آموزش معرفی فروشگاه های آنلاین اخبار و رویداد های اخیر 
خرید کفش ریباک

مدت زمان مطالعه: 3 دقیقه

خرید کفش ریباک
برند ریباک یکی از معروف‌ترین و پرآوازه‌ترین برندهای جهانی است که در زمینه کیف و کفش و لوازم ورزشی فعالیت می‌کند. اصالت این برند به کشور انگلستان بر می‌گردد و شروع فعالیت ریباک توسط فردی به نام جوزف ویلیام فاستر آغاز شد. جوزف ویلیام فاستر دغدغه این را داشت که کفشی تولید کند که ورزشکاران به خصوص دوندگان راحت‌تر بتوانند بدوند. اولین کفشی که تولید کرد یک کتانی مخصوص ورزشکاران دو میدانی بود که ته کفش‌ها میخ‌هایی وجود داشت که باعث سرعت و راحتی دوندگان می‌شد.
در همان سالی که فاستر برای بازیکن‌های المپیک کفش‌های ورزشی تولید کرد و باعث کسب افتخار شد، مابقی ورزشکاران نظرشان به کشف‌های کمپانی فاستر جذب شد و از همان جا بود که برند ریباک به طور رسمی بین ورزشکاران محبوب شد.
بعد گذشت چند سال، ریباک کالکشن کفش‌های فری استایل خود را رونمایی کرد که کفش‌هایی راحت و باکیفیت بودن که مخصوص ورزش ایروبیک و پیاده‌روی ساخته شده بودند که کفی‌هایی طبی و راحتی داشتند.
امروزه کفش‌های کمپانی فاستر تنوع بالایی دارد و علاوه بر کفش‌های ورزشی کفش‌های اسپرت و مردانه دیگری نیز دارد که بسیار باکیفیت و محبوب هستند. این شرکت با استفاده از فناوری بالا و ساخت کفش‌های حرفه‌ای و درآمد بیش از هفت میلیارد دلار در سال ۱۹۹۱ به‌عنوان یکی از نوآورترین شرکت‌های ساخت کفش انتخاب شد. در آن سال‌ها این برند کفش‌های مدل آزاد یا Freestyle را طراحی کرد که بسیار توجه زنان را به خود جلب کرد. برند معروف «ریباک» طی چند سال به دلیل تبلیغات و استفادة دیگر شرکت‌ها از ورزشکاران و افراد موفق با کاهش فروش روبه‌رو شد؛ ولی این موضوع نتوانست کیفیت و ساخت خاص کفش‌های این برند را با مشکل روبه‌رو کند.
در این مقاله سعی بر این داریم که خرید کفش ریباک را بررسی کنیم، در ادامه با ما همراه باشید.
خرید کفش ریباک
ویژگی کفش‌های مردانه ریباک
کفش‌های مردانه ریباک نسبت به برندهای دیگر ساده‌تر و شکیل‌تر هستند و در همه رده سنی می‌توانند این کفش‌ها را استفاده کنند. یکی از ویژگی‌های منحصربه‌فرد کفش‌های ریباک راحتی است. شما زمانی که کفش‌ها روزمره ریباک را خریداری می‌کنید و با آن پیاده‌روی می‌کنید یا فعالیت‌های روزمره خود را رد شرکت انجام می‌دهید، هیچگاه احساس خستگی در پا و کمر خود احساس نمی‌کنید و می‌توانید مدت‌های طولانی در روز از این کفش‌ها استفاده کنید.
نکته بعدی در کفش‌های ریباک قیمت آن‌هاست که نسبت به بسیاری از برندهای مطرح دیگر، نسبت به قیمتی که می‌پردازید کیفیت بسیار خوبی دارد. همچنین طراحی‌های کفش‌های ریباک به‌گونه‌ای است که شما می‌توانید با استایل‌های مختلف آن را هماهنگ کنید.
در حال حاضر کمپانی ریباک یکی از مطرح‌ترین کمپانی‌ها در تولید کفش و وسایل ورزشی است که توانسته است به خوبی کیفیت خود را در بین مردم اثبات کند همچنین کفش مردانه ریباک توسط بسیاری از ستارگان ورزشی و مشاهیر سینما در سطح جهان تأیید شده است و توانسته است ریباک اسپانسر تیم‌های بین‌المللی، باشگاه‌ها، بازیکنان همه رشته‌های ورزشی مانند فوتبال، کریکت، بسکتبال، موتورسواری شناخته شود.
کالکشن‌های مختلف کفش ریباک
مجموعه ریباک بیشتر تمرکز خود را در تولید کتانی‌های ورزشی گذاشته است و کفش‌های خود را در کالکشن‌های مختلفی تولید کرده است که در ادامه به بررسی خرید کفش ریباک می‌پردازیم:
خرید کفش ریباک
REEBOK BACKTOSCHOOL
این مجموعه کتانی‌های ورزشی مناسب برای دانش‌آموزان و دانشجویان تولید کرده است که برای هر سنی می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید. کالکشن Back To School به‌گونه‌ای ساخته شده‌اند که چه برای راه‌رفتن، چه نشستن یا دویدن، این کفش پشت مدرسه برای حرکت قبل و بعد از کلاس بسیار مناسب است.
کفش‌های مخصوص دویدن
