آموزش معرفی فروشگاه های آنلاین اخبار و رویداد های اخیر 

معرفی کنسول‌های بازی و لوازم جانبی گیمینگ؛ هیجان‌انگیزترین برندهایی که با ضربان قلبِ گیمر بازی می‌کنند!

بازی‌های کامپیوتری، این‌روزها به لطف کنسول‌های بازی بسیار متنوع که حاصل تلاش و طراحی برندهای مشهور هستند، شدیدا مورد‌پسند گیمرها واقع شده و درواقع مرز جذابی میانِ دنیای سوررئال و حقیقی هستند! اما دغدغه خرید مناسب و مطمئن از بهترین برندهای کنسول بازی و لوازم جانبی گیمینگ، دغدغه همیشگیِ گیمرهای حرفه‌ای بوده است. در این مقاله، ضمن بررسی به‌روزترین کنسول‌های بازی، به معرفی لوازمی که از نان شب هم برای گیمرها واجب‌تر است میپردازیم. اگر گیمر هستید یا می‌خواهید گیمینگ را به طور حرفه‌ای دنبال کنید، مطالعه این مقاله را از دست ندهید.
best gaming consoles indybest
انتخاب بهترین کنسول‌های بازی‌های ویدئویی درسال 2021
نسل بعدی کنسول‌های بازی‌های ویدئویی به همراه استاندارد بالای گرافیکی، قدرت پردازشیِ معرکه و تکنیک ترکیب بازی‌ها به میدان رقابت آمده است! با انتشار آخرین ورژن پلی‌استیشن 5 و ایکس‌باکس سری ایکس، دو کنسول قدرت‌مند بازار را اشغال کرده‌اند.
گیمرهای حرفه‌ای به‌طورقطع می‌دانند که PS5 انقلابی‌ترین سخت‌افزار موجود را دارد. از آن‌جا که مشخصات کنسول‌ها مشابه است، بسیاری از بررسی‌های اولیه بر روی خط تولید برند سونی(sony) متمرکز شده است-که البته رقابت را برای مایکروسافتِ قدرقدرت(Microsoft)کمی سخت می‌کند! البته با این اوصاف، Xbox Series X هنوز یک کنسول تأثیرگذار با پتانسل‌های بی‌نظیر محسوب می‌شود.
ممکن است بخواهید در هزینه خود صرفه‌جویی کرده و نینتندوسوییچ ((Nintendo Switch را انتخاب کنید، که بهترین کنسول قابل‌حمل برای خرید است. به‌هرحال انتخاب کنسول بازی، فرایندی است که متناسب با بودجه و سلایق شما طی می‌شود.

بهترین کنسول بازی: پلی‌استیشن 5
دلایل خرید: این محصول یکی از محبوب‌ترین کنسول‌های تمام دوران ها است.
برای چه کسانی مناسب است: همه
چرا لک‌لک‌گروپ پلی استیشن 5 را جهت معرفی انتخاب می‌کند: اگر سرعت بارگیری سریع و کنترلر جدید می‌خواهید، PS5 بهترین پلت‌فرم بازی پلاگین است.
گیمرهای پلی‌استیشن از همان ابتدا بازی‌هایی مانند: Marvel’s Spider-Man: Miles Morales، Demon Souls و Godfallرا دوست داشته‌اند، در حالی که طرفداران Xbox در جست‌وجوی بازی‌هایی مانند Halo Infinite و the Medium هستند، که هر دو به تعویق افتاده و طرفداران را ناامید کردند!
کنترلر جدید DualSense حس دقیق و حرفه‌ایِ لمس را برای گیمرها قرار داده است. به‌عنوان‌مثال، اگر در طول بازی می‌خواهید طناب خود را به عقب بکشید، محرک‌های دستی می‌توانند این تنش را منتقل کنند. فناوری جدید، همراه با پشتیبانی مداوم از PSVR، یک تجربه بازی همه‌جانبه را ایجاد می‌کند که بسیار لذت‌بخش است.
Q8saetVXJNeXwrBoGTQcBh-1200-80

