آموزش معرفی فروشگاه های آنلاین اخبار و رویداد های اخیر 
ماشین اصلاح فیلیپس

مدت زمان مطالعه: 4 دقیقه

معرفی ماشین اصلاح فیلیپس

شما هم می‌خواهید معرفی ماشین اصلاح فیلیپس را بخوانید، این بدان معنی است که به دنبال یک ماشین اصلاح خوب و باکیفیت هستید. فیلیپس یکی از بهترین و مشهور‌ترین برند‌های ماشین اصلاح در بازار کنونی شناخته می‌شود که مدل‌های متنوعی دارد و شما می‌توانید از میان مدل‌های مختلف آن، یکی را برای اصلاح صورت خود یا عزیزان‌تان خریداری کنید.
مردان صورت خود را با استفاده از روش‌های مختلفی اصلاح می‌کنند. بااین‌حال، استفاده از ماشین اصلاح می‌تواند یکی از بهترین و محبوب‌ترین شیوه‌ها باشد که هیچ‌گونه حساسیت پوستی برای افراد به وجود نمی‌آورد. البته برای خرید یک ریش‌تراش مناسب باید به ویژگی‌های زیادی توجه کنید که برند، یکی از مهم‌ترین آن‌هاست. ماشین اصلاح فیلیپس یکی از ریش‌تراش‌های شناخته شده در بازار به شمار می‌رود که در ادامه، اطلاعات بیشتری درباره آن در اختیار شما قرار می‌دهیم.
ماشین اصلاح فیلیپس
تاریخچه برند فیلیپس
کمپانی فیلیپس فعالیت خود را از سال 1891 با مدیریت جرارد فیلیپس و پدرش فردریک آغاز شد و در زمینه تولید محصولات برقی و روشنایی فعالیت می‌کرد. این شرکت هلندی برای اولین بار در آمستردام تاسیس شد و اولین محصولات آن هم لامپ‌های سبک بودند.
در حال حاضر، این کمپانی علاوه‌بر محصولات روشنایی، تجهیزات دیگری مانند هندزفری، هدست و سایر موارد این‌چنینی را نیز تولید می‌کند. شاید برای شما جالب باشد که بدانید کمپانی فیلیپس در سال 2012 به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان تجهیزات روشنایی در سراسر جهان شناخته شد. اکنون بیشتر از 74 هزار نفر در این کمپانی مشغول به فعالیت هستند که در شعب مختلف آن در سراسر جهان کار می‌کنند.

