آموزش معرفی فروشگاه های آنلاین اخبار و رویداد های اخیر 
خرید اسباب بازی حیوانات خانگی

مدت زمان مطالعه: 4 دقیقه

وسایل سرگرمی حیوانات خانگی
درصورتی‌که در منزل خود حیوان خانگی دارید، باید برخی وسایل سرگرمی برای بازی کردنش بخرید تا مطمئن شوید که حوصله او سر نمی‌رود. در اینجا می‌خواهیم به معرفی برخی از مهم‌ترین وسایل سرگرمی حیوانات خانگی بپردازیم و به شما نشان دهیم که برای هر یک از حیوانات خانگی مخصوص، باید چه نوع وسایل سرگرمی خرید. پس تا پایان این مقاله همراه ما باشید و یک یا چند مورد از این وسایل سرگرمی را برای حیوان خانگی خود بخرید.
خرید اسباب بازی حیوانات خانگی
رایج‌ترین حیوانات خانگی
حیوانات خانگی انواع مختلفی دارند که مهم‌ترین ویژگی مشابه در همه آن‌ها، رام بودن آن‌هاست. این بدان معنی است که نیازی نیست شما نگران گاز گرفتن و یا آسیب از طرف حیوان خانگی خود باشید. از سوی دیگر، حیوانات خانگی با یکدیگر فرق دارند و شما باید بسته به شخصیت خود، یک حیوان خانگی مناسب خریداری کنید و به دنبال یک وسیله مناسب برای سرگرمی او باشید.
برخی از رایج‌ترین حیوانات خانگی که اغلب افراد آن‌ها را برای خرید انتخاب می‌کنند، مواردی مانند سگ، گربه و یا پرندگانی مثل طوطی هستند. اگر شما هم هر یک از این حیوانات را در منزل خود پرورش می‌دهید، فراموش نکنید که باید برخی وسایل سرگرمی برای بازی کردن او بخرید؛ زیرا حیوانات هم دقیقاً مانند انسان، به سرگرمی و بازی کردن نیاز دارند.
بهترین وسایل سرگرمی حیوانات خانگی
هیچ تفاوتی ندارد که شما چه حیوان خانگی را در منزل خود پرورش می‌دهید، همیشه باید یک وسیله جذاب و دوست‌داشتنی برای سرگرمی و بازی کردن او خریداری کنید تا سرگرم باشد. در ادامه، می‌خواهیم برخی از مهم‌ترین و بهترین وسایل سرگرمی حیوانات خانگی را به شما معرفی کنیم.
اسباب‌بازی جویدنی برای پرنده
اگر در منزل خود یک پرنده دارید، برای سرگرمی آن می‌توانید از یک اسباب‌بازی جویدنی برای سرگرمی و استفاده کنید. این اسباب‌بازی‌ها به‌گونه‌ای طراحی شده‌اند که باعث می‌شوند پرنده شما تا ساعت‌ها درگیر آن باشد و با آن سرگرم می‌شود.
خرید اسباب بازی حیوانات خانگی
مهم‌ترین ویژگی این اسباب‌بازی، این است که یک زنگ جالب و خوش‌صدا دارد که هرموقع صدا می‌دهد، کنجکاوی پرنده شما نیز برانگیخته می‌شود. نکته جالب‌توجه درباره اسباب‌بازی‌های جویدنی برای پرندگان، داشتن کلسیم است و این قابلیت باعث می‌شود که هر موقع پرنده شما آن را به دندان خود می‌گیرد ، این کلسیم وارد بدن او شده و باعث تقویت استخوان‌هایش می‌شود.
اسباب‌بازی دندانی برای سگ یا گربه
از سوی دیگر، سگ یا گربه خیلی نمی‌توانند از این نوع اسباب‌بازی‌ها استفاده کنند و باید نوعی اسباب‌بازی برای آن‌ها بخرید که بتوانند آن‌ها را به دندان بگیرند و با آن سرگرم شوند. یکی از مهم‌ترین دلایلی که ما این نوع اسباب‌بازی را در فهرست بهترین وسایل سرگرمی حیوانات خانگی قرار داده‌ایم، این است که شما از آسیب رسیدن به مبل، دمپایی و وسایل منزل خود جلوگیری کنید. زیرا درصورتی‌که سگ شما یک اسباب‌بازی دندانی خوبی نداشته باشد، احتمال دارد این وسایل منزل شما را جویده و دچار آسیب کند.
وسایل سرگرمی حیوانات خانگی
علاوه‌بر ضرر مالی، این موضوع باعث می‌شود که دهان سگ شما به چیزهای آلوده برخورد کرده و درنتیجه، احتمال ورود میکروب به او بسیار زیاد است. به همین دلیل هم برای جلوگیری از بیمار شدن حیوان خانگی خود هم باید حتماً این نوع اسباب‌بازی را برای خریداری کنید. اسباب‌بازی‌های دندانی می‌توانند از هر جنسی باشند، اما بهتر است از جنس پلاستیک تهیه شوند تا به دندان و دهان سگ و گربه شما آسیبی نرساند.
اسباب‌بازی توپ برای سگ یا گربه
یکی دیگر از نمونه‌های اسباب‌بازی که باید حتما برای سگ و گربه خود خریداری کنید، اسباب‌بازی‌های مدل توپ هستند. این اسباب‌بازی‌ها می‌توانند حیوان خانگی شما را بیش از اندازه سرگرم و خوشحال کنند. نکته جالب‌توجه درباره اسباب‌بازی توپی برای حیوانات خانگی به‌خصوص سگ، این است که به کمک آن‌ها می‌توانید سگ خود را آموزش بدهید تا در مواقع ضروری، از فرمان شما اطاعت کند. از سوی دیگر، این اسباب‌بازی باعث می‌شود که سگ شما بیش از اندازه فعالیت داشته باشد و سرگرم شود.
