آموزش معرفی فروشگاه های آنلاین اخبار و رویداد های اخیر 
خرید زیورآلات مردانه

مدت زمان مطالعه: 4 دقیقه

خرید زیور آلات مردانه
خوشبختانه امروزه جواهرات مردانه در طرح‌ها و نمونه‌های زیادی موجود هستند. شوهرها، دوستان، پدرها، پسران چیزهای بیشتری نسبت به یک گردنبند زنجیری یا یک دستبند چرمی برای انتخاب دارند سنگ‌ها، رنگ‌ها، مواد سازنده و گاهی اوقات کمی زرق و برق بیشتر، همگی دست به دست هم دادند تا بر تنوع جواهرات مردانه بیافزایند.
بسیاری از برند‌های جهان دست به دست هم داده‌اند تا جواهراتی برای مردان طراحی کنند تا همه جسارت پوشیدن آن‌ها را پیدا کنند. اگر شما هم جز آن دسته از افرادی هستید که عاشق جواهرات بوده یا این که به دنبال هدیه‌ای برای مرد زندگی خود هستید، تا انتها با ما همراه باشید.
انواع زیورآلات مردانه
همانطور که گفته شد دنیای جواهرات مردانه امروزه بسیار گسترده و وسیع است و انواع مختلفی از آن‌ها وجود دارند که هر مردی با هر سلیقه‌ای را وسوسه می‌کنند. انواع زیورآلات مردانه عبارتند از:
حلقه
خرید زیور آلات مردانه
حلقه عروسی مردانه روی انگشت حلقه احتمالا رایج‌ترین نوع جواهرات برای مردان هستند. مردان از دهه ۱۹۹۰ به استفاده از حلقه و انگشتر در استایل خود علاقه‌مند شده‌اند و چنین زیورآلاتی به وضوح بسیار محبوب هستند. اما تمام حلقه‌ها و انگشترها به حلقه ازدواج محدود نمی‌شوند. امروزه انگشتر‌ها و حلقه‌های بسیاری، همچون حلقه کلاس یا حلقه‌های جفت، وجود دارند که هر کدام به نوبه خود استایل خاصی به هر مردی می‌دهند.
برای اکثر مردان، بهتر است بیش از دو حلقه نپوشند که می‌توانند حلقه ازدواجشان و یک حلقه دیگر مطابق با سلیقه خود باشد. در مصاحبه های شغلی یا جلسات بزرگ، پیشنهاد می‌کنیم تنها از حلقه ازدواج خود استفاده کنید.

دکمه سرآستین
خرید زیور آلات مردانه
یکی از شیک‌ترین جواهرات برای مردان، دکمه سرآستین است که می‌توان ظاهر آن را کمی به سیگار تشبیه کرد. شما با خرید یک جفت شروع می‌کنید، اما مطمئنا بعد به آن‌ها علاقمند شده و کلکسیون بزرگی از دکمه سرآستین را در خانه خود به راه خواهید انداخت. امروزه دکمه سرآستین دارای انواع مختلفی است که هم از نظر طرح و هم از نظر متریال به کار رفته در آن با هم متفاوتند. از میان انواع آن‌ها برخی ضامن‌دار، برخی ثابت و برخی دو طرفه هستند.

دستبند
خرید زیور آلات مردانه
دستبندها در چند سال گذشته محبوبیت بیشتری پیدا کرده‌اند، درحالی که در گذشته بین مردان چندان پرطرفدار نبودند. از لحاظ تاریخی، مردان از دستبندهای فلزی در طرح‌های فیگارو و مدل‌های شناسنامه‌ای که با نام یا حروف آن‌ها حک شده بود استفاده می‌کردند. امروزه این زیورآلات مردانه تکامل یافته و شرکت‌های زیادی مانند Maven Metals دستبندهایی را از مواد دیگر جز فلز و چرم می‌سازند.
افزایش استقبال از دستبندها باعث شده است که آن‌ها با کت و شلوارها و سایر لباس‌های رسمی هماهنگ شوند، اما ما پیشنهاد می‌کنیم در چنین شرایطی ظاهر خود را رسمی نگه دارید و در استفاده از دستبند کمی محتاط باشید. اگر تمایل دارید غیررسمی لباس بپوشید یا در یک دفتر کار معمولی کار می‌کنید، می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید. معمولا چنین جواهراتی برای استفاده غیررسمی ساخته شده‌اند؛ بنابراین برای استایل روزانه بسیار مناسب هستند.