علاوه‌بر محصولات روشنایی، کمپانی فیلیپس در تولید لوازم خانگی الکترونیکی و لوازم آرایشی نیز شهرت زیادی دارد. پس اگر شما هم به دنبال یک ماشین اصلاح مناسب هستید، مطمئن باشید که برند فیلیپس می‌تواند یک انتخاب فوق‌العاده برای شما باشد. در ادامه اطلاعات بیشتری درباره معرفی ماشین اصلاح فیلیپس و راهنمای خرید یک ماشین اصلاح خوب را در اختیار شما قرار می‌دهیم.
برای خرید ماشین اصلاح فیلیپس به چه نکاتی توجه کنیم؟
یکی از مهم‌ترین نکاتی که برای معرفی ماشین اصلاح فیلیپس باید بدانید، نکات خرید یک ریش‌تراش مناسب است. در این بخش، برخی از بهترین خصوصیت‌هایی که باید در یک ریش‌تراش مناسب و باکیفیت باشد را نام می‌بریم. ازاین‌رو، به همه آن‌ها توجه کنید و موقع خرید ماشین اصلاح، آن‌ها را مد نظر قرار دهید.
ماشین اصلاح فیلیپس
موتور ریش‌تراش
شاید بتوان گفت که مهم‌ترین فاکتوری که برای خرید ماشین اصلاح فیلیپس باید به آن توجه کنید، موتور آن است. موتور برخی از ماشین‌های اصلاح به‌صورت برقی برخی و برخی دیگر با باتری کار می‌کنند که هر یک از آن‌ها ویژگی‌های مخصوص به خود را دارند. اگر ماشین اصلاح مدنظر شما با باتری کار می‌کند، مطمئن شوید که طول عمر خوبی دارد و می‌تواند در مدت زمان طولانی کاربرد داشته باشد.
علاوه‌براین، مطمئن شوید که ریش‌تراش موردنظر شما موتور قدرتمندی دارد و می‌تواند موهای ضخیم را نیز به‌راحتی اصلاح کند. این ویژگی می‌تواند تاثیر زیادی در نحوه استفاده شما از ریش‌تراش داشته باشد.
ماشین اصلاح فیلیپس
سیمی یا بی‌سیم بودن
یکی دیگر از فاکتورهای مهمی که در معرفی ماشین اصلاح فیلیپس برای شما توضیح می‌دهیم، نحوه عملکرد آن است. همان‌طورکه پیش از این نیز گفتیم، برخی از ماشین‌های اصلاح به‌صورت سیمی و برخی دیگر به‌صورت بی‌سیم کار می‌کنند.
آرایشگران حرفه‌ای ترجیح می‌دهند که از یک ماشین اصلاح شارژی استفاده کنند تا نیازی نباشد که همیشه یک سیم همراه آن‌ها باشند. بااین‌حال، نکته مهمی که در این زمینه باید حتما مدنظر قرار داد، مدت‌زمان عمر باتری آن است. اغلب مواقع، روی جعبه ماشین اصلاح عمر باتری آن را می‌نویسند. بهتر است ریش‌تراشی بخرید که می‌تواند بیشتر از دو ساعت برای شما کار کند و بعد از این زمان آن را به شارژ بزنید تا مجددا بتوانید از آن استفاده کنید.
وزن و طراحی ماشین اصلاح
مطمئنا وزن و طراحی ماشین اصلاح نیز می‌تواند تاثیر زیادی در نحوه استفاده شما از آن داشته باشد. اطمینان حاصل کنید ماشین اصلاح مورد نظر شما وزن کمی دارد و می‌توانید به‌راحتی آن را درون یک دست خود بگیرید.
اگرچه شاید خیلی از افراد ترجیح می‌دهند از ریش‌تراشی استفاده کنند که بدنه فلزی یا استیلی داشته باشد، اما باید به شما بگوییم که ماشین‌های اصلاح پلاستیکی وزن پایین‌تری دارند. اگر ماشین اصلاح شما سنگین باشد، بعد از گذشت چند دقیقه خیلی سریع خسته می‌شوید و نمی‌توانید به‌خوبی صورت خود را اصلاح کنید.
ماشین اصلاح فیلیپس
ضدآب بودن
پارامتر دیگری که در معرفی ماشین اصلاح فیلیپس اهمیت بالایی دارد، ضدآب بودن این دستگاه است. اگر ریش‌تراش شما ضدآب باشد، به‌راحتی و بدون هیچ‌گونه نگرانی می‌توانید در حمام از آن استفاده کنید. البته در نظر داشته باشید که میزان ضدآب بودن این دستگاه‌ها درجه‌بندی دارد و ممکن است برخی از آن‌ها فقط بتوانند چند دقیقه در رطوبت کار کنند. این در حالی است که برخی از آن‌ها با درجه ضدآب بودن بالاتر، این امکان را دارند که تا عمق یک متری زیر آب هم برای چندین ساعت دوام بیاورند.
ماشین اصلاح فیلیپس
تیغه‌های ماشین اصلاح
اگر تیغه‌های ماشین اصلاح شما کند باشد علاوه‌براین‌که نمی‌تواند موهای صورت را به‌خوبی اصلاح کند، ممکن است باعث زخم شدن صورت شما نیز شود. به همین دلیل اگر شما نیز می‌خواهید موهای صورت خود را کاملا یکدست و مرتب کوتاه کنید، بهتر است مطمئن شوید که ماشین اصلاح شما تیغ‌های تیزی دارد.
نکته مهمی که در معرفی ماشین اصلاح فیلیپس باید بدانید، این است که تیغه‌های این ریش‌تراش برخلاف دستگاه‌های دیگر، به هیچ عنوان با مرور زمان کند نمی‌شود. به همین دلیل هم می‌توانید بدون هیچ‌گونه نگرانی از کند بودن تیغه‌های ریش‌تراش، به سراغ برند فیلیپس بروید.

