آموزش معرفی فروشگاه های آنلاین اخبار و رویداد های اخیر 
لپ تاپ گیمینگ

مدت زمان مطالعه: 4 دقیقه

معرفی لپ تاپ گیمینگ الاین ور
لپ تاپ گیمینگ الاین ور یکی از جذاب‌ترین لب‌تاپ‌هایی است که شما باید حتما یکی از مدل‌‌های آن را در خانه داشته باشید. آنها باریک‌ترین، سریع‌ترین و قوی‌ترین لپ‌تاپ‌هایی هستند که این برند تا به حال ساخته است و جزء بهترین لپ‌تاپ‌های بازی‌اند که در حال حاضر در بازار موجود هستند. کیفیت بالای این دستگاه به خاطر ترکیب عملکرد بالا و طراحی فوق‌العاده آن است. آن‌ها یکی از قوی‌ترین لب‌تاپ‌هایی است که برای بازی مورد استفاده قرار می‌گیرند.
قیمت الاین ورها بالا است، اما اگر جزء کاربرانی هستید که برای بازی، زیاد خرج می‌کنید، بهتر است که روی چنین لب‌تاپ‌هایی سرمایه‌گذاری کنید. Alienware در سال 1996 ساخته شده و توسط افرادی چون نلسون گونزالس و الکس آگیلا تاسیس و گسترش یافت؛ همچنین توسعه این شرکت با فرانک آزور، آرتور لوئیس، جو بالردی و مایکل اس. دل همراه است. در ادامه به معرفی محصولات گیمینگ الاین ور بیشتر می‌پردازیم.

آیا Alienware ارزش خرید دارد؟
الاین ورها علی‌رغم قیمت بالایی که دارند، اما ارزش سرمایه‌گذاری دارند. با این حال، چیزی که می‌توانیم به شما بگوییم این است که لپ تاپ گیمینگ Alienware تحت کار کردن زیاد زودگرم می‌شوند، اما در نهایت بسته به سطح بالایی که به کاربران ارائه می‌کند، اکثرا از داشتن آن راضی هستند. الاین ورها یکی از بهترین برندهای لب‌تاب‌های بازی هستند که با سخت افزار و نرم افزاری قوی همراه است؛ همچنین اختصاصا برای بازی کردن طراحی شده‌اند.
برنامه‌هایی مانند Alienware Command Center به کاربران کنترل خوبی بر نحوه عملکرد سیستم می‌دهد؛ به طوری که آن‌ها می‌توانند از سرعت فن تا رنگ های RGB را تحت کنترل خود در بیاروند. عملکرد بالای این برند باعث شده تا کاربران به راحتی از آن‌ها برای گیمینگ استفاده کنند. Alienware یکی از زیرمجموعه‌های برند Dell است، به این معنی که آن‌ها شرکتی هستند که به طور مستقیم تحت مالکیت و تحت تاثیر Dell قرار دارند. این برند در زمینه ساخت لب‌تاپ‌های مناسب گیمینگ فعالیت دارند.

لپ تاپ گیمینگ

بهترین لپ‌تاپ‌های Alienware کدامند؟
x17 R2 یکی از بهترین لب‌تاپ‌هایی است که در پیشنهادات ما قرار دارد. این لپ‌تاپ پرچم‌دار از آخرین پردازنده‌های نسل دوازدهم اینتل استفاده می‌کند. در همین حال، یک پردازنده گرافیکی Nvidia GeForce RTX 3080 Ti می‌تواند بهترین انتخاب برای بازی کردن باشد و تصاویری عالی و نرخ فریم ثابت را ارائه دهد. از نظر قدرت، هیچ لپ‌تاپ دیگری به پای Alienware با پتانسیل فوق‌العاده x17 R2 k نمی‌رسد و به همین دلیل است که، جایگاه خوبی در بین همه لب‌تاپ‌های گیمینگ دارد.
اگر به دنبال یک لپ‌تاپ با پتانسیل گرافیکی بالایی هستید، چرا روی لپ‌تاپی با صفحه‌نمایش بزرگ و چشمگیر سرمایه‌گذاری نکنید؟ آن‌ها برای بازی کردن فوق‌العاده هستند. Alienware m15 R4 در نوع خود یک لپ‌تاپ گیمینگ چشمگیر است و عملکرد عالی در بازی‌ها و VR ارائه می‌دهد. بزرگی صفحه نمایش فوق العاده این لب‌تاپ به گونه‌ای روشن و واضح است که چشم‌های شما را به خود خیره می‌کند. در ادامه هر یک از این لب‌تاپ‌های گفته شده را بیشتر و دقیق‌تر بررسی می‌کنیم.

