آموزش معرفی فروشگاه های آنلاین اخبار و رویداد های اخیر 
جدیدترین گجت ها

مدت زمان مطالعه: 4 دقیقه

جدیدترین گجت‌های ۲۰۲۳ فناوری‌های پیشرفته و مدرنی هستند که به طور حتم شما را شگفت زده خواهند کرد. استفاده از این ابزار هوشمند به طور حتم دنیای شما را با تغییر و تحولات اساسی مواجه می¬کند. چرا که می‌توانید با استفاده از آن‌ها هم به فعالیت‌های روزمره خود دست بزنید و هم از گجت هوشمند و مورد نظر خود بهترین استفاده را به عمل آورید. در این مقاله قصد داریم برخی از جدیدترین گجت‌های روز دنیا را معرفی کرده و به بررسی آن‌ها اقدام کنیم. پس اگر شما هم به مباحث فناورانه علاقه دارید با ما همراه باشید .

یخچال باسئوس (Baseus Glacier) مدل CRBX01
یخچال باسئوس
این یخچال را کمپانی باسئوس به شکل دوکاره و یا دو منظوره طراحی کرده است. این محصول بسیار کوچک بوده و ظرفیت آن ۸ لیتری است. یخچال دو کاره باسئوس قادر است مواد غذایی مورد نظر شما را تا دمای حداکثر ۶۵ درجه سانتیگراد گرم نگه دارد و یا آن را به درجه صفر برساند.
برخورداری از وزن بسیار سبک یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های این گجت است. به گونه‌ای که وزن آن تنها ۳.۵ کیلوگرم بوده و لذا امکان حمل و نقل آن وجود دارد.
سر و صدای این محصول برای شما آزار و اذیتی به همراه نخواهد داشت. چرا که بیشترین میزان بلندی صدای آن چیزی معادل با صدای نفس کشیدن یک انسان در کنار شما است .

قفل اثر انگشتی شیائومی (Fingerprint Lock) مدل Xiaomi uodi smart padlock YD_K1
قفل اثر انگشتی
یکی دیگر از جدیدترین گجت‌های ۲۰۲۳ قفل اثر انگشتی شیائومی است. این ابزار محصولی فوق العاده برای حفاظت از اموال مد نظر شما محسوب می‌شود. این محصول به صورت هوشمند فراهم شده و تنها با آثار انگشتی که در آن ذخیره شده‌اند قادر به کار و فعالیت است. پس غیر از شما هیچ کس قادر به نفوذ در آن نخواهد بود.

مک بوک پرو MacBook Pro
مک بوک پرو
مک بوک پرو به همراه یک تراشه ۸۲ m روانه بازار شده و لذا قدرتمندی آن قابل توجه است. این محصول امکانات و قابلیت‌های جالبی در اختیار شما قرار می‌دهد. امکاناتی که ممکن است کمتر آن‌ها را در یک گجت هوشمند مشاهده کرده باشید.
از جمله مهم‌ترین ویژگی‌های این ابزار می‌توان به برخورداری از یک موتور رسانه‌ای اشاره کرد که کارایی بسیار بالایی هم دارد. با استفاده از این گجت قادر به پیکربندی بسیار آسانی خواهید بود. چرا که سی پی یو آن هشت هسته‌ای بوده و gpu یک تا ده هسته‌ای هم دارد.
برخورداری از حافظه تا ۲۴ گیگابایت و بهره مندی از موتور عصبی با ۴۰ درصد سرعت بالاتر نسبت به نسل و مدل قبلی از دیگر ویژگی‌های این گجت است. این گجت فوق‌العاده قادر است حداکثر ۱۵.۸ تریلیون عملیات را طی یک ثانیه تکمیل نماید .

هدفون سونی مدل WH_1000XM5
هدفون سونی
این محصول به طور ویژه برای علاقه‌مندان به فناوری و شنیدن موسیقی طراحی و ساخته شده است. این هدفون از کیفیت صوتی بسیار مناسبی برخوردار شده و امکان حذف کامل نویزها را نیز دارد.
برخورداری از وزن سبک و داشتن ۳۰ ساعت عمر باتری از دیگر ویژگی‌های این گجت هوشمند است. هر بار که این هدفون را شارژ می‌کنید امکان سه ساعت پخش موزیک مورد نظر شما را خواهد داشت. این محصول از طراحی بسیار زیبایی برخوردار شده و ظاهر آن جذاب و جالب توجه است .

