آموزش معرفی فروشگاه های آنلاین اخبار و رویداد های اخیر 

بهترین برند‌های ابزار دقیق دنیا

برندهای ابزار دقیق

مدت زمان مطالعه: 4 دقیقه

 

ابزآلات مختلفی برای کنترل و اندازه‌گیری دقیق فاکتور‌های فیزیکی در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرند که هریک از آن‌ها کارایی ویژه‌ای دارند و از توانایی بالا برای اندازه‌گیری ابعاد و ویژگی‌های یک قطعه یا سیال برخودار هستند. استفاده از این وسایل کمک می‌کند تا بسیاری از فرآیند‌های شیمیایی، فیزیکی و الکتریکی مورد استفاده در صنایع مختلف عملکرد دقیق و استانداردی داشته باشند. به دلیل همین دقت بالا در محاسبات است که به این تجهیزات اندازه‌گیری ابزار دقیق گفته می‌شود. در ادامه قصد داریم شما را با مشهورترین برند‌های تولید‌کننده ابزار دقیق در دنیا آشنا کنیم.

رایج‌ترین ابزار دقیق‌ها
از ابزار دقیق معمولاً برای اندازه‌گیری کمیت‌هایی چون دما، فشار، رطوبت، نیرو، شدت جریان، مقاومت و… استفاده می‌شود. ابزار‌هایی چون مولتی متر، فشار سنج، دما سنج، نیروسنج و… رایج‌ترین تجهیزاتی هستند که در این زمینه مورد استفاده صنایع گوناگون قرار می‌گیرند.
شرکت‌های مختلفی در سراسر دنیا وجود دارند که در زمینه تولید ابزار دقیق فعالیت می‌کنند. مشهورترین این شرکت‌ها عبارتند از:
ابزار دقیق امرسان Emerson
برند امرسون الکتریک یک شرکت چند ملیتی است که دفتر اصلی آن در فرگوسن میسوری امریکا واقع شده است. این شرکت طیف وسیعی از محصولات صنعتی و تجاری و ابزار دقیق و خدمات مهندسی را تولید می‌کند. شرکت امرسان در سال ۱۸۹۲ میلادی به عنوان یک شرکت تولید‌کننده برق تأسیس شد تا موتور‌های الکتریکی را تولید کند.
محصولات برند امرسون در دو دسته راه حل‌های اتوماسیون و راه حل‌های تجاری و مسکونی تولید می‌شوند که شامل ابزار‌های جوشکاری، انواع فشارسنج‌ها، گیج‌های متنوع و… می‌شود.
ابزار دقیق می‌گر Megger
برند می‌گر یک برند انگلیسی – امریکایی است که موفق شده است با استاندارد‌های بین‌المللی به تولید محصولات و تجهیزات مرتبط با تست و اندازه‌گیری پارامتر‌های الکتریکی بپردازد. این برند یکی از قدیمی‌ترین تولید‌کنندگان ابزار دقیق در دنیا است که از سال ۱۸۰۰ میلادی کار خود را آغاز کرد و توانسته است تجهیزاتی با کیفیت و دقت بالا تولید کند. این برند موفق به اخذ انواع استاندارد‌های ایمنی و کیفیت شده و از محبوبیت بسیاری در بازار‌های جهانی برخوردار است.
شناخته شده‌ترین تجهیزاتی که این کمپانی تولید می‌کند شامل انواع مولتی متر دیجیتال، تستر‌های موتور و ژنراتور، دستگاه‌های تست و راه‌اندازی ترانسفورماتور، تستر‌های ولتاژ بالا و پایین و تستر‌های عایق و دیگر آنالایزر‌ها و کالبیرتور‌های مدار الکتریکی و… می‌شود.
ابزار دقیق ویکا Wika
شرکت ویکا یکی از معتبرترین شرکت‌های بین‌المللی در حوزه تولید محصولات ابزار دقیق است. این برند آلمانی است و از کیفیت بسیار بالای محصولات خود در حوزه نفت و پالایشگاه، صنایع و کارخانجات و سایر حوزه‌های صنعتی، علمی و پژوهشی برخوردار است. مهمترین محصولات این شرکت شامل ترانسمیتر فشار، ترانسمیتر دما، گیج فشار یا پرشر گیج (مانومتر)، گیج اختلاف فشار و گیج دما می‌شود.
این شرکت فعالیت خود را بیش از ۶۰ سال است که در زمینه تولید ابزار دقیق و تجهیزات اندازه‌گیری آغاز کرده و در حال حاضر ۴۳ شرکت تابعه و نمایندگی در سراسر دنیا دارد. این شرکت از حسن شهرت بسیاری در زمینه تولید و عرضه ابزار دقیق در دنیا برخوردار است و ارائه امکانات پیشرفته تولید، تعمیر و نگهداری تأسیسات، نصب و راه‌اندازی تأسیسات و همکاری با گروه‌های حرفه‌ای از این برند یک نام کاملاً قابل اطمینان و معتبر در میان انواع شرکت‌های مشابه ساخته است.
