آموزش معرفی فروشگاه های آنلاین اخبار و رویداد های اخیر 

راهنمای خرید مسواک برقی + برندهای معتبر

همان‌طور که می‌دانید بهداشت و حفاظت از دندان‌ها و لثه‌ها اهمیت بسیار زیادی دارد. یکی از ابزارهای بسیار مهمی که برای بهداشت دهان و دندان مورد استفاده قرار می‌گیرد، مسواک است. مسواک‌ها در شرایط حاضر به ۲ شیوه معمولی و برقی طراحی و تولید می‌شوند. مسواک‌های معمولی برای تمامی افراد شناخته‌ شده هستند. مسواک‌ برقی نیز همان‌طور که از نامش، مشخص‌ شده با استفاده از نیروی برق‌، کار می‌کند.
12

بنابراین با استفاده از این ابزار، نیازی ندارید که دستان خود را حرکت دهید. چراکه این محصولات می‌توانند به‌ صورت کاملا خودکار حرکت کنند. این ابزار، چرخش و قدرت بسیار بالایی دارند و لذا می‌توانند به تمیزتر شدن دندان‌ها و سفیدتر شدن آن‌ها کمک کنند. اما خرید این ابزار نیز دشواری‌هایی دارد. چرا که در حال حاضر برندهای مختلف، انواع متنوعی از این محصولات را طراحی و تولید می‌نمایند. لذا در این مقاله قصد داریم راهنمای خرید مسواک برقی را ارائه دهیم و برخی از برندهای معتبر این محصولات را معرفی کنیم.

