آموزش معرفی فروشگاه های آنلاین اخبار و رویداد های اخیر 
گیمینگ

مدت زمان مطالعه: 4 دقیقه

تجهیزات گیمینگ ریزر razer

اگر شما هم اهل بازی‌های ویدیویی باشید، مطمئنا نام کمپانی ریزر را شنیده‌اید. این شرکت یکی از بهترین و موفق‌ترین شرکت‌های تولیدکننده تجهیزات گیمینگ به شمار می‌رود که محصولات متنوعی در بازار عرضه کرده و توانسته توجه اغلب گیمرها را به سمت خود جلب کند.
به همین دلیل هم هر هر گیمر حرفه‌ای که به دنبال یکی از تجهیزات بازی‌های ویدیویی می‌گردد، اول از همه به سراغ برند ریزر می‌رود. اگر شما هم به تازگی می‌خواهید بازی‌های ویدیویی را آغاز کنید و یا حتی سابقه زیادی در آن‌ها دارید، تجهیزات ریزر می‌توانند بهترین انتخاب‌ها برای باشند.
چندین سال است که بازی‌های ویدیویی رواج بسیار زیادی در میان افراد سراسر جهان در تمام سنین و به‌خصوص نوجوانان و جوانان دارد. به همین دلیل هم کمپانی‌های مختلف، دست به کار شدند و محصولات متنوعی تولید و روانه بازار کرده‌اند. شاید همین تنوع زیاد محصولات، یکی از مهم‌ترین مشکلاتی باشد که خیلی از گیمر‌ها را دچار سردرگمی می‌کند و همین امر موجب می‌شود که خیلی از افراد و به‌خصوص مبتدی‌ها، ندانند که باید کدام یک از برند‌ها را به‌عنوان تجهیزات گیمینگ خود انتخاب کنند.
در میان کمپانی‌های مختلف تولیدکننده تجهیزات گیمینگ، مطمئنا کمپانی ریزر می‌تواند به‌عنوان بهترین شرکت قرار بگیرد. این کمپانی علاوه بر تنوع بسیار زیاد محصولات، آن‌ها را با کیفیت فوق‌العاده بالایی طراحی کرده است و به همین دلیل هم بدون شک، می‌توانید به محصولات این برند اعتماد کنید. پس اگر می‌خواهید یکی از تجهیزات گیمینگ مانند لپ‌تاپ گیمینگ و یا سایر وسایل بازی را از این کمپانی بخرید، تا پایان این مقاله ما را همراهی نمایید.
گیمینگ
آشنایی با کمپانی ریزر
قبل از این‌که شما را با وسایل گیمینگ ریزر آشنا کنیم، بد نیست اطلاعاتی درباره این برند به دست بیاورید. کمپانی ریزر یکی از بهترین و محبوب‌ترین شرکت‌های تولیدکننده لوازم گیمینگ در سراسر جهان شناخته می‌شود که در سال 2005 در هنگ‌کنگ تأسیس شد. اولین و محبوب‌ترین محصولاتی که این کمپانی روانه بازار کرد، ماوس‌های گیمینگ بودند که دقت و عملکرد فوق‌العاده و منحصربه‌فردی داشتند و به گیمر‌ها این امکان را می‌دادند که عملکرد خود را در بازی‌های ویدیویی تا حد زیادی ارتقا دهند.
موسس این کمپانی، آقای تان است که یکی از مشهورترین و کاریزماتیک‌ترین مدیران در سراسر جهان شناخته می‌شود. این کارآفرین سنگاپوری، توانسته به‌خوبی چهره کمپانی ریزر را به جهانیان نشان دهد و در حال حاضر هم در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی، فعالیت خوبی دارد. به‌خاطر تلاش‌های آقای تان و کیفیت بسیار بالای محصولات این کمپانی، برند ریزر در حال حاضر یکی از بهترین و محبوب‌ترین برند‌های تولیدکننده لوازم گیمینگ شناخته می‌شود.
پرطرفدار‌ترین تجهیزات گیمینگ ریزر