ابزار دقیق لگراند Legrand
شرکت لگراند یک شرکت فرانسوی است که در لیموژ فرانسه قرار دارد. این شرکت در زمینه فروش محصولات و تجهیزات الکتریکال و شبکه فعالیت می‌کند. مهمترین تجهیزات تولید شده توسط این شرکت انواع کلید و پریز همچنین فیوز‌های مینیاتوری و تابلو‌های توزیع است.
این شرکت در سال ۱۸۶۰ تأسیس شده و در ابتدا در زمینه تولید ظروف چینی فعالیت می‌کرد. با فروش کمپانی در سال ۱۹۰۴ به شخصی به نام فردریک لگراند فعالیت این شرکت در زمینه تولید کلید برق آغاز شد. در سال‌های آینده این شرکت تولیدات خود را به تجهیزات حفاظتی مثل فیوز، قطع‌کننده‌های مدار، تجهیزات مدیریت کابل و… توسعه داد. در حال حاضر این شرکت در ۷۰ کشور کارخانه تولیدی دارد و محصولات آن در ۱۸۰ کشور دنیا به فروش می‌رسد.
ابزار دقیق روتوترم Rototherm
شرکت انگلیسی روتوترم rototherm تولید‌کننده انواع تجهیزات اندازه‌گیری و گیج‌ها است. این شرکت انگلیسی فعالیت خود را از سال ۱۸۴۷ آغاز کرده است. این شرکت اولین فشار سنج بخار در جهان را اختراع و ثبت کرد. یکی از دلایل اصلی موفقیت‌های شرکت روتوترم پذیرش و ادغام یک سیستم ERP قوی، ساختار یافته و مدرن است.
ابزار دقیق بلدن Belden
این شرکت در سال ۱۹۰۲ در شیکاگو امریکا تأسیس شد. کار شرکت با تولید انواع کابل‌های برق آغاز شد و سپس به مرور کار تولید انواع قطعات الکتریکی را نیز انجام داد. این شرکت طی سال‌ها فعالیت خود توانسته است ضمن حسن شهرت در زمینه تولید انواع تجهیزات الکترونیکی و کابل نمایندگی‌های بسیاری در سراسر دنیا داشته باشد.
ابزار دقیق روزمونت Rosemount
روزمونت یک شرکت امریکایی است که به عنوان تابعه شرکت امرسون الکتریک در زمینه تولید تجهیزات ابزار دقیق فعالیت می‌کند. دفتر مرکزی این شرکت در می‌نسوتا امریکا واقع شده است و محصولات بسیاری از جمله تجهیزات اندازه‌گیری فشار، دما، سطح، اختلاف فشار، شدت جریان و همچنین ابزار تحلیلی و تشخیص برای تجزیه و تحلیل گاز و سایر سیالات را تولید می‌کند.
ابزار دقیق زیمنس Siemens
شرکت زیمنس یک شرکت آلمانی است که در سال 1847 توسط دو مهندس آلمانی تأسیس شد. این شرکت معروف بین المللی از جمله مشهورترین شرکت های فعال در زمینه تولید تجهیزات مهندسی الکترونیک بوده و کارخانجات متعددی در سراسر دنیا دارد.
خرید ابزار دقیق برند‌های مشهور دنیا
استفاده از تجهیزات ابزار دقیق معتبر و ساخت برند‌های معتبر بسیار مورد توجه صنایع و کارخانجات تولیدی و پژوهشی در زمینه‌های مختلف است. با این حال تهیه این تجهیزات در بسیاری از زمینه‌ها و همچنین مشکلات مختلف کار سختی به نظر می‌رسد.
لک لک گروپ، یک مجموعه فعال در زمینه خرید انواع محصولات اورجینال خارجی از سایت‌های معتبر و آنلاین شاپ‌های فعال در این زمینه است که می‌توانید برای خرید تجهیزات ابزار دقیق برند‌های مشهور دنیا به صورت مستقیم از تجربیات و تخصص این مجموعه بهره‌مند شوید و به راحتی و در کمترین زمان محصولات خود را در ایران تحویل بگیرید.
خدمات سایت لک لک
برای خرید کالا می توانید لینک آن را از سایت خارجی مورد نظر کپی کنید و در صفحه ثبت سفارش وب سایت لک لک قرار دهید. اگر اطلاعات تکمیلی را می دانید تکمیل کنید و گرنه گزینه “به لک لک واگذار می کنم” را انتخاب کنید تا کارشناسان لک لک اطلاعات را تکمیل کنند و استعلام قیمت به شما داده شود. سپس کافیست پرداخت ریالی را انجام دهید و لک لک به صورت یکپارچه خرید ارزی، حمل بین المللی، گمرک و مابقی موارد را انجام می دهد و کالا را درب منزل یا شرکت شما تحویل می دهد.

[تعداد: 7    میانگین: 1.7/5]

اشتراک در خبرنامه بلاگ لک لک

[mc4wp_form id="305702"]

ارسال نظر