آموزش معرفی فروشگاه های آنلاین اخبار و رویداد های اخیر 

بهترین برندهای لوازم ورزشی جهان

همان‌طور که می‌دانید در حال حاضر، شرکت‌ها و تولید کنندگان مختلفی در سراسر جهان، در زمینه طراحی و تولید انواع مختلف لباس ورزشی و دیگر تجهیزات مربوط به ورزش، به فعالیت مشغول هستند. برخی از این تولید کنندگان به دلائلی توانسته‌اند نسبت به سایرین، جایگاه و رتبه بالاتری را در میان ورزشکاران و طرفداران آن‌ها به خود اختصاص دهند و لوازم تولید شده خود را به جوانان سراسر نقاط جهان عرضه کنند. از جمله دلائل موفقیت این برندها می‌توان به کیفیت اجناس و کالاهای تولید شده توسط آن‌ها اشاره کرد. در این مقاله قصد داریم برخی از بهترین برندهای لوازم ورزشی در سطح جهان را معرفی نماییم.
sports-brands

پوما PUMA
این برند یکی از معروف‌ترین برندهای تولید کننده لوازم ورزشی در سراسر جهان است. بیشترین سهم موفقیت این برند پس از کیفیت، به دلیل طراحی پیراهن تیم فوتبال انگلیسی، آرسنال است. از طرف دیگر این شرکت، یکی از بزرگ‌ترین تولید کنندگان کفش ورزشی به شمار می‌رود. شرکت این برند، در کشور آلمان قرار گرفته است. کفش‌های تولید شده توسط برند پوما، کیفیت قابل توجهی دارند و در بسیاری از موارد، توسط ستارگان ورزشی و یا هالیوودی مورد استفاده قرار گرفته‌اند که همین عامل هم، در موفقیت این برند و جهانی شدن این شرکت تولید کننده، بی تاثیر نبوده است. علاوه بر کفش و پیراهن و لباس، این برند در زمینه تولید دیگر تجهیزات و لوازم ورزشی نیز فعالیت دارد.

نایک NIKE
همان‌طور که می‌دانید نایک، عنوان یک برند بسیار شناخته شده ورزشی در سراسر جهان است. لازم است بدانید که لوازم ورزشی تولید شده توسط این شرکت، در ورزش‌های مختلفی مورد استفاده ورزشکاران قرار می‌گیرند. بنابراین می‌توانید در ورزش‌های گوناگون، از قبیل فوتبال، بسکتبال، تنیس و … اثراتی را از حضور این برند مشاهده نمایید. در حقیقت می‌توان گفت با وجود تجربه و قدمت بسیار بالای این شرکت تولیدی، این برند هم‌چنان توانسته عنوان مارک غالب را در میان سایر برندها به دست آورد. در حال حاضر انواع مختلف لباس‌های ورزشی، کفش‌های ورزشی، پیراهن‌های ورزشی و … توسط این برند جهانی تولید و روانه بازار مصرف می‌گردند.

آدیداس Adidas
آدیداس عنوان یکی دیگر از برترین برندهای تولید کننده لوازم و تجهیزات ورزشی در سراسر نقاط جهان است. این برند در هر سال سعی می‌کند کفش‌های مختلف، پیراهن‌ها و لوازم ورزشی متعددی را با توجه به نیاز مخاطبان و هم‌چنین مطابق با مد روز طراحی و تولید کند و به بازار مصرف ارائه دهد. لازم به ذکر است که محصولات این برند، یکی از با کیفیت‌ترین محصولات از نظر طراحی و تولید هستند.
در حقیقت می‌توان گفت که این شرکت، یک عنوان تجاری و ورزشی است که محصولات تولید شده توسط آن، در تمامی ورزش‌های موجود بر روی کره زمین، مورد استفاده ورزشکاران و طرفداران آن‌ها قرار می‌گیرد و در هر مکانی، نام و نشانی از آن، به چشم می‌خورد. یکی از رموز اصلی موفقیت این برند و محصولات تولید شده توسط این شرکت، این است که طراحان لوازم ورزشی در این شرکت، قبل از اقدام به این کار، نیاز مخاطبان خود را در نظر می‌گیرند و سپس به طراحی و تولید این محصولات، مطابق با نیاز مخاطبان دست می‌زنند.

