آموزش معرفی فروشگاه های آنلاین اخبار و رویداد های اخیر 
راهنمای خرید ساعت هوشمند

مدت زمان مطالعه: 3 دقیقه

راهنمای خرید ساعت هوشمند گارمین

در حال حاضر خرید ساعت هوشمند در انواع مختلف از برندهای متنوع رشد و رواج قابل توجهی پیدا کرده و بسیاری از افراد به ویژه ورزشکاران حرفه‌ای ترجیح می‌دهند در هنگام فعالیت‌های ورزشی از این محصولات استفاده کنند. یکی از شناخته شده‌ترین شرکت‌های سازنده این محصولات، گارمین Garmin است. ساعت‌های هوشمند ساخته شده توسط این برند انواع مختلفی داشته و می‌توان آن‌ها را در دسته بندی‌های متنوعی جای داد‌. در این مقاله قصد داریم یک راهنمای خرید ساعت هوشمند گارمین ارائه داده و به معرفی برخی از انواع پرکاربرد محصولات این برند بپردازیم. پس اگر شما هم تمایل دارید به خرید این ساعت‌ها دست بزنید و از آن‌ها برای ارزیابی بدن خود در هنگام دویدن، شنا کردن، دوچرخه سواری و دیگر ورزش‌ها استفاده کنید با ما همراه باشید.

ساعت هوشمند گارمین فنیکس ۶ (Garmin Fenix 6)

ساعت هوشمند گارمین
این محصول به طور حتم یکی از بهترین و با کیفیت‌ترین ساعت‌های هوشمند موجود در بازار محسوب می‌شود که از آن می‌توانید برای دستیابی به تناسب اندام استفاده کنید. امکانات به کار رفته در این ساعت و قابلیت‌های آن این محصول را به یکی از بهترین ساعت‌های این برند تبدیل کرده است.
این ساعت هوشمند، اسپرت و چند کاره بوده و برای تمامی فعالیت‌های ورزشی مد نظر شما ایده آل و کاربردی است. این محصول دارای جی‌ پی‌ اس بوده و یک مانیتور برای ارزیابی و سنجش ضربان قلب دارد. جی پی اس به کار رفته در این سیستم‌ها در زیر آب هم کار کرده و به ردیابی اقدام می‌کند.
اگر از جمله ورزشکاران حرفه‌ای هستید و به انجام فعالیت‌های ورزشی متنوع اقدام می‌کنید به طور حتم به خرید این محصول نیاز پیدا خواهید کرد. این ساعت هوشمند از حافظه داخلی ۶۴ مگابایتی برخوردار بوده و از امکان اتصال بلوتوث هم بهره برده است .

ساعت هوشمند گارمین فوری‌رانر ۹۴۵ (Garmin Forerunner 945)

ساعت هوشمند گارمین
این محصول به طور ویژه برای افرادی ساخته شده که علاقه ویژه‌ای به دویدن داشته و یا این ورزش را به شکل حرفه‌ای دنبال می‌کنند. این ساعت هوشمند از امکانات منحصر به فردی برخوردار شده و سیستم جی پی اس و مانیتورینگ به کار رفته در ساختار آن دقت عمل بسیار بالایی دارد.
از سوی دیگر این محصول به همراه نقشه‌های تمام رنگی به بازار مصرف ارائه شده و میزان ماندگاری و دوام باتری آن دو هفته است.

ساعت هوشمند گارمین ونو ۲ (Garmin Venu 2)

ساعت گارمین
این محصول برند گارمین را می‌توان هم یک ساعت ورزشی و هم یک ساعت هوشمند به شمار آورد. یعنی شما با یک خرید از دو قابلیت ویژه استفاده و بهره‌برداری خواهید کرد. این ساعت نیز از امکان جی‌ پی‌ اس بهره مند شده و عملکرد بسیار دقیقی هم دارد.
امکان بررسی و سنجش ضربان قلب از طریق این ساعت هوشمند وجود داشته و به امکان محاسبه سرعت و دیگر عناصر و المان‌های ورزشی نیز تجهیز شده است. برخورداری از یک فضای ذخیره سازی برای چیزی در حدود ۶۵۰ آهنگ و برنامه‌های ویژه پخش موسیقی از دیگر امکانات به کار رفته در ساختار این محصول برند گارمین است.
این ساعت هوشمند در حال حاضر در ۲ سایز روانه بازار شده و صفحه نمایشی آن هم آمولد amoled است. اما با این حال از برنامه‌های محدودی پشتیبانی به عمل می‌آورد .