شانه‌های ریش‌تراش
فرض کنید روزی می‌خواهید موهای صورت خود را خیلی کوتاه کنید و روز دیگر تصمیم می‌گیرید بگذارید ریش‌هایتان کمی بلند‌تر شده و سپس آن‌ها را اصلاح کنید. در این شرایط، مطمئنا شما به شانه‌های مختلفی با سایز‌های متفاوت نیاز دارید تا بتوانید برای هر یک از مدل‌های ذکرشده، از آن‌ها استفاده کنید. کمپانی فیلیپس شانه‌هایی با سایزبندی‌های مختلف در اختیار شما قرار می‌دهد که شما می‌توانید متناسب با سلیقه خود، از آن‌ها استفاده کنید.
بهترین ماشین‌های اصلاح فیلیپس
بعد از این که متوجه شدید برای خرید یک ریش‌تراش خوب باید به چه فاکتورهایی توجه کنید، وقت آن می‌رسد که نگاهی به معرفی ماشین اصلاح فیلیپس بیاندازید و با برخی از بهترین دستگاه‌های این برند آشنا شوید. در اینجا فهرستی از بهترین ماشین‌های اصلاح فیلیپس را نام می‌بریم. علاوه‌براین موارد، دستگاه دیگری نیز از این برند وجود دارند که نمی‌توانیم همه آن‌ها را نام ببریم.
• ماشین اصلاح فیلیپس مدل S7970 سری 7000
• ماشین اصلاح فیلیپس مدل BT7206
• ماشین اصلاح فلیپس مدل QP2520
• ماشین اصلاح فیلیپس مدل AT890/20
• ماشین اصلاح فیلیپس مدل BT3216/14
• ماشین اصلاح فیلیپس مدل S1030
• ماشین اصلاح فیلیپس مدل qp2520
• ریش‌تراش فیلیپس مدل S7960
• ریش‌تراش فیلیپس مدل BT1214/15
• ماشین اصلاح فیلیپس مدل S1110/04
• ماشین ریش‌تراش صورت فیلیپس مدل 91/ SW6700
ماشین اصلاح فیلیپس
چرا فلیپس؟
در بالا به معرفی ماشین اصلاح فیلیپس پرداختیم و گفتیم که برای خرید یک ریش‌تراش مناسب باید به چه فاکتورهای توجه کنید. همان‌طورکه گفتیم، کمپانی فیلیپس یکی از بهترین و محبوب‌ترین شرکت‌های تولیدکننده لوازم الکترونیکی و آرایشی در سراسر جهان شناخته می‌شود که فعالیت آن از مدت‌ها پیش تاکنون ادامه‌دار بوده است. محصولات این کمپانی کیفیت بسیار بالایی دارند و به همین دلیل هم می‌توانید در بازه زمانی طولانی از آن‌ها استفاده کنید.
كلمه کلیدی برای جستجو در اینترنت:
shaver
خدمات سایت لک لک
برای خرید کالا می توانید لینک آن را از سایت خارجی مورد نظر کپی کنید و در صفحه ثبت سفارش وب سایت لک لک قرار دهید. اگر اطلاعات تکمیلی را می دانید تکمیل کنید و گرنه گزینه “به لک لک واگذار می کنم” را انتخاب کنید تا کارشناسان لک لک اطلاعات را تکمیل کنند و استعلام قیمت به شما داده شود. سپس کافیست پرداخت ریالی را انجام دهید و لک لک به صورت یکپارچه خرید ارزی، حمل بین المللی، گمرک و مابقی موارد را انجام می دهد و کالا را درب منزل یا شرکت شما تحویل می دهد.

[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

اشتراک در خبرنامه بلاگ لک لک

[mc4wp_form id="305702"]

ارسال نظر