آموزش معرفی فروشگاه های آنلاین اخبار و رویداد های اخیر 

معرفی وسایل کمپینگ و طبیعت‌گردی؛ با این ابزار دل‌تان راضی نمی‌شود به خانه برگردید!

اگرچه کمپینگ برای گردشگران به‌عنوان یک فعالیت تفریحی در نظر گرفته می‌شود، اما به‌هرحال برای هرچه بهتر برگزارشدنش، نیاز به برنامه‌ریزی و آمادگی زیادی دارد. مخصوصا وقتی سودای سفر به مناطق خاص را در ذهن داشته باشید و دل‌تان به مناطق معمولی با آب‌وهوای خوب رضایت ندهد. برای کمپینگ در اعماق بیابان یا کویر و یا جنگل‌های دور از امکانات رفاهی، بهتراست کمی محتاط‌تراز قبل پیش بروید و خودتان را به دردسر نیندازید؛ بدون شک گردش در طبیعت، بدون تجهیزات مناسب، انتخاب خطرناکی است و می‌تواند کل لذت سفر را با هدررفتن زمان‌تان نابود کند.
12 البته نگران نباشید؛ وب‌سایت لک‌لک گروپ قراراست به شما در جلوگیری از مشکلات قابل‌پیش‌بینی کمپینگ کمک کند. به همین دلیل دراین مقاله، لیستی از بهترین وسایل موردنیاز کمپینگ در سال2021 پیشِ روی شما است.
هرچند گردشگران ماجراجو ترجیح می‌دهند خودشان در دل تجربه های کمپینگ، به کشف وسایل موردنیاز بپردازند اما بهتراست بدانید اگر خانواده و بچه‌های کوچک همراه‌تان هستند، جای هیچ کشف و شهودی باقی نمی‌ماند و حاضر بودنِ تجهیزاتِ لازم، ضروری‌ترین کاری است که باید انجام دهید!
از آن‌جایی‌که مقصد کمپینگ برای افراد مختلف متفاوت است، باید طبق مقصد موردنظرتان، به فکر آماده‌سازی تجهیزات باشید؛ مثلا اگر قرار است مهمان جنگل شوید، لباس‌هایی مناسبِ آب‌وهوای آن‌جا، سرپناهی برای ایمن و گرم نگه داشتن اعضای مسافرت، وسایلی برای آماده‌سازی غذا و نوشیدنی و حتی ابزاری برای زنده‌ماندن در صورت گم‌شدن! موردنیاز است.
هنوز به قدرتِ ابزار مدرن کمپینگ در لذت‌بخش کردن طبیعت‌گردی اعتقاد ندارید؟! مطالعه این مقاله شدیدا به شما توصیه می‌شود!

راهنمای انتخاب پوشاک و کفشِ مناسب برای کمپینگ:

لباس‌های واجب برای سرمایی‌ها!

اگر قراراست درطول طبیعت‌گردی مدام به خودتان بلرزید و یا از شدت سرما، در هرموقعیتی از سفر به دنبال سرویس بهداشتی باشید، قبل از هرچیز لباس‌های گرم را در چک‌لیستِ پیش از سفر قرار دهید. البته اگر فصلِ سرما نیست و صرفا حدس می‌زنید که با آب‌وهوای منطقه انتخاب شده برای کمپینگ جور نباشید، یک ژاکت سبک کافی است.
برای فصل سرما هم از تاثیرِ شلوارهای پشمیِ گرم در بهترکردن احساسِ سرمایی‌ها غافل نشوید! بااین‌وجود، لباس اصلی‌تان هرچه سبک‌تر باشد و بدن را دیرتر به تعریق بیندازید، بهتراست؛ چون پیداکردن حمام در دل طبیعت مخصوصا برای سفرهای یک‌روزه محال‌تراز محال به نظر می‌رسد! البته در ادامه ابزاری معرفی می‌شود که در ساده‌ترین حالتِ ممکن این امر محال را هم امکان‌پذیر می‌کند.

انتخاب کفش مناسب؛ یعنی شما یک گردشگرِ حرفه‌ای هستید!

