آموزش معرفی فروشگاه های آنلاین اخبار و رویداد های اخیر 
خرید محصولات لگو

مدت زمان مطالعه: 3 دقیقه

خرید محصولات لگو

برند لگو Lego در سال ۱۹۳۲ و در کشور دانمارک پایه گذاری شد و موسس آن فردی به نام اول کرک کریستینسن ole kirk kristiansen است. وی نام برند مورد نظر خود را با ترکیب دو کلمه دانمارکی leg godt به دست آورد. معنای این دو عبارت “خوب بازی کن و یا خوب جفت و جور کن” است. در حال حاضر از تاسیس این کمپانی مدت زمانی بیشتر از ۸۵ سال می‌گذرد و کارخانه اسباب بازی سازی لگو یک شرکت جهانی و مدرن طی این سال‌ها به شمار می‌رود. این مجموعه محصولات بی‌شماری را طراحی و تولید نموده و روانه بازار مصرف کرده است. در این مقاله به معرفی و خرید محصولات لگو خواهیم پرداخت و آن‌ها را بررسی خواهیم کرد. پس اگر شما هم به دنبال شناخت بیشتری از محصولات این برند معروف و محبوب هستید با ما همراه باشید .

خرید محصولات لگو

مهمترین محصولات لگو

اسباب بازی‌ها و سیر تکاملی ساخت آن‌ها

کریستینسن در ابتدا و در سال ۱۹۱۶ یک فروشگاه تجاری خریداری کرده و در آن به ساخت انواع مختلف اثاثیه منزل اقدام کرد. پس از سوختن فروشگاه تجاری وی، فرصتی دست داد تا کریستین سن، کارگاه بزرگتری برای خود فراهم سازد.
او سعی کرد هزینه‌های تولید خود را کاهش دهد. پس به ساخت همان محصولات مد نظر خود در ابعاد کوچک اقدام کرد و قدم در مسیر ساخت انواع مختلف اسباب بازی گذاشت.
خرید محصولات لگو
یکی از مهمترین اسباب بازی‌هایی که این برند طراحی و تولید نمود اولین مدل‌های ماشین و کامیون بودند. پس از آن به تولید بسیاری از اسباب بازی‌های پلاستیکی روی آورد. از جمله این اسباب بازی‌ها می‌توان به کامیون‌هایی اشاره کرد که قابل جدا شدن از یکدیگر و سوار شدن مجدد بودند.
پس از آن این برند سعی کرد آجرهایی را طراحی کند که به یکدیگر متصل و یا قفل می‌شدند. محصولاتی که از یک مربع و یا مستطیل به شکل توخالی در بخش زیرین به وجود آمده و از تعدادی دکمه در بخش‌های بالایی برخوردار شده بودند.
بعد از آن چرخ‌های این مجموعه ساخته شدند که می‌توانستند در ساخت انواع ماشین، کامیون، اتوبوس و دیگر وسایل نقلیه این برند مورد استفاده قرار بگیرند. اثاثیه منزل و خانه‌های عروسکی از دیگر اسباب بازی‌هایی بودند که توسط این برند طراحی و تولید شدند.
در سال ۱۹۸۵ نیز این برند توانست انواع متنوعی از روبات‌ها را طراحی کرده و به بازار مصرف ارائه دهد و یا طیف بسیار وسیع و متنوعی از اسباب بازی‌های موتور دار که با استفاده از کامپیوتر تحت کنترل قرار می‌گرفتند را تولید کند .

قطعات کوچک و رنگارنگ لگو

یکی از مهم‌ترین و شناخته‌شده‌ترین محصولات لگو، همان قطعات کوچک و رنگارنگی هستند که در اصطلاح به آن‌ها آجرک‌های لگویی نیز گفته می‌شود. این نوع از قطعات به طور معمول کائوچویی بوده و یا از جنس پلاستیک به وجود می‌آیند.
بازیکنان می‌توانند این محصولات را به یکدیگر اتصال داده و اجسام و اشکال مد نظر خود را به وجود آورند. از جمله این اشکال و مدل‌ها می‌توان به خانه، قطار، کشتی، اتومبیل و … اشاره کرد. برخی از مدل‌های پیچیده‌تر را نیز می‌توان با استفاده از این قطعات به وجود آورد.
از جمله این اشکال می‌توان ماشین‌هایی را نام برد که از جعبه دنده و یا موتور برخوردار شده‌اند. تمامی این آجرها را می‌توانید پس از اتصال دادن به یکدیگر به راحتی از هم جدا کرده و اجسام و اشکال دیگری را به وجود آورید.
این برند آدمک‌های کوچک و متنوعی را نیز از جنس پلاستیک به وجود آورده که وجود آن‌ها کمک می‌کند تا بازی شما شکل جذاب‌تری به خود بگیرد .

روبات‌های لگو

شرکت سازنده لگو طی سالیان اخیر و با همکاری با برخی از دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی، چندین روبات با ویژگی‌های منحصر به فرد را نیز طراحی و تولید کرده و به بازار مصرف ارائه داده است. سری روبات‌های ساخته شده توسط این برند mindstorms نام گرفته‌اند.
این محصولات شامل بخش‌های متنوعی بوده و از قطعات بسیار زیاد، چندین سنسور ویژه و بخشی خاص و کاملا مشابه با مغز روبات به وجود آمده‌اند. تمامی افرادی که به عرصه روباتیک علاقه دارند از قبیل دانش آموزان می‌توانند با استفاده از این قطعات روبات مد نظر خود را به هر شکلی که تمایل دارند ایجاد نمایند و یا به برنامه نویسی آن دست بزنند.

