آموزش معرفی فروشگاه های آنلاین اخبار و رویداد های اخیر 
بهترین کفش فوتبال

مدت زمان مطالعه: 3 دقیقه

بهترین کفش فوتبال + راهنمای خرید

خصوصیات و ویژگی‌های بهترین کفش فوتبال، از نظر افراد مختلف، متفاوت است. چراکه برخی از این محصولات برای مهاجمین تدارک دیده شده‌اند و بعضی برای دفاع مناسب‌ترند. برخی از کفش‌های فوتبال برای بازیکنان با پاهای پهن طراحی شده و برخی به گونه‌ای ساخته شده‌اند که سرعت بازیکنان را افزایش می‌دهند.

بهترین کفش فوتبال

در حال حاضر شرکت‌های مختلف سازنده سعی خود را به کار گرفته‌اند تا انواع متنوعی از این محصولات را طراحی و تولید کرده و به بازار مصرف ارائه دهند. هر کدام از این کفش‌ها با ویژگی‌های خاصی که از آن برخوردار شده‌اند می‌توانند بهترین کفش فوتبال محسوب شوند.
از آنجایی که بسیاری از بازیکنان و علاقه‌مندان به این ورزش به دنبال انتخاب و خرید بهترین کفش فوتبال هستند در این مقاله قصد داریم چند نمونه از بهترین این محصولات را معرفی کرده و ویژگی‌های آن‌ها را بررسی نماییم و یک راهنمای خرید از این کفش‌ها ارائه دهیم. پس اگر شما هم به دنبال خرید بهترین کفش فوتبال هستید با ما همراه باشید.
کفش نایکی Mercurial Superfty VI Pro AG _ Pro
بهترین کفش فوتبال
شرکت سازنده نایکی این محصول را به طور ویژه برای افراد و بازیکنانی طراحی و تولید کرده که می‌خواهند بر روی چمن‌های مصنوعی بازی کنند. همان‌طور که می‌دانید در حال حاضر تمامی بازی‌ها بر روی چمن برگزار نشده و شاهد تعداد زیادی از مسابقات هستیم که بر روی زمین‌ها و یا چمن‌های مصنوعی برگزار می‌گردند.
پس بازیکنان به کفش‌هایی نیاز دارند که بتوانند با استفاده از آن‌ها بر روی این زمین‌ها نیز به خوبی و راحتی بازی کرده و عملکرد قابل قبولی هم داشته باشند.
بنابراین اگر شما هم از جمله این افراد هستید و یا یک فوتبالیست حرفه‌ای به شمار می‌روید و می‌خواهید در بازی خود سرعت بیشتری داشته باشید بهتر است این کفش را برای خرید نظر بگیرید.

کفش آدیداس پردیتور Mutator 20.1
بهترین کفش فوتبال
این مدل را نیز می‌توان بهترین کفش فوتبال به شمار آورد که توسط کمپانی معروف و شناخته شده آدیداس طراحی و تولید شده و در بازار مصرف وجود دارد. ا
این مجموعه اولین نمونه از این محصولات را در سال ۱۹۹۴ به بازار ارائه داد و سپس تغییر و تحولاتی را در آن به وجود آورد و امروز هم شاهد حضور پررنگ این کفش‌ها در بازار هستیم.
کفش پردیتور آدیداس از یک پاشنه با ارتفاع کم به وجود آمده که پایداری قابل توجهی هم دارد. مجموعه سازنده در فرایند ساخت این محصول از فناوری تازه‌ای هم کمک گرفته که به آن تکنولوژی پوست شیطان گفته می‌شود.
به همین دلیل این محصول، مدلی بسیار محبوب برای بسیاری از بازیکنان فوتبال است. چراکه با استفاده از آن می‌توانند به راحتی توپ را هدایت کرده و با آن گل بزنند.

کفش پوما One 19.1 Evoknit
بهترین کفش فوتبال
از نظر بسیاری از علاقمندان به ورزش، این محصول بهترین کفش فوتبال به شمار می‌رود. از جمله مهمترین دلایل محبوبیت این محصول می‌توان به ویژگی‌های اصلی آن اشاره کرد که عبارتند از: راحتی بسیار بالا و نرمی قابل توجه.
کمپانی پوما بر این باور است که این کفش پای شما را مانند یک جوراب در بر خواهد گرفت. با وجود این ویژگی، فرآیند سبقت گرفتن از رقبا در طول بازی به راحتی اتفاق خواهد افتاد.

کفش آدیداس Copa Sense + Firm Ground
بهترین کفش فوتبال
کمپانی آدیداس این محصول خود را با ظاهر جذاب و منحصر به فردی طراحی کرده و در اختیار متقاضیان و علاقه مندان به ورزش فوتبال قرار داده است. از ظاهر جذاب و زیبای این کفش که بگذریم، عملکرد بسیار مناسب آن را مشاهده خواهیم کرد.
به همین دلیل این مدل را می‌توان بهترین کفش فوتبال برند سازنده آدیداس به شمار آورد. این محصول به گونه‌ای طراحی شده و ساختار آن به نحوی است که به بازیکنان این امکان را می‌دهد که به کنترل توپ به دفعات بیشتری دست بزنند و یا ضربات خود را محکم‌تر و با اطمینان بیشتری به توپ وارد سازند.
این کمپانی در فرایند ساخت این کفش و در اطراف پاشنه‌های آن از یک فناوری خاص بهره برده که به آن تکنولوژی سنس پود Sensepod گفته می‌شود.
با کمک این فناوری فضاهای منفی اطراف مچ پای بازیکن از بین خواهند رفت. از سوی دیگر میخ‌های به کار رفته در بخش‌های زیرین این کفش با استفاده از موادی نرم تزریق شده‌اند. به همین دلیل تاثیر بالاتری دارند.