هر کسی که بخواهد هر بازی رایانه ای انجام دهد، به تجهیزات خاصی نیاز دارد. البته اگرچه شاید بازی‌های ویدیویی معمولی نیازی به تجهیزات زیادی نداشته باشند، اما اگر بخواهید بازی کامپیوتری را با عملکرد بسیار خوبی انجام دهید، مطمئن باشید که به تجهیزات خاصی نیاز خواهید داشت. در این بخش، می‌توانید برخی از محبوب‌ترین و پرطرفدارترین تجهیزات گیمینگ کمپانی ریزر را مشاهده کنید که باعث ارتقا و بهبود عملکرد شما در بازی رایانه ای می‌شوند.
لپ‌تاپ گیمینگ ریزر
گیمینگ
می‌توان به جرات گفت که مهم‌ترین تجهیزاتی که شما برای بازی‌های ویدیویی نیاز دارید، یک لپ‌تاپ باکیفیت و قدرتمند است که کمپانی ریزر، این نیاز شما را برآورده کرده است. لپ‌تاپ‌های تولید شده در این کمپانی، از همه نظر می‌توانند جزو بهترین‌ها قرار بگیرند.
این محصولات علاوه بر داشتن نمایشگر‌های بزرگ و فوق‌العاده باکیفیت، پردازنده‌های قدرتمندی نیز دارند و در کنار پردازنده گرافیکی باکیفیت، به شما این امکان را می‌دهند که انواع بازی‌های ویدیویی را با سرعت فوق‌العاده بالا در هر یک از لپ‌تاپ‌های این برند اجرا کنید. برخی از محبوب‌ترین نمونه‌های لپ‌تاپ گیمینگ ریزر که طرفداران زیادی در بازار کنونی دارند، شامل موارد زیر می‌شوند.
• لپ‌تاپ ریزر بلید RZ09
• لپ‌تاپ ریزر بلید 15 مدل Advanced
• لپ‌تاپ ریزر بلید 17 پرو
• لپ‌تاپ گیمینگ ریزر بلید مدل Stealth 13
• لپ‌تاپ ریزر بلید 14
کیبورد ریزر
گیمینگ
یکی دیگر از محصولات مهمی که برای گیمینگ به آن نیاز پیدا می‌کنید، کیبورد است. کیبورد مورد نظر شما برای بازی‌های ویدیویی باید قابلیت‌های زیادی داشته باشد و علاوه بر این، از مواد باکیفیتی هم ساخته شده باشد تا بتوانید از آن برای مدت طولانی استفاده کنید و عملکرد شما را برای بازی‌های ویدیویی کاهش ندهد.
کمپانی ریزر در این زمینه هم توانسته وسایل بازی باکیفیتی در اختیار شما قرار دهد. برخی از محبوب‌ترین کیبورد‌های گیمینگ کمپانی ریزر که عملکرد شما را در بازی‌های ویدیویی تا حد زیادی ارتقا می‌دهند، عبارت‌اند از:
• کیبورد گیمینگ ریزر مدل Cynosa V2
• کیبورد گیمینگ ریزر مدل Ornata V2
• کیبورد گیمینگ ریزر مدل DEATHSTALKER V2 PRO
علاوه بر این موارد، کمپانی ریزر کیبورد‌های باکیفیت دیگری نیز تولید و روانه بازار کرده است که سرعت پاسخ‌گویی فوق‌العاده خوبی دارند و موقع استفاده از آن‌ها برای بازی‌های ویدیویی، می‌توانید نهایت لذت را ببرید. برخی از محبوب‌ترین نمونه‌های کیبورد گیمینگ ریزر، کیبورد‌های سری هانتسمن نامیده می‌شوند که مهم‌ترین ویژگی این محصولات، پشتیبانی از تریگر‌های مکانیکی نوری است. تقریبا همه کیبورد‌های گیمینگ این کمپانی، دارای نور پس‌زمینه رنگارنگی هستند که باعث افزایش جذابیت آن‌ها می‌شود.
ماوس گیمینگ ریزر
گیمینگ
ماوس‌ها نیز می‌توانند جزو اصلی‌ترین لوازم بازی به شمار بیایند که اهمیت زیادی برای گیمرهای حرفه‌ای دارند. به همین دلیل شما باید مطمئن شوید که برای بازی‌های ویدیویی خود، ماوس باکیفیتی خریداری کرده‌اید. همان‌طورکه انتظار می‌رود، کمپانی ریزر‌ ماوس‌های مرغوبی تولید کرده است که به شما این امکان را می‌دهند تا عملکرد بی‌نظیری در بازی‌های ویدیویی مختلف داشته باشید.