راهنمای خرید مسواک برقی

  • در نظر گرفتن نوع مسواک
    مسواک‌های برقی در انواع مختلفی طراحی می‌شوند و روانه بازار مصرف می‌گردند. برخی از انواع این ابزارها با باتری و به‌ صورت غیر قابل شارژ تولید می‌شوند. بنابراین پس‌ از این‌ که باتری آن‌ها تمام شد، باید باتری را تعویض نمایید. این در حالی است که برخی از این ابزارها، مسواک‌های برقی شارژی هستند. بنابراین با باتری قابل شارژ فعالیت می‌کنند. پس‌ از تمام شدن شارژ این مسواک‌ها می‌توانید دوباره آن‌ها را شارژ نمایید و مورد استفاده قرار دهید.
    این نکته را در نظر داشته باشید که مسواک شما چه از نوع قابل شارژ باشد و چه از نوع غیر قابل شارژ، عملکرد یکسانی را ارائه خواهد داد. اما نکته‌ای که باید به آن توجه کنید این است که مسواک‌های برقی با قابلیت شارژ باتری، از نظر اقتصادی، مقرون‌ به‌ صرفه‌تر هستند.
    علاوه‌ بر این عامل، مسواک‌های برقی از نظر نوع عملکرد نیز با یکدیگر اختلافاتی دارند و شامل انواع مختلف چرخشی، لغزشی، جهنده و دوسره هستند. مسواک‌های برقی از نوع چرخشی، به‌ صورت دورانی کار می‌کنند و دندان‌های شما را تمیز و درخشان می‌نمایند.
    مسواک‌های لغزشی همان‌طور که از نامشان نیز مشخص‌ شده عملکرد لغزشی دارند و مسواک‌های برقی از نوع جهنده، می‌توانند به عقب و جلو حرکت کنند و بدین‌ صورت تمامی بخش‌های دندان‌ها را تمیز و درخشان نمایند. برخی از انواع این محصولات نیز دوسره هستند.
    یعنی می‌توانند در ۲ حالت جهنده و لغزنده مورد استفاده قرار بگیرند. بنابراین با در نظر گرفتن نوع عملکرد مسواک و نحوه حرکت سر این ابزار می‌توانید مسواک مناسب را انتخاب و خریداری نمایید.
  • امکان تعویض سر مسواک
    در شرایط حاضر برخی از مسواک‌های برقی به‌ نحوی طراحی و تولید می‌شوند که امکان تعویض کردن سر آن‌ها برای مصرف‌ کنندگان وجود دارد. اما برخی دیگر این قابلیت را ندارند. لازم است این نکته را در نظر داشته باشید که در صورت داشتن این ویژگی، مسواک شما کارایی بالاتری از خود نشان خواهد داد.
    از طرف دیگر خرید چنین ابزاری برای شما مقرون‌ به‌ صرفه‌تر خواهد بود. چرا که افراد دیگری نیز می‌توانند از مسواک شما استفاده کنند و سپس سر آن را تعویض نمایند. بنابراین در هنگام خرید مسواک برقی می‌توانید این عامل را نیز در نظر بگیرید.
  • امکان زمان‌ سنجی و یا دارا بودن تایمر مسواک
    برخی از شرکت‌ها و برندهای سازنده مسواک برقی، محصولات خود را به‌ صورت تایمردار و با استفاده از زمان‌ سنج طراحی می‌کنند و در اختیار مصرف‌ کنندگان قرار می‌دهند. بنابراین این مسواک‌ها پس‌ از صرف مدت‌ زمان ۲ دقیقه که مدت‌ زمان لازم برای مسواک کردن دندان‌های شما است، علائم هشدار را به شما ارائه خواهند داد.
    در این‌ صورت می‌توانید مسواک کردن دندان‌های خود را متوقف سازید. چرا که همان‌طور که می‌دانید مسواک زدن دندان‌ها در مدت‌ زمان بیشتر از ۲ دقیقه و یا کم‌تر از آن، مشکلاتی را برای لثه و دندان‌های شما به وجود خواهد آورد. بنابراین در هنگام خرید این محصولات توجه به این امکان ضرورت دارد.
  • امکان سنسور فشار مسواک
    همان‌طور که می‌دانید در هنگام مسواک زدن دندان‌ها، لازم است فشار متناسب و متعادلی به دندان‌ها و لثه‌های شما وارد شود. اگر این فشار از حد مورد نیاز بیشتر شود دندان‌های شما را با آسیب مواجه خواهد ساخت. این عامل سبب شده تا برخی از شرکت‌های تولید کننده مسواک‌های برقی، از امکان سنسور فشار برای محصولات خود استفاده کنند.
    با استفاده از این دسته از ابزارها در صورتی‌ که فشار زیادی را به دندان‌ها و لثه‌های خود وارد نمایید، علائم هشداری برای شما ارسال خواهد شد و از این طریق، می‌توانید فشار وارد شده به دندان‌های خود را کم کنید.
  • امکان تنظیم سرعت چرخش مسواک
    در حالت کلی می‌توان گفت مسواک‌های برقی گزینه‌ای بسیار ایده‌آل و مطلوب برای تمیز کردن دندان‌های شما هستند. با این‌ حال به‌ منظور اثربخشی بیشتر این ابزار، برخی از شرکت‌های تولید کننده، مسواک‌های خود را با قابلیت تنظیم سرعت چرخش، طراحی و تولید می‌نمایند. وجود این قابلیت باعث می‌شود تا این محصولات بتوانند نقش و سهم بیشتری در سلامت دندان‌ها و لثه‌های شما داشته باشند.
  • در نظر گرفتن نوع طراحی بدنه مسواک
    یکی دیگر از نکاتی که لازم است پیش‌ از خرید مسواک‌های برقی به آن توجه داشته باشید نوع طراحی بدنه‌ این محصولات است. در صورتی‌ که بدنه مسواک برقی مورد نظر شما، طراحی نامناسبی داشته باشد پس‌ از این‌ که دسته مسواک را در دست می‌گیرید و شروع به مسواک زدن دندان‌ها می‌کنید، مچ دستتان خسته خواهد شد.
    بنابراین لازم است از میان محصولات متنوع موجود در بازار، مسواکی را انتخاب نمایید که طراحی بدنه آن متناسب‌تر است. در صورتی‌ که شما از آن دسته از افرادی هستید که دچار بیماری‌هایی از قبیل آرتروز هستند، لازم است حتما به این عامل، توجه ویژه‌ای داشته باشید. چرا که مسواک‌های با طراحی بدنه نامناسب به‌ هیچ‌ عنوان برای شما مناسب نیستند.
  • در نظر گرفتن تعداد حالت‌های تمیز کنندگی
    برخی از برندهای سازنده برای تولید مسواک‌های برقی خود، حالت‌های مختلف تمیز کنندگی را در نظر می‌گیرند. هر کدام از این حالت‌ها برای استفاده در شرایط خاصی مناسب هستند. برای نمونه، می‌توانید حالت تمیز کنندگی مسواک خود را بر روی گزینه روتین و یا استفاده روزانه قرار دهید و یا از حالت سفید کنندگی آن استفاده کنید و یا حالت جرم‌ گیری آن را به کار گیرید.