انتخاب کفش مناسب برای کمپینگ، با انتخاب کفش موردعلاقه شما تفاوت‌هایی دارد؛ در درجه‌اول مقصد سفر بسیار مهم است چون جایی که می‌روید، فعالیت گام‌های شما را تعیین می‌کند و باید دید که منطقه چه خصوصیاتی دارد. مثلا اگر برای کمپینگ و طبیعت‌گردی قصد کوه‌نوردی هم دارید، قطعا کفش‌های عروسکی یا چرمی به کارتان نمی‌آید. به‌طورکلی کفش‌های مناسب برای طبیعت‌گردی چند دسته هستند:
دسته اول؛ کفش‌های پیاده‌روی
کفش‌های پیاده‌روی مناسبِ قدم‌زدن‌های طولانی‌مدت هستند؛ درعین راحتی و سبک بودن، خستگی بیش‌از‌حد را از پاها دور می‌کنند.
دسته دوم؛ چکمه‌های کوه‌نوردی
اگر قصد پیاده‌روی در مناطق شیب‌دار یا صخره‌ای را دارید، سرمایه‌گذاری روی یک‌جفت کفش کوه‌نوردی ایده خوبی است. درحالی‌که کفش‌های طبیِ راحتی برای پیاده‌روی در مسیرهای آسان مناسب است، چکمه‌های کوه‌نوردی به‌طورخاص برای مناطق کوهستانی ساخته شده‌اند. این کفش‌ها دارای کف مقاوم هستند که پای شما را در برابر سنگ محافظت می‌کند، همچنین از چرخش مچ پا در برابر خستگی جلوگیری می‌شود. بندها و نمای خارجی از مواد محکم تولید شده‌اند و درعین‌حال به پا که قلب دوم ما محسوب می‌شود، اجازه تنفس می‌دهند.
دسته سوم؛ کفش‌های مناسبِ دویدن
این کفش‌ها دقیقا برای دویدن در طبیعتِ بی‌انتها طراحی شده‌اند. نه به سبکیِ کفش‌های پیاده‌روی هستند و نه به سنگینیِ کفش‌های کوهنوردی!
دسته چهارم؛ کفش‌هایی برای دل به دریا زدن
اگر در نزدیکی دریاچه یا رودخانه چادر زده‌اید و قصد دارید ماهی‌گیری کنید یا دل به دریا بزنید، کفش مناسب جهت عبور از آب می‌تواند مفید باشد. اگر هم می‌خواهید قایق‌رانی کنید، هنگام قرار دادن قایق در آب، کفش‌های آبی به کارتان می‌آیند. این کفش‌ها پاهای شما را از صخره‌های تیز محافظت می‌کنند و آن‌ها را در آب سرد، تاحدودی گرم نگه می‌دارند.

معرفی ابزارِ کمپینگ2021 و فرصت خرید از هیجان‌انگیزترین برندها!