بهترین کنسول بازی مایکروسافت: Xbox Series X
دلایل خرید: یکی قوی‌ترین ایکس‌باکس‌های موجود پیش‌روی شما است. درواقع سرویس اشتراک بازی‌های ویدیویی Game Pass که دوست‌داران مایکروسافت را به هیجان می‌آورد، ارزش امتحان‌کردن دارد!
برای چه کسانی مناسب است: بازیکنانی که می‌خواهند تا آنجا که ممکن است بازی‌های جدید را با بهترین تکنولوژی بصری تجربه کنند.
چرا لک‌لک‌گروپ Xbox One X را جهت معرفی انتخاب می‌کند: ایکس‌باکس سری ایکس، یک فناوری قدرت‌مند است. قدرت در این کنسول مطمئناً گیمرها را به وجد خواهدآورد-تصور کنید اگر بازی‌های نسل بعدی واقعی برای گیمرها دردسترس باشند، چقدر کیفیت بازی‌ها تغییر می‌کند. دارندگان Xbox Series X هیچ کمبودی برای بازی ندارند. Xbox Series X مانند نسل قبلی Xbox One از هر نسل قبلیِ بازی های Xbox پشتیبانی می‌کند. این به‌دان معناست که شما می‌توانید بازی‌های منتخب ایکس‌باکس، ایکس‌باکس 360، ایکس‌باکس وان و ایکس‌باکس سری X را در دستگاه جدید هم امتحان کنید! ایکس‌باکس سری ایکس باوجود قدرت مثال‌زدنی‌اش، یک دستگاه فوق‌العاده بی‌سرو‌صدا هم است. طراحی خنک‌کننده‌ای فوق‌العاده کارآمد دارد، به‌گونه‌‌ای که ممکن است حتی به خاموش یا روشن بودنش شک کنید!
Xbox-One-X

بهترین کنسول‌های بازی دستی در سال 2021
کنسول‌های بازی دستی می‌تواند شما را در هر مکانی سرگرم کند. درحالی‌که بهترین رایانه‌های شخصی بازی و کنسول‌هایی مانند PS5 و Xbox Series X همراهان بسیار خوبی در خانه هستند، استفاده از آن‌ها در طول سفر، چندان راحت نیست و بازی در حین حمل‌ونقل را غیرممکن می‌کند. اینجا است که کنسول‌های دستی به میدان رقابت می‌آیند: ماشین‌های بسیار سبک‌وزن و قدرت‌مند که به‌راحتی در کوله‌پشتی یا حتی جیب نگه‌داری می‌شوند.

بهترین کنسول‌های بازی قابل‌حمل و مقرون‌به‌صرفه

  • Nintendo Switch Lite
    چرا لک‌لک‌گروپ نینتندو‌سوییچ لایت را جهت معرفی انتخاب می‌کند: اگر قصد دارید فقط از نینتندو سوییچ خود در حالت دستی استفاده کنید، نینتندو سوییچ لایت، گزینه‌ای عالی با قیمت کمی پایین‌تر است. این دستگاه از اتصال استاندارد تلویزیون به سیستم استاندارد برخوردار نیست، اما نسبت به کنسول Switch به‌روز شده که سال گذشته عرضه شد، اندازه کوچک‌تر و عمر باتری کمی بهتر دارد. همچنین این کنسول خوش‌قیمت، تقریباً با هر بازی نینتندو‌سوییچ هم سازگار است و و برای بازی‌هایی مانند Pokémon Sword و Shield از بهترین گزینه‌ها محسوب می‌شود.