طبق یک دسته بندی کلی می‌توان محصولات این برند را در گروه لگوهای کلاسیک، مینی فیگورها، سری لگو بتمن، مرد عنکبوتی، انتقام جویان، مکانیک و … جای داد. هر کدام از این محصولات از ویژگی‌های مخصوص به خود برخوردار شده‌اند. در ادامه به بررسی این قطعات خواهیم پرداخت .

لگو کلاسیک

برند لگو این دسته از محصولات را به نحوی طراحی کرده که برای خانه سازی کودکان بسیار مناسب و کاربردی هستند. در حال حاضر شما می‌توانید انواع متنوعی از این اسباب بازی‌ها را برای استفاده بزرگسالان نیز در بازار مشاهده کنید که بسیار هم محبوب بوده و طرفداران زیادی هم دارند.
با استفاده از این نوع قطعات شما می‌توانید هر شی و یا جسم مورد نظر خود را ایجاد کنید و لذا با هیچ گونه محدودیتی مواجه نخواهید شد. بنابراین اگر تمایل به رشد و پرورش قوه خلاقیت در کودکان و یا حتی بزرگسالان دارید می‌توانید این محصولات را برای خرید در نظر بگیرید.
لگوهای کلاسیک از قطعات کوچک و بزرگ بسیار زیادی به وجود آمده و مطابق و متناسب با گروه سنی مد نظر شما هستند .

مینی فیگورهای لوگو
خرید محصولات لگو
یکی دیگر از انواع قطعات ساخته شده توسط برند لگو، مینی فیگورها بوده که شامل قطعاتی بسیار ریز از چشم، مو، دست و یا پاها هستند. بسیاری از این محصولات با توجه و بر اساس شخصیت‌های معروف کارتونی ساخته شده و یا می‌توانید نام و نشان آن‌ها را در دنیای فیلم‌ها و سریال‌ها پیدا کنید.
به همین دلیل این قطعات از جمله محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین محصولات لگو به شما می‌روند. چراکه علاوه بر علاقه مندان به دنیای اسباب بازی، توانسته‌اند میل و نظر طرفداران فیلم و سریال‌ها را نیز به خود جلب کنند .

لگو بتمن

همان‌طور که می‌دانید بتمن یکی از پرطرفدارترین شخصیت‌های کارتونی در میان کودکان خردسال، نوجوانان و یا حتی برخی از جوانان است. به همین دلیل برند لگو برخی از محصولات و قطعات خود را با توجه به این شخصیت محبوب طراحی و تولید کرده و در اختیار خریداران قرار می‌دهد.
در حال حاضر لگو بتمن با تنوع طرح و رنگ بسیار زیادی در فروشگاه‌های مختلف به چشم می‌خورد که شما می‌توانید آن را به شیوه آنلاین و یا حضوری انتخاب خریداری کنید.
لگو روبات بتمن، ماشین بتمن و … نیز در بازار وجود دارند. پس هیچ گونه محدودیتی در انتخاب و خرید محصولات مورد نظر خود نخواهید داشت.

لگو مرد عنکبوتی

مرد عنکبوتی لگو نیز طرفداران خاص خود را داشته و محصولی بسیار محبوب و پرفروش به شمار می‌رود. قطعات لگوی این کاراکتر کارتونی نیز متناسب با سن و سال افراد مختلف طراحی و تولید شده و مدل‌های ساده تا پیچیده هم دارند.
پس می‌توانید با در نظر گرفتن رده سنی خود محصول مناسب را انتخاب کرده و به خرید آن دست بزنید. سپس با سر هم کردن و یا اتصال دادن قطعات آن به یکدیگر به یک فیگور جذاب از مرد عنکبوتی دست پیدا کنید .

لگو انتقام جویان

بخش بسیار مهم و وسیعی از محصولات لگو موجود در بازارهای مصرف، قطعات لگویی مربوط به انتقام جویان هستند. این قطعات در انواع و اقسام مختلفی ساخته شده و شامل سری‌های ساده تا پیچیده هستند.
تنوع اشکال و از سوی دیگر فیگورهای مختلف و جذاب باعث شده تا این قطعات از جمله محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین محصولات لگو باشند .

لگو مکانیک

اگر تمایل دارید برای کودک خود امکان و فرصت شناخت قطعات و بخش‌های مختلف تشکیل دهنده یک ماشین را به وجود آورید و به او فرصت دهید تا با سرهم کردن این قطعات، آشنایی کافی با ساختار یک اتومبیل به دست آورد، بهتر است به خرید لگو مکانیک و یا لگو تکنیک دست بزنید.
این نوع از محصولات لگو با استفاده از تکه‌ها و قطعاتی بزرگ‌تر به وجود آمده و تنوع بیشتری هم دارند. علاوه بر کودکان، بزرگسالان نیز قادر به استفاده از این قطعات با رده سنی بالاتر خواهند بود. قطعات تدارک دیده شده برای بزرگسالان، کوچک‌تر بوده و پیچیدگی بیشتری هم دارد.
خدمات سایت لک لک
برای خرید کالا می توانید لینک آن را از سایت خارجی مورد نظر کپی کنید و در صفحه ثبت سفارش وب سایت لک لک قرار دهید. اگر اطلاعات تکمیلی را می دانید تکمیل کنید و گرنه گزینه “به لک لک واگذار می کنم” را انتخاب کنید تا کارشناسان لک لک اطلاعات را تکمیل کنند و استعلام قیمت به شما داده شود. سپس کافیست پرداخت ریالی را انجام دهید و لک لک به صورت یکپارچه خرید ارزی، حمل بین المللی، گمرک و مابقی موارد را انجام می دهد و کالا را درب منزل یا شرکت شما تحویل می دهد.

[تعداد: 5    میانگین: 2.2/5]

اشتراک در خبرنامه بلاگ لک لک

[mc4wp_form id="305702"]

ارسال نظر