گیره کراوات
خرید زیور آلات مردانه
درست است که بستن کراوات بین ما ایرانیان رواج ندارد، اما برخی از مردان وجود دارند که به استفاده از آن علاقه دارند! گیره های کراوات که تحت عنوان میله کراوات شناخته می‌شوند، یکی از جواهراتی است که ممکن است شما را به بستن کراوات تشویق کند.
گیره کراوات از جای دکمه رد می‌شود تا آن را در جای خود ثابت نگه دارد. امروزه این جواهرات مردانه در انواع و اقسام گوناگون وجود دارند. به طوری که برخی از آن‌ها با سنگ‌های گران قیمت تزئین شده‌اند و گیره‌های کراوات را به یکی از بهترین و مجلل‌ترین هدیه‌ها تبدیل نموده‌اند.

زنجیرها
خرید زیور آلات مردانه
مردان اغلب زنجیرها و گردنبندها را در زیر پیراهن‌های خود پنهان می‌کنند به طوری که فقط بخش کوچکی از آن‌ها در معرض دید قرار می‌گیرد. زنجیرها معمولا به تنهایی به همراه با یک پلاک و آویز کوچک مورد استفاده قرار می‌گیرند. اگر می‌خواهید در یک استایل رسمی از زنجیر استفاده کنید، بهتر است از قاعده «هر چه ظریف‌تر، شکیل‌تر» پیروی کنید.
هر چند زنجیرها معمولا در طول‌های مختلف فروخته می‌شوند، اما بهتر است تقریبا تا وسط سینه شما باشد. هنگام خرید توجه کنید که زنجیری را خریداری می‌کنید که به خوبی با تیپ بدنی شما، به ویژه طول تنه شما هماهنگ است.

پیرسینگ
خرید زیور آلات مردانه
پیرسینگ‌های مردانه سال‌ها است که دریایی از محبوبیت و معانی را با خود حمل کرده است. به عنوان مثال، همین بیست و پنج سال پیش، سوراخ کردن گوش برای یک مرد به عنوان یک تابو تلقی می‌شد. علاوه بر این، در گذشته مردان باید گوش چپ خود را سوراخ می‌کردند، چرا که سوراخ کردن گوش راست و گذاشتن گوشواره در آن نشان‌دهنده همجنس‌گرایی بود.
امروزه افراد از چنین تفکراتی فاصله گرفته و مردان اکنون هر دو گوش را سوراخ می‌کنند، گاهی از چندین سوراخ در یک گوش نیز ابایی ندارند. علاوه بر گوش، سوراخ کردن بینی، و حلقه زبان نیز امروزه دیگر تابو نیست. پیرسینگ‌های مردانه معمولا حلقه‌هایی هستند که با جواهرات زرق و برق‌دار و کلفت‌تر از نمونه زنانه‌ آن‌ها، به افزایش زیبایی استایل کمک می‌کنند.
پیرسینگ همانند خالکوبی است اگر می‌توانید به راحتی پیرسینگ‌ها و ناحیه‌ای که سوراخ کرده‌اید را که در یک تجارت یا محیطی رسمی بپوشانید، هر کاری که می‌خواهید انجام دهید. با این حال، اگر نمی‌توانید آن ناحیه را برای چیزی مانند مراسم تشییع جنازه یا یک جلسه کاری بزرگ بپوشانید یا حذف کنید، ممکن است زندگی شما دشوارتر شود. چرا که چنین چیز‌هایی اصلا برای محیط‌های رسمی مناسب نیستند!
به طور کلی، ما توصیه می‌کنیم که از انجام بسیاری از پیرسینگ‌های صورت خودداری کنید، زیرا این موارد می‌تواند بر توانایی شما در ایجاد تأثیرات لازم در مصاحبه‌های شغلی و موقعیت‌های مشابه تأثیر بگذارد.