برندهای معتبر مسواک برقی

    • مسواک برقی اورال – بی (سری vitality مدل sensitive clean)
      یکی از بهترین مسواک‌های برقی موجود در بازار، مسواک‌های برقی برند اورال بی هستند. این کمپانی سازنده از جمله بزرگ‌ترین شرکت‌های تولید کننده محصولات مراقبت از دهان و دندان است و تاکنون مسواک‌های برقی خود را در انواع مختلفی روانه بازار مصرف نموده‌ است. مسواک‌های سری ویتالیتی مدل سنسیتیو کلین، یکی از محصولات این کمپانی هستند. این محصولات ویژگی‌های قابل‌ توجهی دارند.
      کمپانی سازنده در طراحی و تولید این نوع از مسواک‌های برقی، از رنگ‌های آبی و سفید استفاده کرده‌ است. این مسواک‌ها زیبایی منحصر به‌ فردی دارند و از طرف دیگر محصولاتی با قابلیت کاربرد وسیع به شمار می‌روند. این محصولات دارای سری‌های مخصوص برای دندان‌های حساس هستند. از طرف دیگر این امکان را دارند تا فواصل میان دندان‌های شما را به‌ خوبی تمیز نمایند.
      قابلیت تعویض سری یکی دیگر از ویژگی‌های این محصولات است. نوع حرکت این دسته از مسواک‌های برقی ساخت این کمپانی، چرخشی و لرزشی است. سرعت چرخش این محصول در دقیقه ۷۶۰۰ است و با سرعت لرزشی معادل همین عدد نیز طراحی و تولید شده‌ است. این نوع از مسواک‌های برقی، دارای تایمر نیز هستند. بنابراین پس‌ از مدت‌ زمان ۲ دقیقه هشدار زمان کافی عملیات مسواک زدن را اعلام می‌نمایند. این محصولات از طریق برق شهری تغذیه می‌شوند و مدت‌ زمان شارژ باتری آن‌ها ۱۰ ساعت است.
      این مسواک‌ها را می‌توانید در مدت‌ زمان ۱ هفته شارژدهی کنید. تکنولوژی دو بعدی نوسانی یکی دیگر از ویژگی‌هایی است که این کمپانی آلمانی برای این دسته از محصولات بهداشتی خود در نظر گرفته‌ است. این مسواک‌ها از الیاف‌های بسیار نرم به وجود آمده‌اند. بنابراین این امکان را دارند تا لثه‌ها و دندان‌های حساس را به‌ خوبی تمیز کنند و به آن‌ها آسیب نرسانند. امکان سفید کنندگی بسیار قدرتمند، پاک‌ کنندگی لکه‌های سطوح دندان‌ها، کاهش دادن التهاب لثه‌ها و… از دیگر ویژگی‌های این محصولات است.

sensitiveclean_01-largex750

    • مسواک برقی آکواپیک (مدل AQ-300)
      یکی دیگر از برندهای معتبر سازنده مسواک‌های برقی، برند آکواپیک است. این کمپانی نیز سابقه خوبی در تولید محصولات بهداشتی و مراقبت از دهان و دندان دارد. یکی از مدل‌های مسواک‌های ساخت این برند، مدل AQ-300 است. این محصول این قابلیت را دارد که با استفاده از فشار آب، دندان‌ها و لثه‌های شما را کاملا تمیز کند.
      کمپانی سازنده برای این نوع از مسواک‌های برقی خود، ۴ سری را در نظر گرفته‌ است که هر کدام رنگ‌های مختلفی دارند. بنابراین دیگر افراد خانواده شما هم می‌توانند از این مسواک‌ها استفاده کنند. این مسواک از طریق برق شهری تغذیه می‌شود و تایمر ندارد.
      از جمله ویژگی‌های منحصر به‌ فرد این مسواک می‌توان به فشار آب بسیار بالای آن اشاره کرد. این دسته از مسواک‌های برقی را می‌توانید در ۱۲ درجه مختلف فشار آب تنظیم نمایید. از طرف دیگر این محصولات دارای موتور و پیستون ضد زنگ هستند.
      در حالت معمول، افرادی که دندان‌های خود را ارتودنسی نموده‌اند و یا ایمپلنت دارند می‌توانند از این محصول برای تمیز کردن آن استفاده کنند. چراکه این نوع از مسواک‌های برقی این امکان و قابلیت را دارند که فاصله‌های بین دندان‌ها را به خوبی و به‌ طور کامل تمیز نمایند.