nintendo-switch-lite-0750-1570034031

  • Apple iPad Air
    چرا لک‌لک‌گروپ اپل‌آیپدایر را جهت معرفی انتخاب می‌کند: یکی از بهترین تبلت‌های موجود در بازار که منطقی است در مدت کوتاهی به یکی از بهترین کنسول‌های بازی دستی تبدیل شود. Apple App Store برخی از بهترین بازی‌های تلفن هوشمند موجود در بازار را دارد و معمولاً ماه‌ها قبل از اندروید، بهترین بازی‌هارا را دریافت می‌کند. علاوه‌بر موارد دائمی مانند Fortnite ، Hearthstone و Minecraft، می‌توانید گزینه‌های مستقل دیگری مانند Monument Valley ، Florence و Threes را هم بازی کنید و لذت ببرید. بااین‌حال، آن‌چه واقعا iPad را از تبلت‌های Android متمایز می‌کند، Appl Arcade است. سرویس اشتراکی با 5 دلار در ماه که به‌لطف آن به بیش از 100 بازی دسترسی دارید.
  • Asus ROG Phone 5
    این تلفن هوشمند عالی (هر چند بسیار بزرگ) به اندازه‌ای قدرت‌مند است که می‌تواند انواع بازی‌ها را در Android اجرا کند. بنابراین می‌توانید از بازی‌های دستی معمولی و پیشرفته به صورت توامان لذت ببرید که البته برای مورد دوم، داشتن کنترل‌کننده کمک می‌کند. خواه سلیقه شما بیشتر به سمت Crossy Road یا Castlevania: Symphony of the Night باشد، Asus ROG Phone 5 همان چیزی را فراهم می‌کند که دوست دارید بازی کنید. فراموش نکنید که تلفن‌های هوشمند اندرویدی، اکنون به انواع خدمات بازی ابری، از Google Stadia ، Nvidia GeForce Now و Xbox Cloud Gaming دسترسی دارند. با صفحه‌نمایش بزرگ، می‌توانید بسیاری از کنسول‌ها و بازی‌های رایانه‌ای موردعلاقه خود را از هر نقطه در خانه -یا در هر مکان با اتصال Wi-Fi قوی انجام دهید.
  • New Nintendo 2DS XL
    New Nintendo 2DS XL یک سیستم خارق‌العاده است که دو صفحه نمایش بزرگ و رنگارنگ دارد. طرحی که باعث می‌شود سیستم به‌راحتی در کیف یا جیب نگه‌داری شود و مجموعه‌ای جذاب از بازی‌های هیجان‌انگیز ارائه دهد.

انتخاب بهترین کنسول بازی دستی؛ خریدی آگاهانه متناسب با نیازهای گیمر
انتخاب بهترین کنسول بازی دستی، باتوجه به نیازهای شما، بستگی به محیط و شرایطی دارد که می‌خواهید از دستگاه استفاده کنید. اگر به چیزی نیاز دارید که بتوانید آن را در جیب خود حمل کنید و به‌آسانی در هرمکانی دسترسی خوبی به کنسول داشته باشید، Pixel 4a کوچک‌ترین و درعین‌حال همه‌کاره‌ترین دستگاه 2021 است. اگر می‌خواهید زمان بازی خود را به‌طور مساوی بین خانه و مسافرت تقسیم کنید، احتمالاً Nintendo Switch بهترین گزینه است، چون می‌توانید آن را به تلویزیون هم متصل کنید.
البته فاکتور قیمت هم از اهمیت بالایی برخوردار است. iPad Air و Pixel 4a بسیار گران‌تر از دستگاه‌های بازی دیگر هستند، اما آن‌ها همچنین دستگاه‌های همه‌کاره و محبوب‌تری به‌شمار می‌روند. احتمالاً خرید آن‌ها به طور انحصاری برای بازی ایده چندان خوبی نیست، اما باید دید تنوع بازی‌هایی که می‌توانید دریافت کنید، ارزشش را دارد یا نه. در بحث قیمت، بهتر است بدانید Switch Lite ارزان‌تر از Switch تمام‌عیار است، اما ویژگی‌های خوبِ کم‌تری هم دارد.

لوازم‌جانبی‌های ضروری که برای گیمرها به‌شدت واجب است!
بازی‌های رایانه‌ای و ویدیویی، فرصت قدم‌گذاشتن در دنیای سرگرمی و هیجانی است که هرچقدر به زندگی حقیقی نزدیک‌تر باشد، عطش گیمر را برای برد و باخت بیشتر می‌کند. با دردسترس بودن مانیتورهای 144 هرتز، بازی‌ها شباهتی بی‌نظیر به دنیای واقعی پیدا می‌کنند اما باید بدانید که مانیتورهای 144 هرتز، تنها تجهیزات ضروری گیمینگ نیستند. ابزار هیجان‌انگیزتری هم برای احساس لمس حقیقت در دنیای گیمرها وجود دارند که در ادامه به مهم‌ترینِ آن‌ها می‌پردازیم.