خرید از سایت‌های خارجی و برندهای معروف پیش از این کاری سخت بود؛ اما وب‌سایت لک‌ لک گروپ باکیفیت‌ترین اجناس موردنظر شما را از وب‌سایت‌های خارجی تهیه می‌کند و در سریع‌ترین زمان ممکن به دست‌تان می‌رساند.
جالب است بدانید که بسیاری از ابزار مدرن کمپینگ تولیداتِ مشابهِ داخلی ندارند؛ جدای از این، قرار است با به روزترین‌های کمپینگ و طبیعت‌گردی آشنا بشویم که در سال 2021 طراحی و وارد بازار شده‌اند.
اگر شما هم کنجکاو این محصولاتِ هیجان‌انگیز هستید، ادامه مقاله را تا انتها از دست ندهید.
Sea to Summit Telos TR3 Freestanding Tent
جهش Sea to Summit به بازار چادرهای مسافرتیِ امسال یک حرکت بزرگ بود. اگر به دنبال چادر مسافرتی جدید هستید، Telos TR3 یک پناهگاه کمپ سه‌نفره است که دارای فضای بیشتر و تهویه بهتر از هر چادر با اندازه مشابه در بازار است.
BioLite FirePit+ Wood and Charcoal Burning Camp Fire Pit
FirePit درحال‌حاضر یکی از جالب‌ترین وسایل کمپینگ در بازار است. این وسیله یک کوره، اجاق‌گاز و خلاصه ابزار همه‌کاره است- جالب‌تر این‌که همه این موارد از طریق یک برنامه بلوتوث هوشمند قابل‌کنترل هستند. طراحی این ابزار در سال2021 به گونه‌ای است که گرمای بیشتری از خود ساطع می‌کند اما به دلیل بدنه مقاوم به حرارت، عمر طولانی‌تری دارد.
GoSun Fusion Solar Oven
کباب کردن و پختن غذا روی آتش، چاشنیِ همیشگیِ کمپینگ است. کوره خورشیدی GoSun’s Fusion Solar یک کوره منحصر‌به‌فرد با انرژی خورشیدی است که فرصت‌های پخت بی‌نظیری را برای مسافران فراهم می‌کند. در روزهای آفتابی کامل، تقریباً هر چیزی را که ممکن است در خانه تهیه کنید فقط با اشعه خورشید به لطف این وسیله مهیا می‌شود، درحالی‌که در روزهای ابری یا بارانی، می‌توانید از برق خودرو هم برای پخت‌وپز با این وسیله استفاده کنید.
IceMule Pro Cooler
برای نوشیدن مقدار زیادی نوشیدنی در طول سفر، هیچ راه‌حلی بهتر از خنک‌کننده‌های کوله پشتی وجود ندارد! IceMule بهترین‌ها در بازار هستند. مخصوصاً IceMule Pro که خنک‌کننده ازنوعِ قابل‌حمل است. ظرفیت 33 لیتری برای 24 قوطی با یخ به اندازه کافی جادار است و عایق ضخیم بسته آن را تا 24 ساعت سرد و تگری نگه می‌دارد.
Nemo Stargaze Recliner Luxury Camp Chair
یک صندلی راحت برای کمپ می‌تواند حتی سفرهای کمپینگِ یک‌روزه را از دست غرغرهای کمر و پاهای‌ اعضای خانواده نجات دهد! صندلی کمپ Nemo’s Stargaze Recliner به همین منظور، در لاکچری‌ترین حالتِ ممکن به طرفدارانش ارائه می‌شود.
Goal Zero Lighthouse 600 Camping Lantern
یک فانوس خوب در کمپینگ به اندازه یک جفت جوراب مناسب برای پیاده‌روی ضروری است! Lighthouse 600 Goal Zero فانوسی همه‌کاره و از همه مهم‌تر روشنی خیره‌کننده‌ای دارد. همچنین قابلیتِ شارژ خورشیدی هم دارد که همین ویژگی این محصول را منحصربه‌فرد می‌کند.
Kammok Double Roo Hammock
در طول این سال‌ها تعداد زیادی از چکش‌های کاربردیِ کمپ آزمایش شده‌اند، اما Double Roo از برندِ کاموک هنوز مورد علاقه خیلی‌ها است. این چکش تا 500 پوند را تحمل می‌کند اما به اندازه یک بطری آب در چمدان جا می‌گیرد. به‌علاوه، تسمه‌های پایتون این شرکت به‌راحتی نصب می‌شوند و برای ثبات بیشتر، وزن را در منطقه‌ای وسیع‌تر پخش می‌کنند.
Big Agnes Fussell UL Quilt
این شما و این هم یک کیسه خوابِ عالیِ چندمنظوره که انعطاف فوق العاده‌ای دارد. لحاف Fussell UL Big Agnes برای دورهم نشستن برای تماشای رقص شعله های آتش بسیار عالی است، اما به محض رسیدنِ وقت خواب، سریعا تغییر کاربرد می‌دهد!
Wacaco Nanopresso Portable Espresso Maker
یک وسیله بسیار کاربردی برای معتادانِ محترم به قهوه!
فقط به این دلیل که در کمپینگ هستید، به این معنا نیست که نمی‌توانید از یک فنجان قهوه دلخواه‌تان لذت ببرید. نانوپرسو Wacaco سازنده اسپرسو قابل‌حمل ما است. این ابزار به طرز جالبی کوچک است و در کم‌ترین زمانِ ممکن یک فنجان اسپرسوی باکیفیت تقدیمِ شما می‌کند.
BioLite HeadLamp 750
فانوس‌های کمپینگ ابزاری ضروری هستند، همان‌طور که از نامش مشخص است، BioLite’s HeadLamp 750 دارای 750 لومن روشنایی بدون دست است که این ویژگی، آن را برای کارهایی که در کمپ قرار دارند و به هر دو دست نیاز دارید، عالی می‌کند. طراحی سبک این وسیله مُهر تاییدی برای خریدن طبیعت‌گردانِ حرفه‌ای است! مخصوصا آن‌ها که حتی در کمپینگ دست از کارشان برنمی‌دارند.