933617

    • مسواک برقی هارمن (مدل KEMPHOR SONICX3)
      یکی دیگر از شرکت‌های سازنده مسواک‌های برقی، کمپانی هارمن است. مسواک‌های برقی ساخت این کمپانی نیز توانسته‌اند جایگاه بسیار مناسبی در بازار به دست آورند. یکی از محصولات ساخت این برند مسواک برقی مدل KEMPHOR SONICX3 است. این محصول قابلیت تعویض سری دارد و با سری‌های مختلفی در اختیار مصرف‌ کنندگان قرار می‌گیرد.
      سری‌های این محصولات برای تمیز کنندگی قوی، برای دندان‌های حساس و معمولی تدارک دیده شده‌اند. نوع حرکت این دسته از مسواک‌های برقی ساخت این کمپانی، به‌ صورت لرزشی است. سرعت چرخش این مسواک‌ها در دقیقه ۳۵ هزار است و سرعت لرزش آن‌ها نیز به‌ همین میزان در نظر گرفته‌ شده است. این مسواک‌ها دارای تایمر نیز هستند.
      تایمر اتوماتیک مسواک‌های برقی این مدل در ۲ دقیقه و ۳۰ ثانیه تنظیم شده‌اند. این مسواک‌ها از طریق باتری لیتیوم و قابل شارژ تغذیه می‌شوند و مدت‌ زمان شارژ باتری آن‌ها ۷۰ دقیقه است. مدت‌ زمان شارژدهی باتری این نوع از مسواک‌های برقی، ۲۰ ساعت است. این محصولات دارای حالت‌های مختلفی هستند.
      برای نمونه می‌توانید از حالت سفید کننده آن‌ها استفاده کنید و یا حالت براق‌ کننده را به کار گیرید. حالت‌های شستشوی عمیق دندان‌ها و لثه‌ها و هم‌چنین حالت شستشوی سریع از دیگر حالت‌های تدارک‌ دیده‌ شده برای این محصولات است. این مسواک‌ها حالت مناسب برای دندان‌های حساس را نیز دارا هستند و حالت شستشو و ماساژ نیز دارند.

8-e1612016425170

    • مسواک برقی موزر (مدل Denta Star)
      شرکت سازنده موزر یکی دیگر از برندهایی است که سابقه طولانی در تولید محصولات بهداشتی و مراقبتی دارد. مسواک‌های برقی مدل دنتا استار یکی از محصولات این برند هستند. این دسته از مسواک‌ها از سری با الیاف بسیار نرم به وجود آمده‌اند. بنابراین می‌توانید به‌ راحتی به شستشوی دقیق دندان‌های خود دست بزنید. بدون این‌ که به لثه‌ها و یا دندان‌های شما آسیبی وارد شود.
      این مسواک‌ها قابلیت تعویض سری نیز دارند. سری‌های به کار گرفته سده در تولید این محصولات شوینده و بهداشتی، معمولی است. یکی دیگر از ویژگی‌هایی که باید در زمینه این مسواک‌ها به آن توجه داشته باشید، نحوه حرکت کردن آن‌ها است. لازم به ذکر است که نوع حرکت این مسواک‌ها، به‌ صورت چرخشی است و سرعت چرخش آن‌ها در دقیقه، ۶۸۰۰ است.
      لذا این نوع از مسواک برقی می‌تواند کمک قابل توجهی به تمیزی و پاک شدن دندان‌ها و لثه‌های شما کند. منبع تغذیه این محصولات بهداشتی، باتری قلمی است. این مسواک‌ها را می‌توانید در مدت‌ زمان ۶۰ دقیقه، شارژدهی نمایید. این محصولات برای تمیز کردن دندان‌ها بسیار مناسب هستند.
      از طرف دیگر می‌توانيد وظیفه جرم‌ گیری کردن از دندان‌های خود را نیز به این محصولات واگذار کنید و نتیجه مطلوبی را دریافت نمایید. از بین بردن پلاک‌های دندان‌ها یکی دیگر از ویژگی‌ها و مزایای استفاده از این نوع از مسواک‌ برقی است. از طریق به‌ کار گیری این ابزار شستشو می‌توانید لثه‌های خود را نیز ماساژ دهید.

112504914

خدمات سایت لک لک
برای خرید کالا می توانید لینک آن را از سایت خارجی مورد نظر کپی کنید و در صفحه ثبت سفارش وب سایت لک لک قرار دهید. اگر اطلاعات تکمیلی را می دانید تکمیل کنید و گرنه گزینه “به لک لک واگذار می کنم” را انتخاب کنید تا کارشناسان لک لک اطلاعات را تکمیل کنند و استعلام قیمت به شما داده شود. سپس کافیست پرداخت ریالی را انجام دهید و لک لک به صورت یکپارچه خرید ارزی، حمل بین المللی، گمرک و مابقی موارد را انجام می دهد و کالا را درب منزل یا شرکت شما تحویل می دهد.

[تعداد: 7    میانگین: 3/5]

اشتراک در خبرنامه بلاگ لک لک

[mc4wp_form id="305702"]

ارسال نظر

2 نظر