a4
اسباب‌بازی دیسک فریزبی و بوم‌رنگ برای سگ
از دیگر وسایل سرگرمی حیوانات خانگی که اهمیت زیادی در سرگرمی و و برانگیختن حس هیجان سگ یا گربه دارد، دیسک فریزبی یا بومرنگ است. اغلب حیوانات خانگی مانند سگ یا گربه و به‌خصوص سگ، علاقه بسیار زیادی به این نوع وسایل بازی دارند.
برای استفاده از دیسک فریزبی موقع بازی کردن با سگ خود، باید دقیقاً مشابه توپ بازی اقدام کنید و آن را به فاصله دوری بیاندازید تا سگ آن را برای شما بیاورد. بااین‌حال، مهم‌ترین تفاوت دیسک فریزبی با توپ بازی، در سرعت و جهت حرکت آن‌هاست.
خرید اسباب بازی حیوانات خانگی
ازآنجاکه جهت حرکت این وسیله بازی مدام تغییر می‌کند، می‌توانید یک بازی چالشی‌تر و هیجان انگیزتری برای سگ خود رقم بزنید. این بازی علاوه‌بر سرگرمی، باعث برانگیختن هوش و انرژی حیوان خانگی شما می‌شود. به همین دلیل هم آن را یکی از بهترین وسایل سرگرمی حیوانات خانگی می‌دانیم.
عروسک و اسباب‌بازی نرم
بسته به این‌که شما چه حیوان خانگی در منزل خود دارید، اغلب آن‌ها دوست دارند با اسباب‌بازی‌های نرمی بازی کنند. البته توجه داشته باشید که عروسک‌های نرم خیلی برای پرندگان مناسب نیستند؛ زیرا این احتمال وجود دارد که آن‌ها با نوک خود، محتویات درون اسباب‌بازی را به‌طور کامل بیرون بریزند.
خرید اسباب بازی حیوانات خانگی
البته عروسک و اسباب‌بازی‌های نرم برای حیوانات خانگی انواع مختلفی دارند و هر یک از آن‌ها از جنس‌های متنوعی تولید شده‌اند. برای مثال، بعضی از این اسباب‌بازی‌ها از خود صدا تولید می‌کنند که البته ممکن است باعث برانگیختن کنجکاوی حیوان خانگی شما شده و باعث می‌شود که آن را پاره کند تا ببیند که درون آن چه چیزی است.
وسایل بازی صدادار
مطمئناً توجه هر حیوان خانگی با هر نوع صدا، جلب می‌شود. به همین دلیل هم شما می‌توانید برای انواع مختلف حیوانات خانگی خود، اسباب‌بازی‌های صدادار بخرید تا موقع استفاده کردن، صدا از خود تولید کند و توجه حیوان خانگی شما را به خود جلب نمایند. توجه داشته باشید که بهتر است این اسباب‌بازی‌ها از پلاستیک باکیفیت تولید شده باشند تا موقع استفاده، به حیوان خانگی شما آسیبی وارد نکند.
دوچرخه و تردمیل سگ
یکی از محبوب‌ترین و البته گران‌ترین وسایل سرگرمی حیوانات خانگی که تاثیر زیادی در رام کردن و آموزش حیوان شما دارد، دوچرخه و یا تردمیل برای سگ‌ها هستند. نکته جالب‌توجه درباره این دستگاه‌ها، این است که باعث می‌شوند تا حیوان خانگی شما دچار کاهش وزن شده و از نظر سلامتی بهبود پیدا کنند.
خرید اسباب بازی حیوانات خانگی
خصوصاً این‌که حیواناتی مانند سگ، به پیاده‌روی نیاز دارند و اگر روزی وقت این کار را نداشتید و یا هوای بیرون و مناسب پیاده‌روی نبود، می‌توانید از دوچرخه یا تردمیل برای راه رفتن سگ خود استفاده کنید.
نکته مهمی که در این زمینه باید به یاد داشته باشید، این است که قبل از همه چیز، باید به سگ و گربه خود برای استفاده از تردمیل یا دوچرخه آموزش دهید. اما به‌طورکلی، استفاده از این دستگاه‌ها و وسایل بازی نیاز به انرژی و دقت خیلی بیشتری دارد و به همین دلیل هم یک وسیله بازی سخت شمرده می‌شود.
تاب برای طوطی
اگر در منزل خود یک پرنده و یا طوطی دارید، برای سرگرم کردن آن می‌توانید یک تاب رنگارنگ خریداری کرده و در قفس وصل کنید. بازی کردن و تاب خوردن می‌تواند تا حد زیادی باعث خوشحالی طوطی شما شود.
خرید اسباب بازی حیوانات خانگی
نردبان برای پرندگان خانگی
یکی دیگر از محبوب‌ترین وسایل سرگرمی حیوانات خانگی که بیشتر برای پرندگان و به‌خصوص طوطی‌ها استفاده می‌شود، نردبان است. شما می‌توانید این نردبان را از بالا تا پایین قفس طوطی خود به‌صورت اریب وصل کنید. البته توجه داشته باشید که بهتر است نردبانی بخرید که رنگ‌های شادتری دارد تا توجه طوطی را به سمت خود جلب کند.

