آموزش معرفی فروشگاه های آنلاین اخبار و رویداد های اخیر 

مدت زمان مطالعه: 3 دقیقه

خرید از اروپا و کشورهایی مثل انگلستان، آلمان، فرانسه، ایتالیا، هلند، اسپانیا و غیره همواره برای صاحبان کسب و کار و همچنین مشتریان شخصی جذاب است.
بسیاری از کالاهای صنعتی، ابزارهای پزشکی، ابزار دقیق اندازه گیری، قطعات الکترونیک، لوازم یدکی خودرو یا سایر ماشین آلات و همچنین وسایل شخصی با برندهای مشهور مثل لباس، کفش، اکسسوری و غیره همیشه مورد توجه بودند و افراد و شرکت ها همواره دنبال خرید کالاها از سایت های خارجی بین المللی مثل آمازون، ایبی و اتسی و همچنین سایر سایت های تولید کنندگان یا توزیع کنندگان کالاها در همان کشورهای مبدا اروپایی هستند.
به همین جهت لک لک امکان خرید از اروپا را از همه وب‌سایت‌های این کشورها فراهم کرده است و شما می توانید به راحتی خرید خود را از این سایت ها در وب سایت لک لک گروه ثبت سفارش کنید.
لک لک با بیش از هشت سال تجربه و اعتماد مشتریان بهترین و مطمئن ترین خدمات خرید خارجی را به شما ارائه می دهد.
برای خرید کالا می توانید لینک آن را از سایت خارجی مورد نظر کپی کنید و در صفحه ثبت سفارش وب سایت لک لک قرار دهید. اگر اطلاعات تکمیلی را می دانید تکمیل کنید و گرنه گزینه “به لک لک واگذار می کنم” را انتخاب کنید تا کارشناسان لک لک اطلاعات را تکمیل کنند و استعلام قیمت به شما داده شود. سپس کافیست پرداخت ریالی را انجام دهید و لک لک به صورت یکپارچه خرید ارزی، حمل بین المللی، گمرک و مابقی موارد را انجام می دهد و کالا را درب منزل یا شرکت شما تحویل می دهد.
لک لک به‌عنوان نخستین وب سایت خرید از خارج کشور، از سال 1392 آغاز به کار کرده و تا کنون به ده ها هزار نفر از هموطنانمان در قالب خرید شخصی یا خرید شرکتی ارائه خدمت نموده است. اطمینان مشتریان طی این سال‌ها پشتوانه اصلی و افتخار ماست. همچنین لک لک دارای مجوزها و پروانه های مرتبط از سازمان های زیر می باشد:
1. نماد اعتماد الکترونیک (اینماد) از وزارت صنعت معدن و تجارت
2. مجوز و پروانه اتحادیه کشوری کسب و کارهای مجازی
3. مجوز انجمن صنفی کسب و کارهای اینترنتی
4. مجوز ساماندهی از مرکز فناوری اطلاعات رسانه‌های دیجیتال از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

[تعداد: 8    میانگین: 3.5/5]

اشتراک در خبرنامه بلاگ لک لک

[mc4wp_form id="305702"]

ارسال نظر