواهند بود. برخورداری از موتور قدرتمند با قدرت مکش بسیار بالا یکی از مهمترین ویژگی‌های این محصول است.
به نحوی که شما می‌توانید با قدرت بالای ۲۰۰۰ پاسکالی آن تمامی ذرات و گرد و غبارها را از فضای منزل خود جمع آوری کنید. این جارو برقی از یک دستیار صوتی نیز بهره برده است که از این طریق می‌توانید این جارو برقی را به خوبی تحت کنترل و نظارت خود در آورید.
جدیدترین جارو برقی رباتیک این برند سر و صدای بسیار کمی تولید کرده و میزان سر و صدای تولید شده توسط آن چیزی در حدود و بازه ۵۵ دسی بل است. لذا با استفاده از آن هیچگونه احساس ایجاد مزاحمت نخواهید داشت. این جارو برقی رباتیک از امکان هماهنگ و همگام سازی با موبایل نیز برخوردار شده و می‌توانید تنظیمات مورد نظر خود را نیز به آن بدهید.
خدمات سایت لک لک
برای خرید کالا می توانید لینک آن را از سایت خارجی مورد نظر کپی کنید و در صفحه ثبت سفارش وب سایت لک لک قرار دهید. اگر اطلاعات تکمیلی را می دانید تکمیل کنید و گرنه گزینه “به لک لک واگذار می کنم” را انتخاب کنید تا کارشناسان لک لک اطلاعات را تکمیل کنند و استعلام قیمت به شما داده شود. سپس کافیست پرداخت ریالی را انجام دهید و لک لک به صورت یکپارچه خرید ارزی، حمل بین المللی، گمرک و مابقی موارد را انجام می دهد و کالا را درب منزل یا شرکت شما تحویل می دهد.

[تعداد: 3    میانگین: 2.3/5]

اشتراک در خبرنامه بلاگ لک لک

[mc4wp_form id="305702"]

ارسال نظر