ساعت هوشمند گارمین فوری‌رانر ۴۵ (Garmin Forerunner 45)

ساعت هوشمند گارمین
این محصول هوشمند یکی از بهترین گزینه‌ها برای ورزش کردن به ویژه دویدن است. چرا که این سیستم به سنسور ضربان قلب مجهز شده و می‌تواند خواب شما را نیز ردیابی کند. در ساخت این ساعت هوشمند از یک باتری ویژه نیز استفاده شده و محصولی مناسب برای سنجش استرس، بررسی تنوع ضربان قلب و اطلاعات مربوط به فعالیت‌های کلی بدن کاربر و میزان انرژی او است.
با استفاده از این محصول برند گارمین، کاربران این امکان را دارند که متوجه زمان مناسب تمرینات ورزشی خود شده و فشار بالایی به عضلات و بدن خود در طول ورزش وارد نسازند. عمر باتری این محصول با جی پی اس چیزی در حدود ۱۳ ساعت و در حالت هوشمند ۷ روز خواهد بود.
برخورداری از وزن سبک یکی دیگر از ویژگی‌های این محصول هوشمند برند گارمین است. با این حال این ساعت پشتیبانی نسبتاً غیرحرفه‌ای از ویژگی‌های ورزشی به عمل آورده و کیفیت ساخت آن هم چندان قابل قبول نیست .

ساعت هوشمند گارمین ویوو اکتیو s۴ (Garmin Vivoactive 4s)

Garmin Vivoactive 4s
این محصول را می‌توان بهترین ساعت هوشمند مقرون به صرفه گارمین به شمار آورد که کارایی مد نظر کاربر را هم داشته و برای او کاربردی و مفید است. این محصول در ابعاد ۴۰ در ۴۰ در ۱۲.۷ میلی متر طراحی شده و در بازار مصرف وجود دارد.
این ساعت هوشمند همه کاره است و می‌تواند به عنوان یک ساعت هوشمند ورزشی معمولی مورد استفاده قرار بگیرد. این دستگاه دارای سیستم ردیابی تناسب اندام بوده و جی پی اس داخلی هم دارد. عمر باتری این سیستم با جی پی اس، ۵ ساعت بوده و عمر باتری آن در حالت هوشمند هفت روز است.
این محصول با حافظه داخلی ۴ گیگابایتی و با قابلیت اتصال بلوتوث، سیستم ردیابی ورزشی، استریم موزیک و … در اختیار متقاضیان و خریداران قرار می‌گیرد.

ساعت هوشمند گارمین اینستینکت سولار (Garmin Instinct solar)

ساعت گارمین
این محصول را می‌توان بهترین ساعت هوشمند برند گارمین از لحاظ عمر و دوام باتری به شمار آورد. بنابراین می‌توانید از آن در بیرون از منزل به ویژه برای فعالیت‌های ورزشی استفاده کنید. به خصوص در مواقعی که دور از خانه بوده و به شارژر هم دسترسی مناسبی ندارید.
از سوی دیگر می‌توانید این ساعت را در حالت صرفه جویی مصرف انرژی هم قرار دهید. در این صورت به شکل نامحدود قادر به استفاده از آن خواهید بود. این محصول به همراه یک نمایشگر دوگانه به بازار ارائه شده و می‌تواند اطلاعات مورد نیاز شما را در یک برش کوچک نشان دهد.
با این حال این محصول معایبی هم دارد. یکی از مهمترین عیوب آن هم طراحی ظاهری کلفت بدنه آن است که باعث می‌شود این ساعت فضای زیادی را به اشغال خود درآورد. اما از سوی دیگر این بدنه بسیار محکم است.
به نحوی که در هنگام دویدن، کایاک سواری، کمپ کردن در طبیعت و یا پیاده روی به این اطمینان خواهید رسید که بدنه سخت و کاربردی آن با اشکال و آسیبی مواجه نخواهد شد. این ساعت هوشمند گارمین از حافظه داخلی ۱۶ مگابایتی برخوردار شده و امکان اتصال به بلوتوث را هم دارد.
خدمات سایت لک لک
برای خرید کالا می توانید لینک آن را از سایت خارجی مورد نظر کپی کنید و در صفحه ثبت سفارش وب سایت لک لک قرار دهید. اگر اطلاعات تکمیلی را می دانید تکمیل کنید و گرنه گزینه “به لک لک واگذار می کنم” را انتخاب کنید تا کارشناسان لک لک اطلاعات را تکمیل کنند و استعلام قیمت به شما داده شود. سپس کافیست پرداخت ریالی را انجام دهید و لک لک به صورت یکپارچه خرید ارزی، حمل بین المللی، گمرک و مابقی موارد را انجام می دهد و کالا را درب منزل یا شرکت شما تحویل می دهد.

[تعداد: 1    میانگین: 5/5]

اشتراک در خبرنامه بلاگ لک لک

[mc4wp_form id="305702"]

ارسال نظر