این نمونه از تجهیزات گیمینگ با ظاهر حرفه‌ای و جذاب، حساسیت کاملا مناسب با دقت فوق‌العاده بالایی دارند و این ویژگی‌ها به بهبود عملکرد شما کمک زیادی می‌کنند. در کنار هر یک از این قابلیت‌ها، دکمه‌های کاملا روان و کلیدهای میان‌بر، از دیگر ویژگی‌هایی هستند که کمپانی ریزر را به محبوبیت و شهرت بیشتری می‌رسانند. برخی از محبوب‌ترین ماوس‌های گیمینگ ریزر را در بخش زیر معرفی می‌کنیم.
• ماوس گیمینگ ریزر مدل DEATHADDER ESSENTIAL RZ01
• ماوس بی‌سیم گیمینگ ریزر مدل orochi v2
• ماوس بی‌سیم گیمینگ ریزر مدل Viper v2 pro
• ماوس بی‌سیم گیمینگ ریزر مدل Basilisk X HyperSpeed
هدست گیمینگ ریزر
گیمینگ
از دیگر محصولات کمپانی ریزر که می‌تواند لذت بازی‌های ویدیویی را برای شما چندین برابر افزایش دهد، می‌توان به هدفون گیمینگ ریزر اشاره کرد. این هدفون‌های بی‌سیم، قابلیت‌های بسیار خوبی دارند و صدا را باکیفیت فوق‌العاده بالایی به گوش شما می‌رسانند.
علاوه بر این، شما می‌توانید خیلی راحت با دکمه‌هایی که کنار آن‌ها وجود دارد، تنظیمات صدا را کنترل کنید. اگر شما هم به هدست‌های گیمینگ علاقه زیادی دارید و می‌خواهید همزمان با بازی کردن، صدای بازی‌ها را نیز با کیفیت بالا گوش کنید، بد نیست نگاهی به فهرست زیر بیندازید تا با برخی از محبوب‌ترین هدست‌های گیمینگ برند ریزر آشنا شوید.
• هدست مخصوص بازی بی‌سیم ریزر مدل BLACKSHARK V2 PRO
• هدفون گیمینگ ریزر مدل Kaira Pro for PS5
• هدست مخصوص بازی ریزر مدل Shark V2 + USB Sound Card
• هدفون گیمینگ بی‌سیم ریزر مدل Kaira for PS5
• هدست مخصوص بازی بی‌سیم ریزر مدل KARKEN V3
• هدست گیمینگ ریزر مدل KARKEN
• هدفون بی‌سیم گیمینگ ریزر مدل Karken Ultimate
سخن نهایی
ما در این مقاله، برخی از محبوب‌ترین و اصلی‌ترین تجهیزات گیمینگ کمپانی ریزر را به شما معرفی کردیم. همان‌طورکه متوجه شدید، این کمپانی محصولات متنوعی تولید و روانه بازار کرده است که شاید انتخاب را برای برخی از گیمر‌های مبتدی سخت کند. محصولاتی که ما در این فهرست معرفی کردیم، می‌توانند جزو بهترین‌ها قرار بگیرند. بااین‌‌حال، کمپانی ریزر تجهیزات گیمینگ دیگری نیز تولید کرده.
از دیگر تجهیزات گیمینگی که کمپانی ریزر در اختیار شما قرار می‌دهد و می‌توانید برای ارتقای بازی‌های ویدیویی خود از آن‌ها استفاده کنید، مواردی مانند کنترلر یا دسته بازی، صندلی گیمینگ، پد ماوس و سایر موارد این‌چنینی هستند. به‌طورکلی، خرید از برند ریزر می‌تواند بهترین تجربه‌ای باشد که تاکنون کسب کرده‌اید.
خدمات سایت لک لک
برای خرید کالا می توانید لینک آن را از سایت خارجی مورد نظر کپی کنید و در صفحه ثبت سفارش وب سایت لک لک قرار دهید. اگر اطلاعات تکمیلی را می دانید تکمیل کنید و گرنه گزینه “به لک لک واگذار می کنم” را انتخاب کنید تا کارشناسان لک لک اطلاعات را تکمیل کنند و استعلام قیمت به شما داده شود. سپس کافیست پرداخت ریالی را انجام دهید و لک لک به صورت یکپارچه خرید ارزی، حمل بین المللی، گمرک و مابقی موارد را انجام می دهد و کالا را درب منزل یا شرکت شما تحویل می دهد.

[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

اشتراک در خبرنامه بلاگ لک لک

[mc4wp_form id="305702"]

ارسال نظر