اسباب‌بازی چرخ و توپ برای همستر
همستر‌ها هم جزو محبوب‌ترین و بهترین حیوانات خانگی شناخته می‌شوند که ظاهر بسیار زیبا و دوست‌داشتنی دارند. برای سرگرم کردن همستر خود، می‌توانید از چرخ و توپ استفاده کنید و وقتی همستر درون چرخ قرار می‌گیرد، می‌تواند تا ساعت‌ها و یا حتی روزها سرگرم شود. علاوه‌براین‌که این نوع اسباب‌بازی می‌تواند به ورزش کردن همسر نیز کمک زیادی کند.
شن و ماسه برای همستر
یکی دیگر از وسایل سرگرمی حیوانات خانگی که می‌توانید برای بازی کردن همستر خود خریداری کنید، شن و ماسه است. با استفاده از این موارد، همستر شما شن و ماسه را حفاری کرده و تا ساعت‌ها مشغول می‌شود.
از سوی دیگر، اغلب همستر‌ها از پاشیده شدن گرد شن و ماسه روی بدن خود خوششان می‌آید. البته توجه کنید که این شن و ماسه را باید حتماً بخرید و خودتان از بیرون جمع‌آوری نکنید؛ زیرا این احتمال وجود دارد که میکروب به بدن همستر شما وارد و باعث آسیب رسیدن به سلامتی او شود.
مهم‌ترین نکات برای خرید وسایل سرگرمی حیوانات خانگی
اگر شما هم می‌خواهید هر یک از وسایل سرگرمی حیوانات خانگی را با نام بردیم را برای حیوان خانگی خود خریداری کنید، باید به نکات بسیار زیادی توجه کنید. اما قبل از در نظر گرفتن هریک از این فاکتورها، فراموش نکنید که مشارکت شما در بازی حیوان خانگی‌تان می‌تواند تاثیر زیادی در برانگیختن احساسات مثبت او داشته باشد.