  • هدست واقعیت مجازی سونی؛ پلی‌استیشن وی‌آر(PlayStation VR)
    اگر شما دارای PS4 هستید، خوب است بدانید که هدست VR رسما جزو لوازم جانبی ضروری محسوب می‌شود. یک راه عالی برای ترسیدن تا مرز حقیقت با بازی Resident Evil 7 و هیجان‌انگیزترین تجربه سرعت در Gran Turismo Sport است.
  • جعبه‌های چوبی و اسپرت برای نگهداری PS4
    اگر از ظاهر مشکی و اسپرت PS4 خسته شده‌اید، می‌توانید از پوشش‌های سنتی و زیبایی که با چوب طراحی شده‌اند، استفاده کنید. مزیت استفاده از جعبه نگه‌داری، محافظت از دستگاه گران‌بهای شما در برابر گردوغبار و خط‌وخش است.
  • Seagate Xbox Game Drive Hub
    این هارداکسترنال با فضای ذخیره‌سازی عظیم 8 ترابایتی، به شما این امکان را می‌دهد که 200 بازی یا مجموعه فیلم‌های موردعلاقه‌تان را ذخیره کنید. علاوه‌براین، Game Drive Hub با تلفن کار می‌کند و این به این معنا است که می‌توانید به‌راحتی همه چیز را دسته‌بندی شده و منظم نگه دارید.
  • Razer Wolverine Ultimate Xbox One Controller
    این کنترلر زیبا ایکس باکس وان، شش ضربه‌گیر و ماشه فعال دارد. همچنین برای کنترل کامل، میله‌های شست قابل‌تعویض دریافت می‌کنید و به لطف نورپردازی Razer با نام Chroma ، ظاهری باورنکردنی و فوق‌العاده هم دارد که حجت را برای تهیه کردنش به یک گیمر حرفه‌ای تمام می‌کند!
  • ASTRO A50 Wireless Headset and Base Station
    چه در بازی Fortnite با آن مبارزه کنید و چه به سکوت وحشتناک و هیجان‌انگیز بازی Outlast گوش دهید، ASTRO A50 صدای کامل و شگفت‌انگیزی را ارائه می‌دهد. این هدست بی‌سیم 15 ساعت عمر باتری فوق‌العاده و صدای فراگیر Dolby Headphone 7.1 دارد که آن را تبدیل به یکی از اکسسوری های قابل‌دفاع بازی‌های ویدیویی کرده‌است.
  • Xbox Adaptive Controller
    گیمرهایی که برای استفاده از کنترلر معمولی مشکل دارند، می‌توانند با کنترلر Xbox Adaptive این سرگرمی را تجربه کنند. این دستگاه درخشان برای بازیکنان دارای معلولیت فوق العاده باارزش است چون دکمه‌های بزرگ قابل‌برنامه‌ریزی و امکان اتصال لوازم جانبی اضافی را دارد.
  • OJO Portable Nintendo Switch Projector
    نینتندو سوییچ طوری طراحی شده‌است که ازطریق پروژکتور OJO، هر سطح صافی را به یک صفحه‌نمایش بزرگ بازی تبدیل می‌کند که با این حساب، مشکل غیرقابل‌حمل‌بودن ابزار دارای صفحه‌نمایش مانند تلویزیون، کاملا حل خواهد شد. این دستگاه همچنین به‌عنوان یک پایه شارژ عمل می‌کند که مزیت قابل‌توجهی است.
  • Anker PowerCore 20100 Nintendo Switch Compact Charger
    این شارژر جمع‌وجور با ظرفیت 20،100 میلی‌آمپر ساعت به شما اجازه می‌دهد تا 15 ساعت دیگر از بازی لذت ببرید. فقط در 3.5 ساعت، کنسول شما را به باتری کامل باز می‌گرداند و حتی می‌توانید از PowerCore برای شارژ سایر دستگاه‌های USB خود استفاده کنید.
  • یک نوار LED رنگارنگ که با بازی شما همگام‌سازی می‌شود!