هدفون هایپر کلود آلفا HyperX cloud Alpha
هدفون آلفا
هدفون هایپر کلود آلفا را می‌توان به دلیل برخورداری از ویژگی‌های خاص از جمله جدیدترین گجت‌های ۲۰۲۳ به شمار آورد که علاقه‌مندان به انواع مختلف بازی‌های ویدئویی می‌توانند از مزایای آن برخوردار شوند. یکی از مهمترین ویژگی‌های این محصول عمر بسیار بالای باتری آن است.
به گونه‌ای که می‌توان مدت زمان عمر و دوام باتری آن را چیزی معادل ۳۰۰ ساعت به شمار آورد. این عامل به این معنا است که شما در هر ۱۲ روز یک بار به شارژ کردن این سیستم نیاز پیدا خواهید کرد. وجود این ویژگی کافی است تا گیمرهای بسیار زیادی به خرید و استفاده از این ابزار تمایل ویژه‌ای پیدا کنند.
از سوی دیگر باید صدای بسیار قدرتمند آن را هم در نظر بگیرید. صدایی که به اندازه کافی واضح و رسا است. این گجت به همراه یک میکروفون بسیار با کیفیت نیز به شما ارائه می‌گردد. پس با خرید این ابزار امکانات مورد نیاز برای تجربه یک بازی هیجان انگیز را در دست خواهید داشت.
این محصول از یک فریم آلومینیومی بسیار بادوام ساخته شده و با چند پلتفرم نیز سازگاری دارد. برخورداری از کنترل‌های صوتی و درون خطی از دیگر ویژگی‌های منحصر به فرد این گجت هوشمند است .

کوادکوپتر دی جی آی مینی ۳ پرو DJI mini 3 Pro
کوادکوپتر
اگر تمایل به ثبت و ضبط لحظات به یادماندنی و خاص خود دارید بهتر است این محصول را برای خرید در نظر بگیرید. این کوادکوپتر طراحی و ساخته شده تا شما بتوانید با استفاده از آن فیلم‌های ویدئویی مورد نظر خود را تولید کنید. فیلم‌های با کیفیت بالا که با دیدنشان هیجان خود را افزایش خواهید داد.
این محصول به همراه یک دوربین بسیار با کیفیت طراحی شده و ابعاد بسیار کوچک و جمع و جوری هم دارد. این گجت به دلیل برخورداری از ویژگی‌های خاص و منحصر به فرد در فهرست جدیدترین گجت‌های ۲۰۲۳ که به طور حتم به آن نیاز پیدا خواهید کرد جای گرفته است.
از جمله مهمترین این ویژگی‌ها می‌توان به امکان و قابلیت انتقال سریع آن اشاره کرد و یا زاویه دید بسیار وسیع را نام برد. این محصول از امکان زوم دیجیتال و هایپرلپس برخوردار شده و امکان فوکوس آهنگ‌ها را نیز دارد.
با استفاده از این گجت هوشمند قادر به عکاسی و ایجاد عکس‌های ۴۸ مگاپیکسلی خواهید بود. یا می‌توانید ویدیوهای با کیفیت‌های مختلف تولید کنید و به سنجش موانع از سه جهت دست بزنید. این محصول برای فیلمبرداران بسیار مناسب و کاربردی است .

ساعت هوشمند سیتیزن زد اسمارت Citizen cz smart
ساعت سیتیزن
این محصول به طور ویژه برای افرادی طراحی شده که به استفاده از ساعت‌های هوشمند علاقه داشته و می‌خواهند از امکانات منحصر به فرد آن‌ها استفاده کنند. ظاهر و شکل اولیه این ساعت به دیگر انواع این محصولات شباهت دارد.
با این تفاوت که در طراحی آن از الگوریتم‌های هوش مصنوعی استفاده شده و از طریق آن، این گجت می‌تواند انرژی فرد در طول یک روز را پیش بینی کند یا تمایل طبیعی افراد را برای خواب و استراحت در طول یک شبانه روز نشان دهد.
خدمات سایت لک لک
برای خرید کالا می توانید لینک آن را از سایت خارجی مورد نظر کپی کنید و در صفحه ثبت سفارش وب سایت لک لک قرار دهید. اگر اطلاعات تکمیلی را می دانید تکمیل کنید و گرنه گزینه “به لک لک واگذار می کنم” را انتخاب کنید تا کارشناسان لک لک اطلاعات را تکمیل کنند و استعلام قیمت به شما داده شود. سپس کافیست پرداخت ریالی را انجام دهید و لک لک به صورت یکپارچه خرید ارزی، حمل بین المللی، گمرک و مابقی موارد را انجام می دهد و کالا را درب منزل یا شرکت شما تحویل می دهد.

[تعداد: 1    میانگین: 3/5]

اشتراک در خبرنامه بلاگ لک لک

[mc4wp_form id="305702"]

ارسال نظر