آموزش معرفی فروشگاه های آنلاین اخبار و رویداد های اخیر 

بهترین برندهای ساعت جهان + راهنمای خرید

ساعت مچی یکی از مهمترین اکسسوری‌های مورد استفاده در دنیا است، بسیاری از افراد تلاش می‌کنند تا با استفاده از برندهای مشخص استایل خاصی برای خود ایجاد کنند، آیا بهترین برندهای تولید ساعت در دنیا را می‌شناسید؟ در این مطلب شما را با بهترین برندهای ساعت جهان، ویژگی‌های آنها و نکات مهم خرید این ساعت‌ها آشنا می‌کنیم.

سیکو یکی از معروف ترین برندهای ساعت جهان

بهترین برندهای ساعت جهان که به شما هویت می‌بخشند
برندهای مطرح ساعت مچی در کشورهای صنعتی پیشرفته در حال رقابت در عرصه تولید ساعت مچی هستند، برخی از برندها قدمت طولانی در این زمینه دارند و برخی دیگر علیرغم فعالیت کوتاه مدت توانسته‌اند به شهرت جهانی دست پیدا کنند، در این بخش با برخی از بهترین برندهای ساعت مچی شناخته شده در دنیا آشنا می‌شویم.

  • رولکس؛ لاکچری‌ترین ساعت را دست کنید!
    امکان ندارد به ساعت مچی علاقمند باشید و نام رولکس را نشنیده باشید، رولکس یکی از پیشتازان قدیمی و پیشکسوت در عرصه ارائه ساعت های مچی زنانه و مردانه است، تقریبا تمام اولین‌ها را در عرصه ساعت سازی رولکس به دنیا معرفی کرده است، اولین ساعت مچی ضد آب، اولین ساعت مچی تمام اتوماتیک، اولین ساعت مچی غواصی و … از جمله ساعت‌هایی هستند که رولکس به دنیا معرفی کرده است، رولکس ساعت‌هایی را تولید می‌کند که از نظر کیفیت و کارایی برترین هستند و حقیقتا کمتر برندی توانایی رقابت با این برند انگلیسی را دارا است.
  • کارتیر؛ مانند الماس بدرخشید
    این نام نیز یکی از شناخته شده‌ترین برندها در عرصه تولید اکسسوری‌های جواهر و گرانقیمت است، کارتیر موفق شده است که همگام با فعالیت در عرصه جواهرات در طراحی و تولید ساعت مچی آوازه‌ جهانی داشته و یکی از با کیفیت‌ترین برندها در این زمینه و همچنین رقیب اصلی نام‌های بزرگ باشد.
  • کروم؛ ساعت خاص شما اینجاست!
    اگر علاقمند به ساعت‌هایی با طراحی خاص هستید باید Corum را بشناسید، این برند ساعت سازی توانسته است توجه عامه مردم و کلسیونرها را به خود جلب کند، طراحی جسورانه و مکانیک قابل اعتماد برند کروم را باید عامل موفقیت او در طراحی و ساخت ساعت‌های مچی دانست.
  • سیکو؛ از بهترین برندهای ساعت جهان
    این نام قدیمی را همه علاقمندان به ساعت‌های مچی می‌شناسند، یک برند بی حاشیه و با کیفیت ژاپنی که طراحی ساعت های کلاسیک را به خوبی انجام می‌دهد و هنوز هم جزو برترین برندهای ساعت سازی در دنیا است، این شرکت هم ساعت‌های کوارتز و هم ساعت‌های مکانیکی تولید می کند و در عرصه جهانی بسایر خوش نام است.
  • همیلتون؛ برند ساعت عالی برای شما
    این برند سوئیسی از مهد ساعت مچی دنیا آمده است، همیلتون ارائه کننده اولین ساعت الکترونیکی در دنیا است، هم اکنون همیلتون با ترکیب دو ساعت ساز شناخته شده سواچ و اس اس آی اچ به کار خود ادامه داد و شرکت سواچ مالک اصلی برند همیلتون است.
  • تیسوت؛ برندی معتبر در میان برندهای ساعت جهانی
    یک سازنده سوئیسی موفق دیگر در عرصه تولید ساعت مچی تیسوت است، این شرکت ساعت سازی محصولاتش را با فناوری روز دنیا طراحی می‌کند و دارای محصولاتی با کیفیت و تنوع بسیار بالا در طراحی است، تیسوت موفق شده است که همراهی همه سلیقه‌ها را در کارنامه خود داشته باشد.

نکات مهم خرید ساعت‌های برند

اگر قصد خرید ساعت برند دارید بهتر است به نکاتی که در این بخش به آنها می‌پردازیم توجه بیشتری داشته باشید:

۱.تعیین سبک و نوع ساعت
بهتر است ابتدا مشخص کنید که چه نوع ساعتی و با چه مشخصاتی نیاز دارید، برندهای مختلف سبک‌های طراحی متفاوتی دارند، بنابراین سلیقه شما مشخص خواهد کرد که کدام برند بهترین گزینه را برای شما ارائه می‌کند، به طور مثال اگر علاقه به ساعت‌های کلاسیک دارید برند رولکس می‌تواند از بهترین برندهای ساعت جهان برای شما باشد، اما اگر اهل ترند روز و ساعت‌های مدرن هستید بهتر است سراغ تیسوت بروید.

۲.جنس بدنه و بند ساعت
یک نکته مهم دیگر انتخاب جنس بدنه و بند ساعت است، در واقع سبک پوششی شما و نوع کاربری ساعت است که این بخش را مدیریت می کند، باید توجه کنید که به جنس بدنه یا بند ساعت حساسیت نداشته باشید، بندهای چرمی بهترین گزینه برای کسانی است که دارای پوست حساس هستند.

۳.طراحی صفحه ساعت
صفحه‌های ساعت مچی در انواع گرد، بیضی، مربع و مستطیل عرضه می شوند، بنابراین سلیقه و استایل شما و همچنین سبک طراحی که می پسندید تعیین کننده این بخش از انتخاب ساعت مچی است.

۴.موتور ساعت
یک نکته مهم دیگر توجه به نوع کارکرد موتور ساعت است، این که ساعت مورد علاقه شما کوارتز باشد، مکانیکی یا دیجیتالی از جمله آپشن‌های شما در انتخاب یک ساعت مشهور است.

برای خرید کالا می توانید لینک آن را از سایت خارجی مورد نظر کپی کنید و در صفحه ثبت سفارش وب سایت لک لک قرار دهید. اگر اطلاعات تکمیلی را می دانید تکمیل کنید و گرنه گزینه “به لک لک واگذار می کنم” را انتخاب کنید تا کارشناسان لک لک اطلاعات را تکمیل کنند و استعلام قیمت به شما داده شود. سپس کافیست پرداخت ریالی را انجام دهید و لک لک به صورت یکپارچه خرید ارزی، حمل بین المللی، گمرک و مابقی موارد را انجام می دهد و کالا را درب منزل یا شرکت شما تحویل می دهد.

منبع:

https://luxe.digital/lifestyle/style/luxury-watch-brand/
https://www.prestigetime.com/blog/must-know-luxury-watch-brands.html

 

[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

اشتراک در خبرنامه بلاگ لک لک

[mc4wp_form id="305702"]

ارسال نظر