آموزش معرفی فروشگاه های آنلاین اخبار و رویداد های اخیر 
راهنمای خرید کوله پشتی

مدت زمان مطالعه: 4 دقیقه

راهنمای خرید کوله پشتی

کوله پشتی عنوان یک وسیله است که از آن برای حمل و نقل وسائل در مسافرت، دانشگاه و یا در مواقع تفریح و کوهنوردی، دوچرخه سواری و ورزش استفاده می‌کنند. این محصولات در انواع مختلفی تولید شده و هر کدام برای مصارف خاصی مناسب هستند. از سوی دیگر در بازار با انواع متنوع شرکت‌های تولید کننده کوله پشتی رو به رو خواهید شد. این عامل نیز اهمیت استفاده از یک راهنمای خرید کوله پشتی و انتخاب محصول مناسب را ضرورت می‌بخشد. به همین دلیل در این مقاله قصد داریم راهنمای خرید کوله پشتی مناسب را ارائه دهیم. پس اگر شما هم به دنبال انتخاب و خرید یک کوله مناسب برای مصارف مورد نظر خود هستید با ما همراه باشید .

انواع کوله پشتی

در حال حاضر انواع کوله پشتی بر اساس مصارف و کاربردهای مد نظر متقاضیان در بازار وجود دارد. از جمله این محصولات می‌توان به کوله پشتی دانشجویی، مسافرتی، کوهنوردی، لپ تاپ، کوله‌های مخصوص لوازم شخصی و… اشاره کرد.
این محصولات را می‌توان از نظر جنسی نیز دسته بندی کرده و در انواع کوله‌های چرمی، جین و … جای داد. ساختار کوله¬ها نیز با یکدیگر متفاوت بوده و در دسته‌های تاشو، چرخدار، یک طرفه، کوچک و یا بزرگ جای می‌گیرند. در ادامه برخی از انواع این محصولات، مزایا و معایب آن‌ها را مرور و بررسی خواهیم کرد.

کوله پشتی دانشجویی Student backpack

راهنمای خرید کوله پشتی
این محصولات همان‌طور که از نامشان نیز مشخص شده برای کاربرد در دانشگاه و مدرسه و یا اداره طراحی شده‌اند. برخورداری از قیمت مقرون به صرفه و داشتن وزن سبک از ویژگی‌های اصلی این نوع کوله‌ها به شمار می‌رود.
این محصولات طراحی نسبتا ساده‌ای داشته اما جادار هستند. به نحوی که می‌توانند در محفظه اصلی خود و در بخش جلو چیزی در حدود ۲۴ تا ۴۰ لیتر حجم را در بر بگیرند.
عیب عمده این کوله‌ها این است که در هنگام خالی بودن نمی‌توانند شکل ظاهری خود را حفظ کنند. از سوی دیگر این محصولات با پوشش ضد آب طراحی نشده‌اند .

کوله پشتی مسافرتی Travel backpack

راهنمای خرید کوله پشتی
این محصولات به طور ویژه برای سیر و سفر طراحی شده‌اند تا جایگزین مناسبی برای چمدان‌ها باشند. برخورداری از قیمت مناسب و سبک وزنی از مهمترین ویژگی‌های این محصولات است. بنابراین اگر تمایل به استفاده از چمدان طی سیر و سفر ندارید، می‌توانید از این نوع کوله‌ها استفاده کنید.
این محصولات از بیشترین اندازه برای حمل و نقل بار و اضافه بار برخوردار شده‌اند. در فرایند طراحی و دوخت این تجهیزات از پدهای ضخیمی استفاده شده که در قسمت پنل پشتی و بندهای رودوشی آن جای گرفته‌اند.
از سوی دیگر این محصولات محفظه‌هایی منظم برای قرار دادن وسایل کوچک دارند و محفظه‌هایی برای وسایل بزرگتر و یا حتی لپ تاپ برای آن‌ها در نظر گرفته شده است .