به همین دلیل هم بهتر است بعد از خرید هر یکی از انواع وسایل بازی برای حیوان خانگی خود، با او همبازی شوید تا احساس تنهایی نکند. در اینجا برخی از مهم‌ترین نکاتی که برای خرید وسایل بازی برای حیوانات خانگی باید به آن توجه کنید را نام ببرید.
• کیفیت بالای وسایل
• اندازه متناسب با حیوان
• ساخته شده با استاندارد کامل
• طراحی زیبا و خوش رنگ
• مقاومت بالا در برابر جویده شدن
• قابلیت شستشو
• جدا نشدن
علاوه‌بر مواردی که در بالا گفتیم، خود شما هم تأثیر زیادی در استفاده حیوان خانگی‌تان از هر یک از وسایل‌های بازی دارید. به یاد داشته باشید که بعد از این‌که سگ یا گربه شما چندین بار از وسیله بازی خود استفاده کرد، بهتر است آن را بشویید. همچنین موقع بازی کردن حیوانات با وسایل بازی، حواس‌تان را به آن‌ها جمع کنید تا مشکلی به وجود نیاید.
سخن نهایی
ما در اینجا برخی از بهترین و راحت‌ترین وسایل سرگرمی حیوانات خانگی را به شما معرفی کردیم و همچنین گفتیم که برای استفاده حیوان از هر یک از این وسایل، باید حتماً مواظب آن‌ها باشید. فراموش نکنید که استفاده از وسایل بازی برای حیوانات خانگی می‌تواند تاثیر زیادی در برانگیختن اشتیاق و همچنین تخلیه انرژی آن‌ها داشته باشد.
خدمات سایت لک لک
برای خرید کالا می توانید لینک آن را از سایت خارجی مورد نظر کپی کنید و در صفحه ثبت سفارش وب سایت لک لک قرار دهید. اگر اطلاعات تکمیلی را می دانید تکمیل کنید و گرنه گزینه “به لک لک واگذار می کنم” را انتخاب کنید تا کارشناسان لک لک اطلاعات را تکمیل کنند و استعلام قیمت به شما داده شود. سپس کافیست پرداخت ریالی را انجام دهید و لک لک به صورت یکپارچه خرید ارزی، حمل بین المللی، گمرک و مابقی موارد را انجام می دهد و کالا را درب منزل یا شرکت شما تحویل می دهد.

[تعداد: 2    میانگین: 3/5]

اشتراک در خبرنامه بلاگ لک لک

[mc4wp_form id="305702"]

ارسال نظر