لب‌تاپ‌ Alienware X17 R2
سریع‌ترین، قوی‌ترین و باریک‌ترین لب‌تاپ‌ها متعلق به الاین ورها است. X17 R2 که یکی از تراشه‌های Alder Lake نسل دوازدهم اینتل را دارد، از بهترین لب‌تاپ‌های گیمینگ به حساب می‌آید. پردازنده گرافیکی GeForce RTX 3080 Ti انویدیا برای بازی کردن فوق‌العاده است. نوت بوک Alienware همراه با 64 گیگابایت رم عرضه می‌شود. اگر این سطح از قدرت و عملکرد هنوز شما را تحت تأثیر قرار نداده، نگران نباشید. ویژگی‌های دیگری نیز این لب‌تاپ‌ها دارند. x17 R2 دارای گزینه‌های فوق‌العاده پنل با نرخ تازه‌سازی بالا است؛ آن‌ها شامل صفحه نمایش درخشان 120 هرتز و UHD است که x17 R2 را به یکی از بهترین لپ‌تاپ‌های 4K موجود تبدیل می‌کند.

لپ تاپ گیمینگ

تجربه بازی جذاب با Alienware x15
Alienware x15 کامل کننده واقعی لپ‌تاپ‌های پرچمدار جدید سری X Alienware است. لپ‌تاپ‌های سری X برخی از باریک‌ترین و سبک‌ترین لپ‌تاپ‌های بازی هستند که Alienware ارائه می‌کند. شما می‌توانید برای همیشه با لب‌تاپ‌های سنگین و بزرگ خداحافظی کنید. x15 از پردازنده Core i9 نسل یازدهم اینتل و 32 گیگابایت رم بهره می‌برد که در عملکرد و چندوظیفه بودن عملکرد قابل توجهی دارد. در حال حاضر، صفحه نمایش x15 به یک پنل 1080p محدود شده است، اما می‌تواند نرخ تازه سازی فوق العاده سریع تا 360 هرتز را داشته باشد.
این لب‌تاپ از اجزای قدرتمند و بزرگی تشکیل شده به همین دلیل وجود چهار فن در این مجموعه باعث شده تا گرمای تولید شده را از بین ببرد. این لپ‌تاپ هم قابل حمل‌تر از x17 است و هم از نظر قدرت در مقایسه با لپ‌تاپ‌های سری M که قبل از آن عرضه شده بودند، یک سطح متوسط رو به عالی است.

لب‌تاپ M17 R4 الین ور
اگر به دنبال یک لپ‌تاپ جدید هستید و بازی کردن با آن یکی از اولویت‌های شما است، M17 R4 باید در لیست نهایی شما قرار بگیرد. صفحه نمایش 17.3 اینچی یکی از مزیت‌های جذاب این لب‌تاپ است. بازی کردن در لب‌تاپی کوچک اما با صفحه بزرگ،‌ می‌تواند برای گیمیرها خبر خوبی باشد؛ در حال حاضر قدرت فراوانی در پردازنده قدرتمند نسل دهم اینتل Core i9 m17 R4 وجود دارد، گرافیک GeForce RTX 3080 انویدیا فوق‌العاده آن را جذاب کرده همچنین داشتن 16 گیگابایت VRAM باعث شده تا آن را تبدیل به بهترین محصول گیمینگ کند.