کوله پشتی کوهنوردی و کمپینگ Mountening backpack

راهنمای خرید کوله پشتی
این نوع کوله‌ها مناسب کوهنوردی بوده و قیمت نسبتا گرانی هم دارند. سبک وزن بودن، جادار و بسیار بزرگ بودن از مهمترین ویژگی‌ها و مزایای این کوله‌ها است. این محصولات دارای پوشش ضد آب نیز هستند و در دو نوع اصلی قاب دار و بدون قاب طراحی و تولید شده‌اند.
اگر تمایل به سفرهای نسبتاً کوتاه دارید و یا می‌خواهید و وسائل کمتری را جابجا کنید، این محصولات برای شما مناسب و کاربردی خواهند بود. اگر با مشکل کمر درد مواجه هستید بهتر است از کوله‌های کوهنوردی قاب دار استفاده کنید.
چراکه این محصولات به گونه‌ای طراحی شده‌اند که می‌توانند با کمک یک قاب داخلی و خارجی، وزن وارد شده را میان خود تقسیم کنند. در این صورت فشار کمتری بر روی شانه‌های شما قرار خواهد گرفت و ناحیه کمرتان نیز کمتر تحت تاثیر بار و فشار خواهد بود.
با این حال وجود این قاب، خود یکی از معایب این نوع کوله است. چراکه این امکان وجود دارد که به ناراحتی و آزار شما در هنگام کوهنوردی منجر گردد .

کوله پشتی لپ تاپ Laptop backpack

راهنمای خرید کوله پشتی
از این نوع کوله‌ها می‌توانید در مدرسه و دانشگاه و یا حتی محل کار و اداره خود استفاده کرده و لپ تاپ خود را به هر مکانی که ترجیح می‌دهید منتقل کنید‌. ساختار این نوع محصولات به گونه‌ای است که می‌توانند ایمنی و حفاظت کاملی از لپ تاپ شما به عمل آورند.
به همین منظور در طراحی آن‌ها از یک محفظه جداگانه استفاده شده که از آن به منظور قرارگیری لپ تاپ استفاده می‌کنند. این نوع کوله‌ها بخش‌های جداگانه‌ای برای شارژر، تبلت، هدفون، نوت بوک و … نیز دارند.
ظاهر این کوله‌ها بسیار نرم بوده و شکل آن‌ها مسطح است. از سوی دیگر در صورت خالی بودن نیمی از فضای خود، شکل و ظاهرشان را حفظ خواهند کرد .

کوله پشتی کوچک Small backpack

این محصولات جایگزین بسیار مناسبی برای کیف پول شما بوده و از قیمت مقرون به صرفه‌اس هم برخوردار شده‌اند. داشتن وزن سبک و برخورداری از حجم بسیار کم، از جمله ویژگی‌ها و مزایای اصلی این نوع از کوله‌ها است‌. این محصولات با ظاهر شیک و مناسبی ساخته شده‌اند.
اما محفظه اصلی آن‌ها فضای کمی دارد که این عامل را می‌توان عیب عمده این کوله‌ها به شمار آورد. با این حال این نوع از کوله‌ها برای استفاده روزمره و معمولی به ویژه برای افرادی که لوازم زیادی را با خود جابجا نمی‌کنند بسیار مناسب و کاربردی هستند .

کوله پشتی حمل وسایل شخصی Backpack for carring personal belongings

اگر می‌خواهید با استفاده از یک چمدان به سیر و سیاحت، مشغول شوید، بهتر است در کنار آن از یک کوله حمل وسایل شخصی نیز استفاده کنید. این نوع تجهیزات وزن بسیار سبکی داشته و امنیت مد نظر شما را هم دارند.
برخورداری از فضای کافی و یا جادار و سازمان یافته بودن از مهمترین مزایای این محصولات است. این کوله‌ها از قیمت بسیار مناسبی هم برخوردار شده‌اند. ماندگاری و دوام کافی و قابلیت ضد آب از دیگر ویژگی‌های این کوله‌ها است .

کوله پشتی چرخدار Wheeled backpack

راهنمای خرید کوله پشتی
ساختار این کوله‌ها آن‌ها را مناسب سیر و سیاحت به ویژه سفرهای کاری می‌کند. این محصولات از کوله‌های معمولی اندکی سنگین وزن‌تر بوده و برای افرادی که با مشکل کمردرد مواجه هستند مناسب به نظر می‌رسند.
اگر از جمله افرادی هستید که ترجیح می‌دهند به جای استفاده از یک چمدان یک کوله چرخدار را به کار گیرند خرید این محصول به شما توصیه می‌شود. با خرید این نوع کوله این امکان را دارید که در مواقع لزوم به راحتی اهرم را بیرون کشیده و از پشت سر، کوله را به دنبال خود بکشانید.
در غیر این صورت اهرم را به حالت اول خود بازگردانده و از آن به عنوان کوله پشتی استفاده نمایید. این نوع از کوله‌ها فضای بسیار زیادی داشته و اگر نیمی از فضای داخلی آن‌ها خالی باشد قادر به حفظ شکل ظاهری خود خواهند بود .