GCI Outdoor Master Cook Portable Folding Camp Kitchen
آماده‌سازیِ ظروف کمپینگ و سایر ملزومات غذا خوردن می‌تواند در بیشترِ مواقع چالش‌برانگیز باشد. آشپزخانه کمپینگ متحرک مانند GCI Outdoor’s Master Cook Portable Folding Camp Kitchen یک موقعیت فوق‌العاده برای شکموهایی است که خوراک‌شان در سفر به اندازه سایر تجربه‌ها اهمیت دارد.
طراحی مقاوم و تمام‌فلزی این وسیله کاربردی درکنارِ کوچکی و وزن مناسبش، باعث می‌شود برای خریدش سریعا وسوسه شوید! درحقیقت این ابزار، یک ایستگاه آشپزی تاشو، سینک جمع‌شونده، چندین قفسه‌بندی و گزینه‌های ذخیره‌سازی غذا و یک قطب فانوس برای پخت و پز حینِ تاریکی ارائه می‌دهد که درنوعِ خود بی‌نظیر است.
GSI Outdoors Rakau Knife Set
مجموعه چاقوی Rakau جدید GSI Outdoors یک مجموعه چاقوی کمپ جمع و جور با تمام ملزومات، یعنی چاقوی سرآشپز ، چاقو معمولی و چاقوی دندانه‌دار است. ضمنِ این‌که سه‌تیغه به همراه تخته برش بامبو، پارچه ظرفشویی میکروفایبر و تیزکن چاقو، برای حمل‌ونقل بسیار ایمن در کیف حمل قرار داده شده‌است.
Repel Plant-Based Lemon Eucalyptus Insect Repellent
دافع حشرات مبتنی بر DEET از بهترین‌ها در بازار هستند اما سمی بودن‌شان بحثِ قابل‌توجهی است. با استفاده از جایگزین گیاهی بدون DEET مانند دافع حشرات اکسیپتوس لیمو Repel از هرگونه مشکل سلامتی و یا واکنش‌های آلرژیک آینده جلوگیری کنید. این ابزارِ فوق العاده کمپینگ، بوی قوی و کاملا گیاهی دارد و می‌توانید با خیال راحت استفاده کنید.
Epic Wipes XL Massive Wet Wipes
شاید خنده‌دار به نظر بیاید اما دستمال مرطوب مناسب، یکی از جدانشدنی‌های کمپینگ است؛ گزینه‌های زیادی در بازار وجود دارد، اما هیچ کدام کیفیتِ XL Massive Wet Wipes را ندارند.
این دستمال‌ها بیشتر شبیه یک حوله حمام با اندازه کامل هستند تا یک دستمال مرطوب کوچک. آن‌ها همچنین از بامبو ساخته شده‌اند و 100٪ زیست‌تخریب‌پذیر هستند؛ خیالِ دوست‌داران محیطِ‌زیست راحت!
A Backcountry GPS/ Garmin Instinct Solar
بدترین کابوسِ هر گردشگری گم‌شدن در حین کمپ‌زدن است و البته این ماجرا به طرز وحشتناکی هم امکان‌پذیر است! اگر شما هم تحت هر شرایطی گم می‌شوید، Garmin Instinct Solar توصیه جدی ما به شما است. Instinct یکی از محبوب‌ترین ساعت‌های Garmin است. ویژگی‌های پشتیبانی مانند مسیریابی trackback دارد تا بتوانید راه بازگشت خود را به نقطه شروع خود پیدا کنید.
همچنین این ابزارِ مدرن باوجودِ دسترسی به ماهواره‌های GPS ، GLONASS و Galileo و مجهز بودن به ارتفاع سنج و فشارسنج، با قیمت بسیار مناسب در اختیار دوستدارانش قرار می‌گیرد.
Night Views/ Unistellar EVScope With Backpack
یکی از سرگرم‌کننده‌ترین کارهایی که می‌توانید در فضای باز انجام دهید این است که چشم‌ها را به سمت آسمان بچرخانید و مشغول تماشای زیبایی‌هایی شوید که درحالت عادی فرصت غرق‌شدن در آن‌هارا نداشته اید؛ مخصوصا اگر مقصدتان شبِ کویر باشد و آسمانِ پرستاره!
محدوده کاربردی آسان Unistellar برای مبتدیان طراحی شده‌است و دارای یک کوله‌پشتی به همراه 10 ساعت عمر باتری است تا بتوانید آ‌ن‌ها را به هر جایی ببرید. محدوده مبتنی بر برنامه دارای منظره‌یاب نیست، در عوض با تکیه بر صفحه تلفن هوشمند خود، آن‌چه را که با استفاده از این وسیله هیجان‌انگیز میبینید، به 10 نفر هم می‌توانید نشان دهید.
فناوری تصویربرداری دیجیتال به eVscope eQuinox اجازه می‌دهد تا با لایه‌بندی کردن تصاویر، نمای طبیعی آسمان شب را افزایش داده و کامپوزیت‌های زرق‌وبرق‌دار ایجاد کند. این محدوده از GPS روی تلفن شما و کالیبراسیون سریع برای جست‌وجو همه چیز استفاده می‌کند.
Adventure Medical Sportsman Series Medical Kit
مانند LifeStraw ، جعبه کمک‌های اولیه چیزی است که امیدواریم هرگز مجبور به استفاده از آن نشوید، اما هرگز از همراه داشتن آن پشیمان نخواهید شد.
اما همه جعبه‌های کمک‌های اولیه به یک اندازه کاربردی نیستند. این مثال از Adventure Medical به‌طورخاص برای چالش‌های بیماری‌های فضای باز طراحی شده‌است، همراه با وسایل مورد نیاز برای درمان انواع مختلف زخم‌های حاصل از حملات حیوانات، صدمات صحرایی و موارد دیگر.
این ابزار برای سهولت استفاده در مواقع اضطراری عالی به نظر می‌رسد و حتی دفترچه راهنمایی شامل دستورالعمل‌هایی برای درمان بیش از 50 بیماری رایج در فضای باز دارد.