کفش نیوبالانس Furon V6 Pro FG
بهترین کفش فوتبال
اگر از جمله بازیکنان حرفه‌ای و یا فوتبالیست‌های ستاره محسوب می‌شوید و یا بهترین بازی فوتبال را ارائه می‌دهید بهتر است به انتخاب و خرید این کفش دست بزنید. حتی دونده‌های حرفه‌ای هم می‌توانند از این کفش استفاده کرده و نتایج مطلوب و مورد نظر خود را به دست آورند.
با کمک این محصول که می‌توان آن را بهترین کفش فوتبال نیوبالانس به شمار آورد، می‌توانید به راحتی و با سرعتی بسیار بالا حریفان خود را پشت سر بگذارید. از سوی دیگر این کفش از طراحی ظاهری منحصر به فردی هم برخوردار شده و از این لحاظ نیز مورد توجه بسیاری از خریداران و بازیکنان فوتبال قرار می‌گیرد.
شرکت سازنده این محصول، در فرایند طراحی و ساخت آن از میخ‌های چند جهته استفاده کرده و یک شاسی نایلون سبک را به کار گرفته است، تا پاهای بازیکنان راحتی بیشتری را تجربه کند. این کفش‌ها را می‌توان به‌روزترین و جدیدترین محصول مجموعه نیوبالانس به شمار آورد.

کفش میزانو Morelia Neo 3 Beta Japan

اگر به دنبال انتخاب و خرید بهترین کفش فوتبال هستید تا راحتی زیادی را تجربه کرده و به اهداف مد نظر خود در زمین بازی دست پیدا کنید، بهتر است با این کفش ویژگی‌های خاص آن نیز آشنایی کافی حاصل کنید.
پوشیدن این کفش به شما کمک می‌کند تا جایگاه اصلی خود را در زمین بازی و مسابقه به دست آورید. از سوی دیگر شیوه طراحی این کفش به نحوی صورت پذیرفته است که می‌تواند به حفاظت از مچ پای شما دست بزند و جلوی وارد شدن هر گونه ضربه به آن را بگیرد.
پس اگر می‌خواهید در حین بازی از آسیب برکنار بمانید و یا ناخن‌های شما داخل کفش دچار شکستگی نشوند بهتر است این محصول را برای خرید در نظر بگیرید.

کفش آمبرو مدوسا Elite 3

با مشاهده این کفش و در اولین نگاه به تفاوت ظاهری آن با دیگر کفش‌های فوتبال و ورزش پی خواهید برد. چراکه این محصول برخلاف دیگر انواع این کفش‌ها بدون بند طراحی شده است.
به همین دلیل کمپانی سازنده بر این باور است که راحتی آن از سایر انواع این محصولات بیشتر بوده و چسبندگی قابل توجه آن هم بی نظیر است. در واقع این کفش در طول بازی به هیچ عنوان از پای بازیکن جدا نخواهد شد.
از سوی دیگر این کمپانی سعی خود را به کار گرفته تا محصولی را طراحی و تولید کرده و به بازار مصرف ارائه دهد که بیشترین منطقه ضربه را داشته و منطقه تماس با توپ آن هم به حداکثر ممکن رسیده است.
پس با استفاده از آن امکان گلزنی شما با افزایش قابل توجهی مواجه شده و می‌توانید در ارتفاعات بسیار بالاتری بر روی سر و یا بالای مدافعان تیم حریف قرار بگیرید.

کفش نایکی Mercurial Vapor 13 Elite FG

بسیاری از بازیکنان بر این باورند که کفش‌های کمپانی نایکی بهترین کفش فوتبال هستند و انتخاب و خرید آن‌ها گزینه بسیار مناسبی است.
چراکه این کمپانی در طراحی و ساخت محصولات ورزشی مورد نظر خود توجه بسیار زیادی به عنصر چالاکی، چابکی و سرعت دارد و لذا کفش‌هایی را تولید می‌کند که به سرعت بسیار بالاتر بازیکنان مدد می‌رسانند و این کفش یکی از بهترین گزینه‌ها و مدل‌های این محصولات به شمار می‌رود.
این نمونه از کفش کمپانی معتبر و شناخته شده نایکی برای اولین بار در سال ۲۰۰۲ و در تبلیغات جام جهانی معرفی شده سپس در سال ۲۰۱۸ توسط بسیاری از بازیکنان معروف و شناخته شده مورد استفاده قرار گرفت. این محصول از ویژگی‌ها و مزایای قابل توجهی برخوردار شده که به محبوبیت آن کمک رسانده‌اند.
یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های آن هم اضافه کردن یک ناحیه کششی و یا ارتجاعی به بخش جلویی پا است. پس با استفاده از این کفش فوتبال، بازیکنان راحتی و انعطاف پذیری قابل توجهی را تجربه خواهند کرد.
خدمات سایت لک لک
برای خرید کالا می توانید لینک آن را از سایت خارجی مورد نظر کپی کنید و در صفحه ثبت سفارش وب سایت لک لک قرار دهید. اگر اطلاعات تکمیلی را می دانید تکمیل کنید و گرنه گزینه “به لک لک واگذار می کنم” را انتخاب کنید تا کارشناسان لک لک اطلاعات را تکمیل کنند و استعلام قیمت به شما داده شود. سپس کافیست پرداخت ریالی را انجام دهید و لک لک به صورت یکپارچه خرید ارزی، حمل بین المللی، گمرک و مابقی موارد را انجام می دهد و کالا را درب منزل یا شرکت شما تحویل می دهد.

[تعداد: 1    میانگین: 1/5]

اشتراک در خبرنامه بلاگ لک لک

[mc4wp_form id="305702"]

ارسال نظر