    گیمرها نوارهای LED تغییر رنگ را پشت تلویزیون یا مانیتور خود نصب می‌کنند تا تجربه‌ای همه‌جانبه داشته باشند. استفاده از USB و چراغ‌هایی همگام با جلوه‌های صوتی در انواع بازی‌های ویدیویی به لطف این اکسسوری امکان‌پذیر است.
  • محبوب‌ترین موس های بازی
    نادیده‌گرفتن ماوس بازی Logitech Hero برای گیمرهای حرفه‌ای دشوار است. این موس محبوب، دارای 11 دکمه قابل تنظیم، نور قابل برنامه‌ریزی RGB و وزنه‌هایی است که می‌توانید برای شخصی‌سازی مقاومت خود اضافه یا حذف کنید. به لطف سیستم کشش‌مکانیکی منحصر‌به‌فرد، کلیک‌ها واضح ، تمیز و سریع هستند. مخصوصا اگر سرعت برای‌تان فاکتوری حیاتی باشد.
  • گجتی که گوشی شما را به کنترلر تبدیل می‌کند!
    با کنترل Razer Kishi گوشی خود را به یک دستگاه بازی قابل‌حمل تبدیل می‌کنید که درنوع‌خود جالب‌توجه است. این گجت، دو انگشت کوچک قابل‌کلیک برای گیم‌پلی دقیق و بدون تأخیر را در اکثر دستگاه‌های تلفن همراه و رایانه‌های لوحی اضافه می‌کند. علاوه بر سازگاری با بازی ابری، برای ذخیره‌سازی آسان هم با استفاده از آن، احساس راحتی می‌کنید.
  • چرخ مسابقه‌ای فول‌سایز به همراهِ پدال
    به گفته منتقدان آمازون، اگر عاشق بازی‌های مسابقه‌ای هستید، چرخ Hori Overdrive یکی از “بهترین انتخاب‌ها باتوجه‌به قیمت” است. درحالی‌که هزینه مسابقات بیش از 300 دلار است، این ابزار شامل یک چرخ کامل با 270 درجه چرخش و پدال می‌شود- که همه آن‌ها 100 دلار است. همچنین دارای سیستم گیره داخلی برای ثبات است. با Xbox Series X/S ، Xbox One و Windows 10 هم کار می‌کند؛ پس وقتش نرسیده است که برای خرید یکی از ضروری‌ترین تجهیزات گیمینگ اقدام کنید؟!
  • میکروفونی که تجربه بازی ویدیویی را رویایی تر می‌کند
    هدفون عالی برای بازی‌های ویدیویی از تجهیزات اضافه اما هیجان‌انگیز به شمار می‌رود. هدفون‌هایی که کیفیت صدای بالایی دارند و البته در کنار این ویژگی، ارائه صدایی بدون نویز و شفاف، از دیگر مزیت‌های هدفون های متناسب با بازی‌های ویدیویی است.
    بهتراست بدانید بعضی از بازی‌ها، صرفا به میکروفون برای ارائه به بازار نیاز ندارند و باید در انتخاب‌ این اکسسوری، درصورت ضرورت، بیشتر دقت کنید.

خدمات سایت لک لک
برای خرید کالا می توانید لینک آن را از سایت خارجی مورد نظر کپی کنید و در صفحه ثبت سفارش وب سایت لک لک قرار دهید. اگر اطلاعات تکمیلی را می دانید تکمیل کنید و گرنه گزینه “به لک لک واگذار می کنم” را انتخاب کنید تا کارشناسان لک لک اطلاعات را تکمیل کنند و استعلام قیمت به شما داده شود. سپس کافیست پرداخت ریالی را انجام دهید و لک لک به صورت یکپارچه خرید ارزی، حمل بین المللی، گمرک و مابقی موارد را انجام می دهد و کالا را درب منزل یا شرکت شما تحویل می دهد.

[تعداد: 1    میانگین: 2/5]

اشتراک در خبرنامه بلاگ لک لک

[mc4wp_form id="305702"]

ارسال نظر