کالکشن مخصوص دویدن ریباک کفش‌هایی بسیار باکیفیت دارد و در دو مدل لژ دارد و کفه طبی تولید شده است که همه دوندگان می‌توانند از آن استفاده کنند. این کفش‌ها مناسب برای ورزشکاران دو میدانی، دوندگان، ورزشکاران تنیس، بسکتبال و همه ورزش‌هایی مناسب است.
کفش‌های کلاسیک مردانه ریباک
همه افراد کمپانی ریباک را به کتانی‌های ورزشی و مقاوم آن می‌دانند؛ ولی باید بدانید یک کالکشن بسیار جذاب و شیک دارد که کفش‌هایی مردانه به سبک کلاسیک تولید کرده است که بسیار چشم‌نواز است و می‌توانید با استایل‌های مختلف مردانه آن‌ها را ست کند.
ویژگی کفش اورجینال ریباک
امروزه بسیاری از افراد سودجو کفش‌هایی فیک باکیفیت بسیار پایین تولید می‌کنند یا برخی دیگر کفش‌های های‌کپی تولید می‌کنند که کیفیت خوبی دارند و قیمت آن‌ها مناسب‌تر است؛ ولی هیچگاه به کیفیت و اصالت کفش ریباک اصل نمی‌رسد و اصلاً قابل‌قیاس نیستند. در ادامه برخی از ویژگی‌های کفش ریباک اورجینال را معرفی می‌کنیم:
بسته‌بندی
بسته‌بندی‌های کفش ریباک اصل بسیار مستحکم و باکیفیت است و با نسخه‌های فیک یا های‌کپی بسیار تفاوت دارد که قابل‌تشخیص است.
شماره‌سریال
کفش‌های اورجینال ریباک شماره‌سریال دارند یک در سایت می‌توانید اصالت آن را مشخص کنید که این روش یکی از ساده‌ترین روش‌ها برای تشخیص کفش‌های اصل و اورجینال است؛ زیرا که بسیاری از فروشندگان کفش‌های های‌کپی را به قیمت اصل می‌فروشند و شما هیچگاه نمی‌توانید آن را تشخیص دهید.
واگذاری برند ریباک به آدیداس
مجموعه ریباک در طی سال‌های زیادی توانسته بود که فروش بسیار خوبی داشته باشد و به خوبی در بین مردم محبوبیت پیدا کرده بود و در یک دوره زمانی دچار رکود شد و برند مشهور و پرآوازه آدیداس برند ریباک را خریداری کرد و این دو مجموعه توانستند با کمک یکدیگر کفش‌های بسیار عالی تولید کنند. ترکیب این دو مجموعه توانست یک ترکیب عالی و بی‌نقص باشد که مکمل یکدیگر بوده‌اند.
آدیداس در آگوست سال ۲۰۰۵ با قراردادی به ارزش ۳.۸ میلیارد دلار ریباک را به مالکیت خود در آورد، بااین‌حال بخشی از فعالیت‌های محدود شده ریباک تحت همان نام سابق ادامه پیدا کرد و غول آلمانی بهره‌برداری از ظرفیت‌های تجاری و استراتژیک این برند را موردنظر قرارداد.
نتیجه‌گیری
بسیاری از ورزشکاران و دوندگان به دنبال کفش‌هایی هستند که در هنگام ورزش احساس راحتی داشته باشند و بتواند مسافت‌های زیادی را در مدت‌زمان طولانی بدوند. کمپانی ریباک که توسط جوزف ویلیام فاستر تأسیس یک مجموعه باارزش و باکیفیت در تولید کفش‌های ورزشی و لوازم ورزشی است که سالیان سال است در این زمینه فعالیت می‌کند.
اولین کفشی که مجموعه ریباک تولید کرد یک کفش برای دوندگان المپیک بود که در کف آن‌ها میخ گذاشته بود و بسیار موردتوجه دیگر ورزشکاران قرار گرفت و استارت فعالیت و محبوبیت ریباک از همان سال شروع شد.
از دیگر کف‌های با کیفیتی که این مجموعه تولید کرد، کفش‌هایی مخصوص ایروبیک بود که با نام FreeStyle وارد بازار شد و بسیار کاربردی و راحت بود. ریباک به خوبی توانست در طی چندین سال بین مردم و سلبریتی‌ها محبوب شود و سالیان زیادی در بازار فروش خوبی داشت.
شما باید در انتخاب کفش اورجینال بسیار دقت کنید؛ زیرا که برخی از افراد سودجو هستند که کفش‌های فیک و های‌کپی را به قیمت اصل به خریداران می‌فروشند. شما باید آگهی کافی در هنگام خرید داشته باشید و حتماً باید از مراکز معتبر و نمایندگی قابل‌اطمینان خریداری کنید.
خدمات سایت لک لک
برای خرید کالا می توانید لینک آن را از سایت خارجی مورد نظر کپی کنید و در صفحه ثبت سفارش وب سایت لک لک قرار دهید. اگر اطلاعات تکمیلی را می دانید تکمیل کنید و گرنه گزینه “به لک لک واگذار می کنم” را انتخاب کنید تا کارشناسان لک لک اطلاعات را تکمیل کنند و استعلام قیمت به شما داده شود. سپس کافیست پرداخت ریالی را انجام دهید و لک لک به صورت یکپارچه خرید ارزی، حمل بین المللی، گمرک و مابقی موارد را انجام می دهد و کالا را درب منزل یا شرکت شما تحویل می دهد.

[تعداد: 4    میانگین: 3.8/5]

اشتراک در خبرنامه بلاگ لک لک

[mc4wp_form id="305702"]

ارسال نظر