آموزش معرفی فروشگاه های آنلاین اخبار و رویداد های اخیر 

بهترین برندهای کفش جهان

Group 507سال‌ها قبل، انسان‌های اولیه برای پوشاندن پاهای خود از ابزار بسیاری استفاده می‌کردند. زیرا آن‌ها نیز پس از مدتی دریافته بودند که پا یکی از مهم‌ترین اعضای بدن است. همان‌طور که این روزها ما پا را به عنوان قلب دوم هر انسان می‌شناسیم، آن‌ها نیز به پوشش پای خود اهمیت می‌دادند. این روزها با رشد صنعت کفش در دنیا، برندهای بسیاری در نقاط مختلف، شروع به فعالیت در حوزه‌ی کفش کرده‌اند. این برندها گاه در حوزه‌ای تخصصی مانند کفش اسپرت و گاه در تمام سطوح نیاز مشتریان، فعالیت داشته‌اند. از آن‌جایی که کفش یکی از مهم‌ترین پوشاکی است که شما باید برای خود تهیه کنید، بهتر است که بدانید برای چه استفاده‌ای می‌توانید از کدام برند بهره‌مند شوید. برندهایی که در ادامه ذکر کرده‌ایم برخی از برندهای معروف روز دنیا هستند که طرفداران بسیاری نیز دارند.

بهترین کفش‌های ورزشی جهان
1. آدیداس (Adidas):
برند آدیداس که می‌توان گفت برندی آلمانی است در سال 1948 توسط آدولف داسلر Adolf Dassler پایه ریزی شد. این برند که یکی از اولین برندهای کفش ورزشی در دنیا است، این روزها با انواع لباس‌های ورزشی و تجهیزات و لوازم جانبی شهرت یافته است. در حال حاضر لیونل مسی بزرگترین بازیکن فوتبالی است که استفاده کننده و حامی این برند است.
2. پوما (Puma)
پوما که برند رقیب آدیداس است، توسط برادر داسلر تاسیس شد. این برند آلمانی دیگر، که درست مانند آدیداس در صنعت کفش و پوشاک ورزشی مشغول به فعالیت است، در بیش از 120 کشور دنیا خرید و فروش می‌شود.
3. نایک (Nike)
برند آمریکایی نایک نیز، سومین برند مشغول به فعالیت در حوزه‌ی کفش، پوشاک و تجهیزات ورزشی است. این برند در سال ۱۹۶۴ توسط بیل بوِرمن و فیل نایت شروع به کار نمود و این روزها درآمد سالیانه‌ای بالغ بر 11 بیلیون دلار دارد.
4. اسکچرز (Skechers)
اسکیچرز برندی است که در سال 1992 در آمریکا شروع به فعالیت در حوزه‌ی کفش ورزشی و صندل کرد. این برند کم‌کم گسترش یافت و هم اکنون محصولاتی مانند کلاه، عینک، لباس، کیف و جوراب نیز تولید می‌کند.
5. ریبوک (Reebok)
ریبوک یا ریباک یکی از قدیمی‌ترین برندهای صنعت کفش ورزشی است که در سال 1895 کار خود را شروع نمود. البته این برند از سال 1958 به نام ریباک شناخته می‌شود. امروزه ریباک یکی از زیر مجموعه‌های شرکت آلمانی آدیداس است که معمولا به کتانی‌های مدرن خود شناخته می‌شود.
6. فندی (Fendi)
برند ایتالیایی فندی که معمولا با لباس و کیف‌های لوکس خود شناخته می‌شود، کفش‌های کتانی بسیار زیبایی را نیز تولید می‌کند. این برند که توانسته است رقیب خوبی برای برندهای بزرگ دنیا باشد، طرفداران بسیار زیادی نیز دارد.
7. مونیخ (Münich)
اشتباه نکنید! این یک برند آلمانی نیست! برند اسپانیایی مونیخ که در سال 1939 توسط لوییس برندا شروع به کار کرد، هدف طراحی کفش فوتسال را به همراه داشت. البته این برند این روزها گسترش یافته است و به تولید انواع کفش و لباس ورزشی می‌پردازد.
8. کاپا (kappa)
کاپا برند ایتالیایی دیگری است که در 1967 میلادی شروع به فعالیت کرد. اما دلیل شهرت جهانی این برند تنها محصولات آن نیست! این برند با لوگوی خود، به حمایت از برابری زنان و مردان پرداخت و موجب استقبال افراد زیادی قرار گرفت.
9. آسیکس (Asics)
آسیکس برند دیگری است که با شعار خود معروف شد! این برند ژاپنی، با شعار “عقل سالم در بدن سالم” توانست اهمیت کفش را در سلامتی بدن، نشان دهد. کفی ژله‌ای این برند، محصولی بود که باعث شهرت جهانی آن شد.
10. کانورس (All Star Converse Chuck Taylor)
آل استار کانورس کفشی آمریکایی است که در 1917 شروع به فعالیت کرد. این برند که امروزه از زیر مجموعه‌های برند نایک شناخته می‌شود، در بین نوجوانان و جوانان طرفداران بسیار زیادی دارد.
11. تامی (Tommy Hilfiger)
تامی یکی از برندهای بزرگ دنیا در عرصه‎ی مد و پوشاک است که پس از مدتی شروع به فعالیت در زمینه‌ی کفش نیز کرد. این برند علاوه بر ظاهر زیبا، به دوام بسیار نیز شناخته می‌شود.
12. ونس (vans)
برند آمریکایی ونس یک برند تولید کننده کفش و اسکیت است که در سال 1966 آغاز به کار نمود. این برند توسط پاول ون دورن، جیمز ون دورن و گوردون سی در کالیفرنیا تاسیس شد.
13. آندر آرمور (Under Armour)
این برند آمریکایی که کمتر از 30 سال عمر دارد، به سرعت توانست خود را در بین برندهای مطرح دنیا، به شهرت برساند. طراحی کفش‌های این برند به قدری زیبا و متفاوت است که نظر افراد بسیار معروفی را به خود جلب کرده است.
14. کدز یا اسنیکر (Keds یا Sneakers)
کدز برندی قدیمی است که در ایران کمتر شناخته شده است. این برند آمریکایی که به نام اسنیکرز نیز شناخته می‌شود، به راحتی و تنوع کفش‌های خود معروف است.
15. نیوبالانس (New Balance)
نیوبالانس قدیمی‌ترین برند کفش ورزشی دنیا است که برای ایرانیان نام آشنایی است. این برند آمریکایی بیش از 100 سال است که در حوزه‌ی کفش ورزشی مشغول به فعالیت است. همچنین می‌توان این برند را با فروش سالیانه بیش از 4 میلیون جفت، پرفروش‌ترین برند کفش ورزشی در آمریکا دانست.
16. های تک (Hi-Tec)
های تک یکی از تولید کننده‌های کفش ورزشی است که متعلق به انگلستان است. این برند که با کفش‌های ورزشی خود به شهرت رسید، این روزها بیشتر با کفش کوه خود شناخته می‌شود و مورد استقبال بسیاری از کوهنوردان قرار دارد.
17. فیلا (Fila)
فیلا برند پوشاک ایتالیایی است که در 1911 تاسیس شد. امتیاز این برند در سال 2007 توسط فردی کره‌ای خریداری شد واکنون به عنوان برندی ایتالیایی – کره‌ای فعالیت می‌کند. این برند بیش از هرچیز با کفش‌های ورزشی خود، خصوصا در زمینه‌ی فوتبال مشهور است.