ریبوک Reebok
شرکت و برند ریبوک، در کشور انگلستان تاسیس و راه اندازی شده است. تولید محصولاتی از قبیل کفش‌های کتانی، در تخصص این برند است. یکی از رموز موفقیت و ویژگی‌های اصلی تولیدات این شرکت، طراحی‌های یکپارچه و بی نظیری است که برای محصولات ورزشی در نظر گرفته می‌شود. این عامل موجب شده تا این برند پس از سال‌ها رقابت، بتواند هم‌چنان در کنار دیگر انواع برندها و شرکت‌های تولید کننده لوازم ورزشی، به مبارزه و مقابله ادامه دهد و جایگاه بسیار مناسبی را در میان رقبای کاری خود به دست آورد.

سالومون Salomon
سالومون عنوان یکی دیگر از برندهای تولید کننده محصولات ورزشی است که توانسته محصولات تولید شده خود را به سراسر نقاط جهان عرضه کند و از فروش این محصولات، سود بسیار بالایی را به دست آورد. این شرکت تولید کننده، در حقیقت از شرکت‌های بسیار معروف، در زمینه طراحی و تولید کفش‌های ورزشی است. کفش‌های ورزشی تولید شده توسط این برند، ویژگی‌های منحصر به فردی دارند و همین عامل نیز باعث شده تا شهرت و ماندگاری این لوازم افزایش قابل توجهی پیدا کند. از جمله ویژگی‌های کفش‌های این برند می‌توان به استفاده از زیره‌های بسیار بادوام در تولید آن‌ها اشاره کرد. از طرف دیگر، این دسته از لوازم و تجهیزات ورزشی از پارچه‌هایی ضد آب به وجود آمده‌اند و کیفیت قابل توجهی دارند. این عوامل موجب شده تا محصولات این برند، در زمره بهترین لوازم ورزشی جهان قرار بگیرند و جایگاهی بسیار مناسب را به خود اختصاص دهند.

هوکا وان وان HOKA ONE ONE
این شرکت تولید کننده لوازم ورزشی، در کشور فرانسه واقع شده است. این برند از بدو تاسیس شرکت تا کنون، توانسته به عنوان رقیب برای سایر برندها و شرکت‌های تولید کننده این محصولات به شمار رود. شرکت هوکا وان وان در زمینه تولید انواع مختلف کفش‌های کتانی، صاحب نام و آوازه بسیاری است. کفش‌های تولید شده توسط این برند معروف و مطرح جهانی، ویژگی‌های قابل توجهی دارند که برای جوانان و به ویژه طرفداران انواع مختلف رشته‌های ورزشی، جالب است.
از جمله این ویژگی‌ها می‌توان به شیک و لوکس بودن این نوع از لوازم ورزشی اشاره کرد. از طرف دیگر، کفش‌های کتانی این شرکت، بسیار با دوام و راحت هستند. بنابراین می‌توانند نقش بسیار موثری را در آرامش هنگام ورزش کردن و پیاده روی داشته باشند. یکی دیگر از عواملی که موجب شده کفش‌های تولید شده توسط این شرکت، به یکی از بهترین مارک‌های جهانی تبدیل شود، شیک بودن و توجه به مد روز در طراحی و تولید این محصولات است. بنابراین این لوازم، نه تنها توسط ورزشکاران و طرفداران آن‌ها، بلکه به وسیله علاقمندان به صنعت مد نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد.

فیلا FILA
فیلا عنوان یکی دیگر از برندهای بسیار معروف است که محصولات ورزشی خود را به سایر کشورهای جهان نیز ارسال می‌کند و از فروش آن‌ها سود بسیار بالایی به دست می‌آورد. محصول اصلی این برند، کفش ورزشی است. در حقیقت می‌توان گفت کفش‌های ورزشی تولید شده توسط این شرکت، از جمله محبوب‌ترین محصولات ورزشی هستند که در کشورها مورد استفاده قرار می‌گیرند. لازم است بدانید که شرکت تولید کننده این برند، در اصل، ایتالیایی است. کفش‌های ورزشی که توسط این برند تولید می‌شوند دارای چندین ویژگی قابل توجه هستند. از جمله این ویژگی‌ها می‌توان به مدل‌های یکپارچه این محصولات اشاره کرد. شاید یکی از دلائل موفقیت و جهانی شدن محصولات این برند، همین نکته باشد.