لپ تاپ گیمینگ

آشنایی با محصول گیمینگ Alienware m15 R4
Alienware m15 R4 ممکن است در مقیاس کوچکتر از مدل m17 خود باشد، اما این بدان معنا نیست که از امکانات و ویژگی‌های کمتری برخوردار است. لپ‌تاپ 15 اینچی الاین ور در بازی‌هایی مانند Assassin’s Creed Odyssey و Shadow of the Tomb Raider، توانسته خود را نشان دهد. بدون شک به دلیل پردازنده Core i7 نسل دهم اینتل، 16 گیگابایت رم و 1 ترابایت SSD فشرده توانسته نسبت به رقبای خود جلوتر بزند.
اگر بخواهیم درباره صفحه نمایش صحبت کنیم؛ صفحه نمایش نه تنها شفاف و روشن دارد بلکه 149.5 درصد از طیف رنگی DCI-P3 را پوشش می‌دهد. همین امر منجر به تصویری فوق العاده واضح و رنگارنگ می‌شود. در حالی که مدل OLED 4K به نرخ تازه‌سازی 60 هرتز محدود شده است، تنظیمات دیگر امکان نمایش پنل Full HD با نرخ تازه‌سازی تا 300 هرتز را فراهم می‌کنند. همچنین فناوری Optimus و G-Sync باعث شده تا شما بتوانید یک بازی نرم و روان را تجربه کنید. ویژگی‌های اصلی این لب‌تاپ به شرح زیر خلاصه شده است:
• پردازنده‌ی مرکزی Intel Core نسل یازدهم
• گرافیک Nvidia GeForce RTX 3080
• ۶۴ گیگابایت رم
• نرخ‌های تازه‌سازی بالاتر تا 360 هرتز

لپ تاپ گیمینگ
Alienware m15 Ryzen
دیدن لپ‌تاپ Alienware مبتنی بر AMD ممکن است نادر باشد، ولی الاین ور توانسته تا تکنولوژی AMD را وارد لپ‌تاپ‌های خود کند. نسخه m15 Ryzen یکی دیگر از لپ‌تاپ‌های گیمینگ Alienware است. این محصول مناسب گیمینگ توانسته تا قدرت پردازنده گرافیکی Nvidia GeForce RTX 3060 را با عملکرد قوی پردازنده AMD Ryzen 7/9 ترکیب کند. بعضی از گیمیرها ترجیح می‌دهند که فقط سیستم AMD در این دستگاه به کار رفته باشد؛ ولی ترکیب این دو سیستم قدرت و عملکرد بالایی را برای این نسخه از لب‌تاپ‌ها به وجود آورده است. به طور کلی لب‌تاپ‌های الاین ور به داشتن قدرت زیاد معروف هستند. به همین دلیل است که از آن‌ها برای گیمینگ استفاده می‌کنند. نمایشگرهای 1080p تا حداکثر 360 هرتز و 1440p با فرکانس 240 هرتز دو مدلی هستند که در این مدل از لب‌تاپ دیده می‌شوند. داشتن وضوح بالا همراه با عملکرد قوی چیزی نیست که بتوان به راحتی از آن چشم‌پوشی کرد.
خدمات سایت لک لک
برای خرید کالا می توانید لینک آن را از سایت خارجی مورد نظر کپی کنید و در صفحه ثبت سفارش وب سایت لک لک قرار دهید. اگر اطلاعات تکمیلی را می دانید تکمیل کنید و گرنه گزینه “به لک لک واگذار می کنم” را انتخاب کنید تا کارشناسان لک لک اطلاعات را تکمیل کنند و استعلام قیمت به شما داده شود. سپس کافیست پرداخت ریالی را انجام دهید و لک لک به صورت یکپارچه خرید ارزی، حمل بین المللی، گمرک و مابقی موارد را انجام می دهد و کالا را درب منزل یا شرکت شما تحویل می دهد.

[تعداد: 4    میانگین: 2.8/5]

اشتراک در خبرنامه بلاگ لک لک

[mc4wp_form id="305702"]

ارسال نظر