Hyperlite Stuff Sack Pillow
همیشه خوب است که برای کمپینگ به دنبال وسایلی با عملکردهای متعدد باشید، چون چنین محصولاتی تعداد اقلام مورد نیاز شما را کاهش می‌دهد و به شما امکان می‌دهد سبک‌ترها را بسته‌بندی کنید. این گونی یا بالشِ جذاب یکی از این وسایل است. در روز، به‌عنوان یک کیسه ضد‌آب برای محافظت از حساس‌ترین وسایل شما عمل می‌کند. اما شب‌ها می‌توانید کاربردش را به یک بالش تمام‌عیار تغییر دهید.
ESSE 4P
چاقو یکی از ابزارهایی است که تا زمانی که به آن نیاز نداشته باشید، نمی‌دانید چقدر مفید است و البته حکایت این چاقو و استفاده از آن در فضای باز کمی متفاوت‌تر به نظر می‌رسد. ESSE 4P که به‌عنوان یک چاقوی تاکتیکی طراحی شده‌است، دارای تیغه 4.5 اینچی از فولاد کربنی 1095 است که روی دسته Micarta ثابت شده‌است. این چاقو را بارها و بارها توسط متخصصان سراسر جهان در شرایط بسیار بدتر از هر چیزی که فکرش را می‌کنید، قرار داده‌اند؛ به هیچ‌وجه ناامیدتان نمی‌کند!
Jetboil Flash Stove
در حالی که آشپزی در حینِ کمپینگ می‌تواند یک تجربه سرگرم‌کننده باشد، اما اگر بیش از حد وقت‌گیر شود، باعث می‌شود استرسی پیش‌بینی‌نشده به جانِ لحظه‌های خوب‌تان بیفتد.
به هرحال، شما نمی‌خواهید کل سفر خود را صرف آشپزی کنید! کمپینگ همان جایی است که اجاق گاز Jetboil مقتدرانه و پیروزمندانه وارد میدان می‌شود. این اجاق گاز جمع‌وجور غذای شما را سریعا گرم می‌کند. دستگاهی که دارای یک سیستم روشنایی کبریت و فندک برای شروع سریع آشپزی است و با تسریع در روند پخت، باعث می‌شود غذای شما در کمتر از دو دقیقه حاضر باشد!
Survivor Filter PRO
اگر نگران کیفیت آب هستید و به فیلتری نیاز دارید که هر منبع آب در محل را به آب آشامیدنی تمیز و سالم تبدیل کند، Survivor Filter Pro را حتما در نظر داشته باشید. این دستگاه به‌طور مستقل آزمایش شده‌است و قادر است 99.999٪ از همه انگل‌ها را از بین ببرد. همچنین می‌تواند 99.999 درصد از ویروس‌ها ، استاف و باکتری‌ها را از بین ببرد و 93 درصد سرب را هم از آب حذف می‌کند.
Survivor Filter Pro دارای غشای فیبر توخالی دوگانه و فیلتر کربن برای تصفیه آب شما است و می‌تواند تا 500 میلی‌لیتر آب را در هر دقیقه تصفیه کند. همچنین این دستگاه یک دهانه دستی دارد که می‌توانید از آن برای انتقال آب تمیز به آبخوریِ خود استفاده کنید؛ البته کیف حملی هم برای این ابزار کاربردی طراحی شده‌است که به‌واسطه آن، دستگاه به سهولت حمل می‌شود.