کوله پشتی تاشو Folding backpack

کوله تاشو را می‌توان محصولی بسیار مناسب برای مسافرت به شمار آورد. این محصول از قیمت مناسبی برخوردار شده و وزن آن هم سبک است. امکان تا شدن و یا کوچک شدن در حد و اندازه‌های یک کیسه کوچک از مهمترین ویژگی‌های این نوع کوله‌ها به شمار می‌رود.
این محصول را می‌توانید در مواقع لزوم در چمدان خود جای داده و یا در شرایط اضافه بار از آن برای حمل بار کمک بگیرید .

کوله پشتی ارتشی Army backpack

این نوع از کوله‌ها برای سیر و سفر، کمپینگ و کوهنوردی و همچنین شکار بسیار مناسب هستند و از دوام و ماندگاری مد نظر شما هم برخوردار شده‌اند. سازمان یافته بودن و برخورداری از قیمت مناسب از دیگر ویژگی‌های این محصولات است.
با این حال به این نکته نیز دقت داشته باشید که این نوع کوله‌ها برای طی کردن مسافت‌های طولانی مناسب به نظر نمی‌رسند. این محصولات بسیار جادار بوده و محفظه‌های مختلفی برای سازماندهی و نظم بخشی به وسایل شما دارند. پوشش این کوله ضد آب بوده و حمل و نقل آن هم بسیار راحت است .

کوله پشتی کیسه کمپرس Compress bag backpack

این نوع کوله برای کمپینگ و کوهنوردی البته در مدت زمان‌های کوتاه بسیار مناسب به نظر می‌رسد و وزن سبکی هم دارد. این کوله را می‌توانید به کوله کوهنوردی خود نیز متصل ساخته و یا لباس‌های خود را در فضای آن جای دهید. برخورداری از قیمت مناسب یکی دیگر از مهمترین مزایای این محصولات است.

کوله پشتی ورزشی Sports backpack

اگر تمایل دارید به سالن‌های ورزشی رفت و آمد کنید و به تمرینات ورزشی و یا پیاده روی‌های کوتاه مدت دست بزنید بهتر است پیش از هر اقدامی یک کوله ورزشی و یا بندی مناسب انتخاب و خریداری کرده و لباس‌های خود را در آن جای دهید. این محصولات مقرون به صرفه از نظر اقتصادی، وزن بسیار سبکی هم دارند .

کوله پشتی مخصوص دویدن Backpack for running

این نوع کوله همان‌طور که از نامش نیز مشخص شده مخصوص دویدن طراحی شده است. از این محصول می‌توانید در هنگام دوچرخه سواری و یا کوهنوردی‌های کوتاه مدت نیز استفاده کنید. برخورداری از وزن بسیار سبک و قیمت مقرون به صرفه و مناسب از مهمترین ویژگی‌های این محصول است.
حتی می‌توانید کیسه هیدراته و یا آب خود را نیز به آن متصل کرده و از آن به منظور حمل و جابجایی وسایل ضروری در حین ورزش کمک بگیرید .

کوله پشتی مخصوص دوچرخه سواری Backpack for cycling

این محصول برای دوچرخه سواری و یا موتور سواری مناسب بوده و با پوشش ضد آب طراحی شده است. برخورداری از قیمت مناسب و بهره مندی از یک محفظه اصلی بزرگ و جادار از جمله مهم‌ترین ویژگی‌های این کوله است. این محصول می‌تواند شکل ظاهری خود را در شرایط خالی بودن نیمی از فضا حفظ کند.
پس اگر به صورت جدی دوچرخه سواری و یا موتور سواری می‌کنید به طور حتم به یک کوله پشتی دوچرخه سواری نیاز پیدا خواهید کرد.
خدمات سایت لک لک
برای خرید کالا می توانید لینک آن را از سایت خارجی مورد نظر کپی کنید و در صفحه ثبت سفارش وب سایت لک لک قرار دهید. اگر اطلاعات تکمیلی را می دانید تکمیل کنید و گرنه گزینه “به لک لک واگذار می کنم” را انتخاب کنید تا کارشناسان لک لک اطلاعات را تکمیل کنند و استعلام قیمت به شما داده شود. سپس کافیست پرداخت ریالی را انجام دهید و لک لک به صورت یکپارچه خرید ارزی، حمل بین المللی، گمرک و مابقی موارد را انجام می دهد و کالا را درب منزل یا شرکت شما تحویل می دهد.

[تعداد: 1    میانگین: 3/5]

اشتراک در خبرنامه بلاگ لک لک

[mc4wp_form id="305702"]

ارسال نظر