اوکلی OAKLEY
اوکلی یکی از برندهایی است که در حال حاضر در سراسر جهان، شناخته شده و معروف است. این شرکت در زمینه طراحی و تولید انواع مختلف عینک، فعالیت دارد. از جمله تولیدات این برند می‌توان به عینک‌های مختلف چشم و عینک آفتابی اشاره کرد. از طرف دیگر، این واحد تولید کننده، در زمینه طراحی و تولید لباس و کیف و … نیز فعال است. محصولات این شرکت در حال حاضر توسط ورزشکاران بسیاری مورد استفاده قرار می‌گیرد. از جمله افرادی که به دوچرخه سواری و تماشای مسابقات این ورزش علاقه دارند. در واقع می‌توان گفت این دسته از افراد از مصرف کنندگان بسیار مهم تولیدات این برند به شمار می‌روند.
علاوه بر ورزشکاران و طرفداران مسابقات ورزشی، علاقمندان به صنعت مد نیز به محصولات این برند توجه نشان می‌دهند و از این محصولات استفاده می‌کنند. چراکه این لوازم ورزشی دارای چندین ویژگی هستند. از جمله ویژگی‌های مناسب و منحصر به فرد عینک‌های تولید شده توسط این برند می‌توان به استفاده از قاب زیبا در طراحی و تولید این محصولات، اشاره کرد. از طرف دیگر محصولات این برند به اندازه کافی، کیفیت دارند و دوام آن‌ها نیز بسیار بالا است.

کان ورس CONVERSE
این برند یکی دیگر از برندهای برتر در جهان است که در زمینه طراحی و تولید لباس ورزشی فعالیت دارد. محصولات این برند، کیفیت بسیار مناسبی دارند. بنابراین توانسته‌اند جایگاه بسیار مناسبی را در جهان تصاحب کنند. علاوه بر تولید انواع مختلف لباس ورزشی، این شرکت در زمینه تولید پوشاک، کفش و دیگر تجهیزات ورزشی نیز فعال است و تا کنون توانسته محصولات بسیار مناسبی را به بازارهای مصرف جهانی ارائه دهد. این برند به ویژه در میان علاقمندان به بسکتبال، بسیار شناخته شده است و در بازی اسکیت و در میان طرفداران این رشته ورزشی نیز، از اقبال قابل قبولی برخوردار شده است. علاوه بر ورزشکاران و علاقمندان به آن‌ها بسیاری از اهالی مد نیز از محصولات این برند استفاده می‌کنند. چراکه در طراحی آن‌ها به مد روز و نیاز مخاطبان توجه خاصی می‌شود.

اسکچرز SKECHERS
برند اسکچرز یکی از بزرگ‌ترین تولید کنندگان کفش ورزشی در جهان است. محصولات این برند توسط بسیاری از افراد مشهور در جهان مورد استفاده قرار می‌گیرند. این شرکت در سال 1992 تاسیس و راه اندازی شد و در حال حاضر یکی از برترین مارک‌های ورزشی است. لازم به ذکر است که محصولات تولید شده توسط این شرکت، در حال حاضر در بیش از 170 کشور در سراسر جهان عرضه می‌شوند و به فروش می‌رسند.

آندر ارمور UNDER ARMOUR
اندر ارمور از دیگر برندهایی است که در حال حاضر در سراسر نقاط جهان شناخته شده است و در زمینه تولید لباس و هم‌چنین لوازم جانبی ورزشی فعالیت دارد. این شرکت در سال 1996 تاسیس و راه اندازی شد و در حال حاضر به دلیل کیفیت محصولات توانسته از برترین برندهای لوازم ورزشی در جهان باشد.

خدمات سایت لک لک
برای خرید کالا می توانید لینک آن را از سایت خارجی مورد نظر کپی کنید و در صفحه ثبت سفارش وب سایت لک لک قرار دهید. اگر اطلاعات تکمیلی را می دانید تکمیل کنید و گرنه گزینه “به لک لک واگذار می کنم” را انتخاب کنید تا کارشناسان لک لک اطلاعات را تکمیل کنند و استعلام قیمت به شما داده شود. سپس کافیست پرداخت ریالی را انجام دهید و لک لک به صورت یکپارچه خرید ارزی، حمل بین المللی، گمرک و مابقی موارد را انجام می دهد و کالا را درب منزل یا شرکت شما تحویل می دهد.

[تعداد: 11    میانگین: 2.4/5]

اشتراک در خبرنامه بلاگ لک لک

[mc4wp_form id="305702"]

ارسال نظر