آموزش معرفی فروشگاه های آنلاین اخبار و رویداد های اخیر 

خرید از آلمان، خرید از انگلیس با گروه لک لک

مدت زمان مطالعه: 3 دقیقه

خرید از آلمان، خرید از انگلیس با گروه لک لک
مشتریان عزیز در راستای خدمت رسانی بهتر به شما سرویس خرید از آلمان و سرویس خرید از انگلستان بهینه سازی شده است و شما می توانید به آسانی خرید های خارجی خود را از تمامی وبسایت های آلمانی و انگلیسی انجام دهید.
در کشور آلمان علاوه بر آمازون آلمان، وبسایت های مختلفی در زمینه های گوناگون صنعتی و غیرصنعتی به ارائه خدمات و کالا مشغول اند. امروزه بسیاری از کالاهای خارجی مورد نیاز کسب و کارها در کشور آلمان تولید می شد و شما می توانید از هر وب سایتی که مورد نظر شماست خرید از آلمان را ثبت سفارش کنید.
همچنین سرویس خرید از انگلستان مانند گذشته خرید های شما را از آمازون انگلستان و دیگر سایت های کشور انگلیس انجام داده و درب منزل یا محل کار به شما تحویل می دهد. خرید از آمازون انگلیس یا خرید از ایبی انگلیس برای بسیاری از خریدهای ایرانیان مورد توجه است ولی واقعیت این است که خرید از انگلیس به این سایت ها محدود نمی شود و شما از تمامی سایت های این کشور می توانید خرید کنید.

علاوه بر این لک لک خرید خارجی شما را از تمام وبسایت های دنیا در کشور های امریکا، اروپا، چین، ژاپن، امارات متحده عربی (دبی) و … علاوه بر آمازون و ایبی به صورت کامل انجام می دهد و شما فقط با پرداخت ریالی کالا را درب منزل دریافت خواهید کرد.

نحوه ثبت سفارش خرید از آلمان و خرید از انگلیس
برای خرید کالا می توانید لینک آن را از سایت خارجی مورد نظر کپی کنید و در صفحه ثبت سفارش وب سایت لک لک قرار دهید. اگر اطلاعات تکمیلی را می دانید تکمیل کنید و گرنه گزینه “به لک لک واگذار می کنم” را انتخاب کنید تا کارشناسان لک لک اطلاعات را تکمیل کنند و استعلام قیمت به شما داده شود. سپس کافیست پرداخت ریالی را انجام دهید و لک لک به صورت یکپارچه خرید ارزی، حمل بین المللی، گمرک و مابقی موارد را انجام می دهد و کالا را درب منزل یا شرکت شما تحویل می دهد.

[تعداد: 6    میانگین: 3.7/5]

اشتراک در خبرنامه بلاگ لک لک

[mc4wp_form id="305702"]

ارسال نظر