shoes
بهترین برند کفش‌های مجلسی و اداری مردانه
بیشتر برندهای کفش معروف در زمینه‌ی کفش ورزشی مشغول به فعالیت هستند اما برندهایی نیز وجود دارند که کفش‌های دیگری نیز تولید می‌کنند. برخی از برندهای معروف در زمینه‌ی کفش مردانه عبارتند از:
1. جان لاب (John Lobb)
2. برلوتی (Berluti)
3. پیر کرتی (Pierre Corthay)
4. چرچ (Church)
5. کراکت و جونز (Crockett & Jones)
6. جی ام وستون (J.M. Weston)
7. ابرسی (Aubercy)
8. اکو ( ecco)
9. کنت کول (Kenneth Cole)

بهترین برندهای کفش‌های مجلسی زنانه
در دنیای کفش، برخی برندها نیز تلاش کرده اند تا با ارائه‌ی کفش‌های زنانه‌ی متفاوت به شهرت برسند. برخی از این برندها در زمینه‌های دیگری نیز فعالیت دارند و احتمالا با نام‌ آن‌های آشنایی دارید. این برندها عبارتند از:
1. گوچی
2. میو میو
3. استوارت وایتزمن
4. ورساچه
5. الکساندر مک کوئین
6. والتر استیگر ( Walter Steiger)
7. کریستین لوبوتن ( Christian Louboutin)
8. جیمی چو ( Jimmy Choo)
9. مانولو بلاهنیک ( Manolo Blahnik)
10. لویی ویتون ( Louis Vuitton)
11. پرادا
12. والنتینو
13. سنت لورن

بهترین برندهای پوتین‌های کوهنوردی در جهان
برخی از برندهای کفش نیز بیشتر از هر زمینه‌ی دیگری در زمینه‌ی کفش کوهنوردی مشغول هستند. این برندها که معمولا مجموعه‌ای از برندهای ورزشی هستند، برای کوهنوردان بسیار لازم اند.
1. سالومون کوئست (Salomon Quest)
2. لوا رِنگید (Lowa Renegade)
3. مرل موآب (Merrell Moab)
4. سالومون آلترا (Salomon X Ultra)
5. اسکارپا (Scarpa)
6. آرکتریکس (Arc’teryx)
7. وسکیوو (Vasque)
8. کین تارگی (Keen Targhee)
9. سالیوا ماونتین (Salewa Mountain)
10. لاسپورتیوا (La Sportiva)

خلاصه نکات پایانی مقاله
همان‌طور که می‌دانید کفش یکی از پوشاکی است که شما برای هر بیرون رفتنی نیاز دارید. در صورتی که به سلامتی خود اهمیت می‌دهید، باید بدانید که کفش مناسب یکی از مهم‌ترین ابزارهایی است که می‌تواند سلامت شما را تضمین کند. در این مقاله برای شما برخی از برندهای معروف دنیا در اشکال مختلف کفش را ذکر کردیم. امید است بتوانید کفش مناسبی را برای خود انتخاب کنید و قلب دوم خود را سالم نگه دارید.

خدمات سایت لک لک
برای خرید کالا می توانید لینک آن را از سایت خارجی مورد نظر کپی کنید و در صفحه ثبت سفارش وب سایت لک لک قرار دهید. اگر اطلاعات تکمیلی را می دانید تکمیل کنید و گرنه گزینه “به لک لک واگذار می کنم” را انتخاب کنید تا کارشناسان لک لک اطلاعات را تکمیل کنند و استعلام قیمت به شما داده شود. سپس کافیست پرداخت ریالی را انجام دهید و لک لک به صورت یکپارچه خرید ارزی، حمل بین المللی، گمرک و مابقی موارد را انجام می دهد و کالا را درب منزل یا شرکت شما تحویل می دهد.

[تعداد: 158    میانگین: 2.2/5]

اشتراک در خبرنامه بلاگ لک لک

[mc4wp_form id="305702"]

ارسال نظر