سفارش به‌روزترین ابزارِ کمپینگ از سایت‌های خارجی فقط با چند کلیک!

شاید با خودتان فکر کنید و ببینید که بدونِ همه این موارد هم تجربه‌های کمپینگ و طبیعت‌گردیِ خوبی داشته‌اید؛ بنابراین نیازی نیست برای خرید این ابزار آن‌هم از شرکت‌های خارجی اقدام کنید.
البته اگر طبیعت‌گرد مبتدی باشید و کمپینگ بخش مهمی از زندگی‌تان نباشد، تاحدودی حق می‌دهیم!
این مقاله، مخصوصِ حرفه‌ای‌های کمپینگ و طبیعت‌گردیِ ایران است؛ کسانی که درحال‌حاضر، امکان خرید ابزارِ حرفه‌ایِ کمپینگ را از برندهای معتبرِ جهانی ندارند و لک لک گروپ قرار است به همین بهانه، برای تجربه یک خرید فوق‌العاده در کنارشان باشد.

خدمات سایت لک لک

برای خرید کالا می توانید لینک آن را از سایت خارجی مورد نظر کپی کنید و در صفحه ثبت سفارش وب سایت لک لک قرار دهید. اگر اطلاعات تکمیلی را می دانید تکمیل کنید و گرنه گزینه “به لک لک واگذار می کنم” را انتخاب کنید تا کارشناسان لک لک اطلاعات را تکمیل کنند و استعلام قیمت به شما داده شود. سپس کافیست پرداخت ریالی را انجام دهید و لک لک به صورت یکپارچه خرید ارزی، حمل بین المللی، گمرک و مابقی موارد را انجام می دهد و کالا را درب منزل یا شرکت شما تحویل می دهد.

[تعداد: 2    میانگین: 3.5/5]

اشتراک در خبرنامه بلاگ لک لک

[mc4wp_form id="305702"]

ارسال نظر