سگک کمربند
خرید زیور آلات مردانه
استفاده از کمربند برای یک مرد از ضروریات زندگی او است. استایل هر مردی با کمربند، مردانه‌تر و جذاب‌تر به نظر می‌رسد. حال اگر چنین وسیله ضروری با یک سگک زیبا تزئین شود، استایل را جذاب‌تر هم می‌کند. برای بسیاری از مردان، سگک‌های کمربند صرفا نقره‌ای یا طلایی هستند که به کمربند اجازه می‌دهد وظیفه خود، یعنی بالا نگه داشتن شلوار، را انجام دهد. اما این عقیده چندان هم درست نیست و سگک باید اهمیت بیشتری در استایل پیدا کند.
سگک کمربند که گاهی اوقات به عنوان “کارت تلفن کابوی” نامیده می‌شود؛ زیرا شخصیت پوشنده را نشان می‌دهد. این طرز تفکر در تگزاس آمریکا بسیار رایج است. در کشورهای مختلف، به ویژی آمریکا، مدل‌های گران‌قیمت‌ و شیک‌ اغلب با سنگ‌های قیمتی آراسته می‌شوند و حکاکی‌های بسیار ظریفی نیز روی آن‌ها صورت می‌گیرد. عقاب، طاس و حتی پرچم کشورهای مختلف معمولا نقوش محبوبی برای سگک کمربندها هستند.

ساعت
استفاده از ساعت همانند حلقه ازدواج یک امر رایج و کاملا عادی است و پوشیدن آن‌ها در همه شرایط قابل قبول است. به طور کلی هر چه ساعت ساده‌تر باشد، لباس‌پوش‌تر است. یک بند چرمی مشکی ساده و ساعت نقره‌ای ساده با اعداد عربی یا رومی می‌تواند استایل شما را کلاسیک‌تر و شکیل‌تر کند.
قوانینی که هر مردی هنگام استفاده از زیورآلات مردانه باید بداند
هنگامی که شک دارید و درباره استفاده از زیورآلات مردانه مطمئن نیستید، سعی کنید از زیورآلات ساده استفاده کنید. با یک ساعت نقره‌ای کلاسیک با بند چرمی شروع کنید. اگر مرتبا ساعت می‌پوشید و توانایی خرید ساعت‌های گران‌قیمت را دارید، یک ساعت غواصی اسپرت‌تر با بند فولادی ضد زنگ نیز می‌تواند برای شما مناسب باشد. بعدها از جواهرات مردانه دیگر مانند دکمه سرآستین استفاده کنید.
سعی کنید هنگام استفاده از زیورآلات فلزی، فلزات آن‌ها را با هم هماهنگ کنید. بیشتر زیورآلات مردانه فلزی هستند. رنگ‌های طلایی و نقره‌ای رواج بیشتری دارند. جواهرات خود را مطابق لباستان انتخاب کنید و همچنین دقت داشته باشید که باید هر بار فقط یک رنگ فلزی داشته باشند.
تمام جواهرات معنای خاصی دارند، قبل از استفاده از آن‌ها معنی و مفهوم پشت آن را درک کنید. مردم می‌توانند معنای یک قطعه جواهر را بسیار متفاوت تفسیر کنند. برای برخی، حلقه‌های زینتی نماد موفقیت و ثروت است و برای برخی دیگر نشان‌دهنده وابستگی به جنایات سازمان یافته هستند. این بدان معنا است که یک مرد باید هنگام پوشیدن جواهرات خارج از حد معمول مراقب باشد.
خدمات سایت لک لک
برای خرید کالا می توانید لینک آن را از سایت خارجی مورد نظر کپی کنید و در صفحه ثبت سفارش وب سایت لک لک قرار دهید. اگر اطلاعات تکمیلی را می دانید تکمیل کنید و گرنه گزینه “به لک لک واگذار می کنم” را انتخاب کنید تا کارشناسان لک لک اطلاعات را تکمیل کنند و استعلام قیمت به شما داده شود. سپس کافیست پرداخت ریالی را انجام دهید و لک لک به صورت یکپارچه خرید ارزی، حمل بین المللی، گمرک و مابقی موارد را انجام می دهد و کالا را درب منزل یا شرکت شما تحویل می دهد.

[تعداد: 1    میانگین: 5/5]

اشتراک در خبرنامه بلاگ لک لک

[mc4wp_form id="305702"]

ارسال نظر